Suomen paskin työpaikka

reijostaa

Kun nyt jossain on meneillään kisa: Suomen paras työpaikka, niin eikös voisi listata saman tien Suomen paskin työpaikka! Niitä muuten on paljon!
Reippaasti vaan nimiä esiin!

427

62672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dööt

      HAIRSTORE

      • EXORJA

        HairStoren johtajalle syytteet työturvallisuuden rikkomuksista
        Kampaamoketju HairStoren toimitusjohtaja Veikko Nenonen joutuu syytteeseen työsyrjinnästä, yksityisyyden suojan rikkomisesta, kahdesta työturvallisuusrikkomuksesta sekä työsopimuslain rikkomisesta.

        Lue lisää: Helsingin Sanomat 4.5.2007 15:05

        Keskustele aiheesta

        Näkymä Sivu

        Näytä viestit peräkkäin Näytä viestipuu

        1


        Napoleon-kompleksi?
        Brina | 4.5.2007 15:44
        Kyllä näihinkin pomoihin aina välillä törmää!
        Hatun noston arvoinen asia, että veitte asian eteenpäin ja toivottavasti tuomioon saakka.
        Minä en jaksanut rueta tekemään juttua edellisen työpaikan "Napoleonista", vaan vaihdin työpaikkaa ja otin siitä ilosta karenssin, että pääsin pois. Edes työterveyshuoltoa ei firmassa ollut eikä sitä tullut, vaikka pyydettiin ja lupailtiin.

        Olen boikotoinut HairStorea siitä asti, kun kuulin tästä henkilöstöpolitiikasta ja toivon näin tekevän kaikkien muidenkin!
        Vastaa viestiin


        Paha saa palkkansa
        Sivusta seurannut | 4.5.2007 17:07
        Toi on sitten HairStore lorun loppu...,.
        Vastaa viestiin


        Ei ainakaan provokaatio
        Sam | 4.5.2007 17:55
        Toi on sitten HairStore lorun loppu...,.


        Ei ole, se on lorun alku vasta mutta kampaamohinnoitteluun tottunut kansa pitää kyseisen ketjun hintoja edullisena ja tästä johtuen myös loru kasvaa vain Ei se siihen kaadu että pomo vähän ruoskaa työntekijöidensä niskassa sivaltaa.

        Hatunnosto toimitusjohtajalle, naisvaltaisessa yrityksessä lienee aika usein sairaslomia.
        Vastaa viestiin


        Jokaisella mielipiteensä
        työoloihinsa tyytyväinen | 4.5.2007 21:30
        Itse olen työskennellyt Hairstoren alaisuudessa puolisen vuotta eikä minulla ole mistään pahaa sanottavaa tai valitettavaa.Pikemmikin päin vastoin.Omalta kohdaltani kaikki on sujunut hyvin ja oikeudenmukaisesti.Isoon firmaan mahtuu kaikenlaisia työntekijöitä..
        Vastaa viestiin


        No problem
        Itsensä elättäjä | 5.5.2007 1:58
        Jos on jotain ongelmia, niin Kokoomuksen ja EK:n ajama paikallinen sopiminen poistaa ne.
        Vastaa viestiin


        Hairstoren PR osasto....
        Varastonväki | 5.5.2007 10:00
        ... on näemmä taas vauhdissa. Itse aion olla paikalla kun oikeudenkäynti alkaa. Toivottavasti monet muutkin kaltoinkohdellut ja oikeutta haluavat ovat paikalla. Voi sitä riemun ja onnen päivää!
        Vastaa viestiin


        Kaksi mielipidettä
        Leftfield | 5.5.2007 10:27
        Olen kaverini kanssa ollut Hairstoressa töissä eikä kyllä ollut mukava työpaikka. Ei ollut kovin kivaa mennä sairaana töihin ja kerran sain taudin kipeenä töihin pakotetulta kaverilta.
        Vastaa viestiin


        "Työoloihinsa tyytyväiselle"
        Kapteeni Nemo | 5.5.2007 14:26
        Sinä "työoloihinsa tyytyväinen".

        Toimintaa hieman seuranneena, kirjoituksesi herätti jostain kumman syystä epäilyksen siitä, että kuulut lähipiiriin tai olet kenties itse..?

        Kyseisessä firmassa on rikottu ja rikotaan edelleen työlainsäädäntöä niin räikeästi, että on jo aikakin puuttua kyseisen firman toimintaan.

        PS. nyt kaikki HairStoren työntekijät meiliään lukemaan, koska saatte takuuvarmasti postia, jossa jälleen kiistetään kaikki ja samalla ihmetellään kuinka ihmisten työllistäminen suomessa voi olla rikos

        [Edited by: jormat on 5.5.2007 14:32]
        Vastaa viestiin


        Aivan loistavaa!
        marru | 5.5.2007 15:16
        Itse olin kyseisessä firmassa töissä n.6 vuotta sitten. Ehdin olla töissä kuukauden, kunnes irtisanoiduin. Ensinnäkin, heti työsuhteeni aluksi minun piti osallistua viikonpituiseen tuotekoulutukseen, josta ei saanut palkkaa.

        Ensimmäisenä työpäivänä näin kansion jossa oli erilaisia sääntöjä mm. "jos sairastuu, pitää saada tilalle joku toinen tekemään työt jotta saisi palkkaa". Kaikkea vastaantullutta sääntöjenvastaista toimintaa en edes enää muista, mutta jäänyt tunne kyseisestä firmasta ei ole positiivinen. Hyvä, että asioihin on vihdoin puututtu!
        Vastaa viestiin


        keisari NENO joutuu poseen !
        ex orja | 6.5.2007 0:45
        On se vaan sillä lailla että nyt se kenraali NENosen retostelu sairaslomista säästetyllä MERSUlla retostelu loppui. Kaikkien vanhojen väärinkohdeltujen läsnäoloa toivotaan. Lets kickem back !


      • Suomi-Soffa

        SUOMI-SOFFA
        SUOMI-SOFFA
        SUOMI-SOFFA
        SUOMI-SOFFA
        SUOMI-SOFFA
        SUOMI-SOFFA
        SUOMI-SOFFA
        SUOMI-SOFFA
        SUOMI-SOFFA
        SUOMI-SOFFA
        SUOMI-SOFFA


      • Paatunu t
        Suomi-Soffa kirjoitti:

        SUOMI-SOFFA
        SUOMI-SOFFA
        SUOMI-SOFFA
        SUOMI-SOFFA
        SUOMI-SOFFA
        SUOMI-SOFFA
        SUOMI-SOFFA
        SUOMI-SOFFA
        SUOMI-SOFFA
        SUOMI-SOFFA
        SUOMI-SOFFA

        Tuossa mitään uuttaoo!


    • Sampsa.

      L&T

      • tähän on

        pakko vastata totuudenmukaisesti. yit.


      • jeesjeep
        tähän on kirjoitti:

        pakko vastata totuudenmukaisesti. yit.

        kyllä se on nämä kaikki ulkolaisessa omistuksessa
        olevat pörssiyhtiöt.


      • War1ock

        SAA TEHDÄ W*T*S*I HOMMIA...


      • Tikkataulu

        Lassila ja Tikanoja. Työtönkin tienaa enemmin.


      • Hyi yäk

        No siis se on kyllä NIIIN paska :)


      • Anonyymi
        Hyi yäk kirjoitti:

        No siis se on kyllä NIIIN paska :)

        -Turun K T I L A S K U T U S


    • JussiVantaaalta

      HOK-ELANTO

      • SSO/TOK

        Samaa se on kaikissa S-ryhmän osuuskaupoissa, valitettavasti :(


      • Virginoil

        Aivan susi paska ..... ikäsyrjintää rasismia hyvä veli meinininkiä ja narstisti paskoja pääliköitä kiitos heippa


    • ei enää ikinä toivottavasti

      HKI-kaupunki Sos.virasto ja sen "hoitolaitokset" jotkut niissä on pelkästään siksi töissä ettei muualle pääse,joillekkin se tuntuu olevan "suojatyöpaikka" !
      Riitaisaa,katkeraa väkeä töissä,paljon työpaikka kiusaamista,henkistä väkivaltaa ja kummallisia valtataisteluita! Ei voi käsittää kuinka noin iso instituutio salliikin niin paljon vääryyksiä ja antaa työntekijöidensä uupua ilman että asiaan puuttuttaisiin ajoissa ja saataisiin kiusaajat kuriin!

      • tässä nyt pari kokemaani

        Salon Aspo-Comp, terveisiä perseestä vaan kaikille sinne, nimim. ex-vuokratyöntekijänne

        Pienet, parin työntekijän ruokakaupat, joissa kauppias koko ajan selän takana. Niissä on ihan omat palkanmaksutaulukot ja työntekijöitä hallitaan pelolla. Terveisiä taas sinnekkin Spariin, tuli teille liittokin sitten tutuksi minun kauttani. Kiitos kuitenkin niistä palkoista jotka sain perittyä uhkaamalla työtuomioistuimella.


      • kuitessii
        tässä nyt pari kokemaani kirjoitti:

        Salon Aspo-Comp, terveisiä perseestä vaan kaikille sinne, nimim. ex-vuokratyöntekijänne

        Pienet, parin työntekijän ruokakaupat, joissa kauppias koko ajan selän takana. Niissä on ihan omat palkanmaksutaulukot ja työntekijöitä hallitaan pelolla. Terveisiä taas sinnekkin Spariin, tuli teille liittokin sitten tutuksi minun kauttani. Kiitos kuitenkin niistä palkoista jotka sain perittyä uhkaamalla työtuomioistuimella.

        kerman savi alias tulikivi koska laittoi porukkaa ulos liki pärstäkertoimella eli älä osta niitten astioita jos saat muualta halvemmalta


    • patettaa

      Kyllä se paskin on Suomen Posti.
      Jakelussa paska palkka, sairaalloinen työmäärä, kieltäydyt ylitöistä keräät koko johtajiston vihaiset katseet ja haukut, sekä kiitoksena monesta työvuodesta saat vaan burnoutin ja rikkoontuneet nivelet ja selkäkivut. Niin ja liitto pyörittää peukaloita ja myötäilee työnantajia. Ja työnantajahan ei jousta, ei varmana!!!

      • olin postissa töissä 2002 varhaisjakelijana ilman mitään ongelmia, postin autolla sain ajella


      • 4654684

        Siihen aikaan vielä varmaan ihan ok duuni. Nykyään on "optimoitu" niin vitusti että menisin mieluummin puistoon keräämään pulloja kuin postin hommiin.


      • isomanne
        apumies_ kirjoitti:

        olin postissa töissä 2002 varhaisjakelijana ilman mitään ongelmia, postin autolla sain ajella

        ja apumiehenä pysyt!


      • SUAONKUSETETTU
        apumies_ kirjoitti:

        olin postissa töissä 2002 varhaisjakelijana ilman mitään ongelmia, postin autolla sain ajella

        Sinä sait ajella, eikös TYÖPAIKASSA pitäisi TIENATA!


    • hessuhei

      Olen antanut itselleni kertoa että nk. pikaruokapaikat on varsinaisia "onnen" kehtoja...
      pelolla hallitaan ja kakarat uskoo...ja pelkää!

    • se paskin on

      Kesko ja etenkin Keskon varastot Hakkilassa on Suomen ehottomasti paskin duunipaikka!

      • tukotuko

        Tukon varasto Keravalla, totaalista orjan hommaa!


      • pelle69

        Keskon Turun varasto on paratiisi ainakin ovimiehille.Ovimies=perseennuolija


    • marsu

      H&M:n varasto keravalla

    • Nyt(oma )ammattialan duunari

      SOL Palkka oli toistuvasti väärä(mm.pyhäpäivä ym.).Esimiehet"kuritettu"ja pilattu Sollin työkulttuurilla esim.nöyryys ja pelko?.Jatkuva vaihtuvuus ja väärinmitoitetut työalueet, liian vähän Henkilökuntaa( jopa laittomasti vähän).Tämä siis 2000-luvun Helsingissä.En koskaan enään astu tuohon SOL sikolättiin !

      • Anonyymi

        samoin täälä seinäjoen päässä eräässä kauppaketjun toimitilassa työtunnit määrättiin 3,75 h, todellisuudessa työn tekoon meni 6,75 h. Kotiuduin yöllä kello 00.15 ,seuraavaksi päiväksi töihin valmius klo 7,00 . Esimies niin erikoinen ettei pahemmasta väliä.


    • exrotta

      On ehdottomasti Coor service management Oy.
      Pomot kusetti kokoajan, ylityöt olisi pitänyt kuitata liukumien puitteissa ja hyppiä jokapaikkaan. Palkkaa maksettiin 7,5 tunnista päivässä, mutta töissä olisi pitänyt olla 24/7, yksi oikein ylpeili siitä miten hänelle voi soittaa vaikka yöllä ja lomilla. Elikkä Akka kusi urakkansa. Firman puolesta tulee duuniryysyt, jotka pitää itse kotonaan pestä vaikka se kuuluu työnantajan velvollisuuksiin.
      Putiikista tuli mieleen Sol tai hampurilaisrafla, henkilöstö oli siellä keskinmäärin n 6 kk ja tosi v-tuuntuneita.
      Löysin onneksi toisen työpaikan, joka aivan toiselta planeetalta.

      • minä itse

        Ahaa, no Marssiinko menit töihin ?

        Epäoikeudenmukaisia työnantajia löytyy monelta eri alalta. Valitettavasti.


      • 33540

        Tämä pitää oikeasti paikkansa, tiedän kokemuksesta kun lujapalveluista tuli osa cooria. Kohteita tältä yritykseltä lähtee kiihtyvällä tahdilla ja olot heikkenee. Suuret on lupaukset mutta mitään muuta kuin tappiota ja mielipahaa ei tehdä. Laatu laski kaupan myötä järkyttävästi. Huoltomiehemme on näköjään saanut ihme kyllä uudet työvaatteet ja väri on vaihtunut harmaasta mustaan. Vaatetuksen värikin sopii hyvin kuvaamaan nykytilannetta..


    • työpaikka

      johon olen erehtynyt menemään töihin on YTK työttömyyskassa. Omituiset työntekijät, niin on sisäänlämpiävää sakkia, missään muualla ei ole ollut niin vaikeaa kommunikoida työkavereiden kanssa. Palkat todella surkeat... Työ tappavan tylsää...

      • kokemusta on

        Toinen on Ammattiliitot. Isolla A:lla.
        Työpaikkakiusaamista pahimmasta päästä ja esimiehet eivät hallitse alaispolitiikkaa.
        Perseennuolijat ovat ok, duunarit eivät, siis ne jotka töitä ihan oikeasti tekevät......


    • tietäjät

      Paskimmat ovat lihanleikkaamot ja niiden ryhmäurakat. Niissä haisee miesten paska ja ainaista vittuilua.

      • kuskiko

        Kuljetusfirmat, ei mitään pelisääntöjä kenelläkään...lain noudattaminen esimerkiksi, ei koskaan!


    • yks luuseri

      Minä kun luulin, että Suomen paskin työpaikka on se, jossa minä olen. Se taitaa vaihtua taas lähiaikoina.

      • kaikki-.

        hulluja kauppiaiata


    • Nyk.työntekijä

      Älkää jumankekkelis koskaan menkö tekemään elämänne virhettä ja menkö suomisoffalle töihin. Siellä kusee kaikki,pahiten henkilöstöpolitiikka. Keskimääräinen työsuhteen pituus max 1-6kk. Tuossa firmassa paska valuu alaspäin.

      • Anonyymi

        Purso pahin...


    • xxxxx

      Katkerat akat työkavereina, paska palkka, etenemismahdollisuudet extrasta myymäläpäällikköön(minkä kyllä huomaa henkilöstön johtamistaidoissa), ihmisiä siirrellään pääkaupunkiseudulla myymälästä toiseen kysyttämättä työntekijöiltä lainkaan mielipidettä..

      Suosittelen lämpimästi, iloinen ja vilpitön ilmapiiri!!

    • Terve menoa kokeilee

      Teidän listanne ei pääse lähellekkään Suomi-Soffaa :(

      Työpaikkana erittäin raskas henkisesti. Jatkuva huutamista, yleinen nöyryytys esimiesten toimesta työkavereiden edessä on talon tapa eikä poikkeus. Törkeitä ylilyöntejä jatkuvasti, pelkästään negatiivista palautetta. Jos pääsee tavoitteeseen tai tekee ennätyksen, niin lyödään vain suurempaa tavoitetta päälle. Ihmisitä puhutaan selän takana paskaa ja valehdellaan minkä keritään. Kiristetään ja uhkaillaan erittäin törkeillä tavoilla. Niin tämä on firman politiikkaa, jolla kuvitellaan että nykypäivänä ihmiset myy enemmän...

      • Kun työläinen lyö

        Kaveri kertoi ihan järjettömiä tapahtumia tuolta. Hyi.


    • Kyrpjooseppi

      Havaror oy nuolentaa,sukulaisten suosimista, ammattitaidotonta työnjohtoa!!

    • hrtheher

      Pieni hissialan yritys Länsi-Suomessa.

      • luuseri2xxxx

        Suomi-Soffa ja Itella olin tulossa sanomaan enkä ollukkaa ainut foorumeille päässyt!


      • ..............
        luuseri2xxxx kirjoitti:

        Suomi-Soffa ja Itella olin tulossa sanomaan enkä ollukkaa ainut foorumeille päässyt!

        Suomi-Soffa! on niin kieroutunut paikka, ettei oo toista vastaan tullut. huijaa työntekijöitään, asiakkaitaan ja ilmeisesti myös tavarantoimittajiaankin, kun ei tavaroita saa ajallaan. Älkää koskaan missään tilanteessa hyvät järkevät ihmiset menkö lähelle tuota yritystä.


    • penn ja tellervo

      abb service

      • trukki-kuski

        kurikka timber on huono työ paikka.lähtö palkka on 7,65 euroa ja tilit aina väärin laskettu.oppisopimus koulutuksessa aamupäivä teoriaa ja illaksi ilta vuoroon töihin!trukki


      • ärsyttävä tuputtaja
        trukki-kuski kirjoitti:

        kurikka timber on huono työ paikka.lähtö palkka on 7,65 euroa ja tilit aina väärin laskettu.oppisopimus koulutuksessa aamupäivä teoriaa ja illaksi ilta vuoroon töihin!trukki

        Varmaan kaikki pakkomyynti eli puhelinmyyti firmat. Nokassa a-lehdet.Js et myy potkut,jos ääni ei ole kaunis potkut,pomot on mitä on, ja hirveät työ ajat


      • Entinen Työntekjä
        trukki-kuski kirjoitti:

        kurikka timber on huono työ paikka.lähtö palkka on 7,65 euroa ja tilit aina väärin laskettu.oppisopimus koulutuksessa aamupäivä teoriaa ja illaksi ilta vuoroon töihin!trukki

        Suolahti, Kurikka timber. Työntekijää ei arvosteta yhtään. Paska palkka. Vittuillaan sairaslomista. Jos ei tuota riittävästi, edelleen aukomista. Porukkaa lomautettuna, yritetään palkata halpis vuokraporukkaa hommiin.. Lopputilin saa "aina löytyy syy" a`la toimitusjohtaja. Jos joku homma mättää, aina kaivetaan syy duunarista, vaikka aika usein syy heikon johtoportaan. Jne. Mieti kahdesti ennen kun meet töihin tonne. Tai kolmesti.


      • vittoräkis

        abb fullservice ,tottakai


      • Anonyymi
        trukki-kuski kirjoitti:

        kurikka timber on huono työ paikka.lähtö palkka on 7,65 euroa ja tilit aina väärin laskettu.oppisopimus koulutuksessa aamupäivä teoriaa ja illaksi ilta vuoroon töihin!trukki

        Kaikki kurikan virmat on pikkunatzien hallussa


    • Viljo Vennamo

      Maersk. sisäänlämpiävää porukkaa (mut on pari poikkeusta kivojakin tyyppejä siellä on) , vittuilua ja kateellista kyräilyä. Uutta kaveria EI auteta. Ylityöt muka sis. palkkaan hahah!. Paras olla sairastumatta.

      Monet suomalais-venäläiset huolintafirmat: monet neukkumafian rahanpesua varten perustetut alunperin mutta nykyään aika laillisia. Helvetisti ylitöitä (oma moka jos liikaa töitä) ja ei tietoakaan miten työtaakkaa voi delegoida eli ei henk politiikkaa ja vielä vähemmän sosiaalisia taitoja & tietoja johdolla. Olet hyvä kunhan et sairastu.

      • Niin saat pomolta kunnon haukut

        (kiusaamista siellä oli koko ajan)


      • Myös EX
        Niin saat pomolta kunnon haukut kirjoitti:

        (kiusaamista siellä oli koko ajan)

        Suomi-Soffa, Suomi-Soffa, Suomi-Soffa, Suomi-Soffa.

        SSF:n väärinkäytöksistä yritettiin tehdä dokumentti A-Studioon. Pari tuntia ennen lähetystä YLEn kanavajohtaja painostettiin vetämään ohjelma pois.

        Jotain ohjelman sisällöstä kuitenkin "vuosi" keskustelupalstalle. Tsekatkaa, mielenkiintoista tekstiä. Vaikuttaa HairStore nappikaupalta tuon jälkeen:

        http://atuubi.yle.fi/keskustelu/id-2008094?page=3


    • FAKTAT TULEE TÄSSÄ

      TÄSTÄ VIESTISTÄ SUOMI-SOFFA NOSTI SYYTTEEN YLEa VASTAAN: A-Tuubin keskustelupalstalla.

      Kyllä yritys osaa manipuloinnin. Meillekin uskoteltiin vakavissaan, että olemme aiheuttaneet kitkaa ja hallaa - yrittämällä oikeasti toimipisteemme parasta. Jos kukaan uhkailluista olisi tehnyt tai sanonut oikeasti mitään väärää, niin eikö silloin olisi yrityksellä viralliset kanavat käytettävissä? Varoitukset ja irtisanomisetkin. Tällöin kiristys ja uhkailu olisi turhaa, eikö? Kyllä epäpätevät ihmiset saadaan ihan laillisesti ulos jos väärinkäytöksiä olisi tapahtunut. Sellaisista henkilöistä on yrityksessä päästävä eroon, jotka eivät alistu uhkailuun, jotta uhkailupolitiikkaa voidaan jatkaa muiden keskuudessa. Tästä on todisteita ja todistajia aivan tarpeeksi - asiaa ei voi kiistää. Ihmisiä on ollut ja on parhaillaan pitkillä sairaslomilla yrityksen johdon painostuksen takia.

      Ei ole puhtaat jauhot SSF:lla pussissa, kun pitää oikein adressein kieltää kiusallisen totuuden tuomista julkisuuteen.

      Kaikkien mukana olevien toive on erittäin epäitsekäs. Ja siinä sivussa suuri riski saada kostomielisen yritysjohdon vihat niskaansa - ilman korvausta. Toiveena oli, että vielä ko. yrityksessä olevia työkavereita ja muissakin suomalaisissa yrityksissä olevia työntekijöitä kohdeltaisiin ihmisinä. Saataisiin
      törkeimmät ylilyönnit kitkettyä. Henkilökunta oli erittäin pettynyt puhumattakaan entisistä työntekijöistä, kun todettiin, että lähetys oli peruuntunut.

      Toiveena oli, että työntekijöiden olot edes vähän paranisivat:

      Ettei tarvitse kuunnella uhkailua ja kiristystä. Ei haukuttaisi sosiaalipummeiksi ylimmän johdon toimesta kaikkien edessä - ilman syytä. Ei tarvitsisi ottaa vastaan koko ajan erilaisia keksittyjä varoituksia, esimerkiksi laittomia myyntitavoitteisiin liittyviä.

      Ettei laittomasti irtisanota henkilöitä jotka haluavat yritykseen pääluottamusmiehen. Ettei pääluottamusmies olisi johtajan serkku ja pääluottamusmies oikeasti olisi työntekijän puolella sen sijaan, että nyt toimii työnantajan äänitorvena pitämässä haukkumapalavereja. Ja puolueeton pääluottamusmies olisi lainmukaisesti paikalla aina kun annetaan kirjallisia varoituksia (jotka vähenisivät tällöin huomattavasti).

      Ettei jatkuvasti uhkailtaisi ihmisiä sillä, että yrityksen edustajat soittavat kaikki työpaikat läpi, ettei pois lähtevä työntekijä saisi mistään enää työpaikkaa. Ettei työntekijöiden toimenkuvia muutettaisi laittomasti ja yksipuolisesti - uhkailtaisi, että "myyjät siirretään pihaa lakaisemaan, kunnes ymmärtää irtisanoa itsensä" jos ei myynnit lamassa nouse. Että joskus saisi kesäloman pidettyä edes kahdessa osassa, yksiosaisesta puhumattakaan.

      Jotta palkan lisäksi ajallaan tulisivat myös luvatut bonukset ja muut lisät.

      Ettei motivointi ylimmän johdon toimesta olisi "Ota ne peukalot pois perseestä ja irtisano ittes" -tyyppistä. Ettei ylin johto vetoaisi sukuun ja heidän häpeään jos myyjä ei ole päässyt lamassa tavoitteeseen. Ettei kaikki lamat ja muut raekuuroista johtuvat tilapäiset asiakashävikit olisi myyjien vikaa.

      Ettei uhkailtaisi perättömillä YT-neuvotteluilla. Ettei tarvitse ottaa iskuja vastaan jos myy tarjoustuotteen. Ettei siitä saisi kirjallista varoitusta kun myy puhelimessa tarjoustuotteen josta asiakas haluaa maksaa vielä ekstraa. Ettei siitä saisi kirjallista varoitusta, että tekee niin hyvän tarjouksen, että asiakas palaa ostamaan kierroksensa jälkeen tuotteen, vaikkakin häntä lähemmästä myymälästä.

      Ettei huudeta palavereista pois henkilöitä, jotka ovat ottaneet selvää onko jokin uhkaus laiton - kehdaten väittää vielä tällaisen henkilön asennetta huonoksi. Ettei siitä saa kirjallista varoitusta, että työajan ulkopuolella kavereiden kesken keskustelee avoimesti Suomi-Soffan tilasta ja tuo oman mielipiteen julki. Ettei ylimmän johdon toimesta keksimällä keksittäisi "tahallisia ja törkeitä laiminlyöntejä", jotta saataisiin henkilöitä pois jotka uskaltautuvat kieltäytyä pelottelusta.

      Ja ettei joutuisi allekirjoittamaan tahtomattaan "vetoomuksia ja adresseja", ettei tällaiset asiat tulisi julki. Tieto asian julkistamisesta aiheutti SSF:ssa huomattavan "kuhinan", mikä vahvistaa heidän harjoittamansa väärinkäytökset.

      • Z.Z.

        Hyvä Henkka,

        Ylen jutussa kävi ilmi, ettei Suomi-Soffa johto, työsuojeluvaltuutettu, eikä pääluottamusmies ollut kuullut mainitsemistasi uhkailuista tai painostuksista. Kuten ei myöskään liitto. Herää kysymys, mikset ottanut näihin tahoihin? Olisiko oma työmoraalisi kestänyt asian perinpohjaisen selvittelyn? Vai oliko tarkoituksenasi kenties tienata tällä jotain?


      • Saako edes kysyä?
        Z.Z. kirjoitti:

        Hyvä Henkka,

        Ylen jutussa kävi ilmi, ettei Suomi-Soffa johto, työsuojeluvaltuutettu, eikä pääluottamusmies ollut kuullut mainitsemistasi uhkailuista tai painostuksista. Kuten ei myöskään liitto. Herää kysymys, mikset ottanut näihin tahoihin? Olisiko oma työmoraalisi kestänyt asian perinpohjaisen selvittelyn? Vai oliko tarkoituksenasi kenties tienata tällä jotain?

        Miksi niin suuri tarve estää sellaista mitä ei ole olemassa ja mistä ei ole mitään tiedetty?


      • Puolesta
        Z.Z. kirjoitti:

        Hyvä Henkka,

        Ylen jutussa kävi ilmi, ettei Suomi-Soffa johto, työsuojeluvaltuutettu, eikä pääluottamusmies ollut kuullut mainitsemistasi uhkailuista tai painostuksista. Kuten ei myöskään liitto. Herää kysymys, mikset ottanut näihin tahoihin? Olisiko oma työmoraalisi kestänyt asian perinpohjaisen selvittelyn? Vai oliko tarkoituksenasi kenties tienata tällä jotain?

        Kun tähän samaan porukkaan kuulun - nimettömänä - niin katson voivani vastata.

        Kyllä ne tietävät, ovat vaan voimattomia - olleet. Lisäksi PAMia sitoo salassapito velvollisuus - eli eivät voi kommentoida.

        Ja motiivista voit lukea pitkän pätkä tekstisi yläpuolelta.

        Suomalaisen työhyvinvoinnin puolesta, JOPA TEIDÄN SUOMI-SOFFALAISTEN! itse meidän porukka ei hyödy tästä mitään, mutta kun näitä huijarifirmoja on muitakin, asia on saatava pinnalle. YLE tässä yhteyttä otti.

        "Kaikkien mukana olevien toive on erittäin epäitsekäs..."

        "Ettei tarvitse kuunnella uhkailua ja kiristystä".... jne. jne. jne



        YLEn puolelta nopeasti sensuroitiin teksti, jossa kävi ilmi, että kolmansilla tahoilla on ääninauhoitteita pitkältä ajalta, jossa uhkaillaan ja kiristetään työntekijöitä. Eri johdon edustajat uhkailevat eri yhteyksissä eri henkilöitä.

        Ja on vielä kerran kommentoitava tännekin, että on SS firman johdon kannalta erittäin noloa mustamaalata tällaisilla keskustelupalstoilla kavereita jotka paljastavat minkälaista oli olla töissä tuolla Suomi-Soffalla. Pitää sortua mustamaalamaan, kun ei voi asiallisesti perustella omia ylilyöntejään.

        Ja kuten asianomainen useasti on toistanut; "kuukausimyynnistä ei tässä todellakaan ole ollut kyse", tähän kun tuntuvat nuo ssf:laiset vetoavan.


        Että näin. Tänään.


      • 1+1=3 vai miten...
        Z.Z. kirjoitti:

        Hyvä Henkka,

        Ylen jutussa kävi ilmi, ettei Suomi-Soffa johto, työsuojeluvaltuutettu, eikä pääluottamusmies ollut kuullut mainitsemistasi uhkailuista tai painostuksista. Kuten ei myöskään liitto. Herää kysymys, mikset ottanut näihin tahoihin? Olisiko oma työmoraalisi kestänyt asian perinpohjaisen selvittelyn? Vai oliko tarkoituksenasi kenties tienata tällä jotain?

        Kyllä asiasta oli liittoon otettu yhteyttä, ei vain PAM:n. Työnantaja puoli teki asiat, eli olisivatkohan he tienneet asiasta sen tehdessä???? Vai oletko vain niin tyhmä ettet ymmärrä.

        PS. en todellakaan ole henkka...


      • Vaikka se viides EX
        Z.Z. kirjoitti:

        Hyvä Henkka,

        Ylen jutussa kävi ilmi, ettei Suomi-Soffa johto, työsuojeluvaltuutettu, eikä pääluottamusmies ollut kuullut mainitsemistasi uhkailuista tai painostuksista. Kuten ei myöskään liitto. Herää kysymys, mikset ottanut näihin tahoihin? Olisiko oma työmoraalisi kestänyt asian perinpohjaisen selvittelyn? Vai oliko tarkoituksenasi kenties tienata tällä jotain?

        Kaverin vastauksesta jäi kommentoimatta työsuojelupiiri, kyllä tietävät ja se ohjelmassakin taidettiin kylläkin sanoa. Työsuojelupiiri ei voi toimia takautuvasti ja niiden kohdalla, jotka on tavalla tai toisella yrityksestä jo ulkona.

        Työsuojelupiiri toimii nyt yhteistyössä niiden henkilöiden kanssa, jotka vielä ovat talossa. Toki instanssina työsuojelupiiri on melko voimaton tämänkaltaisissa asioissa, kun ihmisiä vaiennetaan ja entisiä mustamaalataan, ei kukaan uskalla puhua.

        Ja se pääluottamusmies ei edelleenkään ole neutraali, yhdessäkään varoituksenanto tilanteessa ei pääluottamusmies tai muu valtuutettu ole ollut paikalla ketjun historian aikana.


    • Oijoi

      Niitä on niin paljon!

    • KalleKovapää

      johtoryhmineen on paskin työpaikka Suomessa

    • selvähän se

      Pakko valehdella ja syyttää takuuasioissa aina asiakkaita.

    • Puukotettu

      Ehdottomasti Coor Service Management Karhula Oy

      Yhtiöön on leikkauksien jälkeen jätetty kaikki kieroimmat selkäänpuukottajat mitä firmasta löytyi. Potkitut saivat puukoniskun selkään, työrajoitteiset saivat lopputilin yhtiön organisaatioleikkauksien takia. Totuus oli kuitenkin toinen. Puukotettiin selkään lamaa hyäksi käyttäen. Kiero firma, täynnä tyranneja ja itsekkäitä ihmisiä.

      • eivoippperrrr.....

        Coor Service/ Helsinki.


      • Kärhyla

        Hyvä vain että teidät vätykset saatiin pullautettua pihalle sieltä. Tappiota tuottava paskakasa koko Karhula.


    • qq

      porvoon hong kong

    • vuokraorja

      Vuokrafirmat vetää rahat välistä ja maksaa työntekijöille olemattoman pientä palkkaa. Työpaikoista ei ole mitään varmuutta. Mitään pysyvää ei voi suunnitella.

    • röhrööh

      Huomiota kiinnittää Suomi Soffan saamat suuret haukut. Sehän kai oli myös yksi vaalirahoittaja. Työntekijöitä täytyy tietysti sortaa, että saataisiin rahat riittämään myös poliitikkojen tukeen.

      • Born-88

        Antakaa työpaikat meille nuorille työttömille, jos asiat on noin huonosti! Me ei saada ansiosidonnaisia työttömyyskorvauksia ja meillä on tarvi tienata omat rahat.Alkaa harmittamaan vanhemmilta tuen pyytäminen.
        Nyt kun on valmistunut koulusta ei ole paljon muita vaiehtoehtoja kuin jatkaa opiskelua tai mennä vuokratyöfirmaan keikkalaiseksi.Ootteko te miettiny että antaisitte huonot työpaikkanne nuorille ja menisitte etsii niitä hyviä töitä?


      • åpoiuytryt
        Born-88 kirjoitti:

        Antakaa työpaikat meille nuorille työttömille, jos asiat on noin huonosti! Me ei saada ansiosidonnaisia työttömyyskorvauksia ja meillä on tarvi tienata omat rahat.Alkaa harmittamaan vanhemmilta tuen pyytäminen.
        Nyt kun on valmistunut koulusta ei ole paljon muita vaiehtoehtoja kuin jatkaa opiskelua tai mennä vuokratyöfirmaan keikkalaiseksi.Ootteko te miettiny että antaisitte huonot työpaikkanne nuorille ja menisitte etsii niitä hyviä töitä?

        Kuka hullu luopuu rakkaasta ja huonosta työpaikasta.


      • 1.2.3....error..
        Born-88 kirjoitti:

        Antakaa työpaikat meille nuorille työttömille, jos asiat on noin huonosti! Me ei saada ansiosidonnaisia työttömyyskorvauksia ja meillä on tarvi tienata omat rahat.Alkaa harmittamaan vanhemmilta tuen pyytäminen.
        Nyt kun on valmistunut koulusta ei ole paljon muita vaiehtoehtoja kuin jatkaa opiskelua tai mennä vuokratyöfirmaan keikkalaiseksi.Ootteko te miettiny että antaisitte huonot työpaikkanne nuorille ja menisitte etsii niitä hyviä töitä?

        olen kyllä samaa mieltä et nuorille pitäisi antaa tilaisuus mutta on noissa aiemmissakin viesteissä jotain perää. minulla on henkilökohtaisesti vain ainoastaa huonoja kokemuksia vuokrafirmoista ja muutamasta muusta mun työ historiasta saisi aika hyvän kauhu kertomuksen


    • aina voi olla

      tiimari

    • J.K.P.

      Ehdottomasti vittumaisin työpaikka tällä hetkellä. Lukuisia kertoja vaihtanut omistajaa ja joka kerta kaupassa on hävitty. Tämänhetkinen tehtaanjohtaja Paalanen on kaikkien mulkkujen emämulkku, ja palkkaus on noin 5 euroa jäljessä alan keskipalkasta suomessa. Työntekijöistä on puolet potkittu pois, ja toinen puoli tekee hommia kieli vyön alla. Työntekijöiden oloja on huononnettu kaiken aikaa. Lähtisin hittoon täältä heti, jos tällä seudulla olisi vaihtoehtoja. Tai onhan niitä: muuankin hitsari veti itsensä hirteen taannoin. Jos itsellä ei olisi perhettä ja suhteellisen kannattavaa sivutointa, tekisin samoin.

    • Ahdistavin loukku

      Painostus on kova, jos et halua opettaa LBD-menetelmällä niin voit lähteä kävelemään. Opiskelijat valittavat ja opettajat hymistelevät. Rohkeimmat ja ahkerimmat pitävät salaa luentoja, koska perusasiat jäävät muuten oppimatta.

      Miksi olemme opiskelleet opettajiksi, kun pedagogista osaamistamme ei tarvita? On vain LBD, ei muita menetelmiä. Missä on opettajan asiantuntijuuden arvostus ja pedagoginen vapaus? Ei anneta mahdollisuuksia vaikuttaa ja kehittää työtään ilman pelkoa varoituksista ja irtisanomisesta. Suomalaisen koulutuksen hyvä menestys ei ole saavutettu LBD-menetelmällä, mutta täällä se on ainoa sallittu totuus. Jos et ole uskossa, mene muualle.

      • Laurean opiskelilja

        Tuota me ollan kyllä epäiltykin. Ei kaikki maikat ole oikeasti Lbd:n kannalla, mutta ovat siihen pakotettuja. Eniten siitä kärsitään kuitenkin me opiskelijat. Pakko oli kuitenkin hakea Laureaan, koska pari kertaa hain parempaan kouluun, mutta ei pisteet riittäneet edes pääsykokeisiin. Sama juttu tuntuu olevan monella muullakin yhtä aikaa aloittaneella. No, opiskelu on tilapäistä ja opiskelijat vaihtuu vaan maikat jää. Tsemppiä teille! Toivottavasti jaksatte.


    • 34

      Kaikki täällä kerrotut ovat tuskin mitään verrattuna SOL-Palvelut Oy:hyn. On tullut itse nähtyä ja koettua. Olen myös kuullut todella hurjia juttuja.

      - Joidenkin ihmisten palkat on laskettu joka kerta väärin. Usein esim. lisät maksamatta. Joskus myös työtunteja on vähennetty. Tiedän erään naisen, joka oli menettänyt 3 vuodessa 1000 rahaa, kun työstä ei oltu maksettu. Oli fiksuna ihmisenä kirjannut työtuntinsa ylös ja vertaili niitä 3 vuoden jälkeen. En ymmärrä, miksei ollut katsonut aiemmin.

      - Harjoittelijapalkkoja maksetaan mielivaltaisesti. Virallisesti harjoittelijan palkan pitäisi nousta heti, kun hän pystyy tekemään työnsä yksin. Muutamalla entisellä työkaverilla se oli noussut vasta puolen vuoden päästä, koska hei eivät ole itse tajunneet asian puolesta tapella. Heille ei oltu kerrottu, että heillä oli harjoittelijan palkka. He luulivat, että palkka on oikeasti surkea.

      - Esimiehet ovat enimmäkseen entisiä siivoojia. Mitään kunnollista esimies- tai johtajokoulutusta ei ole annettu. Esimiesten ammattitaidottomuus on jotain aivan uskomatonta. Asioita hoidetaan miten lystää ja ainoa tunnettu tapa vaikuttaa työntekijöihin on uhkailu ja kiristys.

      - SOL vaatii työntekijöiltään järjettömiä suorituksia. Ensin annetaan järjettömän nopea aika, jossa työt pitäisi saada huidottua. Pikkuhiljaa vaatimuksia kiristetään. Kun olin eräässä kohteessa töissä lähes vuoden, oli tehtävieni määrä lisääntynyt huomattavasti. Yhtään lisää aikaa en silti siivoamiseen saanut. Työt oli tehtävä juosten.

      - Työntekijän tulisi SOLin mielestä uhrata omaa palkkaansa SOLin hyväksi. Se, että tekee työt siinä ajassa kuin kuuluu, ei riitä. Jos ei edes välillä suostu tekemään töitä nopeammin kuin normaalilla teholla, uhkaillaan potkuilla (tiedän useita ihmisiä, joita on uhkailtu potkuilla tämän takia). Nopeammin suoritetusta työstä ei tietenkään saa mitään bonuksia tai isompaa palkkaa.

      - SOL vaatii aivan liikaa joustavuutta työaikojen suhteen. Monissa kohteissa ei voi koskaan tietää tarkkaa aikaa, jolloin pääsee töistä kotiin. Kuulin kerran myös naisesta, jonka päivittäinen työaika jaettiin kahteen osaan. Ensin oli normaali 6 tunnin työpäivä. Illalla 4 tuntia kotiinlähdön jälkeen hänen piti palata työpaikalle 15 minuutiksi tyhjentämään roskikset uudestaan! Nainen kyllä nosti asiasta metakan, koska hän asui 20 kilometrin päässä työpaikasta.

      - Työvälineet ovat usein rikki ja niitä on lähes joka kohteessa jatkuvasti liian vähän. Hygienian taso kärsii, kun pitää pestä likaisilla välineillä, kun ei ole tarpeeksi puhtaita saatavilla. Työvälineitä ei saa lisää, koska niitä on kuulemma tarpeeksi.

      - Työntekijöiden vaihtuvuus on niin suurta, että minäkin olen tehnyt palveluohjaajan töitä paikoissa, joissa olen ollut vain kesätöissä.

      - Käsittääkseni SOL ei maksa mitään ylimääräistä siitä, että ihmisellä on alan koulutus. Kaikki saavat samaa palkkaa.

      • eteläsuomalainen123

        On huonoin. Valvojat diivailevat luurit korvillaan kun saavat kuunnella joka puhelun. ihan joka pienemmästäkin asiasta tullaan sanomaan. Huono palkka.
        En itse osallistuisi haastatteluihin sillä joka puhelu kuunnellaan kahden henkilön voimalla ja nauhoitetaan päälle.
        Ovat tulleet tuolta pohjoisesta oikein porukalla meitä kyttäämään.
        jotkut ovat lellikkejä ja saavat parhaimmat työtehtävät.


      • Sohvaperunalastu
        eteläsuomalainen123 kirjoitti:

        On huonoin. Valvojat diivailevat luurit korvillaan kun saavat kuunnella joka puhelun. ihan joka pienemmästäkin asiasta tullaan sanomaan. Huono palkka.
        En itse osallistuisi haastatteluihin sillä joka puhelu kuunnellaan kahden henkilön voimalla ja nauhoitetaan päälle.
        Ovat tulleet tuolta pohjoisesta oikein porukalla meitä kyttäämään.
        jotkut ovat lellikkejä ja saavat parhaimmat työtehtävät.

        Missä? Huonekalutoimittajia vertaillaan tuolla sivulla:

        http://www.huonekalureklamaatio.com/

        Suomi-soffa on näköjään ylivoimainen ykkönen.
        Mielenkiintoinen sivusto.


      • ENTINEN HYVÄUSKOINEN
        Sohvaperunalastu kirjoitti:

        Missä? Huonekalutoimittajia vertaillaan tuolla sivulla:

        http://www.huonekalureklamaatio.com/

        Suomi-soffa on näköjään ylivoimainen ykkönen.
        Mielenkiintoinen sivusto.

        KAIKENLAISIA SIVUSTOJA ON NETISSÄ, MUTTA TAASKO REKLAMAATIOITA ERI NIMIMERKEILLÄ KEKSIVÄ SEPE-SUSI MAINOSTAA OMAA SATU-SIVUSTOAAN. RIKOKSESTA TUOMITTU IHMINEN, JOKA KOSTAA YRITYKSELLE JA VIRANOMAISILLE, KUN VALEHTELUNSA EIVÄT MENNEET LÄPI VIISAAMPIEN IHMISTEN EDESSÄ. ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ KERTOKO HENKILÖTIETOJANNE SIVUSTOLLE, SEPELLE YM. NIMIMERKEILLE, JOUDUTTE TEKIN VAINOTUKSI.


    • vittuuntunut...

      Keva on paska työpaikka. Vittumaiset esimiehet jotka kyttäävät työntekijää joka ikisestä asiasta, ja työetuja karsitaan koko ajan. Pientä joukkoa palkitaan hyvällä palkankorotuksella antamalla joku kiva "asiantuntija"- tai "päällikkö"-titteli, nämä ihmiset ovat yleensä suulaita ruskeakielisiä ja tulevat runsaalla paskanpuhumisella pomojen suosikeiksi.

      • E.P.S.

        Jep. Kevan asiat ovat työntekijäpuolella surkeasti. Pomot narsistisia äkkipikaisia komentelijoita, alaisten kuuleminen ja mielipiteet on unohdettu ja kuormitus aivan liiallinen. Pitäisi äkkiä tehrä jotakin!


    • maximou

      ABB full service

      • PASKA AJANJAKSO

        Uskon! Eipä tule kyllä yhtään hyvää työpaikaa 2000 luvulla mieleeni. Joskus -80 luvulla niitä oli ihme ja kumma muutama, mutta nyt ajat muuttuvat.


    • meiksi vaa

      Siivouspuljut!!!!!
      Varsinkin nämä,kolmikirjaisimet.

    • Timantti=Zirkoni

      Kultajousi on kamalin, terveisiä vaan Itä-Suomeen!!!!

      • diipadaaaa

        Samaa mieltä. 2 naamasta touhua firmalta. Paskin paikka ja terveisiä vaan helsinkiin.


    • sohjovaan

      H&M:n myymälät Suomen paskin duunipaikka. puhun 4 vuoden kokemuksella! älkää kokeilko!

    • dsfsfs

      No jos ei oteta huomioon joitain lehtimyynti-firmoja..

      Niin olen kuukauden ollut Alkossa töissä ja sopimusta jäljellä 11 kuukautta

      Koeaikaa 3kk, joten..

      Vastaan siis Alko, johtuen työntekijöistä, jotka elävät yhä 80-lukua

    • 1900

      TP Avuksenne = Täyttä paskaa työntekijöille. Palkat alle tessien, silti kova vauhti hikipajoissa....Nyt vaan kipin kapin Espooseen työhaastatteluun, jos orjatyö houkuttelee ja vittuilut tulee pervojen puheiden lisäksi kaupanpäällisinä!

      • z

        tp avuksenne on ihan p e r s e e s t ä


    • monttu duunari

      Kyllä se on vesilaitos! Paskat palkat, työkaverit erittäin vittumaisia ja vanhoja pulsuja. Työ kura montuissa rämpimistä ja paska viemäreissä kahlaamista. Pomot tyhmiä ja arki täynnä byrokratiaa. Asiakkaat vittuilee, hyvää palautetta ei tuu koskaan. Joskus niin hiljasta että istutaan 8 tuntia kahvilla, voin sanoo että siinä hajoo pää!

      • oletko vielä siellä?

        HAHAHHAHA. 8 tuntia kahvilla tai 8 tuntia kusisessa montussa. Kuullostaa hienolta. Vittuilut vielä päälle :D


    • exyks

      TIIMARI!

      Kertoohan se jo totain puljusta, jos toimitusjohtajakin vaihtuu koko ajan.
      Täysin ammattitaidotonta väkeä ylemmillä portailla ja kassoilla vuokratyöläisiä. Ne harvat vakkarimyyjä sitten siinä valissä pikkupomojen sätkynukkeina, korjailemassa vuokratyöläisten jälkiä ja ottamassa asiakkaiden syljet naamalleen. Ja eipä se vakkarimyyjienkään ammattitaito/koulutuskaan kummoista ole. Ja työilmapiiri onneton.
      Paskan krääsän myymistä ja väärää mainontaa. Tavaroita uupuu kokoajan vaikka mainostetaan.
      En mä tiedä kuka sellaista yritystä kaipaa, joka suoltaa vaan lisää krääsää tähän maailmaan. Eikönhän kohta ole kumossa...

      • on se huono

        Delete Group on oikein paska yhtiö alaarvoiset palkat ja vielä huonommat pomot


      • Anonyymi
        on se huono kirjoitti:

        Delete Group on oikein paska yhtiö alaarvoiset palkat ja vielä huonommat pomot

        Sut pitäis deletoida!


      • Anonyymi
        on se huono kirjoitti:

        Delete Group on oikein paska yhtiö alaarvoiset palkat ja vielä huonommat pomot

        Ei oo muuttunut ihan hirveesti.


    • kohta riittää

      HSG Logistic Oy

      Kiitosta ei saa mistään ja paska palkka.Henkistä väkivaltaa jatkuvasti.

    • TARKKAILIJA

      LAINALAATIKKO OY !!!!! MENE SINNE TÖIHIN JA HÄMMÄSTY MITEN TYÖNANTAJA SOVELTAA OMIA SÄÄNTÖJÄÄN! DUUNARIT NIIN APAATTISIA JA EI TYÖMOTIVAATIOTA...EI MITÄÄN VÄLIÄ MITEN HOMMAT MENEE! SOKERINA POHJALLA SUOMEN VITTUMAISIN AJOJÄRJESTELIJÄ,MIES JOKA TEKEE FIRMALLE PELKKÄÄ HALLAA JA SYÖ TYÖMOTIVAATIOTA!!! HUH HUH!

    • xvjgonmon

      Kuusakosken rakennusjätteiden kierrätyslaitos Espoon Ämmässuolla on kaikkien p"ska työpaikkojen kruunaamaton kuningas. Duunarit vaihtuvat koko ajan ja pikkupomot ihmettelevät vielä yksinkertaisuudessaan ääneen, että mistäköhän se johtuu kun täällä ei viihdytä.

      Siellä työskentelyäsi seurataan koko ajan kameravalvonnalla. Eräs tuttuni joka istahti 2 minuutiksi lepäämään raskaana työpäivänä heinäkuun helteillä sai välittömästi potkut sivistymättömän karkean kiroilutulvan saattelemana. Olin itse töissä ko. paikassa taloudellisen pakon sanelemana lähes vuoden kunnes otin itse loparit.

      Älkää koskaan tehkö sitä virhettä, että hakisitte töitä firmalta TP Avuksenne! Sieltä saa menolipun jollekin Kuusakosken lukuisista kierrätyslaitoksista!

    • Tehkää jotaki ja pia

      OSEKK ehdottomasti. Jos ei virallisen mittapuun mukaan korruptiota niin ainakin hyvä-veli-sisar-järjestö.

    • Pian pois

      PUUILO OY

    • 12+12

      Suomen paskin on se työpaikka, jossa minä olen. Asiat ovat arkoja niin, etten voi paljastaa enempää. Jos puhuu liikaa, alkaa tulla syytöksiä ja uhkauksia niin henk.koht kuin yleisemmälläkin tasolla. Muutamaan otteeseen olen korrektisti yrittänyt nostaa sisäiseen käsittelyyn työpaikan epäkohtia, mutta siitä olen aina joutunut kuin henkiseen betonimyllyyn. Minulle on myös sanottu, että parasta olisi, jos lähtisit, mutta siitä pidetään huoli, että mitään työtä et tule koskaan saamaan.

      Jännää huomata, että huonoja paikkoja on paljon ja niin eri aloilla. Pitäisikö meidän perustaa ammattialoista riippumaton paskaduunareiden liitto ajamaan työhyvinvointia parantavia asioita?

    • Ei ikinä sinne!

      Autofitt korjaamo, anaalien syvyyksistä, mielummin valitsin työttömyyden:)

    • Paskimpien joukko
    • GRFDHSFHSHS

      kyllähän se on MCDONALDS SE PASKIN PAIKKA

      • Työ tappaa tekijänsä

        Mikä mul on kun iho pyllyreiän ympärillä kutiaa ja tulee näppyjä


    • oitj

      tietty rkioski tietyllä paikkakunnalla tietyn kauppiaan takia!!!
      Päivät,jolloin pääsee töihin,ei toteudu vaan joutuu tinkimään omista menoista.
      Palaute annetaan haukkumisien muodossa ja syytetään vehkeilystä täysin turhaan.
      Kun ei pääse tiettynä päivänä töihin ja sinne on vuoro lätkäisty kysymättä työntekijältä,saa haukut.
      Joitain ihmisiä ei vain ole luotu pomoiksi ja esimiehiksi!Esimies ei paskaa omaan pesään!

    • Hoitotyönamm

      Hoitotyön alalta Suomen paskin työpaikka on Niuvanniemen sairaala Kuopiossa. Harjottelijoilta saatujen palautteiden mukaan tosin on Suomen huippua, mutta älkääpä menkö sinne töihin. Sairaalan johto paranoidista, ohjeet mielivaltaisia, kyttäämismeininki kaikkialla.

    • Uupunut

      Suomen paskin työpaikka on Iss-palvelut!Alueet on niin valtavia,ettei ole mahdollista yhden ihmisen sitä työvuoronsa aikana tehdä,vaikka jättäisi tauot pitämättä.Heti kyllä huomautetaan laatukierroksen jälkeen,jos on jokin paikka tekemättä ja saa kuulla lintsanneensa.

      • ex-ISSiläinen

        Lisään omia ISS kokemuksiani senverran että vakkarit ovat usein kiukkuisia vanhoja haaskoja, jotka käyttävät häikäilemättä hyväkseen uusia työntekijöitä ja pistävät tekemään työnsä. Jos kieltäydyt niin akka kipittää juoruilemaan sinun luistavasi töistäsi, joita yrität siinä kauheassa kiireessä suorittaa.

        Pahinta on että nämä kiukkuperseet ovat käyttäytyneet noin ikiajat eivätkä koskaan saaneet keneltäkään nenilleen huonosta käytöksestään! Ja sitten ihmetellään miksi siivousalalla on niin kova vaihtuvuus.


      • Herrarotu

        Siis se on jo todella syvältä. Menisvät itte kokeilee, miten suoriutuvat yksin 50 hengen hommista. Joku yli-ihminen pitäis olla. Natsimeininkiä.


    • ärsyttääääääääääää

      K-Citymarket. Kauppias säästää laittamalla kassavuoroihin liian vähän porukkaa. Sitten saa niska limassa huhkia kassalla ja asiakkaat on kiukkusia kun joutuvat jonottamaan. Tauolle hankala lähtee kun jonoja on. Taukoja ylipäätään vähän. Esim. alle 6 h päivänä saat pitää yhden vartin tauon (tai oikeestaan 12 min, koska siirtymisiin menee 3 min, jotka vähennetään) ja tietenkin on kellokortit ettei vaan lepäile turhan kauaa. Tosin kauppiaan ihka omilla alaisilla (elintarvikepuolen työntekijät) ei kellokortteja ole. Heille ei myöskään tehdä poistumistarkastuksia ja istuvat kahvihuoneessa juoruamassa ilman mitään kiirettä. Lisäksi saavat huomattavasti paremmat työsuhde-edut. Enemmän aleja ja muita palkintoja. Aiheuttaa huonoa ilmapiiriä ja kateutta meissä kassalaisissa.
      Eipä tämmösillä tonnin tuloilla paljoo elellä. Lisätunteja luvataan kokoajan, mutta uusia sopimuksia ei tehdä. Itsellä 12 h/vk sopimus, mutta teen töitä noin 20-30 h/vk. Silti sopimustunteja ei nosteta. Luvataan kyllä. Ja kokoajan tulee uutta porukkaa töihin pienillä sopimuksilla. Että näin meillä!

      • ärsyttääääääää

        Ja sitten pitäis vielä jaksaa olla iloinen, hymyillä asiakkaille ja kasvattaa kusipää-kauppiaan myyntiä. Kiinnostaa kun kilo sanonko mitä.


    • Parturiin Korhonen

      Martinkylän Starkki. Vittuilut tuli sekä asiakkailta, että pomoilta. Tosin meidän pomo teki sitten meidänkin hommia, kärräsi lavoja hallintakana nippuihin, kun samaan aikaan seuraavan viikon työvuorolistoista ei ollu mitään hajua.. Kaikki parannusehdotukset, jotka tuli kentälllä olevilta työntekijöiltä torpattiin heti, älypää pomojen ehdoitukset meni tietenkin läpi. Palaute annettiin asiakkaiden kuullen yms. Hyvä että en oo enään siellä töissä, työilmapiiri sentään oli ok. Ei siellä ois muuten jaksanu olla..

    • Markus P.

      LEHTIGROUP OY ON PASKIN PAIKKA OLLA TÖISSÄ KUSIPÄISET TYÖKAVERIT JA VITTUMAINEN POMO.
      VIIMENEN PISARA OLI KUN OLIN SYÖMÄSSÄ RUOKATUNNILLA JA POMO TULI PÄÄ PUNASENA HUUTAMAAN ETTÄ FIRMA MENEE KONKURSSIIN MUN TAKIA KUN TAVARAA EI TUU KONEELTA. VASTASIN SIIHEN ETTÄ SIELLÄ KONEELLA ON TYÖKALUT JA HANSKAT ÄLÄ RIKO ITTEES. SIITÄKÖS RIEMU REPES XDDD.
      HUUTO OLI NIIN KOVAA ETTÄ TULPAT JOUTU LAITTAAN KORVIIN ETTÄ PYSTY SYÖMÄÄN RAUHASSA. SEURAAVANA PÄIVÄNÄ KUULUSTELIHIN JA POTKUISTAHAN OLI KYSE TUUMASIN POMOLLE ETTÄ JOO NÄIN ONKIN PAREMPI EN HALUA OLLA KONKURSSINPARTAALLA OLEVASSA FIRMASSA TÖISSÄ. NYT 3 KK KARENSSII NAATISKELLEN JA OPISKELU PAIKKAA ODOTELLESSA OON EKA KERTAA PITKÄÄN AIKAAN ONNELLINEN JA INTOA TÄYNNÄ.

      • Mahtava kirjoitus!

        Hieno tulkinta, Mara!


    • Ei toista kertaa

      Eräs kuljetus firma länsi-suomesta en viitsi nimeä laittaa.

      • Ei ikinäpäs!

        Ai se. Juu-u. Taidan tietää kys. lafkan nimen. Vaan en paljasta.


    • HaistHuiluPomo

      Paskafirmoja on pilvinpimein ja useimmiten palkattu nilkki on työnantajan nuijana sotkemassa asioita ja tulosta ei tule. Nämä ns toimihenkilöt ei oikeasti tuota mitään ja syövät kuormasta. Huonot pomot joilla itsepäisyys voittaa ammattitaidon on tyyppi pomo suomessa, toivottavasti saavat kenkää ennenkuin tuotanto siirtyy kiinaan.

    • Ellamella

      Olen töissä eräässä kultaa ostavassa yrityksessä. Työaikani on 10-17arkisin, mutta nyt sitten vaaditaankin lauantaivuoroja. Pomonani on täysin saamaton nainen, jonka pääasiallinen tehtävä on mielistellä ja kukkoilla. Toimitusjohtajaa en ole koskaan nähnytkään, mutta on niin tuulella menevä kuin olla ja voi! Palkat kyllä tuleva ajallaan, mutta siinä kaikki hyvä mitä tästä yrityksestä voi sanoa :(

      Yritys mainostaa maksavansa parasta hintaa, mutta totuus on toinen. Hävettää maksaa näin huonoa hintaa, tosin ei kukaan täällä näillä hinnoilla myykään ja se onkin sitten minun vikani!!! En osaa ostaa oikein. Asikasta pitää kuulema harhauttaa juttelemalla jne. ettei hän tajua katsoa vaakaan ja sitten pitää näppäistä pari grammaa painosta pois, koska on kullassa epäpuhtauksia jne.

      Typerä olin kun tänne hain ja nyt sitten epätoivoisesti etsin muuta työtä. Eikä tässä yrityksessä muutenkaan taida kaikki olla hyvin... en osaa selittää, mutta mihinkään et saa kunnon vastauksia ja kaikki on niin ympäripyöreää.

      Ehkäpä vika on minussa?? Ehkä tyhjänpanttina istuminen päivästä toiseen ei vaan ole minun juttu. En minä voi asikkaita pakottaakaan myymään korujaan näin huonolla hinnalla, mutta esimieheni mielestä näin pitäisi toimia....

      Yirtyksen nimeä en uskalla mainita, sillä seuraukset ovat kovat jos jäisin tästä kiinni.

      Kiitos kun jaksoit lukea tämän tilityksen :(

    • 6+15

      No paskimmaksi en menis sanomaan, mutta purkaudun täällä tähän-siis vain kirjoittaen, että vähän helpottais.
      No kausi starttasi ja työpaikalle lennähti apuun iso parvi ahkeria apulaisia. Oikeasti ja tosissaan ovat ahkeria.
      Jostain syystä, minkä voin arvata...eräs ahkera apulainen on ottanut asiakseen puhua paskaa parin metrin päässä. Luullen, että olen varmaan kuuro. Tai tyhmä.
      Työmme vaatii keskittymistä - silti kyseiselle henkilölle pitäisi vastata välittömästi ja kuin apteekin hyllyltä - muuten alkaa kettuilu. Ei siinä mitään jos itsekseen asiaa pähkäilisi, mutta kun ottaa asiakseen vyöryttää olettamuksiaan toiselle ahkeralle apulaiselle. Ja mitä siitä sitten...se menee vaikka minkälaisena versiona eteenpäin.

      Mutta selitys löytyi.
      Näyttää olevan sellainen "maan tapa" tällä toimialuellamme, että vaikka ei olisi tuolla oppiaan saanut, niin se käsittämätön "joku pitää ottaa silmätikuksi" -tyyli näyttää olevan oppi number 1 - tuli vaikka sitten perähikiältä putiikkiimme.

      Hänellä olisi pitänyt olla sama palkkaus välittömästi kuin 6 vuotta talossa olleella.
      Ja kun keskittymiseni takia vastasin johonkin palkkaus kysymykseen 30 sekuntin viiveellä, niin ahkera apulainen kuului sanovan työtoverilleen, että "nyt se suuttui kun menin kysymään palkasta". WTF !
      Ahkera apulainen on näköjään tottunut, että joku on otettava yhteiseksi sylkykupiksi, heti alussa.
      Kun yhtenä aamuna toivotin "huomenta". vastausta ei kuulunut ja sitten tuli mutinaa...no ei tää nyt niin hyvä huomen kyllä ole.
      just

    • ..

      Laastari lähiklinikka.

    • Elpueblounido

      "Jokaisella on oikeus alkaa yrittäjäksi tässä maassa, eli kirjoittaja "pidä purkkis *******" voit alkaa kokeilemaan millaista on olla yrittäjä, ja palkata ihmisiä töihin ketkä eivät tee tulosta. Niin ei yrittäjän lompakko kauan sellaista kestä."

      Aika kummallinen tuo nimimerkki "Duunarin" kirjoitus. Helevata, porvariahan siinä puolustaa.. Hah hah. Valitse parempi salanim seur. kerralla kyyläporvari!

    • Aikansa kutakin.

      Yksi iso kioskiketju. Palkka kohtuullinen mutta ei työtehtävät.
      Sen jälkeen kouluttauduin hoitoalalle, jossa viihdyin. Huomasin että työ on paljon palkitsevampaa. Kaduttaa koko edellinen työhistoria. Nyt kylläkin eläkkeellä.

    • Lauka pystyyn vaan

      Millasta sen duunin pitäisi olla, että sitä haluaisi sitten tehdä?

      Tässä on nimittäin hauska kontrasti. Meikäläisellä on kaksi ammattitutkintoa tosi hyvin arvosanoin, työkokemustakin monelta eri alalta parisenkymmentä vuotta, raitis, yrittäjähenkinen ja terveet harrastukset silti ei kelpaa. Ja Aatelkaa. Minä tein ilmaiseksi töitä 3 kk:tta jotta saisin töitä ....

      On tämä kumma valtio. Toiset itkee kun duunia on ja palkaa juoksee, toiset ei saa ees hohtimilla :D


      Et sillee.

    • tired

      Ja ministerit paasaa, et "työuria pitää pidentää". Haukotus O

    • PERSEESTÄ

      I N E X !

      • LEMPPAA

        Joku muukin lempannut banaania. Homma on anaalia.


    • hiphuojkbkj.b ,nm

      Consti Talotekniikka!

    • sairaalahelvetti

      Helsingin kaupunki ehdottomasti! Juoruavia lusmuämmiä, pelkkää paskaa niskaan, vaikka kuinka hyvin työsi tekisit. Jos muut ovat sairaana, saa itse tehdä toisten työt! Vuoden olin kaupungilla töissä sairaalassa työkaverit "sairastelivat", puhuivat paskaa ja jättivät ahkerille työt.

      Palkka oli huono.

      PASKAA!

      Nyt tyytyväisenä Keskolla.

      • Anonyymi

        Kymmenen vuotta kulunut, eikä mikään ole muuttunut.


    • JohatjaKARVAHATTU

      Zep pesuainepulju, aika masentavaa touhuu, kaikinpuolin, valitan, ehkä ensi elämässä

    • Ei enään ikinä

      R kioski
      Palkan saa helpommallakin.

      • Vältä

        Kaikki muut työpaikat olleet parempia. Ainainen kiire ja joutuu vakkarina tekemään niiden työt jotka eivät ole kerinneet vaikka omalla ajalla. Sama täällä ei enään ikinä. Vaihdoin myös hoitoalalle ja en ole katunut päivääkään.


    • never-.-

      kyllä se taitaa ihan olla inex partners. Siellä ei muutakun paskaa kaadeta niskaan ja palkkakin on perseestä. Meininkin alkaa olemaan melko vahdittua ja kyttäämistä hyvä jos paskalle pääsee ilman kyttäämistä

    • slusm

      Mc Donalds joskus nuoruudessa piti niska limassa vääntää hampurilaisia ja taukoja oli tasan yksi päivässä, olipa päivän pituus sitten 5h tai 9h. ainainen kiire ja haju aivan karsea hiuksissa ja vaatteissa. palkka sitä luokkaa että leipäjonoon mars!
      Yks makkaratalo, joka täynnä eläkeiän korvilla olevia kiukkusia lusmuilija akkoja.

      Yleensäkin työpaikat jotka on ns suoja työpaikkoja, joissa jengi lusmuilee minkä ehtii

    • ex seurelainen

      päiväkoti karuselli kilossa! nyt ihanassa päiväkodissa, huh vanhemmat kun vain tietäisitte

      • susu6

        siellä töitä tehneenä, kyselenkin että onko asialle tehty mitään? meininki on
        li minun aikanani kuin kauhuelokuvasta,samoin kuin ikinuorta esittänyt johtjakin...


      • martina2

        eipä ole tehty. olin juuri keikalla siellä ja johtaja pitäisi vaihtaa ja yksikölle antaa apukäsiä!!!!


      • keittäjämuori

        itsekkin olin siellä sijaisena, apukäsiä sinne, aivan todella huonoa johtamista, jollei omasat henkilökunnasta pidetä huolta!!!!


    • torniomies100

      Joku pieni valokuvausliike Torniossa. Olin työllistämissopparilla työkkärin kautta assarina ja Photoshopparina vajaan vuoden. Itselläni huomattavasti omistajaa korkeampi koulutus amk. Paska palkka ja osa-aikaista vaadittiin tekemään ylityötä ja lauantait. Kaikkein huippu duuni oli varmasti pomon auton pesettäminen työntekijällä. Onneksi älysin lopettaa.
      Toisessa kuvaamossa olin harjoittelijana ja siellä oli todella kivaa.

    • Varoitus !!

      Kaikki v1tun yksityiset pienpajat ja perheyritykset järjestään.
      Suuryrityksiistä L&T on suoraan laarista. Voi surkeutta!!!!!!

      • fick mein jobb

        Komppaan. Ikäloppu pariskunta johtamassa 'innovatiivista' firmaa. Tyypillisesti jos erehtyvät ottamaan työlistalle järkeviä asioita, niin peruvat ne kun hommia on aloitettu ja tilalle otetaan järjettömiä hommia. Panikoivat herkästi ja silloin otetaan vaikka pers'nettoa ja syytetään duunareita kun ei saada mitään aikaiseksi. Aina kun alkavat huolestua, niin tietää että vaikka mitä tekisi niin ryssivät hommat täydellisesti. Pelaavat kilpailijoiden pussiin nahistelemalla keskenään nappikaupoista kun isot diilit menevät sivu suun. Eivät uskalla kertoa työntekijöille, jos jokin ylimääräinen homma pitäisi tehdä ennen kuin on liian myöhäistä ja syyttävät työntekijöitä kun eivät tehneet näitä hommia. Täydellisiä emotionaalisia hyrriä ja psykopaatteja, vähän tuulahduksen mukaan.


    • --------------------

      Eräs sikatila Vampulassa. Palkka aivan hanurista. Viikonloppuna töitä. Koneet aina rikki. Isäntä täysi mulkvisti ja riistokapitalisti. Ei palkkaa sairauslomalta, ei lomaltapaluurahoja.

      • Laakso ja Mansku

        KH kiinteistöpalvelut. Jos sen paskempaa duunimestaa on niin sit on jo aika friikki ketä siellä viihtyy. Työntekijän arvostus nolla. Pikkupomot jotain peruskoulun ja max. amiksen käyneitä idiootteja. Nää 3 omistajaa vetää taloyhtiöilta hillot fikkaan valehtelemalla mm. laitekapasiteetilla vaik noil konsernin pikkuyrityksillä ei olis ainuttakaan konetta. VAROITAN, ÄLÄ MENE KH:LLE TÖIHIN.


    • sisäsiistiksi opetet

      ei kovin häävi mutta esim.Tela murska.Jos olet ammattitaidoton,alkoholisti epäsiisti ja muutenkin nolla.Hae tänne töihin.Ja plussaa jo olet tapaturma altis.vähän niinku sika pellossa.Sika muuten on siisti eläin tähän porukkaan verrattuna-näin on.

    • 4hfguk

      Kiinteistöpalvelu Siiki Tampereella, täynnä ylimielisiä, pörhenteleviä pellejä.
      KOSKAAN ei saanut arvostusta tehdystä työstä mutta haukut kyllä osattiin antaa...
      Onneksi löysin paremman työpaikan, jossa TYÖNTEKIJÄÄ ARVOSTETAAN...

    • 10+16

      Kyllä kirjaimellisesti paskin on Pirkanmaalla sijaitseva kalaravintola (ei viitsi tarkemmin kertoa, koska arvaa muuten kuka täällä kirjoittelee:)). Pikkuyrittäjä sitä pyörittää ja sillä on yksi vakituinen työntekijä (alipalkattu ja teettää liikaa työtä). Kesäisin sitten palkataan nuoria tyttöjä "keittiöapulaiseksi". Työ sisältää ihan kaikkea mahdollista pas*aduunia. Ja palkka voi heitellä viidelläkin eurolla eri työntekijöiden kesken (kuitenkin se on max8€/h), työnantaja heittää vaan hatusta. Kirjallista työsopimusta ei tehdä. Ettei nääs tarvi maksaa sairaslomakuluja tai mitään.Ja pyhäksi pyytää välillä töihin ilman mitään erillisiä lisiä tai tuplapalkkaa. Ja muutenkin ihan laiton homma. Ja tosiaan se työ ja ympäristö ei ole mitään ihanteellista, haiset joka päivän päätteeksi (n.3-5h) rasvalta ja kalalta. Ja joudut tiskaamaan käsin järjettömän määrän ihmisten likaisia lautasia ja käsitteleen kalanraatoja ja kuumia ja raskaita tavaroita ilman muita suojia kuin essu. Ja ne roskat... Ravintola on oikeasti tosi epähygieninen ja jos terveystarkastaja joskus siellä kävisi niin paikka suljettaisiin kokonaan! Ja nyt joku saattaa viimeistään arvata mistä kuppilasta on kyse, mutta työnantajan koira on aina ravintolassa SISÄLLÄ asiakkaiden keskellä ja työntekijät käyttävät sitten aina päivän päätteeksi vastahakoisen koiran keskustan puistossa.Ja jätöksetkin pitäisi muka kerätä...Ja ravintolassa on kesäaikaan hirveä kiire ja mitään järkevää pöytä- tai tilaussysteemiä ei ole vaan aina meinasi mennä annokset sekaisin ja tosiaan ne lautaset oli kuumia. Ja sit kun oli luvassa sateinen eli hiljainen päivä niin työnantaja soitti että voisitko olla tulematta tänään töihin! Että sellainen työpaikka. Jos sitä edes siksi voi kutsua.

    • OpiskelevaDuunari

      Sol Pesulapalvelut Oy ja Dcity Stations Oy (Shell-huoltoasemat).

      Kummassakaan paikassa työnkuva ei vastaa lähellekään luvattua ja esimiehetkin erottaa Hitleristä ainoastaan ulkonäön perusteella.

      Mutta niin kuin sanottu; joka alalta niitä paskoja työpaikkoja löytyy. Onneksi myös hyviäkin!

      Aiemmin mainittiin, että paskimmat työpaikat löytyisivät pikaruokala-alalta. Vastoin ennakkoluulojanne, täytyy sanoa, että yksi parhaista työpaikoistani on ollu McDonald's. Palkkaus on vähän niin ja näin, muttei lainkaan muuta pahaa sanottavaa!

      Eipä mulla muuta...

    • mjkuhys

      Henkilökohatinen avustaja. Siinä työntekijän ihmisarvo olematon.

      • Anonyymi

        Olen ollut muutamalla henkilöllä avustajana. Toisen kanssa homma sujui hyvin, mutta toisen luona käyminen oli tuskaa. Jos et jotain tehnyt millilleen niin kuin hän halusi, niin tämä henkilö saattoi saada raivarin ja nimitellä vajaa älyiseksi ja ties mitä. Sai olla kokoajan varpaillaan. Tämä henkilö ei siis ollut mieleltään sairas, mutta jotenkin varmaan katkeroitunut omaan tilanteeseensa. Siellä ei juuri kukaan ollut kuukautta pidempään töissä... Itsekin olin tuolloin jo 30vuotias ja en mikään uusavutan. Tuo työsuhde ei montaa työvuoroa pitänyt sisällään.


    • ksdfuö

      Henkilökohtainen avustaja

      • Anonyymi

        No eihän ole. Mutta se on varmaan työnantajasta paljon kiinni. Mä tykkään olla henkilökohtainen avustaja.


    • mahotonduuni

      Paskin työpaikka on sellainen, että:
      - et saa käyttää osaamistasi vaan joku, jolla sitä ei ole, touhustaa ko. asian vastuullisena
      - pomo päättää kaikesta eli: muut ovat ns. aivottomia eli suomeksi: tyhmiä!
      - tehtävänkuvaasi ei voi kirjoittaa yhdellä lauseella, eikä tavoitteita, joita seurataan
      - työkaverisi hymyilevät edessä ja juhlissa, muuten tulee potkuja nilkkaan eli yhteistyö puuttuu
      - kokouksissa puhutaan 10 ihmisen voimin asioista ja sovitaan, tämän jälkeen joku yksittäinen määrää asian uusiksi täysin oman mielivaltansa pohjalta
      - sovinismi näkyy palkoissa, luottokorteissa, vallankäytön keskittymisenä
      - hallitus istuu hymissen ja luullen, että asiat ovat mainiosti, eli rohkeus nollassa
      - sisäisiä konflikteja johdossa, riidellään jakelulla kaikki
      - en jaksa luetella enempää näitä oman työpaikkani asioita :-)

      • irtisanottu

        Kuulostaa niin tutlta. Varmaan helsingin yliopiston joku laitos jossa johtajasta kasvoi diktaattori


    • iuniomopk

      Pidän oman alani töistä ja olen ahkera tekemään. Kuitenkin tympäännyn äkkiä aina uuden firman löydettyäni. Olen ollut firmoissa joissa arvostus työntekijöitä kohtaan on nollassa ja toisissa taas työntekijöitä kohdellaan kuin muitakin.

      Taitaa yrittäminen olla ainoita vaihtoehtoja mulle.

    • 10+1

      Kela

    • jnhkj

      Kyllä consti on paskin!

    • epäpätevä johto

      Kamalin ja paskin on TEMPPI OY.

    • Moni ottaa hatkat

      Aika moni Shell-asema. Vika ei ole niinkään itse työssä ja paikassa, vaan pikemminkin luonnevikaisissa esimiehissä, joiden takia monen aseman ilmapiiri on yhtä helvettiä...

    • ...

      Eräs lomakylä Kotkassa. Toinen omistajapariskunnasta täysi k...pää.

    • d2f42f52424

      KOKO VTUN SUOMI ON PSKAd

    • frewsaffggh

      Orion Oyj samalla tasolla Inex.

    • Työ kun Työ

      Eli kaikki kaupat ja siivousfirmat ja kaikki mahollinen on listattu tähänn, hmmm. Mikään ei kelpaa. Olkaa sitten työttömiä kiittämättömät paskiaiset. Työ kun työ, niillä elää. oli Siivousta tai mitä muuta vaan. Eläkää vittu työttömyystuillanne sitte idiootit.

    • riistofirma

      äästeexx

    • Hzhhki

      Kun tätä lukee niin vois sanoa että suomessa ei siis ole yhtäkään hyvää työpaikkaa vaan kaikki on ihan p-askoja:)

      • suomi on huono maa

        Kertoo vain aika paljon siitä kuinka huonosti asiat Suomessa oikeasti ovat. Ne ovat todella huonosti!

        Kaikki maat Euroopassa ovat parempia. KAIKKI! Itse olin töissä komennuksella Italiassa ja olen vakaasti päättänyt, että haen sinne lopullisesti töihin.

        Suomi on todella ahdistava maa elää, ei tätä vain kestä.


      • Ahdistavaa
        suomi on huono maa kirjoitti:

        Kertoo vain aika paljon siitä kuinka huonosti asiat Suomessa oikeasti ovat. Ne ovat todella huonosti!

        Kaikki maat Euroopassa ovat parempia. KAIKKI! Itse olin töissä komennuksella Italiassa ja olen vakaasti päättänyt, että haen sinne lopullisesti töihin.

        Suomi on todella ahdistava maa elää, ei tätä vain kestä.

        Ahdistavaa on olla työpaikkakiusattuna töissä. Löytyyköhän täältä Suomesta enää inhimillisiä paikkoja ollenkaan ?


      • entinenkiusattu

        Se mitä koet nyt , on valitettavasti aika yleistä. Sitä esiintyy enremmän tai vähemmän. joka paikassa. Täytyy vain om atiensä raivata. Voi mennä työsuojelun piiriin, mutta kerääppä todistet ja faktat , niin siitä se lähtee.


    • lar3

      Lex-metal

    • muumimamm1

      Oulun kaupungilla perhepäivähoitajana. Vieressä toinen perhepäivähoitaja hoiti lapsia omassa kodissaan. Minä tulin siihen viereiseen taloon ja hoidin siinä lapsia. Tämä omassa kodissaan oleva perhepäivähoitaja hoiti sekä omia lapsia että vieraiden lapsia yhtä aikaa. Oli myös omia kouluikäisiä lapsia. Oli ihan piipussa. Minä hoidin aina päivät niitä lapsia siellä hänen naapurissa lasten omassa kodissa. Vapaa-ajat käytin itselleni, kun ei ollut omia lapsia. Olin siellä töissä pirteämpi ja jaksoin enemmän askarella ja touhuta niiden lastan kanssa kuin se joka hoiti siellä kotonaan. Pelkäsi ilmeisesti että menettää kylällä maineensa ja alkoi levittelemään minusta esimiehille valheita ja juoruja, että teen työt huonosti ja kohtelen lapsia huonosti. Jouduin tarkkailun alaiseksi. Minulle sanottiin, että joku kylällä epäilee, että olen ilkeä lapsille. Ei kerrottu, että tämä toinen perhepäivähoitaja oli puhunut tällaisia. Oli aina minulla hyvin vihainen ja tyly, kun tavattiin. Oli myös kertonut, että on antanut minulle lasten hoitoon ohjeita ja ruokaohjeita. Kuulemma en osannut mitään. Ei ollut antanut mitään ohjeita. Valehdellut kaikkea.Oli levitellyt sellaista juttuakin, että minulla olisi kylällä suhde ukkomiehen kanssa. Lähdin pois ja jätin sen tädin kylälle valehtelemaan. Toivottavasti on nyt tyytyväinen. Itse olen opiskellut sen jälkeen korkealle. Kiitoksia vaan tädille

      • Vittuuntunut!

        Total korjausrakentaminen Oy Jyväskylässä on vittupäisten johtajien ja esimiesten pilaama työpaikka.


      • tram, tram
        Vittuuntunut! kirjoitti:

        Total korjausrakentaminen Oy Jyväskylässä on vittupäisten johtajien ja esimiesten pilaama työpaikka.

        Validia- palvelut oy on paskin työpaikka. Älkää menkö sinne


      • tram, tram
        Vittuuntunut! kirjoitti:

        Total korjausrakentaminen Oy Jyväskylässä on vittupäisten johtajien ja esimiesten pilaama työpaikka.

        Validia- palvelut oy on paskin työpaikka. Älkää menkö sinne


    • olllololo

      KKtavastia ei saatana.

    • BMW ja kenkälankki

      Habita

    • Tsege4

      Meille Habitan myyjä teki ikävän tempun myymällä lomautuksen pelossa asuntomme pilkkahintaan. Emme tienneet Habitan tilanteesta mitään ja ihmettelimme kun myyjä yhtäkkiä pakotti meidät myymään asuntomme ensimmäiselle tarjouksen tehneelle aivan alihintaan. Myyjän käytös oli hyvin hermostunut eikä hän kaupanteon jälkeen halunnut tulla tapaamaan minua. Toivottavasti häpesi. Ennemminkin varmaan pelkäsi. Tosi ***** temppu. En missään nimessä suosittele Habitaa asunnonvälittäjäksi.
      Myyjä ilmeisesti vältti oman lomautuksen uhraamalla meidät. Olimme hänelle vain välineitä. Jäi paha maku Habitasta. En koskaan tule enää käyttämään heidän palveluitaan. En suosittele myöskään muille.
      Avopuolisoni, joka asuntoa Habitan välitykselä möi, oli jäänyt leskseksi muutama vuosi sitten ja oli nyt bur out lomalla, joten hän oli Habitan välittäjälle helppo nakki painostaa kauppaan. Seurasin toimintaa kauhulla vierestä. Avopuolisoni uskoi Habitan myyjää "alan asiantuntijana". Välittäjä vannoi ja vakuutti, että yleinen hintataso on pudonnut ja putooaa edelleen. Todellisuudessa pääkaupuniiseudulla asuntojen hinnat olivat kyseisenä kuukautena nousseet 2, 6 prosenttia ja nousu jatkuu. Me pudotimme Habitan vaatimuksesta hintaa 19.000 jo alunperin alhaisesta hinnasta. Remonttikulut jäivät siten meidän maksettavaksi. VAROKAA HABITAN SUTKEJA.

      • ei voi olla

        Tämä viesti on täyttä p*skaa! Ei varmasti pysty asunnonvälittäjä myymään taloa kenellekkään alihintaan ilman teidän suostumusta! Kyllähän teidän on täytynyt nähdä kirjallinen tarjous, mitä talon ostaja on teille tarjonnut. Vai ootteko laittaneet nimenne johonkin tyhjään paperiin?


    • ei-ikinä

      Onkohan Uudenmaan Siivousurakointi viel toiminnassa? Ei voi sanoa kuin voi vittu!

    • Ex-putkenvääntäjä

      Fennosteel Parkano ja yksi vuoropomo erityisesti mainittuna oikein superkyylä
      Edellisessä työpaikassa aina tehnyt työni ilman kyttäämistä.

    • Luinko oikein ?

      Ellen vallan väärässä niin suuryrityksiä oli tässä vähän jos ollenkaan vaikka niissä on paljon väkeä. Esim. suuret konepajayhtiöt, metsäyhtiöt, energiayhtiöt, teleoperaattorit, pankit, vakuutusyhtiöt jne. Ehkä niissä paskapomot saavat itse kenkää ennen kuin maine kovin kauaksi kiirii?

    • Kyllästynyt!

      Useimmat hoitoalan paikat! Sosiaalipuolen paikat ehdottomasti järkevämpiä ja laillisemmin toimitaan. Olen tuhlannut monia vuosia aikaa kiittämättömien ja ilkeiden firmojen sekä kuntien kanssa. Raha ratkaisee, hoito sinällään ei! Vaikka kuinka mainostettaisiin...

    • Päpsä

      Tampereella HEMTEX. Kammottava paikka.

      • Kikkare

        COOR SERVICE MANAGEMENT


    • pertti47

      Eräs piikkiöläinen lafka jossa kaikki perseennuolijat ovat hölmön narsistin kavereita.

    • Tullstyrelsen

      Voittaja on Tulli. Ulapalla oleva vanhakantainen johto, kalliit ja osaamattomat konsultit ja puun ja kuoren välissä olevat pelokkaat pikkuvirkamiehet. Työilmapiiri on vertaansa vailla, siis siinä huonossa merkityksessä. Rahaa hassataan kaikenlaisiin it-projekteihin, jotka ovat toinen toistaan enemmän sutta.

    • "bulldoggi"

      Ehdottomasti Coor Service Management LP Oy!!!
      En suosittelisi edes pahimmalle viholliselle.

    • karkki8

      Ne työpaikat, joista ihmisille annetaan kenkää (koeajalla tai heti sen päättymisen jälkeen)! Mitä järkeä siinä on, että ensin otetaan rekryn kautta uusia ja sitten hetken päästä heidät viskataan pihalle? Jos ei firmalle/duunikavereille kelpaa, niin ei sitten! Mutta voisi sen tehdä asiallisemminkin ja ihan reilusti perustella, missä meni pieleen (jos teki jotain väärin). Näin tulevalle työnhakijalle ei jäisi mitään epäselvyyksiä ja olisi helpompi jatkaa työnhakua/aloittaa seuraavassa työpaikassa. Mulle jäi aikoinaan traumoja siitä, kun minut irtisanottiin koeajalla. En saanut pomolta mitään perusteluja, vaikka pyysin häntä selittämään. Ei halunnut myöntää mitään.

    • per5er3ikä

      Golden Rax Pizzabuffet hyi vi77u mitä porukkaa, mitä duunia ja mikä palkka.

    • yök

      Kirkkohallitus, samaan tapaan kuin Keva.

    • Aasta Öööhön

      Ketjun aloittajalle voin huojennuksena kertoa, että Suomesta ei hyvää työpaikkaa löydy, ja KAIKKI Suomessa olevat työpaikat ovat mätäpesiä. Todisteena tästä on se, että Suomi on tieteellisin tutkimuksin todettu TYÖPAIKKAKIUSAAMISEN KÄRKIMAAKSI.

      Aloitetaan listaus A:sta ja lopetetaan Ö_hön.

    • Kiistattomasti

      Roope Ankan rahasäiliö. Kolikoiden kiilloitus ja seteleiden pesu silittäminen. Aku Ankka sai 50 pennin tuntipalkkaa.
      Tämän tosielämän vastine on työ McDonald'sissa.

    • VIISASTENKERHO?

      Mistä teitä juntteja riittää?? Täällä on kaiken maailman valopäät selittämässä miten asioiden pitäisi työpaikoilla olla. SUOMESSA ON ELINKEINOVAPAUS. JOKAINEN SAA PERUSTAA YRITYKSEN. TOIMINIMEN PERUSTAMINEN MAKSAA 60 EUROA. LISÄKSI SAA VIELÄ STARTTIRAHAN. Tämän jälkeen kun olet yrityksen perustanut, voit palkata ihmisiä töihin ja maksaa niille ihan niin paljon yli työehtosopimusten kuin haluat. Sitä ei mikään laki kiellä. Voit myös päättää, että työaika on vain 4 tuntia päivässä ja järjestää mitä tahansa hauskaa. JOTEN ALKAKAA JUNTIT TOIMIMAAN JA PERUSTAKAA YRITYKSIÄ JA IKIOMIA IHANNTYÖPAIKKOJA!! TURHA TÄÄLLÄ ON PARKUA.

      • luuloeitiedonväärti

        toiminimi maksaa 112 (105 euroa rekisteröinti ja 7 euroa jos haluaa y-tunnuksen heti) euroa kaupparekkariin mistä saat 60 eurolla ? lisäksi stATTIRAhAN JOS SAA niin SE ON SAMANKOKOINEN KUIN KELAN KORVAUS JA SEN JÄLKEEN EI SITTEN MITÄÄN ASIAA MILLEKÄÄN LUUKULLE KUN OLET YYYYRITTÄJÄ ....ja ensimmäisenä yhteiskunta muistaa sinua ennakkoverolipulla joka kannustaa toki tekemään töitä jotta saat ainakin verot maksettua muustahan ei niin väliä ole.Lisäksi olet sitten kaiken sosiaaliturvan ulkopuolella hyvinkin pitkään vaikka lopettaisit yrittämisen kokonaan.


    • vanhuuseläke 2 v...

      Täällä puhutaan asiaa. Työpaikoilla asioista ei voi puhua, koska ne ovat täynnä perseennuolijoita. Vika on johtamisessa, eli johtajat ovat taitamattomia,

    • KIERTÄKÄÄ

      Twin Company ,Klaukkala kiertäkää tää PASKA KAUKAA!!!!!!!!!!!!.PROVIKKAA JA EI MAKSA ALLE 10tEKUN MYYNNITÄ MITÄÄN OMAN AUTON KÄYTÖSTÄ. PASKA,PASKA,PASKAPASKA,PASKA PASKA ,PASKA ELÄ TEE SOPPARIA SEON VIIMEINEN VIRHE .MYYNTITUOTTEETKIN TÄYTTÄ SONTAAAAAAAAAAA

    • emmaczxg

      kyllä mä sanoisin että Hesburger ei mikään ihannepaikka ole. kahdessa helsinkiläisessä hesessä työskennelleenä voisin sanoa ETTÄ KARTTAKAA MYLLYPURON HESEÄ! Töissä on ravintolapäällikön kaverit 18v vitun lissut ja kaikki puhuu toisistaan paskaa seläntakana

    • paskan myivät

      Lentorahti firmat. Ei minkäänlaisia oikeuksia työntekijöillä...

      UPS
      DHL
      TNT

      • ioj8uuio8j

        Eikä asiakkailla, postin voi toimittaa miten lystää, voihan sen aina lähettää takaisin lähettäjälle tai tuhota. Näistä paska lafkoista riittää tuolla kuluttajan suoja osastolla kirjoituksia, pahempia kuin suomen posti.


    • nykyajan sankaruus

      Ei ole olemassakaan p*skoja työpaikkona, on vain p*skoja työntekijöitä. Kaikki yrittäjät ovat tämän päivän supersankareita, heidän ansiosta Suomi on hyvinvointivaltio ja esim. ruoka halpaa ja hyvää.

      Työntekijät ovat niitä, jotka myrkyttävät työpaikan ilmapiirin!

    • HallintoNainen

      Työvoimavirasto, sinänsä työ on helppoa ja palkka rullaa ajallaan kuten hallinnon töissä muutenkin. Myös turvattu ja pitkäaikainen työpaikka jos ei näissä tehtävissä niin sitten pääsee etenemään aina korkea palkkaisimpiin, ei tosin millään tasolla haastavampiin tehtäviin mikä on hyvä. Ainut negatiivinen puoli on että joutuu kuuntelemaan selityksiä aikuisilta ihmisiltä miksei työ ja harjoittelu kelpaa. Kaiken päivää tälläinen jo alkaa ahdistaa ja ottaa päähän, ei kaikkia ehdi auttamaankaan ja asenne ongelmat on niin syvällä kansan sisällä että rukoilen joka ilta että Jumala johdattaisi heidät töiden pariin ja äänestän Kokoomusta jotta he saisivat sen avun joka näyttäisi heille polun onnelliseen työelämään.

      Ollaan kuitenkin samassa veneessä jokainen meistä, siskot ja veljet.

      • asenneongelma kuriin

        Jos ei työ/harjoittelu maistu niin mikset lätkäise samantien 3kk karenssia? Oppiipahan työttömät loiset pitämään suunsa supussa turhan narinan sijasta.


      • paperinkääntäjä

        Kokoomusta äänestämällä et ainakaan auta heitä muuta kuin työharjoitteluiden piiriin.


      • työ on itseisarvo
        paperinkääntäjä kirjoitti:

        Kokoomusta äänestämällä et ainakaan auta heitä muuta kuin työharjoitteluiden piiriin.

        Pääasia että tekee työtä.


      • Wiljami.
        asenneongelma kuriin kirjoitti:

        Jos ei työ/harjoittelu maistu niin mikset lätkäise samantien 3kk karenssia? Oppiipahan työttömät loiset pitämään suunsa supussa turhan narinan sijasta.

        Ai ilmaiseksi töihin vai ja päälle saat maksaa matkakulut.

        Menisitkö itse tuolla tavoin töihin.?


      • eri veneessä...

        Ei todellakaan olla samassa veneessä, poliitikot ja talouseliitti on aivan selvästi jollain luksus-loistoristeilijällä, tavalliset duunarit on puuveneessä jonka tappi vuotaa, joutuu äyskäröimään yhä kiihtyvällä tahdilla että pysyy edes pinnalla...


      • Anonyymi

        >> Työvoimavirasto --- >>

        Siis tämä on muiden mielipide teistä, että olette paskimpia.

        Mutta ihan kiitettävästi ollaankin jo siirrytty puhelinpalveluihin, ettei tarvitse turhia istuntoja istuskella nokatusten ja opetella jotain hemmetin työnahakua ym. kaiken maailman turhilla kursseilla istumista treenata. Itse istutte minun mielestäni tyhjää toimittamassa kaiket päivät.

        Itse lopetin TE-asiakkuuden, kun sieltä tuli paskoja tarjouksia iso liuta ryppäässä paikkoihin, joihin ei edes ole kokemusta ja taitoa. Menin kumminkin yhteen määräaikaiseen työhönosoitukseen. Ja rukoilen Jumalaa, että saavat työkkäriläiset kerran ansionsa mukaan, sen verran paskaksi duuniksi on paikka osoittautunut - niin kuin ennalta arvasinkin.

        Mieluummin kierrän työn loputtua maailmaa köyhänä satunnaisduunarina kuin menen yhteenkään työhönosoitukseenne enää.


    • paskin tosiaan

      Eräs yritys Porissa, mutta en voi paljastaa nimeä, kun uhkasivat haastaa minut oikeuteen, jos heistä levitellään sanaa...

    • .....

      Lievastuoreella sijaitseva Uunituote oy ainakin kuuluu tässä ehdokas sarjaan. En ole varma onko firma pystyssä mutta täyttä kuraa se ainakin oli.

      Toinen ehdokas on Buusteri eli entinen Mediapex.

    • iuhoiuhoiuh

      Kaikki ne on paskaa, parempi vaan sluibailla kotona.

    • Huba

      Aika moni paikka näköjään kus**...Lindex. Huh...Lindexin johdossa on jotain pahasti vialla.

    • hahah

      Suomen Energia-Urakointi Oy.

    • mekaanique

      ABB bull service tottakai !

    • Byrokratia pois

      Olin itse muutama vuosi sitten yhdessä todella surkeassa työpaikassa. Kun työkkärin ihminen kysyi, menisinkö sinne, teki mieli sanoa, että mieluummin rupean vaikka roskakuskiksi. Siellä oli ,todella surkea ilmapiiri ja yks veemäinen ämmä kuttuili jatkuvasti. Mikään ei kelvannu. Jos esimies oli lomalla, tämä ihminen rupesi leikkimään pomoa. Vaikka hän oli sellainen kaikille uusille, ei se paljon lohduttanu. Joka aamu toivoin, että ei tarvitsisi mennä koko puljuun. Itse sanoin sille aina hei tai toivotin esimerkiksi hyvää joulua, mutta kun mitään vastausta ei kuulunut, lopetin hänelle puhumisen.
      Olen nyt ihanassa työpaikassa, jossa on hyvä työilmapiiri. Työkkäri kumminkin käski hakea jotain siivoojan paikkaa. Minua varoitettiin eilen jo siitä paikasta. Pomo kilahtaa aina, jos joku on esimerkiksi mahataudissa tai pienten lasten takia haluaa pitää viikonloput vapaana. Paikasta toiseen siirtymiseen voi mennä parikin ,tuntia, eikä siitä makseta yhtään mitään. Paikka on ollut vissiin aika kauan haussa. Kun menin sinne työpaikkahaastatteluun, en ollut löytää koko mestaa. Minkäänmoista kadun numeroa ei ollut talon seinässä, se oli jonkun liikennöintiyrityksen pihan perällä. Toivon todella etten saa sitä paikkaa. Mulla on huonoja kokemuksia siivoojan työstä. En edes ole mikään ammattisiivooja, mutta kas kummaa, aina työkkäri usuttaa hakemaan just niitä paikkoja. Mulla on jo työpaikka, en tarvitse toista, varsinkaan kun työajat on kysynnän mukaan.

    • :)buahahaha

      kesko

    • uuno4

      Buaahhahahah

      täällä ne "suomen paskimpien työpaikkojen " todennäköisesti paskimmat työntekijät on hehhehe. turpa kiinni ja tehkää työnne hyvin niin ei tarvii täällä kitistä joutavia.

      • hau hauuu

        Vaikka pitäis turpansa kiinni ja tekisi töitä reilusti ylikin niin ei se riitä enää. Haukut tulee kuitenkin.


      • Dhl paska duuni
        hau hauuu kirjoitti:

        Vaikka pitäis turpansa kiinni ja tekisi töitä reilusti ylikin niin ei se riitä enää. Haukut tulee kuitenkin.

        Dhl Express on paskin duunipaikka ikinä. Jos nuolet persettä, niin pärjäät. Jos on omia mielipiteitä, saat kenkää. Viesti tulee palaveriin otsakkeella "asioita".


    • JSpaska

      JS Suomi Oy

      Myyt kuin viimeistä päivää, nuolet persettä kieli karrella ja katsot kuinka työkavereitasi haukutaa, heille huudetaan ja kuinka he jäävät ilman kaljabonustaan.
      Sillä ei riitä, että saavutat myyntitavoitteesi, se pitää ylittää - joka kuukausi. Enemmän, enemmän, enemmän, kunnes et enää pysty ja saat kenkää.

      Kaikki tekemisesi pitää raportoida, ja sitä seurataan reaaliaikaisesti niin, että prosessipoikkeamista voidaan huomauttaa heti. Olet robotti, jonka tehtävänä on tuottaa voittoa omistajalle epäinhimillisissä olosuhteissa.

    • HaistaSipiläPaska

      Kaikki uudet työpaikat joko vuokratyönä tai uudelleenjärjestelyn tuloksena syntyneet duunit ovat järjestäen paskaa,tämä on sitä Sipilän tuottavuusloikkaa missä ihmiset eivät voi hyvin ja kukaan ei halua orjaksi paskaduuneihin vaan lähtevät mielummin saikulle tai ottavat loparit.

    • siivousfirmat

      Iss Palvelut oy,täyttä kuraa koko paska,mut mukamas irtisanottiin koeajalla,vaikka ei ollut suullisesti eikä kirjallisesti ees puhetta koeajasta,yritin tiedustella syytä,mutta änkyttäen eivät suostuneet kertomaan.valehdeltiin työsuojeluvaltuutetulle,että oisin hoitanut työni huonosti,mikä ei pidä paikkansa,tein yhtä hyvää jälkeä kuin muutkin,eikä kukaan työntekijä valittanut työnjäljestä mitään,ei annettu palautetta tai sanottu jos joku asia oli huonosti.

      Samoin oli edellinen työpaikka sekin siivousfirma,vähän tunteja,luulin että kysymyksessä oli koko aika työ,mutta kävikin sitten ilmi vasta kun olin aloittanut jo työt,että kysymyksessä oli vain 20-25 h/vko ja lauantaisin piti 2 tunnin takia mennä aina töihin. Valitettiin s-postin kautta työnjälkeä ja aina piti kytätä puhelintakin,että mistä ne taas soittaa ja valittaa,vapaa-ajalla tuppasivat soittamaan ja valittamaan ja antamaan "lisää ohjeistusta". Todellakin oli vaan suosikkeja,joita pomo suosi ja joitten kanssa hengasi vapaa-ajalla jne. lähes 4 kuukautta jaksoin,kunnes irtisanoin itseni


      Onneks nyt työ,josta nautin,vaikka sekin on siivoustyö,mut ainakin on kokoaika työ ja viikonloput voi huilata ja työ itsestään on oikeasti ja mukavaa,kun on hyvät työ välineet ja ihanat työkaverit/esimies

    • Tsiippari

      Sonoco Alcore

    • kuvfdfjkbhg

      KONE hissifirma

    • XXYYCC

      Pohjois-Karjalaisen kaupungin terveyskeskussairaala! Johdetaan pelolla, uhkailulla ja valehtelemalla. Ruskeakieliset saa olla elementissään, heitä palkitaan. Työvuorotemppuilulla tapetaan viimenenkin työnilo .

    • 78579

      "Älkää koskaan päästäkö kokoomusta hallitukseen. He tuhoavat Suomen." -UK-

    • fullshit

      Kunta. Tuo sana sisältää kaiken olennaisen paskan mitä tulee työsopimuksiin ja työllistämiseen ja kiittämättömyyteen.

    • öögögögögögöö

      Sairaala. Väestö vanhenee ja sairaiden määrä nousee huimasti joka vuosi tähän tapaan: http://www.arborinvestmentplanner.com/wp-content/uploads/2012/09/ExponentialGrowth.jpg

      Kuitenkin hoitohenkilökunnan määrä pysyy samana. Sen sijaan kahvitauot ovat jääneet jo pysyvästi unholaan. Nyt ruokatauon ehtii pitämään jonain päivinä, mutta ei kaikkina. Sitten kun ei enää koskaan pääse ruokatauolle, lienee aika jättää sairaalatyö.

    • IRTISANOTTU

      suomen paskin työpaikka on tällä hetkellä Helsingin yliopisto. Se on nyt sanonut irti eli antanut potkut noin 500 sen vakiduunarillee. Kiitos minulle 28-vuoden työpanoksesta.

      • ossiosaaja

        Allekirjoitan täysin. Rehtorin liksaa nostettiin hieman ennen yt:tä 61 prosenttia ja irtisanomiset kohdistuivat nimenomaan pitkään palvelleisiin. Johtamista ei käytännössä ollut ja liksa aivan paska osaamiseen nähden.
        Mun homma kesti 37v mutta onneksi hoidin hommani hyvin, sillä lähes välittömästi palkattiin erään proffan startuppiin paremmalla liksalla ja eduilla.
        Välttäkää yliopistoa, sillä liksalla joutuu pikavippifirmojen vakiasiakkaaksi.


      • fasdasdf

        Helsingin yliopiston japaninkielen linja lopetettiin.

        Valtavista säästöistä huolimatta perustettiin AINAKIN 3 upouutta kehitysmaalaislinjaa
        * Somalien kielen linja äidinkielenä puhuville.
        * Somalian kielen linja vieraana kielenä.
        * Islamin uskonto. Tieteellinen tutkimus KIELLETTY! Ei saa sanoa ääneen eikä kirjoittaa julkaisuihin, että monien tutkijoiden mukaan profeetta M on keksitty henkilö, ei historiallinen henkilö!

        Saa kertoa lisää epäkohtia Helsingin yliopisto ja muut Suomen yliopistot!

        Sekä myös HYVIÄ puolia omasta tiedekunnastasi JOS niitä on, esimerkiksi lääketieteellinen tiedekunta Helsinki, Turku, Tampere, Oulu, Kuopio?!


      • Anonyymi
        fasdasdf kirjoitti:

        Helsingin yliopiston japaninkielen linja lopetettiin.

        Valtavista säästöistä huolimatta perustettiin AINAKIN 3 upouutta kehitysmaalaislinjaa
        * Somalien kielen linja äidinkielenä puhuville.
        * Somalian kielen linja vieraana kielenä.
        * Islamin uskonto. Tieteellinen tutkimus KIELLETTY! Ei saa sanoa ääneen eikä kirjoittaa julkaisuihin, että monien tutkijoiden mukaan profeetta M on keksitty henkilö, ei historiallinen henkilö!

        Saa kertoa lisää epäkohtia Helsingin yliopisto ja muut Suomen yliopistot!

        Sekä myös HYVIÄ puolia omasta tiedekunnastasi JOS niitä on, esimerkiksi lääketieteellinen tiedekunta Helsinki, Turku, Tampere, Oulu, Kuopio?!

        Yliopistojen ensisijainen tehtävä Suomessa on edistää antirasistista linjaa ja tukea vainottuja hädänalaisia muslimeja sekä heidän uskontoaan. Japani on yleisesti ottaen erittäin sulkeutunut maa ja rasistinen kulttuuri (eivät vastaanota muslimipakolaisia), eikä se sovi millään tavalla suomalaisten yliopistojen suvaitsevaiseen linjaan.


    • YtrdkiytgO

      DELETE on ehdottomasti paskin.

      • haistarobocoppaska

        Täysin samaa mieltä. Missään ei ole ollut yhtä vmäistä työskennellä kuin Deleten työmaalla. Pysykää kaukana puljusta. Kaikki työntekijätkin täysin elämäänsä vittuuntuneita paskiaisia. Etenkin valkokypärät.


    • Ihmetouhua

      Sen minkä olen asiakkaana kuunnellu niin E.Tuhkanen Sotkamossa on varmaan aika vittumainen paikka olla työntekijä kun kuuntelee sitä huutamista jonka tiskin päältä maatessaan omistaja karjuu työntekijöilleen....ja tietenkin asiakkaiden kuullen...

    • Ihmetouhua

      Tarkennettuna ENTINEN asiakas

    • soossex

      KuntaPro

    • Puskanirepesi

      Ruskon Betoni, tekopyhiä jeesustelijoita.

      • BuskonRetoni

        Minäkin allekirjoitan tuon, 110%.


    • pääsinniistäeroon

      TALOUSTUTKIMUS
      Huono palkka ja kumma kyttäily ja kyräily. Täytyy toimia kuin ohjelmoitu robotti. Omaa luovuutta ei saa olla.
      Ei provisiolla elä!

    • robottienole

      Jyväskylän ammattikorkeakoulu (JAMK) on profiloitunut laittomilla irtisanomisillaan. Aluksi useitten vuosien ajan JAMK maksoi suosiolla korvaukset, kun irtisanottu riitautti työsuhteen päättämisen. Korvaukset maksettiin viimeistään käräjäoikeuden pääkäsittelyn alkaessa. Viime vuosikymmenen vaihteessa Jyväskylän kaupungin tarkastuslautakunta kiinnostui siitä, mistä rahoista tällaisia korvauksia maksellaan ja rupesi selvittämään asiaa. Pian tuli kuitenkin jostain ylhäältä käsky, että tällaiset selvitykset pitää lopettaa. Näin nämä laittomuudet ja niistä aiheutuneiden kustannusten rahoitus jäivät selvittämättä ja menettely jatkui.

      Viitisen vuotta sitten JAMK jälleen irtisanoi opettajiaan. Kun nämä irtisanomiset riitautettiin, JAMK luopuikin vanhasta käytännöstään ja laittomat irtisanomiset käsiteltiin oikeudessa. JAMK hävisi kahdessa oikeusasteessa. Hovioikeuden langettamat tuomiot saivat lainvoiman viime keväänä. JAMKin rehtori kertoi julkisuuteen, että on otettu opiksi. Mutta mitä on opittu?

      Nyt on tullut tietoon, että taas on päätetty työsuhde ja että on palattu menettelyyn, jossa irtisanottu maksetaan hiljaiseksi. Näköjään ei ole opittu ainakaan sitä, että laittomia irtisanomisia ei pitäisi tehdä alun perinkään.

      • jajatkuu

        JAMK sai myös syrjintätuomiot niskaansa hovioikeudelta. Kalliiksi tuli mutta mitään ei opittu. Tilanne tunnetaan laajasti mutta sama meno jatkuu.


    • sffff

      Helsingin kaupunki kotihoito ja seniorisäätiö. IHAN JÄRKYTTÄVÄÄ.

    • Hilla899

      Lähitapiola. Fuusion jälkeen joka vuosi yt:t. Vanhat vakituiset ulos ja tilalle uudet nollatuntisopimuksella.

    • Namibian

      Fortaco . Edellinen viesti poistettiin muka sääntöjen vastaisena. Paska mikä paska.

    • Veke701

      Äänekoskella Kurikka Timber, surkea palkka ja jatkuva hiostaminen. Omistaja Jaakko Kurikka jakelee potkuja, jos el naama sattunut miellyttämään.

    • orjakauppiaat

      Vuokrafirmat ihan kaikki, älä menee koskaan vuokrafirmojen kautta töihin.

    • hölmö100

      stera paimio

      • hölmö100

        teettää ulkopuolisilla töitä eikä omat saa tehdä töitä pois joka olis paljon halvempaa(ylityöt kielletty)...vittu mitä ääliöitä johdossa,,siin huomaa että ei omista paljon välitetä,,kunhan 10 e tunnis maksetaan....omille...ulkopuoliset firmat ei todellakaan tee 10 e..väh.45 e tunti..mutta kunhan omille ei tarvi pientä ylityökorvausta maksaa....omat kyykkyyn


      • neveragain

        Sen uskon helposti!!


    • voihanvenäjä

      Heh hee mikä rekrykin puljulla oli...vai ilmaiseksi ensin kurssin kautta tekemään hanttihommia ja kuitenkaan ei palkata kuin ehkä pari ahkerinta perseennuolijaa ja millä palkalla hah haa.

      Vieläkin naurattaa se firma...heh hee.

    • kyllästynyt--

      Sanoma Media Finland.. Siinä on paskin työpaikka missä olen ollut. Täysin epäpätevää johtamista ja surkea palkka. Never again!

    • Alexxxii

      En suosittele SSO:ta kenellekkän, kaikki päätökset tulee jostain ylhäältä, missä ei tiedetä kenttätyöstä mitään.. Työntekijöiltä viedään kaikki virkistymisvaroista lähtien...

    • Nicesk7

      Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus..

    • yksiviikkoriittimulle

      INEX SIPOO SOK on paskin paikka. ÄLÄ SINNE MENE.

      • hehhehhee

        Tulin tähän ketjuun vain katsomaan että mainitaanko Inex Sipoo.


    • Qwick
    • Katuja

      INEX SIPOO ON PASKIN PAIKKA.

      • Cps

        Samaa mieltä


    • 60ogljudds

      Vuokrafirmat ihan kaikki,tyhmähän sitä on jos niihin menee vapaaehtoisesti riistettävksi ja hyväksikäytettäväksi.

    • superpaska

      Hyttitehdas ilman muuta, tutkikaapas sen historiaa vuosien takaa.

      • nothanx

        Yrittivät minua sinne töihin jokunen vuosi sitten, en mennyt! Olen kuullut siitä melkein yhtä paljon pahaa kuin autotehtaastakin! Orjatyöleirit jätän vastaisuudessakin väliin.


      • imemunkullia

        Se onkin täynnä apinoita ja perseennuolijoita.
        Kierrä kaukaa.


    • ute786

      taloustutkimus. ovat ihmisvihaajia. työntekijöitä vihataan ja haastateltavia halveksitaan.

    • eiikinäenää

      LIDL. Ei ennää ikinä. Oulu. EI .

      Syyt:
      Kiire ku synti
      Sun vapaapäiviä ei arvosteta, sun pitäs tulla töihin vaikka sanot ettet pääsee.
      Myymäläpäälliköt ei arvosta sun tekemää työtä (tätä on kuullu useammastakin myymälästä)
      Kyllä sanotaan jos jotaki tehhään vähänkää huonosti
      Perkeleen loppusiivoukset vielä työpäivän jälkeen..

      • saksalaista.tehokkuutta

        Lidliin ei myöskään pääse, ellei ole kaunis tai komea. Tosin joka myymälässä on AINA YKSI kiintiöruma, kuin suoraan ohjekirjasta...


    • Kersan

      Metsähallituksen luontopalvelut, 500 akateemista reissaa valtion rahoilla ympäri maailmaa! Vai olikohan tämä sittenkin paras työpaikka? Suojatyöpaikka ainakin.

      • Liselott

        Töihin pääsee vain sukulaiset tai parhaat kaverit.


    • DrPeppor

      Paskaa paskaakin paskempi paska paska duuni löytyy paskapyhtään paskaperän paskatornin lyhentäjän päivystyspestistä! (Ota omat näppylähanskat mukaan).

    • 9988776655

      INEX Sipoo

    • Greenboost

      Wallas Marin
      Työntekijöitä kohdellaan epäasiallisesti ja epätasa-arvoisesti. Todella huono työilmapiiri. Ei työohjeita, olematon työhön opastus. Suuri työntekijöiden vaihtuvuus (varsinkin toimihenkilöt). Surkea palkka.

      • ShT

        Kuullut kanssa samaa Wallas Marin Oy:stä. Tuttu ollut tuolla töissä vuokrafirman kautta. Oli luvattu vakipaikkaa, mut saikin lähteä toimitusjohtajan kaverin tieltä pois. Kuulemma kavereita palkataan jotka tekee mitä haluaa ja muut tekee "paskahommat". Ilmapiirissä/johtamisessa vissiin isoja ongelmia.


      • Onkjärkee

        Surkeat on palkat, jätin menemättä. Olin tuolla työhaastattelussa, luvattiin reilua 10e/tunti. Toinen haastattelija oli joku n.30v. lippispää, kuulemma TJ.


    • MaunoWaris

      Q-Park Finland

    • turhaanko.vessaan

      Saako paskatyöpaikassa piereksiä?

    • Pullaa

      Naantalin aurinkoinen

    • maalaisjärkeäkö

      Yleistäen,mikä tahansa kiviainesten myyntipisteiden lastaajan homma.Kuorma pitäisi saada ja äkkiä.Ja sitten se on väärin tehty.On tonni liikaa,tai liian vähän.Tai pitäisi kuormata 5-10 tonnia ylikuormaa.Rengit on pahempia valittamaan.Isännistäkin jokunen.Kai on se pieni palkka sitten pelkona?Mutta vituttaa kuunnella niitä rutinoita pävästä päivään.Sanotaan,että yksi mätä omena pilaa koko korin,mutta tossa kasettikuskien ammattikunnassa niitä mätiä omenoita on kyllä viidennes.Aina jotain valittamista.

    • Karseamesta

      Inex Sipoo PT-puoli.

    • TE-HUORA

      TE-toimisto, vittu että on rankkaa tulostaa mollin sivuilta työtarjouksia ja lähettää asiakkaille. Kahvinkeittokin on yllättävän rankkaa ja maha kuplii kun liikaa tulee juotua.

    • Hyvättyönantajatkunniaan

      Leader Foods!!!!!
      Älkää hakeko sinne, tulette katumaan ja rankasti. Hirveä johto, omistajat ja kaikki hengittää niskaan. Työkaverit odottaa sinun mokaavan, johto kusettaa joka käänteessä, talossa johdon sukulaisia sisäsiittoista meininkiä ja tietty ovat hyvissä pisteissä vaikkei ammattitaitoa ole puhumattakaan alan koulutuksesta. Kun olet työntekijänä niin olet paska ja jos onnistut vaihtamaan työpaikka niin vielä paskempi. Koko pulju täynnä mulkkuja ja puljulla menee onneksi huonosti. Jos ihmiset tietäisivät mikä hygienia taso tuotantopuolella niin kukaan ei koskisi tikullakaan protskutuotteisiin. Olette kaikki syöneet ötökkäpatukoita tietämättä ja tämä on fakta.

    • ooccee

      lukekaas ketju okmetic vantaa , aika paljon viestei poistettu ...

    • ripi

      Kojex Joroinen oli Suomen paskin työpaikka. Onneksi se teki konkurssin.

    • maijeri

      Mites siellä hyttitehtaalla nykyään menee? Ovatko palkat laskeneet ja haiseeko sama paska kuin ennenkin eli perseennuolijoiden ja pomojen sukulaispoikien suosimista ja muiden duunarien polkemista?

      • Anonyymi

        Uppia


    • konkurssiin

      Tmp-log... Mussalon satama. 30v vanhat työkoneet, ei työvaatteita , 0 sopimuksia yms,yms

    • Piipatti

      Pirteä Pina-siivouspulju, en suosittele kenellekään sitä paikkaa. Omistajat aivan pihalla, ei mitään kiinnostusta mitä siivoojat tekee eikä todellakaan tietoa työnantajan velvotteista. Päätökset tehdään mutu-tuntumalla, parin minuutin päästä päätetäänkin toisin, puhelimet soi jatkuvasti kun pomot soittelee turhasta, iltaisin vielä nukkuma-aikaan tulee tekstiviestejä joihin pitäisi heti vastata. Ei työvuorolistoja, edellisenä päivänä saat tietää mitä huomenna teet, ei taukoja mutta ylipitkiä päiviä. Kiitosta et saa mutta venyä siitäkin edestä. Ai niin, pitää ottaa kuvia faceen miten mukavaa töissä on, juu on on. Facessa ollaan niin hymyä, todellisuus kaikkea muuta. Syy reklamaatiossa on aina siivoojan ja sähän käyt korjaamassa omalla ajalla, ilman palkkaa tai kilometrikorvausta. Ei saa tulla rekkuloita kun omistajia hävettää, häpeisisivät ditä että ovat ihan pihalla "elitistirouvat" keksivät harrastuksen itselleen. Ei niistä oikeisiin töihin olekaan.

    • Heikki321

      palstalta poimittua ja paska työpaikka tää on:
      Seuratkaa kaikki oulun tapahtumat. Vangittuna ollut nyt 5 kuukautta s-ryhmän esimies. Syyte törkeä raiskaus ja huumaaminen. Ja kaikki muu toiminta. Kaikki oulussa kohdistui alaikäisiin. Henkilö on INEX SIPOO S-RYHMÄN ESIMIES henkilö. Henkilö on myös ollut Transval työnjohtaja 3 vuotta. Inex ja S-ryhmän henkilöt siivoavat tämän totuuden palstalta jatkuvasti. Miksi?

    • Eläkkeellähyvä

      Sokos on hyvä työnantaja Eikä Maksa Paljoa!
      Siinä se. paljon työtä ja huono palkka.

    • Anonyymi

      Kuopion Servicaa koskeva postaus poistettu, ilmeisesti melkoisen paska firma mitä olen kuullut. Onko muilla samoja tietoja.

      • Anonyymi

        Kuopiossa nyt on muitakin sysipaskoja firmoja. Pitäisi muuttaa pois koko tältä paikkakunnalta ja mielellään koko tästä helvetin kehitysmaan tasolla matavasta itä-suomesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuopiossa nyt on muitakin sysipaskoja firmoja. Pitäisi muuttaa pois koko tältä paikkakunnalta ja mielellään koko tästä helvetin kehitysmaan tasolla matavasta itä-suomesta.

        Kuopio on vittuilevien persläpien ns kaupunki. Ei kannata tuhlata aikaana siellä, parempiakin paikkoja maailmasta löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuopio on vittuilevien persläpien ns kaupunki. Ei kannata tuhlata aikaana siellä, parempiakin paikkoja maailmasta löytyy.

        Junttikylän tekee Kuopiosta se että alueen periferiasta muuttavat kaikki ääliöt "Kaapunkiin".


    • Anonyymi

      H&M varasto keravalla.. paskempaa työpaikkaa ei ole olemassakaan. paska pomo on olevinaan pomo ei osaa paskaaskaan mistään paskasta koko paskasta. siis täyttä paskaa.

    • Anonyymi

      Mä voitan tään kisan. Mun työpaikka on nii paska että sitä ei voi ees nimeltä mainita. Palkka on onnenpyörä eikä tuu ajallaan. Siis työhän on hyvä. Mutta palkka, epäselvät vastuut ja piiri pieni pyörii jonka vuoksi epäkohdista ei voi puhua. Varotus lätkästii käteen ku puhuin. Kaikki kritiikki nujerretaan. Tai sitten ei. Pomon uusin juoni on vertaansa vailla. Haluaa siis musta eroon ku liiton avulla oon pitkään taistellu palkkaa kohdilleen ja kappas: mähän onnistuin siinä. Tai siis se ei ole enää alipalkka. Muut työntekijät ei uskaltanu osannu tajunnu. Valtaosa työkavereista ei vuosien varrella ole edes voinu tarkastaa palkkakuittiaan. Koska se on ollu niin vajaa ja virheellinen että heipparallaa. Mä olen vaatinu pomolta että omani on tarkastettavissa. Nyt sillä on herne nenässä. Sen palkkakuitit kuhisee virheellisiä laskukaavoja ja huolimattomuusvirheitä. Kattoo ny miten sen uusimman juonen käy. Ensin luulin että meen jauhelihaks tään juonen myötä mutta ehkä en meekään. Liiton tyyppi sano että älä vielä heitä kirvestä kaivoon ku aattelin ite irtisanoutuu enne ku saan kenkää. Arvaas mite kävi. Olin just antamas sitä irtisanoutumislappuu pomolle ku se nukahti! Juu minun pomo nukkuu sopivalla ja sopimattomalla hetkellä. En sitte viittiny herättää ja irtisanoutuminen jäi tekemättä. Esim just ku palkkaa pitäs maksaa nii hänestä on hyvä syy että se on virheellinen ja myöhässä koska hän nukkuu, käy ostoksilla tai harrastelee jotain. Kaikki muu ensin paitsi työnantajavelvollisuudet. Joskus menee hänen toiminta ehkä laittomuudenki puolelle. Mutta onneksi mulla on huumoriakin. Jälkikäteen osaan nauraa meidän yhteenotoille: kuinka hän voikin puhua niin hulluja. Jos työpaikka menee alta nii mitä loppupeleissä menetän: työn joka muistuttaa enemmän onnenpyörää kuin työtä koska palkkaus on niin virheellistä. Siis pomoni on kaiken muun lisäks semmonen joka tietää mielestää parhaite ja haluu pitää kaikki langat käsissään. Siksi ei käytä tilitoimistoa. Jos haluan pyörittää onnenpyörää meen tivoliin. Mutta kyllä mä sanon: olen iloinen että sain alipalkan pois. Oikein pörhistelen tässä tyytyväisenä siitä. Pomo oli nii varma että en saa mitää muutettuu ja monta kertaa meinasin luovuttaa ja burn out tuli ja meni tään vuoksi. Kohta voi tulla kenkää mutta kettujakos siitä, mä kuljen pää pystyssä koska tiedän toimineeni oikein: ei alipalkkausta voi lakaista maton alle. Mene sinäkin nettiin ja allekirjoita sieltä löytyvä kansalaisaloite alipalkkauksen kitkemiseksi. Seiso meidän duunareiden puolella. Katso kuinka hymnit soi ja liput liehuu, sellainen hieno hetki kun työväki nousee sorron ikeestä. Ja jos ei nouse nii ainaki oma pomoni on oman luonteensa ikeessä, kärsii ite eniten omasta käytöksestään. Mutta näin mennää hymnit soiden ja liput liehuen voittajatunnelmissa kohti pomon jättimäistä henkistä jauhelihamyllyä joka minut tahtoo täysin epäeettisesti tuhota. Ehkä saan tungettua sen myllyyn pari kapulaa rattaisiin, lähempänä nähdään kumpi räsähtää ja pysähtyy: mylly vai tämän duunarin marssi. Hyvän asian puolesta täytyy uskaltaa taistella.

      • Anonyymi

        Tottakai pomo antaa sulle kenkää heti kun tulee oikea aika, sehän nyt on täysin selvä asia.

        Kannattaisi lähteä jo toisiin hommiin ennen sitä.


    • Anonyymi

      Jokainen duunipaikka on täysi paska, kun sinne palataan lomalta. Koko maa on täysi paska kaikkine vitun virityksineen ja tyhmine ihmisineen muineen.

      • Anonyymi

        Vielä on onneksi 2 viikkoa kesälomaa jäljellä, alkaa vituttaa heti jos vähänkään mietin työelämää. Herkuttelen ajatuksella että palaan kesälomalta yhdeksi päiväksi töihin että saan lomaltapaluurahat ja sitten otan loparit! Jos saisin palkankorotuksen niin voisin harkita jääväni töihin mutta tässä matalapalkkafirmassa ei varmasti tule tapahtumaan... olen ennenkin kysellyt palkankorotusta ilman että senttiäkään on herunut. Pitäkööt sitten paskan työpaikkansa ja matalan palkkansa saatana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä on onneksi 2 viikkoa kesälomaa jäljellä, alkaa vituttaa heti jos vähänkään mietin työelämää. Herkuttelen ajatuksella että palaan kesälomalta yhdeksi päiväksi töihin että saan lomaltapaluurahat ja sitten otan loparit! Jos saisin palkankorotuksen niin voisin harkita jääväni töihin mutta tässä matalapalkkafirmassa ei varmasti tule tapahtumaan... olen ennenkin kysellyt palkankorotusta ilman että senttiäkään on herunut. Pitäkööt sitten paskan työpaikkansa ja matalan palkkansa saatana...

        Ei ne nosta liksaa kun ovat päättäneet jäädyttää liksat ja budjetoineet ne liksat sinne paska tasolle hamaaseen tulevaisuuteen saakka, joten ainut tapa ottaa kantaa asiaan on lähteä sieltä kusettaja firmasta helvettiin heti lomarahojen jälkeen.


      • Anonyymi

        Työ itsessään ei ole mitenkään paskaa, vaan varallisuuden vertailu, ahneus, ilkeys autovertailu, talovertalu, palkkavertailu, ulkonäkövertailu, aikataulut, huono johtaminen, narsistiset manipuloijat - sellainen tekee työelämästä paskaa aika monessa paikassa. Yhteiskunta ei löydä onnea eikä iloa tästä suunnasta mihin se hysteerisesti siipiään viuhtoen yrittää räpiköidä. Rahaa tuhlataan turhuuteen ja päihteisiin ja haukutaan muita, vain siksi kun ei ole muutakaan tekemistä. Semmoista elämä on täällä.

        Pitäisi ajatella niin että: "vaikka joillakin muilla onkin sitä taikka tätä, niin ei minulla tarvitse sitä olla". Omaa tyhmyyttä lähteä matkimaan umpiääliöitä.

        Onhan moni kiivennyt Mount Everestillekin, mutta kuinka moni teistä haluaisi sieltä herätä? Tuskin kovin moni on valmis kaikkeen siihen työhön ja kärsimykseen mitä se vaatii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työ itsessään ei ole mitenkään paskaa, vaan varallisuuden vertailu, ahneus, ilkeys autovertailu, talovertalu, palkkavertailu, ulkonäkövertailu, aikataulut, huono johtaminen, narsistiset manipuloijat - sellainen tekee työelämästä paskaa aika monessa paikassa. Yhteiskunta ei löydä onnea eikä iloa tästä suunnasta mihin se hysteerisesti siipiään viuhtoen yrittää räpiköidä. Rahaa tuhlataan turhuuteen ja päihteisiin ja haukutaan muita, vain siksi kun ei ole muutakaan tekemistä. Semmoista elämä on täällä.

        Pitäisi ajatella niin että: "vaikka joillakin muilla onkin sitä taikka tätä, niin ei minulla tarvitse sitä olla". Omaa tyhmyyttä lähteä matkimaan umpiääliöitä.

        Onhan moni kiivennyt Mount Everestillekin, mutta kuinka moni teistä haluaisi sieltä herätä? Tuskin kovin moni on valmis kaikkeen siihen työhön ja kärsimykseen mitä se vaatii.

        kyllä koettaa työnantajat keksiä vaikka mitä verukkeita että ei tarvitsisi maksaa palkkaa tai varsinkaan korottaa sitä...


    • Anonyymi

      Pääsiskö nämä puhelinmyyntifirmat kärkeen?
      Työntekijät eivät voi kuulua minkään työehtosopimuksen piiriin. Luvataan hyvää palkkaa, sitä ei kai moni pysty saamaan, kun vaatimukset ovat niin kovat. Jossakin paikassa takuupalkka, vai miksi sitä nimitetään, pienenee jos onnistut saamaan bonuksia.
      Kuulin juuri, että Prime Sales maksaa 6 euroa/tunti!! Vaatimukset ovat niin kovat, ettei bonuksille juuri yllä. On tässä eläkeläisellä ihmettelemistä, että voiko tuo olla totta, 6 euroa/tunti. Tuo on kyllä jo törkeetä. Ihmisten pilkkaamista ihan. Kunnioitan kuitenkin jokaista, joka ottaa tuonkin työn vastaan ennemmin kuin jää työttömäksi, vaikka työttömänä taitaa saada melkein saman rahan.

    • Anonyymi

      Kiinteistöhoito firmat. Pelkkää painajaista.

    • Anonyymi

      Hei,

      Teen etätyötä tietokoneellani ja voin tehdä sitä missä vain, milloin vain, myös niin paljon tai vähän kuin haluan. Yritykseen haetaan nyt lisää työntekijöitä, joten jos sinäkin haluaisit tehdä töitä tällä tavalla niin ota yhteyttä.

      http://asiakas-palvelut.com/signup-form/?ref=FI1454

    • Anonyymi

      Ihme lässytystä, menkää kokeilee kodinkoneasentaja hommia. Siinä on varmasti yks paskimmista duuneista Suomessa.

    • Anonyymi

      Pilke Hokaus Vuores, paikan esimiestä ei todellakaan jää ikävä. Tylyttää pari viikkoa olleita työntekijöitä ja vertailee heitä sellaisiin, jotka olleet paikassa jo pari vuotta töissä. Huonoa perehdytystä myös ja sitten jos et tiedä jotain tai jos kysyt sut haukutaan. Pitäisi tietää kaikki asiat ennelta jne.

    • Anonyymi

      Hoivakoti. Muuta en sano.

      • Anonyymi

        >> Hoivakoti. Muuta en sano. <<

        Voisi sen monikossa vielä sanoa.


      • Anonyymi

        Hirveen hyödyllistä hei tällainen kun maassa on satoja ellei tuhansia hoivakoteja.


    • Anonyymi

      Mites korona ajan kusettajafirmat kohtelee nyt duunareitaan?
      Onko YT:t ahkerasti käytössä, malliin vakkarit ulos ja vuokraukot jäävät?
      Saako paskafirmat vielä rahaa tästä toiminnasta...

    • Anonyymi

      hmm

    • Anonyymi

      Nordlab

      Ei mitään kehitysmahdollisuutta uralla, ei arvosteta työntekijänä eikä osaajana.
      Huono työilmapiiri.
      Lisäksi työ ei ollut kokemusta vastaavaa työtä.
      Erittäin pettynyt.

      • Anonyymi

        Oisko IT -osasto :) lol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko IT -osasto :) lol

        On se :)


    • Anonyymi

      Luovi:

      Puolueellinen työilmapiiri johon kasvoi nk. "kahvikuppikunta" joiden kautta tehtiin päätöksiä joihin kaikki ei voineet koskaan osallistua. Laitettiin pellolle osaavaa väkeä joilla oli pitempi työkokemus ko. työpaikassa kuin niillä jotka jäi , itseasiassa jäävät olivat osa niitä joita potkitut olivat heitä alussa työhön perehdyttäneet.

      Asiakkailta joille työtä tein ja joita palvelin sain parhaimman motivaation työhöni, en kolleekoilta.

      Lisäksi sikamaisesti piti vielä kertoa kaikki oma osaaminen jääville ennenkuin sai kenkää.

      Perusteellisesti kenkää sai se vanhempi kokeneempi väki, jäi sellainen kuva että johtaja sai mitä oli aina halunnutkin; se porukka sai jäädä jotka hän oli alunperin värvännyt,

      • Anonyymi

        Oliko IT -osasto tämäkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko IT -osasto tämäkin?

        Jep, jep :)


    • Anonyymi

      Paskin simputusammatti on varmaankin hoiva-apulaisen tai hoiva-avustajan työ. Siinä työssä olet sekä siivooja että hoitaja, mutta siivoojan alemmalla palkalla.

      Siivoat hiki otsalla ja kun hoitaja ei jostain syystä tee hänelle määrättyjä suihkutuksia ja vuodepesuja, kutsutaan avustaja ne tekemään. Sitten menet taas siivoamaan. Ja kun kutsu kuuluu, palaat taas hoitotyöhön. Jne.

      Pompit siis kuin bimbo kahden yhteen ympätyn ammatin välillä työpäivän aikana, siivoojan ja hoitajan ammatin. Kuka ikinä keksi tälläisen yhdistelmäammatin, saisi itse kokeilla sitä käytännössä pahimmassa mahdollisessa työpaikassa, jossa simputetaan.

      • Anonyymi

        Hoiva-avustajan työ voi olla tosi kivaakin, yksiköstä riippuen. Pienimmässä yksikössä työilma piirikin oli erilainen. Itse olen ammatti siivooja koulutukseltani hoivatyö oli yksi tutkinnon osa.Tykkäsin siitä tosi paljon. Ja tottakai riippuu minkälaisia vanhuksia on hoidettavina. Esim. dementikot ja Altzheimer taudin omaavat halusivat paljon huomiota jne.
        Mutta sanotaanko kyllä se riippuu todellakin yksiköstä ja minkälaisia hoitajia yksikössä on. Ja se ilmapiiri..se on tosi tärkeä. Jos kuppikuntia ja seläntakana (useimmiten isoissa yksiköissä) puhujia on henkilökunnan välillä, se heijastuu väistämättä asukkaisiin.
        Kun työilmapiiri on huono, siitä kärsivät asukkaat.


    • Anonyymi

      Kaikki työpaikat Suomessa ovat paskoja, koska suomalainen työpaikkakulttuuri on täyttä paskaa.

    • Anonyymi

      Mun duuni on paskin duuni. Se on työkkärin työhönosoitus.

    • Anonyymi

      Kiertäkää kaikki Turun alueen matallipajat kaukaa, varsinkin vuokrafirmat jotka näihin asiakasfirmoihin väkeä värväävät.

      • Anonyymi

        Perustele? Metallialalla ei kaivata vässyköitä, vaan pitää osata tehdäkin jotain. Itse viidellä 12-akselisella "multitasking" monitoimisorvilla, palkka 21€/h.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele? Metallialalla ei kaivata vässyköitä, vaan pitää osata tehdäkin jotain. Itse viidellä 12-akselisella "multitasking" monitoimisorvilla, palkka 21€/h.

        Poikkeus sääntöön vahvistaa asian.
        Paskaa on koko metalliala kokonaisuudessaan, suurimmalle osalle tekijöilleen.


    • Anonyymi

      Ei oo ollu paskaa duunia. Kaikki on alussa vaikuttanut siltä, mutta osaamisen kasvaessa duunikin tuntunut koko ajan paremmalta ja palkkakin noussut. Ei osaamattomalle, laiskalle isin pikku tissiposkelle voi paljoa maksaa..

      • Anonyymi

        YT:t on silti YT:t ja se vituttaa jos valituksi joutuu ....


      • Anonyymi

        Minua ei voi todellakaan sanoa laiskaksi. Enkä ole mikään tiskiposki vaan yli 50-vuotias. Totta puhut siinä, että osaaminen tekee paskasta työstä alun jälkeen onneksi vähän mielekkäämmän, mutta paska se siitä huolimatta on. Liiallinen raskaus, huono ilmapiiri yms. ei osaamisella juuri vähene.


      • Anonyymi

        mee asentaa kodinkoneita niin katotaa ookko enää samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei voi todellakaan sanoa laiskaksi. Enkä ole mikään tiskiposki vaan yli 50-vuotias. Totta puhut siinä, että osaaminen tekee paskasta työstä alun jälkeen onneksi vähän mielekkäämmän, mutta paska se siitä huolimatta on. Liiallinen raskaus, huono ilmapiiri yms. ei osaamisella juuri vähene.

        Ikä 51v. Kokeumusta 30v. Samassa veneessä ollaan. Huono työilmapiiri työpaikalla ei osaamisella vähene.


    • Anonyymi

      Enpä viitsi mainita työnantajan nimeä, kun on vaitiolovelvollisuus. Kuitenkin sosiaali- ja terveydenhuoltoalalla toimiva. Paikkoja jatkuvasti auki, joten kertoo jostakin. Vastaavat ohjaajat vaihtuvat, palvelupäälliköt vaihtuvat alvariinsa, rivityöntekijät vaihtuvat. Kuitenkaan ketään ei heitetä ulos ja aina pääsee takaisin johonkin yksikköön. Kyllä sieltä yleensä ihmiset itse lähtevät. Vastaavina ohjaajina pidetään ammattitaidottomia nilikinmulukeroita (yleensä se naispuolinen versio), rivityöntekijöiksi otetaan ihan- ihan keitä vain. Viimeiset 15 vuotta rämmitty kriisistä kriisiin- aina jokin pienemmän tai suuremman luokan härdelli meneillään- ja hommat tehty kusten juosten. Yksikköä vaihtamalla saattaa työntekijän olo ja tilanne hetkeksi parantua, mutta turha luulo: jo kohta taas...joka junaan ihmistä, tapahtumaa, esimiestä, vastaavaa, sotkua sotkun päälle. Lukija varmaan huomaa kyllä itse viimeistään siinä vaiheessa, kun on kyseiselle työnantajalle eksynyt, tai työkkäri ohjannut.

      • Anonyymi

        Maassa on hoitajapula, vaikka hoitajia on työttömyyskortistossa ja alalla olevat taas suunnittelevat alan vaihtamista. Jos siitä ei osaa laskea yksi plus yksi, niin ei sitten vaan osaa.


      • Anonyymi

        Kerro toki edes ensimmäinen alkukirjan...


      • Anonyymi

        Juuri näin.Ammattitaidottomat nilkinmulkerot ohjaajina ja pätemisen tarpeessa olevat minä tiedän ihmiset työmaalla vievät viimisetkin mehut.


    • Anonyymi

      Transval?

    • Anonyymi

      Maan Tapa

    • Anonyymi

      Maan tapa absolut

    • Anonyymi

      Moni nuori unelmoi paikoista kunnes törmää maan tapaan.

      Jos et kuulu niin et saa töitä.

      Ja massia on vaan sisäpiirillä

      • Anonyymi

        Suhteilla suhteilla, mitäs päätit syntyä paskaan perheeseen niin vanhemmatkin kieltää lapsiaan leikkimästä sinun kanssa.


    • Anonyymi

      Maan tapa ehdottomasti.

      Jos ei saa kansainvälisiä hommia niin jopa eläke voittaa sen.

    • Anonyymi

      Suomi.

    • Anonyymi

      Kaikki paikat joissa puhutaan maan tavan jargonia ja palvellaan sitä.

      Ottakaa tästä koppi kusipäät!

      ABC työnimi...

    • Anonyymi

      Ehdottomasti asistor pakkala vantaa!ammattitaidotonta esimiestyöskentelyä.jatkuvaa uhkailua ja kiristystä.
      En suosittele kenellekkään kyseistä paikkaa.

      • Anonyymi

        On kyllä aivan totta!


    • Anonyymi

      INEX Partners oy Sipoossa. Esimies tuli aikoinaan valittamaan kun laatikoihin liukuhihnalla pitäisi laskea 500 sulakerasiaa yhtä nopeasti, kun laittaa 2 kenkälaatikkoa eteenpäin. "Kaikki laatikot ovat sama arvoisia" kuuluu lause ja sitten sillä ämmällä oli naama norsun vitulla kun sanoin että "rouva on hyvä laskee 500 sulakerasiaa samassa ajassa laatikkoon ku minä laitan kaksi saapaslaatikkoa eteenpäin menevään lootaan". Tämän jälkeen päädyin silmätikuksi ja otin sit loparit.

      • Anonyymi

        juu. tämän takia vältä tätä inex sipoo paikkaa. muut syyt esimerkiksi scupolli joka ampui ihmisiä prismassa. meidän etninen vuoroesimies joka syyllistyi vakaviin rikoksiin oulussa. ettei vaan ollut lapsiin 8 v kohdistuvia rikoksia josta tuli linnatuomio. näitä rikollisia on täällä paljon paljon inexillä. en puutu narsisteihin jotka työajalla siivoavat täällä inexillä tätäkin palstaa. yli 100 viestiä poistettu palstalta ja keskustelusta. näin tänne saadaan edes yksi työntekijä lähtevien tilalle. ihan häiriintyttä meininki. tämän kirjoituksen jälkeen syttyy taas täysi sota tai joku muu täällä kärsii kun tämän palstalle lisään. syyllinen etsitään tai tehdään tästä syntipukki. huvittavaa on seurata sivusta eräiden sinkoilua ja vihan määrää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juu. tämän takia vältä tätä inex sipoo paikkaa. muut syyt esimerkiksi scupolli joka ampui ihmisiä prismassa. meidän etninen vuoroesimies joka syyllistyi vakaviin rikoksiin oulussa. ettei vaan ollut lapsiin 8 v kohdistuvia rikoksia josta tuli linnatuomio. näitä rikollisia on täällä paljon paljon inexillä. en puutu narsisteihin jotka työajalla siivoavat täällä inexillä tätäkin palstaa. yli 100 viestiä poistettu palstalta ja keskustelusta. näin tänne saadaan edes yksi työntekijä lähtevien tilalle. ihan häiriintyttä meininki. tämän kirjoituksen jälkeen syttyy taas täysi sota tai joku muu täällä kärsii kun tämän palstalle lisään. syyllinen etsitään tai tehdään tästä syntipukki. huvittavaa on seurata sivusta eräiden sinkoilua ja vihan määrää.

        SOK vastuullinen kusettaja ja rikollisia töissä. myös johto rikollisia töissä. siis esimies tuomittu seksuaalirikollinen oulussa. saako arvata että voi olla euroopan etelä puolelta mikä maanosa siellä on?


    • Anonyymi

      Maan Tapa.

    • Anonyymi

      Maan Tapa eli rakenteellinen korruptio.

      Tietävätkö hyödylliset idiootit edes minkä pyramidin pohjalla ovat?

    • Anonyymi

      Sääliksi käy nuoria jotka eivät tiedä Maan Tavasta.

      VIELÄ

    • Anonyymi

      Drain the Maan Tapa

    • Anonyymi

      MOT ohjelma kertoi samalla mikä on suomalainen työelämä!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        MarkkinointiAkatemia toimiikin nykyään nimellä Generaxion.


    • Anonyymi

      Maan Tapa.

      Ottakaa koppi siitä!

    • Anonyymi

      franke

    • Anonyymi

      PW on susi paska

      • Anonyymi

        Piikkön paska siis?


    • Anonyymi

      Maan Tapa.

      Jumpatkaa boksin ulkopuolella koppeja ottaen kusipäät!

    • Anonyymi

      Suomi.

      Maan Tapaa ei pidä koskaan palvella.

      Paitsi jos olet pyramidin huipulla ja saat kaiken rahan ja vallan?

    • Anonyymi

      In House Partners, IHP.
      Ei kai välii mikä alue ku kaikialta kuulee samoist ongelmist.

    • Anonyymi

      ei se raskas työkään niin pahasta ole mutta jos työilmapiiri on huono niin silloin ei tuli hommista yhtään mitään. Nimim. kokemusta on jossa työpaikalla samassa huoneessa eräs akka kolleegaa aliarvoi kokoakan osaamistani ja aina kun sain asiakkaan huoneeseen niin se akka alkoi päsmäröimään päälle etten voinut oikein edes opastaa asiakasta. Joko se paska oli niin kateellinen minun osaamiselle tai ei ollu saanut mulkkua vuosikausiin. Onneksi lopetin siellä vuodenvaihteessa. Aika lailla narsisti oli koko akka. Terveisiä Annelle.

    • Anonyymi

      TAXIMO OY
      Suojatyöpaikka vaimolle ja tyttärille.
      Työilmapiiri painostava, katkeraa/ kitkerää.
      Saat tehdä suojatyöläisten töistä suurimman osan tosin et saa palkaa tästä.
      Asiakaspalvelu on mitä on. Lähinnä nokkava luulee itsestään suuria, hiton turhake!
      Ei johtamista
      Likainen paikka, ei siivousta paitsi suojatyöläinen
      senhän ei tarvitse kunnolla mitään tehä kuin kyylätä suu mutrussa ja valittaa.
      Työsuojelulle töitä löytyisi. Ei noudateta työsuojelulakeja.
      Älkää menkö tähän puljuun töihin!

    • Anonyymi

      Itse olin ministerinä ja kansanedustajana töissä ja se vasta pas"kaa olikin. Pienellä palkalla sai kuunnella wättyilyä asiasta kuin asiasta vaikka kuinka yritin saada sotilaskarkurit Suomeen turvaan Petterin kanssa mutta tätä ei arvostettu kun kannatus laski puoleen.
      Olen erittäin pettynyt Suomen kansaan työnantajana. Terv. Juha

    • Anonyymi

      ELY

    • Anonyymi

      Urbaser Oy. Helsingin osasto. Puhun nyt kaverini puolesta. Helsingin osastossa on tapahtunut hirveitä asioita. Esim. Työnjohto on irtisanonut kuljettajia mielivaltaisesti ja pahimmillaan ilman syytä. Lisäksi työnjohto uhkailee irtisanottua maineen menetyksellä, jos hän aikoo tehdä oikeusjutun irtisanomisesta. Yksi kiinalainen esimies irtisanoutui yhden kuljettajan irtisanomisen jälkeen, kun se juttu oli mennyt julkisuuteen. Siellä on enää 2 esimiestä jäljellä. Joku kosovolainen ja sitten kantasuomalainen. Molemmat miehiä. Se kiinalainen oli nainen.

      Palkoissa on ollut hiukan epäselvyyksiä. Ainakin joillain. Milloin palkat ovat myöhässä ja milloin taas ne on maksettu taas miten sattuu.

      Lisäksi töitä ei saada tehtyä, tai siis ajoja ei saada valmiiksi ajallaan. Lasi-metalli on ollut jäljessä suht pahasti, perjantailta jäänyt 100 osoitetta rästiin. Minkä takia hyvät kuljettajat irtisanotaan, mutta toistaitoiset ja uusavuttomat saavat jäädä?? Tämä on vähän ihmeellistä.. Lisäksi tämä osti Tapiolan Lämmön jätehuollon. Kummallista, miksi halutaan ostaa hyvä urakoitsija, vaikka itse firma tekee miinusta ja autot hajoilee kokoajan.

      Se on vaan niin väärin, että hyvät kuljettajat joutuu lähtemään (mun kaveri oli palkkatuella töissä täällä, koska hänellä oli lievä kehitysvamma), teki työnsä hyvin, mutta silti nämä natsiesihenkilöt, joista edellä mainitsin, savusti hänet ulos ja pilasi hänen maineensa.

      Eli, älkää ikinä menkö Urbaserille töihin ja jos olette heidän asiakkaitanne, niin irtisanokaa sopimukset firman kanssa välittömästi. Koska tää hirviöfirma ansaitsee konkurssin. Varsinkin, jos kuljettajia kohdellaan, miten sattuu!! Boikottiin tää paska firma.

    • Anonyymi

      TALOVERKKO OY vantaalla, aivan hirveä työpaikka, kiertäkää kaukaa!

    • Anonyymi

      Eduskunta, vituttaa olla ministerinä.

      • Anonyymi

        Ei luulis sillä palkalla..lopeta


    • Anonyymi

      Piikkiön paska lafka... paikalliset kyllä tietää mistä puhutaan.

      • Anonyymi

        Liukuhihnalla paska liksa ja tehtaalla paska henki. Ei jatkoon.


      • Anonyymi

        YT YT YT laa laa


    • Anonyymi

      kaikki puhelinmyyntifirmat

    • Anonyymi

      Ensi- ja turvakoti ry. Kauhea työilmapiiri. Huonoin työilmapiiri kuin missään muussa työpaikassa jossa olen ollut.

      • Anonyymi

        Sol-Palvelut. Kiertäkää KAUKAA. Esimiehet kouluttamattomia, palkat väärin jatkuvasti jne. Ei IKINÄ enää.


    • Anonyymi

      Idexx myyntiorganisaatio pääsee kyllä kauhujen työpaikoissa ihan hyville sijoille! Pysy kaukana, jos mielenterveytesi on sinulle tärkeä!

    • Anonyymi

      Maan Tapa sen kaikissa muodoissa.

      Pyramidihuijaus teki sisäpiiristä rikkaan ja jätti muille pahoinvointi”yhteis”kunnan.

      Näillä ei mennä.

      • Anonyymi

        Suomi on paska maa. Oma kansa syrjäytetään ja palkanmaksuhalut ovat nollatasoa.


    • Anonyymi

      Suomi.

    • Anonyymi

      Maan Tapa.

      Keskivertojen mafia.

    • Anonyymi

      Sekoomus korruptio Suomi, siitä on paskat firmat tehty.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat Sekoomuksella?
        Jos sanaleikki puolueesta johon sointuu, olen samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Ettelaanarina outotekillä.

    • Anonyymi

      Sarastia. Sarastia = KuntaPro Taitoa.
      KuntaPro oli kiva paikka.

    • Sterkman Oy

    • Anonyymi

      Mitä niitä mainostamaan. Pikkunilkkejä on paljon.

    • Anonyymi

      Tays on melko paska, huonot työajat (klo 22 asti, vuorotyötä ja yö, sekä vkl töitä), saattaa joutua tekemään 6 päivän viikkoja. Sit lomia on vaikeaa saada. Opiskelijana mulla ei ole ollut juuri samoja työvuoroja kuin ohjaajallani, vaikka erikseen olen maininnut. Niitäkin vähiä mitä sain on karsittu, hirveä stressi opintojen etenemisestä. Nyt on lähtenyt varmaan yli 10 työkaveria pois muihin paikkoihin yms. Myös palkka on monia muita sairaaloita ja terv.keskuksia huonompi.

    • Anonyymi

      Onko työnantajia, jotka työllistävät kokopäiväisesti, vakituisesti ja maksavat siitä oikeaa palkkaa?
      Elämässään enimmäkseen vuorotyössä, alipalkattuna, kilometritehtaalla sekä osa aikaisessa työssä, siis elämä enimmäkseen köyhyysrajalla kuin sen yläpuolella.
      Onko tässä maassa muuta vaihtoehtoa? Vituttaa......
      Bensa litrakin yli 2€, ei sillä kummoisia työmatkoja näillä palkoilla ajella, (puhuin omasta palkastani, en teidän)sori.

      • Anonyymi

        Tuossahan se konkretisoituu, siis miksi olen mielummin työtön kuin orjana tekemässä tulosta riistäjille ja itse en hyötyisi yhtään mitään. Meno vain kiihtyy tällä saralla.


    • Anonyymi

      Consti Oy

    • Anonyymi

      Nakkila works. Ei tarvi edes selitellä

    • Anonyymi

      Mmk-Kuljetus Oy. Pitkät työpäivät. Epäsäännölliset työajat. Ei juuri ylitöitä, joilla ansioita saisi nostettua. Surkeasti johdettu. Lain rikkominen pakollista. Luottamusmies käy työntekijään fyysisesti kiinni, toimitusjohtajan kannustamana.

      • Anonyymi

        Pitkät työpäivät, jotka venytetty vielä pidemmäksi pakollisella puolentunnin omalla ajalla, joka tehdään takaisin saman päivän aikana.
        Ansioita ei voi kasvattaa, koska kiinteät viikkotunnit ja ylimääräiset viikkotunnit menevät vaihtovapaisiin, joita käytetään palkallisiin vapaisiin, enkä tiedä, maksetaanko ylimääräisenä tehdyt viikkotunnit 50%, koska viikkotyötuntien ylittävät tunnit pitäisi maksaa 50% sina, koska niitä ei makseta palkan yhteydessä.
        Palkattomat vapaat kyllä pienentävät palkkaa sekä maksamattomat viikkopyhät sekä pieni palkka. Koulutus, työkokemus, osaaminen, aiempien työnantajien työtodistukset ei paljon kiinnosta. Työssään ei pääse kehittymään.
        Työlakia rikotaan. Työpaikka kiusaamista. Esimies narsisti työpaikalla tutkimuksen malliesimerkki. Myrkyttynyt työilmapiiri. Surkeasti johdettu. Mikään ei muutu puheista huolimatta. Ammattiliiton kiinnostuksen puutteesta epäkohtia kohtaan puhumattakaan. Vika on aina työntekijöissä sekä asiakkaissa.


    • Anonyymi

      Herkku ja lahja Murena Oy, Salo.

      Toimitusjohtaja ja omistaja huutavat työntekijöillle syytä ja potkivat samantien ulos palkkalistoilta kun tekee yhdenkin inhimillisen virheen. Eivät perehdytä työntekijöitä vaan laittavat suoraan kentälle epäonnistumaan.

      Sain eräänä perjantai- iltana törkeä sävyisen ja älykkyytäni vähättelevän ääniviestin kun olin tehnyt virheen, joka olisi ollut estettävissä perehdytyksellä. En halunut vastata vapaa-ajallani työasioihin niin jo sunnuntaina sain viestin että en ole tervetullut takaisin töihin jatkossa. Työnantajani ei edea halunut kuulla minun versiotani asiasta vaan päätteli loput itse. Oli osa-aikaisena työntekijänä, takana ei ollut yhtään varoitusta ja en ehtinyt tekemään viimeistä 4 työpäivää loppuun. Onneksi olin paikassa töissä vuokratyövälitysfirman kautta, joten asia saatiin vietyä eteenpäin. Hauskaa tässä oli että sain lopullisesti kenkään kun en vastannut vapaa-ajallani työnantajan ääniviestiin, mutta kun vuokratyövälitysfirma yritti tavoitella omistajia, kumpikaan ei vastannut heillexD Salo on pieni paikka ja täällä onneksi kaikki asukkaat ja yrittäjät tuntevat toisensa, joten ei ole pelkoa että murenaan hakisi kukaan paikkakuntalainen töihin. Toivon vain ettei kukaan ulkopaikkakunnalta muuttava erehdy hakemaan sinne harjoitteluun tai töihin.

    • Anonyymi

      Järkyttävän vanha aloitus, mutta samantien järkyttävän vanha palaute asiaan.
      Tiedän yhden paikan jonne työpaikan hakiessa kerrotaan että ei ole kukaan kuollut...

      Firma pitänyt henkilökunnan hyvällä palkalla ja bonukset tilille tilanteen mukaan!
      Erinäiset juhlat on korostetusti firman työntekijöiden suunnattuja jne.

      Lahdessa niitä on nykyisin jopa kaksi firmaa ja ne eivät tee huonekaluja...

    • Anonyymi

      L&T Hki idänyksikkö (vmp) työnjohto osaamatonta porukkaa

    • Anonyymi

      Ammattiopisto Luovi, vuonna 2017 suuri puhdistus, 90 kokenutta osaajaa sai säälimättömästi kenkää.

    • Anonyymi

      ByPias. Ahistavin paikka Missä olen ikinä ollut töissä.
      Kohtelevat työntekijöitään huonosti.

    • Anonyymi

      Mites Fortum ja entinen Maintpartner, nykyinen Caverion?
      En ole ollut töissä mutta kuullut paljon ikävää.

    • Anonyymi

      Suomen Taidekehys Oy

      • Anonyymi

        Viemäri jäässä "riukuwc" käytössä.


    • Anonyymi

      Ehdottomasti Ikea. Kuluttavin työpaikka maan päällä.

    • Anonyymi

      Autokoulu Epic

    • Anonyymi

      Akkavaltainen työpaikka jossa kaikki puhuvat pahaa toistensa selän takana,päällepäsmärit;pikkupomot jotka ottavat tilan haltuunsa eikä muut uskalla sanoa mitään.

    • Anonyymi

      Abb

    • Anonyymi

      Eräs valtakunnallinen firma, jossa nuoria kokemattomia naisia nostetaan vanhempia ja kokeneempia työntekijöitä korkeampiin asemiin, joko sukulaissuhteiden tai ”muodollisen” pätevyyden takia. Tietyn osaston työntekijät saavat parempia työetuja.

    • Anonyymi

      Ei ole koskaan vielä löytynyt asiallista yritystä missä olisin ollut töissä.
      Kaikki ovat olleet palkanmaksuhaluttomia paska firmoja ja riistäjiä.

    • Anonyymi

      Epic autokoulu. Palkka huono, tärkeintä valvonta ja raha, ei työntekijän hyvinvointi

    • Anonyymi

      Alko. Syrjivä ja pahoinvoiva työympäristö. Harjoittelijoita kohdellaan alentavasti. Ilmaista työvoimaa, ei muuta. Kukin opetelkoon työssä tarvittavat asiat itse ja mielellään omalla ajalla aulasta.

    • Anonyymi

      Valtion hommat yleensä, työtä tekevä kerros on alipalkattua ja saa tehdä työtä vaikka 24/7 ja ne päällyspäsmärit keräävät kunnian ja ison palkan.

      • Anonyymi

        Paskin on JAMK (Jyväskylän AMK) koska jo monta muuta työpaikkaa myrkyttänyt Vesa Saarikoski tuli tänne meille myrkyttämään tämänkin oppilaitoksen.


    • Anonyymi

      Visun kaluste oy
      Luvataan mutta mitään ei tapahdu, se on kun vain suku päättää...

    • Anonyymi

      reaktor

    • Anonyymi

      Kyllä se Puhdas Ilo on edelleen vetänyt voiton paskimman työpaikan tittelistä..karmeeta paskan suoltamista rouvien itsekehuisista leipälävistä.

    • Anonyymi

      Eiköhän ne kaikki työpaikat joissa joutuu tekemään oikeesti töitä ja joissa on pomo, ole niitä "paska työpaikkoja" ;)

      hyviä työpaikkoja on ne missä ei tarvi tehdä yhtään mitään töitä ja silti saa sika isoa palkkaa/rahaa verorahoista, esim kansanedustaja yms tai vaikkapa taiteilija, tutkija jne

    • Anonyymi

      Keskitysleiri työpaikat Top 3, karttakaa näitä kuin paiseruttoa : 1. Pirkanmaan Tilausliikenne Oy 2. Länsi- Linjat Oy 3. Shell huoltoasemat. Hyi v*ttu mitä kuolemanleirejä.

    • Anonyymi

      Kaikki vuokrafirmat ovat syvältä sieltä jostain.

      • Anonyymi

        Miksi vuokrafirmoja ei lopeteta, lailla kielletä?


    • Anonyymi

      Purso ehdottomasti sekä linjateräs

    • Anonyymi

      Luterilaisen kirkon tuomiokapitulit.

    • Anonyymi

      Valmet automotive

    • Anonyymi

      Luovi = epäluotettava työpaikka!

    • Anonyymi

      Kaikki vuokrafirmat ovat silkkaa paskaa, kiertäkää kaukaa.

    • Anonyymi

      Transboys

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe