Etsin Four cats-yhtyeen joskus 60-luvulla tekemän kappaleen sanoja. Nimi on siis Liisa loistokaunokainen tms, ja sanat tulisi synttäriyllätykseksi :P Onko tietoa? Ensi viikkoon mennessä pitäisi yrittää löytää...
Liisa loistokaunokainen :D
5
5874
Vastaukset
- Liisa tositarkoituksella
Löytyy teoksesta "Liisa tositarkoituksella", eri asia sitten mistä tuon teoksen löytää. Googlesta löytyy lyhyt pätkä (ilmeisesti) kertosäkeestä, mutta jos kaikki sanat tarvitset, niin koitapa metsästää joko tuo kirja tai sitten kappale. Sanathan suomalaisesta teoksesta kirjoittaa melko nopeasti ylös.
- NoOneElse
siellä on lukuisia lyyriikkakirjoja, josita löytyy sanoja. Ohessa pieni pätkä laulusta:
Liisa, loistokaunokainen! Liisa, siinä vasta nainen!
Liisa, missä oletkaan, sulle vertaa ei ole päällä maan!
Meillä on mielessä Liisan silmät, niitä ei voita mikään muu.
Meillä on mielessä Liisan huulet, ei ole kellään kauniimpi suu.
-Four Cats, "Liisa" - Innosisko
Minä etsin samaa kappaletta siskoni 50 vuotis-synttäreille! Oletko löytänyt? Jos niin miten minä saisin ne sanat? Isosisko
- Rrasrri
Liisa on yksinkertainen kappale joka perustuu Jaakko Salon sovitusteknillisin kikkoihin. Jotta se ei olisi yksitoikkoinen, se vaihtelee koko ajan, mutta melodia on silti sama. Se hankittiin Sabelinen B-puoleksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1203028EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351415- 1041269
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621027Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133998- 60937
- 41737
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22723Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta112681