TURKINPIPPURI

MIE ITTE

ONPAHAN HYVÄ RUOKA PAIKKA . ANNOKSET ISOJA JA SUHT HALPOJA.

23

11633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mieltä

      Vihdoinkin Tornioon saatiin kunnon kebab paikka,
      hinta kohdallaan ja isot annokset kyllä -
      mutta ennenkaikkea se maku. Joskus nuorena Tampereella söin sellaisen kebabin, jonka jälkeen mikään ei ole tuntunut miltään, mutta nyt -ah, vihdoinkin.

      • Torttu

        Samaa mieltä. Hain lounas aikaan kebab rullan hintaan 4.5 € Paras kebabpi tähän asti. ja isoin. Suosittelen.


    • Vasta syönyt

      Tämä on ehdottomasti paras kebab-paikka missä koskaan olen käynyt. Ja annokset riittää isompiruokaisellekin! Ja on älyttömän maukkaita. Hinnatkin tuntuu olevan kohdallaan. Suosittelen!

      • joo.o-

        Turkinpippurissa ovet auki yö 5 asti!


    • mie 81.

      paremmat ruuat ja asiakaspalvelu
      ja kunnon annokset

      • Empä tiiä

        Annokset on kyllä tosi isoja (yks annos riittää jopa kahelle), mutta liha ei maistunu yhtään miltään!!! Kebabhousin rulla oli parempaa, vaikka kooltaan pienempi. Ei oo tehty mihinkään pitsapohjaan, vaan pitaan. Nam!


      • jokum oku

        Ei se iso annos, vaan se laatu. Miksi nykyään pitää saada isoja annoksia mahdollisimman halvalla? Ja sitten ihmetellään, kun lihotaan. Minulle ainakin riitti Kebab salaatilla Kebabhousesta, ehkä oli jopa liikaakin.


      • msdjgv
        jokum oku kirjoitti:

        Ei se iso annos, vaan se laatu. Miksi nykyään pitää saada isoja annoksia mahdollisimman halvalla? Ja sitten ihmetellään, kun lihotaan. Minulle ainakin riitti Kebab salaatilla Kebabhousesta, ehkä oli jopa liikaakin.

        Turkinpippurissa ei ole tullut käytyä mutta kebabhousessa kerran.

        Sekin eka kerta oli vähän arveluttava kun just oltiin tilattu ruuat niin joku tuli palauttaan ruokaa. Kyllä siinä hetki mietitytti.

        Sitten kuultiin palauttajan asia. Poika avas paketin ja sanoi myyjälle että "tästä annoksesta unohtu kebabit kokonaan" hihii... se oli aika hauska tilanne.

        Myyjä mielestäni korvasi ihan hyvin, antoi limpparit pojalle mukaan. Joskin ruokaan vaan lisättiin kebab, sitä ei siis tehty uusiksi.


      • maukkaita
        Empä tiiä kirjoitti:

        Annokset on kyllä tosi isoja (yks annos riittää jopa kahelle), mutta liha ei maistunu yhtään miltään!!! Kebabhousin rulla oli parempaa, vaikka kooltaan pienempi. Ei oo tehty mihinkään pitsapohjaan, vaan pitaan. Nam!

        Tuossa mainitsemassasi paikassa oli kyllä pienet rullat, verrattuna mitä Kemissä saa ja siellä saa leipäpohjat tuoreena, vastaleivottuina! Suosittelen lämpimästi, kannattaa kokeilla, yhdestä rullasta riittää reilusti kahdelle!


      • Herra Pihi!
        msdjgv kirjoitti:

        Turkinpippurissa ei ole tullut käytyä mutta kebabhousessa kerran.

        Sekin eka kerta oli vähän arveluttava kun just oltiin tilattu ruuat niin joku tuli palauttaan ruokaa. Kyllä siinä hetki mietitytti.

        Sitten kuultiin palauttajan asia. Poika avas paketin ja sanoi myyjälle että "tästä annoksesta unohtu kebabit kokonaan" hihii... se oli aika hauska tilanne.

        Myyjä mielestäni korvasi ihan hyvin, antoi limpparit pojalle mukaan. Joskin ruokaan vaan lisättiin kebab, sitä ei siis tehty uusiksi.

        HALPPPPAAAA! HALPPAAAAAAA! Ihan sama MINKÄ makusta! HALPPA! HALPAA! kissan kakka koiran kakka kahdella eurolla! Halpaa


      • -JK-
        jokum oku kirjoitti:

        Ei se iso annos, vaan se laatu. Miksi nykyään pitää saada isoja annoksia mahdollisimman halvalla? Ja sitten ihmetellään, kun lihotaan. Minulle ainakin riitti Kebab salaatilla Kebabhousesta, ehkä oli jopa liikaakin.

        Annokset tosiaanki liian isoja. Seuraavalla kertaa otan lasten annoksen, jos sieltä semmota saa, en arvannu kysyä.


      • mie vaan

        Asiakaspalvelu tässä Turkinpippurissa ei kyllä toimi ollenkaan...
        Olin siellä samaan aikaan kun eräs juoppo tuli kans tilaamaan ruokaa, istui pöydässä ja pyysi, nimenomaan pyysi naista joka oli kassalla että voisko tämä tulla ottamaan tilauksen siitä missä istui, nainen vain sanoi että tilaukset kassalta...
        Välimatkaa oli n. 2 metriä, oli vissi asiakaspalvelijalle liian pitkä matka...
        Tämä asiakas pyysi moneen kertaan että voisitko tulla tänne, aivan täysin kohteliaasti, lopulta asiakaspalvelija pyysi toista henkilökuntaan kuuluvaa sanomaan miehelle että voisiko tämä poistua, aivan syyttä suotta... Toisella asiakaspalvelijalla oli kuitenkin tapoja ja sai lopulta hoidettua asiakkaalle mitä tämä halusi...


    • Huhhahhei

      ja terveellisempää ruokaa saa kun tekee itse, uusavuttomat nyysäkkeet.

    • torniolaine

      pizzat siellä on ***********. kannattaa käydä tastyssä. kebabeista kannattaa jättää kastikkeet pois. ne pilaa lopulta sen annoksen.

    • NVRK

      Huh, kavereiden kanssa käytiin ensimmäistä ja viimeistä kertaa. Pitsat oli niin kauheata suljua, että tuntui niin kuin ne olisi tahallaan pilattu. Täyte oli rasvaista, vetelää puuroa, joka valui päältä pois. Jauheliha oli pistetty päälle jäisinä palasina, jotka sulivat iljettäviksi limakasoiksi uunissa. Kebab-pizza ei ollut sen kummempi.
      Kesken jäi, pitsa oli kyllä oksettavan paha. Kaiken lisäksi hinta oli korkea.
      Surullista, mutta Torniossa ei ole nyt yhtään pizzeriaa, josta saisi edes kelvollista pitsaa.
      Yökötyksen yökötys, pitäisi ottaa toimilupa pois tuomoisilta paikoilta, jotka myyvät syömiskelvotonta, pilattua mönjää.

      • :SS

        Höpötät, Tornion paras kebab/pizza paikka. Kävin lounasaikana syömässä, 6,50e pizza, salaatti ja juoma. Pizza oli niin iso että pärjäsin koko päivän sillä, vaikken jaksanutkaan kaikkea paikalla syödä. Täytyi ottaa kotiin.


    • Hyvää on!

      Joo tää Turkinpippuri on kyllä yksiä parhaimpia kebabpizzerioita jossa olen käynyt! Todella harvasta paikkaa saa näin hyviä pizzoja mitä täällä tehdään. Esimerkiksi Utopia.. Hyi hemmetti - siis niinku tähän verrattuna. Ei sielläkään pahaa ole, mutta huonoa verrattuna tähän paikkaan!

      • hyihyi

        utopia raiskaa turkinpippuria kuivana perseeseen makuasioissa. turkkari on ollu kauan aikaa jo aivan paska.


    • Ei mene edes tumussa

      No ei ole kaksinen paikka, on testattu lampaanliha siivut ja pizzat.
      Lihoja ei paisteta kunnolla ja pizzoissa sama vika mauttomat.

    • apin8

      Tällaista mössöäkö kiireinen nykykansa ahmii kiireisesti pötsiinsä . Olisikin viisasta ruveta pohtimaan kysymystä , entäpä sitten , kun loppuu jauhot pizzerioista , ja pian loppuu . Edessä on visainen ongelma , mitä käytetään kebabeissa jauhojen tilalla . Liekö jauhettua puunparkkia . Näin tässä käy , ellei politiikan suunta muutu pikaisesti .

    • wkoe

      Ei tarjottu kuittia.

    • remesere

      Yäk

    • Anonyymi

      ahaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe