Onko kukaan päässyt ulkoministeriöön tai Finavialle kesätöihin nyt tämän vuoden alussa olleesta hausta? On kuulemma jo valinnat tehty ja kiinnostaisikin näin molemmista "rannalle jääneenä" tietää, minkälaisilla kriteereillä tuli valituksi.
Ulkoministeriön ja Finavian kesätyöpaikat
4
1957
Vastaukset
- on perseestä
Finavia on niin perseestä työnantajana, että ole kuule tosi tyytyväinen, ettet sinne päässyt!
- samaaa
kumpaakin paikkaan tuli haettua myös eikä tärpännyt.
- lzkxhfvlöksfn
Jep UM:lle pääsin, työkokemuksen perusteella. Mutta myös YO-opiskelija. Sinne oli kuulemma 600 hakijaa ja 20 paikkaa. Haastattelukierroksiahan eivät edes järkkää, ku ei resursseja. Eli paperien perusteella suoraan, ja sit vaan haluavat nähdä ettet ole hörhö.
- tiskin alta
Jos kyseinen paikka minne pääsin olisi ollut avoinna virallisesti, hakijoiden tulva olisi todennäköisesti lamauttanut tiiviisti työskentelevän työryhmän aikataulut hullutuksiin asti. Joten arpapeliähän pääsy on useimmille, kunnon hakijoita kun kuitenkin aina löytyy.
Finavialla tosiaan katsotaan em. jutut jos hakee, nuhteeton kansalaistausta pitää olla eli ei rikosrekisteriä tai muuta vastaavaa, terve kuin pukki pitää olla eli lekurin todistus tarvitaan. Niissä oloissa ei saa olla mitään hermopellejä tai muita epävakaita persoonia, luonnollisesti kun on turvallisuudesta sanan varsinaisessa merkityksessä kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628