Miten te yleensä suutelette? Miten suudella hellästi ja niin että se olisi = perfect ?
Miten naisen pitäisi suudella ja miten miehen?
Miten sen tekee parhaalla mahdollisella tavalla?
Neuvoja asiasta niitä tarvitsevalle..
Suuteleminen
7
7707
Vastaukset
- neitokainen
Itse en voi jostain syystä sietää kielisuudelmia enkä ahnaita, "imeviä" suusuudelmia, ällöttäviä... Sellaiset hellät, hitaat, pehmeät suudelmat ympäri kasvoja, kaulaa ja niskaa on mielestäni kaikkein ihanimpia, mukaan vielä hierontaa ja kevyttä hyväilyä niin... perfect! :)
- miiskuliinu
En ole mikään pusuttelija, mutta jos nyt mielipiteeni kertoisin kuitenkin.
Ensinnäkin se pitäisi aloittaa vähän niinkuin tunnustellen ja kumppania "lukien", ei siis märillä huulilla ja kieli pitkällä(sekin on koettu, hyi olkoon...)vaan pikkuhiljaa huulilla toisen huulia hyväillen. Sitten vain seuraa miten toinen reagoi ja myötäilee mukana. Imutkin ovat ihania kunhan molemmat siihen asti pääsee. Huokaus... taidan olla puutteessa. - kokeilla:
Tämä riippuu nyt tietysti siitä tämä käyttäytyminen oletko mies vai nainen. Hyviin tapoihin kait kuuluu että mies tekee aloitteen, silloin kun on huomannut että nainen on lämmennyt ajatukselle. Sitten mies katsoo intensiivisesti silmiin ensin ja laskee katseen huulille ja lähestyy naista hiljaa. Kosketus niskaan ja hiuksiin on paras.Ensin voi hiukan imeä hellästi ylähuulta ja sitten vuorostaan alahuulta. Sitten voi ottaa molemmat huulet pehmeästi ja hiukan kielen kärjellä kosketella huulia. Kieltä ei työnnetä suuhun ollenkaan. Välillä voi suukottaa poskiaa ja taas huulille.....minä tykkäisin itse ainakin tällaisesta.
- Aloittaa
hellin elein. Ensin katse syvälle silmiin, kevyesti lähestytään, ehkä kenties pari pusua kaulalle ja sitten vasta suulle. Ihan kevyt kosketus ja tunnustelua miten toinen vastaa. Meillä pelataan paljon kielipeliä, ei imutella vaan kielet pyörii keskenään mikä on todella kiihottavaa :) Meillä on molemmilla oikein kunnon pusuttelualahuuli joten sitä on kiva pikkusen näykkäistä ja jatkaa sitten mihin on ennen sitä jääty.
Kaiken pitää mun mielestä olla herkkää. Ei sellasta "lyödään huulet yhteen ja raivokkasti hangataan huulia yhteen" tyylinen ratkasu.
Ja perfect tilanne on se kun poitsu suutelee selkää ja niskaa. Itse olen ainakin ihan sulaa vahaa sellaisen jälkeen ;)- Date
Mutta miten se niin kuin tehdään, kyllä mä nyt tajusin tän lähestymisen mutta mitä tehdään ku ollaan huulilla?
Tarttisin vastauksen äkkiä kun treffit on tulossa ja haluaisin tietää että miten se tehdään, ihan varmuuden kaiken varalta!
- voi niitä aikoja? ?
No voi hyvä päivä. Älä sössi sitä ny ainakaa liialla jännittämisellä. -kokemusta siitä..... :)
Ota rauhallisesti nii et vaikuta epävarmalta. Tärkeää on se että yrität tuntea olosi itsevarmaksi kaikesta huolimatta. Antaudut vaan siihen oloon ja hetkeen. luota himoon. :) mies hoitaa sen alotteen kyl jos sattuu omistaa munat. :) - Jorma G
Naiseen kiinni vaan rohkeasti ja tunnustellen. Toisella kädellä munkista kiinni ja toisella hyväilee niskasta samaan aikaan, kun pussailee.
Kyllä sen äkkiä oivaltaa, mistä nainen tykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk275145Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133078Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_151278Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.491181Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231104PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht139951Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43909- 116865
- 37814
- 142743