Suuteleminen

nimimerkki

Miten te yleensä suutelette? Miten suudella hellästi ja niin että se olisi = perfect ?
Miten naisen pitäisi suudella ja miten miehen?
Miten sen tekee parhaalla mahdollisella tavalla?

Neuvoja asiasta niitä tarvitsevalle..

7

7667

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitokainen

      Itse en voi jostain syystä sietää kielisuudelmia enkä ahnaita, "imeviä" suusuudelmia, ällöttäviä... Sellaiset hellät, hitaat, pehmeät suudelmat ympäri kasvoja, kaulaa ja niskaa on mielestäni kaikkein ihanimpia, mukaan vielä hierontaa ja kevyttä hyväilyä niin... perfect! :)

    • miiskuliinu

      En ole mikään pusuttelija, mutta jos nyt mielipiteeni kertoisin kuitenkin.
      Ensinnäkin se pitäisi aloittaa vähän niinkuin tunnustellen ja kumppania "lukien", ei siis märillä huulilla ja kieli pitkällä(sekin on koettu, hyi olkoon...)vaan pikkuhiljaa huulilla toisen huulia hyväillen. Sitten vain seuraa miten toinen reagoi ja myötäilee mukana. Imutkin ovat ihania kunhan molemmat siihen asti pääsee. Huokaus... taidan olla puutteessa.

    • kokeilla:

      Tämä riippuu nyt tietysti siitä tämä käyttäytyminen oletko mies vai nainen. Hyviin tapoihin kait kuuluu että mies tekee aloitteen, silloin kun on huomannut että nainen on lämmennyt ajatukselle. Sitten mies katsoo intensiivisesti silmiin ensin ja laskee katseen huulille ja lähestyy naista hiljaa. Kosketus niskaan ja hiuksiin on paras.Ensin voi hiukan imeä hellästi ylähuulta ja sitten vuorostaan alahuulta. Sitten voi ottaa molemmat huulet pehmeästi ja hiukan kielen kärjellä kosketella huulia. Kieltä ei työnnetä suuhun ollenkaan. Välillä voi suukottaa poskiaa ja taas huulille.....minä tykkäisin itse ainakin tällaisesta.

    • Aloittaa

      hellin elein. Ensin katse syvälle silmiin, kevyesti lähestytään, ehkä kenties pari pusua kaulalle ja sitten vasta suulle. Ihan kevyt kosketus ja tunnustelua miten toinen vastaa. Meillä pelataan paljon kielipeliä, ei imutella vaan kielet pyörii keskenään mikä on todella kiihottavaa :) Meillä on molemmilla oikein kunnon pusuttelualahuuli joten sitä on kiva pikkusen näykkäistä ja jatkaa sitten mihin on ennen sitä jääty.

      Kaiken pitää mun mielestä olla herkkää. Ei sellasta "lyödään huulet yhteen ja raivokkasti hangataan huulia yhteen" tyylinen ratkasu.

      Ja perfect tilanne on se kun poitsu suutelee selkää ja niskaa. Itse olen ainakin ihan sulaa vahaa sellaisen jälkeen ;)

      • Date

        Mutta miten se niin kuin tehdään, kyllä mä nyt tajusin tän lähestymisen mutta mitä tehdään ku ollaan huulilla?
        Tarttisin vastauksen äkkiä kun treffit on tulossa ja haluaisin tietää että miten se tehdään, ihan varmuuden kaiken varalta!


    • voi niitä aikoja? ?

      No voi hyvä päivä. Älä sössi sitä ny ainakaa liialla jännittämisellä. -kokemusta siitä..... :)

      Ota rauhallisesti nii et vaikuta epävarmalta. Tärkeää on se että yrität tuntea olosi itsevarmaksi kaikesta huolimatta. Antaudut vaan siihen oloon ja hetkeen. luota himoon. :) mies hoitaa sen alotteen kyl jos sattuu omistaa munat. :)

    • Jorma G

      Naiseen kiinni vaan rohkeasti ja tunnustellen. Toisella kädellä munkista kiinni ja toisella hyväilee niskasta samaan aikaan, kun pussailee.
      Kyllä sen äkkiä oivaltaa, mistä nainen tykkää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe