Joo oon harrastanut parkouria n.4 viikkoa ja oon jo ihan hyvä 13 vuotiaaksi.Mut yks ongelma on:se,että on vähäsen ylipainoa!(eli haittaa siis vähän ketteryyttä vaikka oon itestäni aika ketterä ylipainoiseksi.)(siis en oo mikään läski kuitenkaan.)niin ja sit en jaksa vetää kuin puol leukaa vaikka oon aika vahva.(painosta johtuu...D:)nii että kysyisin vaan että miten se paino laskisi ja lihasta tulisi parkour harjoituksissa?(vaikka oon todennut että fyysinen kehitykseni ei ole kovin nopeaa)
Kysyn parkourin alotuksesta.
3
1041
Vastaukset
- terveellisesti
liiku säännöllisesti. lihavuus on mielentila. se on luovuttamista. voit alkaa lenkkeillä lyhyitä matkoja ensin, sitten pidempiin kun tunnet että jaksat. syö se mitä kulutat. punnerra ja tee vatsoja, onnistuu ihan kotona omassa huoneessa. käy kuntosalilla kysymässä tarkempia ohjeita ruokavalioon ja treeniohjelmaan ja kannattaa muistaa olla maltillinen ettei rasita itseänsä heti liikaa että pysyy mielenkiinto yllä! tee treenaamisesta hauskaa niinkuin elämän tapa.
- lollerz!hahaaa!parkour rules!
Joo aloin n.viikko sitten syödä vihanneksia paljon enemmän ja en syö karkkia enkä roskaruokaa.Sitten nostelen painoja ja teen punnerruksia.Käyn myös pyöräilemässä ja kävelyllä päivittäin sekä hakkaan välillä nyrkkeilysäkkiä..Tuntuukin jo vähän kevyemmältä.
- parkouraaja13435
Hmm... melko yksinkertaista.. liikut paljon, syöt terveellisesti..
jos parkour kiinnostaa käy sivulla www.freewebs.com/parkour-jengi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492