Tällainen vaimoni/unelmani

aviomies :o)

Oma kultani joka vielä lähes 40 vuotiaana uskaltaa olla oma luonnollinen itsensä. Ei tarvi hiusväriä, ei meikkiä eikä minkäänlaista kosmetiikkaa joten siinämielessä tulee myös halvaksi eikä ole vaatimassa jatkuvia koti-tai ulkomaan matkoja eikä muotivaatteita eikä myöskään tuhlaile sisutamiseen suunnattomia summia viimeisimmistä uutuus villityksistä puhumattakaan. Kaikenlisäksi on kaunis näyttää todellakin yli 10 vuotta nuoremmalta ja heleä tyttömäinen ääni sekä olemus todella tyttömäinen.

11

1684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikä tätä

      Mitäs hänen sitten PITÄISI olla? Aika lannistavan negatiivinen lista sulla.

      • BIG-ED HURLEY

        AINAKIN HUMORISTINEN HÄNEN PITÄIS OLLA JA PERSOONALLINEN JA ELÄINRAKAS


    • Sun viesti oli tosi nätti ja uskallat kunnioittaa omaa vaimoasi myös julkisesti.Vaimosi on varmaan "onnentyttö",kun saa kaltaisesi miehen!Unelmaa,jonka tahtoisi toteutuvan niin monen kohdalla.Elä pahoita mieltäsi,vaikka kysynkin onko kaikki noin?Voihan ollakin,mutta alitajuntaan jäi pienoinen epäily,että satutko sittenkin määräämään puolisosi ulkonäöstä.Harva nainen,kun kuitenkin on meikkaamatta ja laittamatta itseään.Eikä nainen laita itseään miesten takia,vaan toisten naisten.Typerää mutta totta.Varmaakin loukkaannuit,mutten tarkoittanut sitä kuitenkaan.Onhan se hauskaa ja onnellista jos rinnalla on aito Elovenatyttö.Käyttekö yhdessä missään,tanssimassa jne?Entä onko vaimosi työelämässä?Voi kun vastaisit näihin,sillä kyllä työssä käyvä nainen ainakin meikkaa ja laittaa itseään.Ethän vain kuiteski määräile häntä,sillä kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta.-Pionitar-

      • Aviomies :o)

        Töissä käymme, tosin työ on senlaatuista, että meikkiä ei tarvitse. Eikä meikki edes välttämättä sovi hänelle ja itse hän on halunnut olla meikittä, tosin nuorena sinkkuna vielä meikkasi. Emme me mitään unelmaelämää vietä vaan ihan normalia arkielämää ja rentoudumme kyllä, eli emme elä siltikään ihan tynnyrissä askeettisesti, vaikka emme bailaakkaan tai juhli rankasti. En määrää hänen ulkonäöstään eli todallakin on aivan luonnonlapsi ja saa kiittää saadessaan syntymälahjanaan vahvat ja lainehtivat hiukset, lähes täydellisen ihon, punaiset huulet sekä terveen olemuksen ns. ulkoilmaihmisen terveys.


      • emme me kaikki

        vain meikkaa, itse laitan vain illan viettoon hiukan värivoidetta ja sipaisen ripsiin väriä. Muuten olen ilman.

        Ja hiuksia värjään, oma väri totaalinen maantienharmaa, joten siihen laitan raitoja ja syvempää ruskeaa.

        Myös minua luullaan paljon nuoremmaksi kuin olenkaan, vaikka olen jo aikuinen nainen 40 vuosia. Mutta varmaan se että ei ole meikannut on säilyttänyt ihon heleänä ja raikkaana


      • että vielä nykyään
        emme me kaikki kirjoitti:

        vain meikkaa, itse laitan vain illan viettoon hiukan värivoidetta ja sipaisen ripsiin väriä. Muuten olen ilman.

        Ja hiuksia värjään, oma väri totaalinen maantienharmaa, joten siihen laitan raitoja ja syvempää ruskeaa.

        Myös minua luullaan paljon nuoremmaksi kuin olenkaan, vaikka olen jo aikuinen nainen 40 vuosia. Mutta varmaan se että ei ole meikannut on säilyttänyt ihon heleänä ja raikkaana

        on aikuisia naisia ja näitten miehiä, jotka ylpeilee sillä ettei nainen käytä kauneustuotteita.

        Tuon ap:n asenteen ymmärrän niin, että hän kiittelee vaimoaan siitä, että tämä ei käytä rahaa juuri mihinkään vaikka itse sitä jopa työllään ansaitsee. Onkohan aviomieskin valinnut kieltäymyksen tien. Mikäpäs siinä, jos sellainen elämä molemmille ihan aidosti sopii.

        Itse tunnustan avoimesti käyttäväni erilaisia kauneustuotteita, tuoksuja ja kosmetologipalveluja säännöllisesti. Se on ihanaa ja minulla on sellainen aviomies joka arvostaa näitä asioita ja sitä, että olen hoidettu, huoliteltu ja hyvin pukeutunut. Hän jopa itse osaa ostaa ihania asuja, alusvaatteita ja tuoksuja sun muuta lahjaksi ja tuliaisiksi. Että semmoista, mutta kukin tyylillään.


    • herää

      epäilys, että onko naisesi kenties sen tyyppinen ihminen, ettei koe olevansa esim. ulkomaanmatkojen arvoinen, uusien huonekalujen arvoinen, vai mikä mättää?? Yleensä sellaiset ihmiset, joilla on huono itsearvostus, ei koe, että "ansaitsevat" moista ylimääräistä "hömpötystä". Mielestäni elämästä pitää nauttia, ja esim. kotia tulee sisustaa jo senkin takia, että siellä on mukava olla. Lisäksi ulkomaanmatkoille on kiva mennä rentoutuman, jotta jaksaa taas arjessa. Mitä meikkaamiseen tulee, niin pieni meikki varmasti tekee ihmisestä kuin ihmisestä huolitellumman näköisen, ja onhan ulkonäkömme tärkeä monessakin mielessä. Elämä on lyhyt, nauttikaa siitä!! Minä ainakin aion!! T. nainen 28v.

    • setävaan

      >>on kaunis näyttää todellakin yli 10 vuotta nuoremmalta>>

      Harmi, ettei OLE kymmnen vuotta nuorempi niin kuin mun vaimo. Mutta onhan se hyvä, että edes näyttää nuoremmalta ;)

      • on..

        Muista että sunkin vaimo vanhenee. Vai vaihdatko sitten nuorempaan?? säälittävää...


      • setävaan
        on.. kirjoitti:

        Muista että sunkin vaimo vanhenee. Vai vaihdatko sitten nuorempaan?? säälittävää...

        Eipä mennä asioiden edelle. Tämä nykyinen on jo se vaihdos nuorempaan. Katsotaan nyt ihan rauhassa, miten tämä suhde kestää.


      • voi..
        setävaan kirjoitti:

        Eipä mennä asioiden edelle. Tämä nykyinen on jo se vaihdos nuorempaan. Katsotaan nyt ihan rauhassa, miten tämä suhde kestää.

        No katso vaan ihan rauhassa miten suhteesi kestää. Luulenpa vaan, että se olet SINÄ jonka vaimosi vaihtaa pian nuorempaan. Itse asiassa olen melko varma siitä, ja jos ei nuorempaan, niin ainakin fiksumpaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe