aloitan :)

en flicka

jes, eli aloitan skeittauksen heti kunhan skeittilauta pääsee kotiin (viikon sisällä). kyselisin teiltä konkareilta jotain vinkkiä näin aloittelevalle, esim. pakolliset varusteet, temput, joita kannattaa alkaa harjoitella, laudan kunnossapito yms yms. niin ja mitä mieltä, onko 16 vuotta liian myöhäinen ikä aloittaa?

kiitti etukäteen :)

7

2881

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en flicka

niin ja minkälaiset kengät ja vaatteet olis parhaat?

• Skeittari

Noh oon ite 9.v Ja alotin vuos sitte eli.Skeitti kengät ei ole pakolliset mutta niillä saa paremman tasa painon ku ne on leveemmät.Ja kanattaa pitää skeitti lautaa sisällä eteisessä,huoneessa jos se on mahdollista mutta jos et voi niin pidä sateen suojassa.Älä päästä skeitti lautaa Lumeen,sateeseen,hiekkaan,veteen tai nurmikolle.Miksi?? koska trukit (laudan pohjassa oletvat rauta häkkyrät) kärsivät.suojia käytän kypärää josus alottelijana pidin muitakin suojia mutta kyllä kannattaisi nyttenkin pitää voit laittaa palstaani:kysyttävää? muista asioista.älä kaadu ;)

• Skeittaaja
        Skeittari kirjoitti:

Noh oon ite 9.v Ja alotin vuos sitte eli.Skeitti kengät ei ole pakolliset mutta niillä saa paremman tasa painon ku ne on leveemmät.Ja kanattaa pitää skeitti lautaa sisällä eteisessä,huoneessa jos se on mahdollista mutta jos et voi niin pidä sateen suojassa.Älä päästä skeitti lautaa Lumeen,sateeseen,hiekkaan,veteen tai nurmikolle.Miksi?? koska trukit (laudan pohjassa oletvat rauta häkkyrät) kärsivät.suojia käytän kypärää josus alottelijana pidin muitakin suojia mutta kyllä kannattaisi nyttenkin pitää voit laittaa palstaani:kysyttävää? muista asioista.älä kaadu ;)

Niin elikkäs olen 12 ja olen ehkä noin 4 vuotta skeitannut ja hauskaa on ollut. Kannattaa olla hyvät skeitti kengät. Itselläni on Adion Eugenet. Itse en käytä mitään kypärää mutta voisin sinulle suositella. Sääri suojat kyynertää suojat ovat aika hyvät varsinkin kickflippiä harjoitellessa. Itsehän en näitä hommannut ja kadun vieläkin. Ja laakerit kannattaa huoltaa ja putsata viikottain.

T:Skeittaaja

• himmerilopsi
        Skeittaaja kirjoitti:

Niin elikkäs olen 12 ja olen ehkä noin 4 vuotta skeitannut ja hauskaa on ollut. Kannattaa olla hyvät skeitti kengät. Itselläni on Adion Eugenet. Itse en käytä mitään kypärää mutta voisin sinulle suositella. Sääri suojat kyynertää suojat ovat aika hyvät varsinkin kickflippiä harjoitellessa. Itsehän en näitä hommannut ja kadun vieläkin. Ja laakerit kannattaa huoltaa ja putsata viikottain.

T:Skeittaaja

oon 13v ja alotin skeittauksen noin 2v sitte.. jos haluut niin voit käyttää kypärää ja polvi,ranne,kyynärsuojuksia. lauta kannattaa säilyttää kuivana, jottei se lahoa kuten minulle kävi kun se jäi pihalle ja sitte ku lähti skedettään niin halkes keskeltä. ei hiekkaan, laakerit eivät tykkää siitä ja lauta alkaa ikävästi raksuttaan. ensin kannattaa opetella potkiin vauhtia ja sitte ollie

• en flicka

saiskos vielä jotain aloittelijoille ekoja temppuja, esmes linkkejä joillekin hyville opetussivuille :D ja mitä mieltä, onko tuo 16 niin myöhänen ikä? :/

• Skeittaaja

Ei ole myöhänen ikä. Kokeile nyt alkuun saada Ollie (hyppy) Tarpeeks korkeeks. Ja sitte vois ruveta jotain pop shove ittiä kokeilemaan. En nyt tähän hätään mitään sivuja muista mutta voin koittaa ettiä.

• tyttönennen
        Skeittaaja kirjoitti:

Ei ole myöhänen ikä. Kokeile nyt alkuun saada Ollie (hyppy) Tarpeeks korkeeks. Ja sitte vois ruveta jotain pop shove ittiä kokeilemaan. En nyt tähän hätään mitään sivuja muista mutta voin koittaa ettiä.

Eikä sillä olliellakaan eka ole niin välii. Voi myös opetella minissä pumppaamaan ja kääntymään, kaaria on ihan kiva kruisia ja kun on jo vähän tasapainoa laudalla niin eiköhän se olliekin sieltä ala lähtee. Skeittaamistahan harrastettiin vuosia ennenkuin ollie edes keksittiin, nyt se on jotenkin se eka temppu mikä pitäisi oppia!?! Ja itsellä vuosia lähes tuplat sinuun verrattuna kun aloitin, kyllä vanha koirakin voi oppia uusia temppuja :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      176
      2119
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      85
      1529
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1434
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1224
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      40
      1076
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1023
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      42
      938
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      97
      885
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      835
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      795
    Aihe