Millaiset viikset ovat teidän mielestä tyylikkäät, hyvännäköiset? Onko se tyyliin Dali,
Schweitzer, Einstein, Nietzsche vai joku muu? Millaiset viikset taas ovat epäsopivat, "rumat"?
tyylikkäät viikset
9
1668
Vastaukset
- kolmikymppinen tantta
Minä en pidä mistään naamakarvoista miehellä. Yhtään sopivaa en ole nähnyt. Kaikki yhtä rumia, sorry vaan.
- 38442
tyypillinen naisen mielipide. ;)
- Anonyymi
Ehket oo nähny niit tarpeeks, kyl se hyvä löytyy viäl mut jumalauta ymmärrän kyllä mitä tarkotat vaikka oon mies
- vähäsen
eli rumat viikset on sellaiset"amis-viikset"jotka koostuu lähinnä ohuista ja harvakseltaan kasvavista langoista.
Liian tuuheat viikset tuo mieleen saksalaisen"gyntherin",ei hyvä!
Sopivat on sellaiset hyvin hoidetut ja trimmatut viikset jotka sopii kasvojen piirteisiin.
Miehelläni on sellaiset Miami vice leffan tyyliset colin farrell-viikset jotka sopii miehelleni oikein hyvin,toisilla tuo tyyli ei toimi..
Kokeilemalla löytyy sopiva tyyli tai sitten ei,sitten vaan viikset pois!- Anonyymi
Eiks ne amisviikset lait näyttää söpölt kunha muu naama on kunnossa, et ei ne kyl merkittävästi ikinä huononna ulkonääköä ne viikset
- Damascena
...
- viikseenveto
Tyylikkäimmillään viikset ovat vessan lavuaarin hajulukossa, josta niitä ja muita naamakarvoja saa putsailla tuon tuostakin. Naamassa karvat harvemmin on tyylikkäät. Jos pakko jotain olla, niin sitten tumma, tiheä, kapea rantu huulen päällä (varsinkin tumma ja tiheä).
Itse kyllä tavoilleni uskollisena kasvatan kesälomalla taas järkyttävät "morganspurlogit". Loppulomasta vaimo ei enää suostu samaan pöytään ulkona :)- My name is Earl
Koko viime syksyn ja talven olen haikaillu Jason Lee:n viiksien perään. Sopivan tuuheat ja tuo hänelle renttumaista olemusta. Sopii hänelle kuin isä äitiin. :) Harmi ettei omat viikset ota kasvaakseen :(
- Anonyymi
Pelkät viikset ilman partaa on vaikea saada näyttämään hyvältä (vaikeaa muttei mahdotonta). Pitää olla hiukset mintissä ja muutenki komeat kasvonpiirteet jos pelkillä viiksillä ratsastaa. Kokoparran kanssa sopii melkein millaiset tahansa. Googlaamalla full beard löytyy vaikka mitä ja kaikissa lähes poikkeuksetta on viikset mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1812218
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871590Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821454Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141304Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441114Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2181101- 45997
- 98909
- 85845
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49815