Mikä olisi hyvä nettimusiikkiliike Suomessa?
Onko tästä kokemuksia?
http://www.musiikkiliike.fi/
Musiikkiliike netissä
9
2824
Vastaukset
- paras,.
Tässä paras nettiliike. Tilaaminen yhtä vaivatonta kuin jos Suomesta tulisi. Hinnatkin edullisia ja tuotteet laadukkaita.
http://www.thomann.de/fi/index.html- mutta kallis
Muten hyvä paitsi kallis ja ei saa oikein kunnon kamaa. Halpaa oppilsakamaa kyllä riittää, mutta ammattilaisia ei palvele.
- kitaralla.
Vertasin hintoja Thomanin ja musiikkiliikkeen välillä. Musiikkiliikkeellä oli ainakin ne kaksi kitaraa halvempia kuin Thomannilla. Enpä olisi uskonut.
Kannattaa siis ensin selvittää, minkä kitaran haluaa, ja sitten tehdä vertailu ja ostaa mistä halvimmalla saa.- Pera
Tarkoitus olisi tilata jotain pikkutavaraa (kieliä etc.) jota ei Thomanilta kannatta tilata postikulujen suuruuden vuoksi. Eikä edes pysty, kosko minimitiluaus on vähintään 50 euroa.
- elkoaulamaa
Pera kirjoitti:
Tarkoitus olisi tilata jotain pikkutavaraa (kieliä etc.) jota ei Thomanilta kannatta tilata postikulujen suuruuden vuoksi. Eikä edes pysty, kosko minimitiluaus on vähintään 50 euroa.
DLX:ään, niillä on hyvät kanta-asiakasalet, esim. kun oot kanta-asiakas, niin kielisetit pyörii sitten tuossa 6,5 eken pintaan. Laatumerkit, ei mikään ns. Feng-shui -osasto
- Pera
elkoaulamaa kirjoitti:
DLX:ään, niillä on hyvät kanta-asiakasalet, esim. kun oot kanta-asiakas, niin kielisetit pyörii sitten tuossa 6,5 eken pintaan. Laatumerkit, ei mikään ns. Feng-shui -osasto
Minä tilasin kitaratelineen tuolta: www.strings.fi
Nopea toimitus ja muutenkin ihan hyvin sujui.
- Miccis
http://www.musiikkiliike.fi/
Ei toimittanut sovittua tuotetta eikä vastaa sähköposteihin....ei ole luotettava liike!- hjkhklök
Olen tilannut tuolta laitteita monet kerrat, eikä valittamista oo ollut. Nopeastikin on toimitus tullut.
Se hyvä puoli Thomannissa on ollut, että suomalaisten liikkeiden on ollut pakko tiputtaa hintoja T-kaupan tasolle ja alemmaksikin.
- Lateve
www.musiikkiliike.fi
Yksi ääni myös tuolle Musiikkiliikkeelle. Tuolta olen itse saannut tavarat hyvään hintaan ja luotettavasti. Lisäetuna että ainakin osa rahasta jää kotimaahan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592