Lähden juhannuksen jälkeen Kroatiaan Hvariin ja tarkoitus olisi bongailla Adrianmeren vedenalaisia nähtävyyksiä. Onko kellään mitään kokemuksia ko. seudusta ja onko siellä jotain erityistä bongauskohdetta?
Kokemuksia Kroatiasta?
4
1459
Vastaukset
- anski:)
Olin viime kesänä Kroatiassa Makarskan rivieralla, siellä tuli jonkun verran snorklailtua ja erilaisia kaloja nähtyä. Hvarin saarella käytiin, mut siellä ei snorklattu. Uskoisin, että sieltäkin löytyy merestä kaikenlaista katseltavaa. Hauskaa reissua!
- Rane
Adrianmeri on hyvä mesta snorklailla. Vesi on kirkasta ja kalojakin on kohtalaisesti. Tarkoitin kuitenkin sellaisia "erityisiä" kohteita...hylkyjä, luolia tai muuten vaan kiinnostavia juttuja...mystinen pronssitykki etc.
Kiitokset silti, vahvistit uskoani siihen, että Kroatia oli ihan hyvä valinta :)
- hvartska
Olin viime kesänä Hvarilla Jelsan kylässä. Sukelsin saksalaisten omistamassa shopissa ja kaikki toimi moitteettomasti. Parasta antia kirkkaat puhtaat vedet. Lajikirjo kohtuullinen. Pari sukellusta "hummeriseinällä" n. 40 metriin. Voin suositella.
- Rane
oli osoite meilläkin eli Jelsa. Ja samaisen saksalaisdiversshopin matkassa oltiin. Järjestelyt olivat...sanoisinko pilkuntarkasti ohjekirjan mukaisia ja retki muutenkin ihan ok. Tarkkoja ovat nuo saksalaiset.
Välimerellä olen sukeltanut aiemmin vain Kreikassa, Skiathoksen saaren vesissä ja verrattuna sinne, meri oli oikeastaan hieman köyhähkö. Selkeänä plussana oli kyllä veden puhtaus ja todella hyvä näkyvyys. Ja kaksi mielenkiintoista hylkyä.
En tiedä missä ne Costeaun Välimeridokumenttien väriloistoiset ja kalarikkaat sukelluspaikat ovat mutta minä en ole niitä toistaiseksi vielä löytänyt :( No hei! Vasta kaksi bongattua kohdetta takana.
Parasta antia oli oikeastaan se, että vuokrasimme oman veneen (400 kunaa/vrk) ja ajoimme pitkälle turistirannoista snorklailemaan. "tallaamattomista" poukamista löytyi paljon dyykattavaa.
Ylläolevaa ei saa tulkita negatiivisesti, se on vain kriittistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875