Lihavat kädet piiloon

Myötähäpeilijä

Tajuaakohan H. Pakara laittaa lihavat käsivartensa piiloon?

HIMPPASEN VÄHEMMÄN SIDUKKAA , PLEASE!

14

1053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekee tehtävänsä

      Enemmän sidukkaa meikäläiselle jos tarttee noita läskikäsiä kattella lauantaina

      • Mistä näitä sikiää?

        Katsele vaikka muualle Hannan esityksen ajan, ettet vaan traumatisoi.

        taas viestejä, joista näkee, missä avohoitopotilaat viettävät aikansa. Hohhoijaa.


      • Suomalainen mies vm 76
        Mistä näitä sikiää? kirjoitti:

        Katsele vaikka muualle Hannan esityksen ajan, ettet vaan traumatisoi.

        taas viestejä, joista näkee, missä avohoitopotilaat viettävät aikansa. Hohhoijaa.

        Etkö sinä yhtään välitä minkälaisen kuvan välitämme maailmalle:

        "Suomalaiset kuuntelevat paskaa feikkirokkia ja ei välitä ulkonäöstään"


      • yksinkertaista se on
        Suomalainen mies vm 76 kirjoitti:

        Etkö sinä yhtään välitä minkälaisen kuvan välitämme maailmalle:

        "Suomalaiset kuuntelevat paskaa feikkirokkia ja ei välitä ulkonäöstään"

        Jos sinulla on noin huono itsetunto, että suomalaisten maine on kiinni jostain euroviisuista, niin muuta ihmeessä ulkomaille.

        Hanna on sitä paitsi kaunis nainen, joten pidähän poika mölyt mahassasi - jos sinne mahtuu, taidat olla varsinainen nälkäkurki, kun uskallat toisia arvostella.


      • hannu hoo
        Suomalainen mies vm 76 kirjoitti:

        Etkö sinä yhtään välitä minkälaisen kuvan välitämme maailmalle:

        "Suomalaiset kuuntelevat paskaa feikkirokkia ja ei välitä ulkonäöstään"

        tuskin yks hikinen euroviisulähetys paljoa vaikuttaa


    • -voitto-

      Vielä on paljonkin tehtävissä kansankunnan edun nimissä.

      Suosittelen Suomen edustajattarelle pikaista rasvaimua. Sitten oikean yläraajan amputointia ruman tatuoinnin vuoksi. Ja kolmanneksi hänet pitäisi viedä suihkuun ja vaikka väkisin pestä takkuinen tukka ja lopuksi kammata.

      Sitten vielä ennen finaalia tuikattaisiin rauhoittava piikki takapuoleen, että liika jännitys poistuisi.

    • tosta on jo jauhettu ja tehty miljoona foorumia, voisit keksiä jotain uuttakin kiitos.. minkä helkutin takia tonkin viestin takia piti uus keskustelu tehdä...uuh..

    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Voi juma! Eikö sulla ole parempaa tekemistä, kuin
      mollata toisen ulkonäköä??
      hanna on terve, muodokas ja HYVÄNNÄKÖINEN Nainen.

    • kalkkunamies

      itselläsi on lihavat kädet ja nakki sormet, kun meet tolla tavalla haukkumaan toisia.

    • yyyyyyyyyyyyyyjjjjjjjj

      LASKIKÄDET!!!! ALLIT HÖLSKYYYYYYY!!!!!

    • sulle

      onko synti olla pikkasen pyöreämpi? Tuskin Hanna sentään ylipainoinen kumminkaan on, mitä se nyt haittaa? onko pakko olla muita miellyttääkseen ranki?
      Hanna laulaa hienosti ja on näyttävä nainen, ennen kaikkea oma itsensä!
      Ennemmin mua hävettää eilinen euroviisu countdown joka tuntui melkein vitsiltä :D että kaikki kuuntelee heviä tässä maassa hah hah sanon mä, tuo nyt oli aivan riman alitus!

      • Myötähäpeilijä

        Ei artistin tarvitse olla lihava tai laiha. Pahimmat selluliitit voisi silti peittää.

        Ei esim. siiderimahalle sovi napapaita.


    • laulukilpailusta?

      Uskomatonta, että laulukilpailussa edelle menee ulkonäkö, jossa ei ole todellakaan mitään hävettävää tai mitää vikaa! Käsittämättömän typerää arvostelua anonyymeiltä ihmisiltä. Ei hävetä Hannan puolesta tippaakaan, vaan lähinnä näiden ulkonäkökeskeisten idioottien takia. Nyt kun edustaja on itse valittu, eikö sen takana voisi seistä, eikä lynkata heti kun mahdollista.

    • Jonna24

      euroviisut eivät ole mitkään missikisat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe