Kyllä kaikki oli ennen paremmin, oliko sinusta?
http://linturi.net/blog/archives/nykyaan-on-kaikki-paremmin-kuin-ennen-vai-onko
Ennen oli ennen, nyt on nyt
5
482
Vastaukset
- scale
asiassa on vinha perä. Täytyy oikein ihmetellä miten sitä on itte vielä hengissä.
- Herra 37
Hieman ihmetytti kun tossa joku aika sitten oli Iltiksessä juttua siitä kuinka jo ylä-aste ikäisillä pennuilla tulee koulussa stressiä. Maikka anto läksyjä, nyt iski stressi, se on sairasloman paikka. Voi hyvää päivää! "Toista se oli minun nuoruudessani"
- .. tukka ..
.. päästä .. lähtenyt!
- Petttteri
joo
totta. - hymy:)
TILANNE: KALLE HARRASTAA
1970 – Kalle itse kokoaa joukon, koputtamatta tai soittamatta joka taloon ja yhdessä omassa kylässä harrastetaan itse-tekemillä puupyssyillä, pesäpallomailoilla ym. Neuvolatäti suosittaa kalamaksaöljyn juontia, että Kallelle tulisi parempi ruokahalu, kun on niin laiha. Kalle juo kiltisti äidin antamaa pahanmakuista litkua.
2007 – Kalle soittaa kännykällä Jussille, ”tuu pelaan pleikkarii”. Napostellaan sipsei ja juodaan colaa. Terveydenhoitaja antaa lippua ja lappua terveellisestä ruokavaliosta ja kertoilee nuoruusajan diabeteksesta. Kalle poistuu huoneesta ja heittää esitteet roskiin ja tokaisee itsekseen ”v***n ämmä”
Tässä yksi esimerkki;)
vastaus kyssäriis: kyllä kaikki oli paremmin, paljon yksinkertaisempaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176020
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04661- 563160
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262876Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332436Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452350Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme222033Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381560
- 1791437