Etsin Four cats-yhtyeen joskus 60-luvulla tekemän kappaleen sanoja. Nimi on siis Liisa loistokaunokainen tms, ja sanat tulisi synttäriyllätykseksi :P Onko tietoa? Ensi viikkoon mennessä pitäisi yrittää löytää...
Liisa loistokaunokainen :D
5
5435
Vastaukset
- Liisa tositarkoituksella
Löytyy teoksesta "Liisa tositarkoituksella", eri asia sitten mistä tuon teoksen löytää. Googlesta löytyy lyhyt pätkä (ilmeisesti) kertosäkeestä, mutta jos kaikki sanat tarvitset, niin koitapa metsästää joko tuo kirja tai sitten kappale. Sanathan suomalaisesta teoksesta kirjoittaa melko nopeasti ylös.
- NoOneElse
siellä on lukuisia lyyriikkakirjoja, josita löytyy sanoja. Ohessa pieni pätkä laulusta:
Liisa, loistokaunokainen! Liisa, siinä vasta nainen!
Liisa, missä oletkaan, sulle vertaa ei ole päällä maan!
Meillä on mielessä Liisan silmät, niitä ei voita mikään muu.
Meillä on mielessä Liisan huulet, ei ole kellään kauniimpi suu.
-Four Cats, "Liisa" - Innosisko
Minä etsin samaa kappaletta siskoni 50 vuotis-synttäreille! Oletko löytänyt? Jos niin miten minä saisin ne sanat? Isosisko
- Rrasrri
Liisa on yksinkertainen kappale joka perustuu Jaakko Salon sovitusteknillisin kikkoihin. Jotta se ei olisi yksitoikkoinen, se vaihtelee koko ajan, mutta melodia on silti sama. Se hankittiin Sabelinen B-puoleksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146