Kysyn miehiltä, koska he tätä eniten kuulevat.
Onko naisilla usein tapana käyttäytyä seuraavasti:
M: Miten sut saa leppymään?
N: Sun pitää ihan itse selvittää se!
M: En enää tahdo tavata, pahoittelen. En ole tarpeeksi ihastunut sinuun jotta voisin seurustella kanssasi.
N: Sä olet mulle velkaa ainakin paremman selityksen, koska olet saanut seksiäkin!
Ekassa ihmetyttää se, että _pitää arvata_. Miksi pitää? eikö ole järkevämpää kertoa miten riita saadaan poikki kuin leikkiä arvausleikkejä?
Toisessa ihmetyttää eniten se, että nainen prostituioi itsensä sanomalla että koska on _antanut_ niin mies on velkaa. Eikös kahden tasa-arvoisen ihmisen suhteessa seksiä ole saatu puolin ja toisin? Eikä se ole prostituution kaltaista toimintaa jos seksin tähden on VELKAA? Anteeksi kärjsitys, en osaa muutenkaan kummastustani selittää. Olenko liian palikka käsittämään naisia ylipäänsä, sitä mietin.
"koitapa arvata"
5
756
Vastaukset
- huomioitsija
"Kysyn miehiltä, koska he tätä eniten kuulevat.
Onko naisilla usein tapana käyttäytyä seuraavasti:"
On.
"M: Miten sut saa leppymään?
N: Sun pitää ihan itse selvittää se!"
Paha juttu jos tilanne on siinä pisteessä että pitää alkaa lepyttelemään. Tässä tapauksessa voi olla parempi sitten koittaa selvittää se asia. Jos tuntee toisen hyvin niin asia voi ehkä selvitäkin kunnialla :)
"M: En enää tahdo tavata, pahoittelen. En ole tarpeeksi ihastunut sinuun jotta voisin seurustella kanssasi.
N: Sä olet mulle velkaa ainakin paremman selityksen, koska olet saanut seksiäkin!"
Tähän ei toivottavasti törmää niin usein, koska huorahan kyseessä on. Ei mies ole mitään velkaa, saihan nainenkin seksiä. Nih. Tasapeli.
"Olenko liian palikka käsittämään naisia ylipäänsä, sitä mietin."
Tuskinpa olet liian palikka. Onneksi kypsiäkin naisia on olemassa. Totta kyllä että monet naiset pelailevat ihme arvuutteluleikkejä, en itsekään ole päässyt kärryille että mistä se juontaa juurensa. Kyseessä on epäilemättä jokin naisten kollektiivinen sosiologinen käyttäytymismalli. Ehkä vaikutteet siihen tulevat äidiltä. Tämä kehitys pitäisi katkaista, ehkä saisimme enemmän tasapainoisia naisia tähän maailmaan jos äidit eivät siirtäisi omia traumojaan tyttärilleen...- tosi kummaa
saanen kysyä naisena, että missä marginaaliympyröissä te pojat pyöritte, jos tollaiseen seuraan törmäätte???
Mun kavereista kukaan ei varmasti lauo tommosia pelle kommentteja!
n23
- perusteella sanoisin,
että sinun on edes turhaa yrittää pähkäillä asiaa. Et tule sitä koskaan ymmärtämään, eikä sinulla tule koskaan olemaan kunnollista parisuhdetta.
- Tyttis79
Eipä ole maailma aikoijen saatossa näköjään muuttunut.
Vastaus kyssään yksi: Sun lepyttelijän toidoissa on puutteita. Nainen ei luota siihen, että kykenet/haluat ottaa hänet huomioon (hänen mielestään) tarpeeksi. Eli siltä naiselta pikku vihje sulle, et "Voisit alkaa opetella". Nainen ei tykkää, jos se joutuu hoidella kaikki hommat ite...senkin et miten SÄ tulet saamaan HÄNET leppymään. Jotain sun tarttis tehrä siis :)
Vastaus tokaan kyssään: tää on se legendaarinen, et naisella ja miehelle seksi tarkoittaa eri asioita, useimmiten. Nainen harrastelee seksiä hyväksi ja luotettavaksi tms. varteenotettavaksi (varteenotettava mihin...se riippuu naisen mieltymyksistä ja aikomuksista) tsekatun tyypin kanssa. Miehet alkaa taas vasta jonki aikaa sekstailtuaan tsekkailemaan naisesta noita asioita, mitkä nainen on niehestä jo tsekannu. Nainen sit olettaa, että sä olet kans tsekannu hänet varteenotettavaksi mahd. tulevaisuuden kannalta ennen ku oot menny sänkyyn. Et yleensä noi hommat menee aika hyvin ristiin...et ehkä kantsii ododtella vähä aikaa sänkyyn menon kans et kummanki (lue: naisenkin) fiilikset on päässy syttymään, tai ihan vaikka puhua ennen sänkyyn menoo siitä, että mitä se sulle/hänelle kummallekkin tarkottaa. Toisille se on lähinnä joku mukava ajanviettotapa (arkistunut asia) ja toiselle se en ehkä suuremmanki luokan tykkäämisen osoitus. Jutelkaa, ja kosketelkaa toisianne. Jos näyttää siltä, et seksin harrastamisesta voi tulla vähän hasardihommaa jommallekummalle (eli et ei olla ihan samalla aaltopituudella siitä, mitä se kummallekkin merkitsee) niin kannattaa jutella parilla sanalla joskus asiasta. Kivempi sit puuhaillakkin ku tietää toisen aatokset. Ei tietenkkään mitään keskustelu-keskustelua vaan silleen kepeesti kertoilla omista haluistaan ja visioistaan (siitä tulevasta byksimisestä). - vili
olet suututtanut jonkun ja hän syytä suostu kertomaan..niin anna olla.
toisessa kohdassa voit suoran sanoa, että et ole kenellekkään mitään velkaa. vähiten sellaiselle jonka kanssa on harrastanut seksiä. olet viikatemielle yhden pystyssä, et muille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851748Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201164YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581026- 62916
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756