clearasil tuotteet!

iho-ongelmiin?

hei! kertokaa omakohtaisia kokemuksia uusista clearasil tuotteista. niissähän luvataan tuloksia jo kolmen päivän käytön jälkeen. sitä en usko, mutta haluaisin tietää että tehoavatko ne edes jossain vaiheessa finniselle akneiholle. olen kokeillut kaikkia mahdollisia tuotteita ja sitä ajattelin seuraavaksi kokeilla. minulla on suht kuiva iho, mutta apteekista saamani puhdistusvoiteet herkälle iholle eivät toimi. minulla on eucerin kosteusvoidetta mutta puhdistustuotteina ajattelin nyt kokeilla clearasil tuotesarjaa. ja en tarvitse neuvoja lääkäriin menemisestä, koska olen jo ajan varannut mutta sekin on vasta keskikesän aikoihin, joten siihen asti pitäisi koittaa saada iho edes siedettävään kuntoon jotta elämänlaatu paranisi.

14

8134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • millaisia

      ovat uudet Clearasil-tuotteet, mutta perinteisesti kyseisen merkin tuotteet ovat olleet varsin ärtsyjä. Jos sinulla on jo valmiiksi kuiva iho (ja ymmärsin että näppylöitä tms. ongelmia), Clearasil kuivattaa vain lisää. Ja sitten kun ihon pinta kuivaa oikein kunnolla, tali ei pääse ulos ja seurauksena on rutkasti lisää näppyjä.

      Minulla on omakohtaisia kokemuksia siitä, mitä seuraa, kun yrittää päästä finneistä kuivattavilla tuotteilla... En voi suositella kenellekään. Puhdista ihosi huolellisesti, mutta pidä huoli myös ihon kosteutuksesta!

      • Sjkojar

        Komppaan tätä...iho on täynnä finnejä sen jälkeen


    • ex-finninaama

      Älä käytä clearasilin tuotteita. Niissä on niin kuivattavia myrkkyjä et ne on iholle vaan haitaksi. Kokeile vaikka seba medin pesupalaa apteekista, jollet ole jo kokeillut tai sitten ihan jotain puhdistusgeeliä tai -maitoa. Sit sun kannattaa kokeilla eucerin impure skin creme geliä, sitä laitetaan ongelmakohtiin ja se on tosi hellävarainen tuote. Itellä naamassa oli pari ongelma kohtaa (ei kuitenkaan mitään aknen tyylistä) joihin puski ihan älyttömiä finnejä mut kun käytin tuota tuotetta niin kyllä iho rauhoittu.

      Mut jos sulla on ihan akne ja tulehdus siin naamassa, ni ei siihen auta kun lääkekuuri ja sit hyvät hoitotuotteet lääkkeen tukena.. Toivottavasti varasit ajan ihan ihotautilääkärille jotta saat kunnon lääkkeet, tetrasykliinistä ym. ei ole mihinkään.

    • ...

      Jos ihosi on kuiva, saattaapi finnisi johtua ihan vain siitä: Kun iho on kuiva, alkaa elimistö tuottamaan itse öljyä ihoa kosteuttamaan ---> iho rasvoittuu ---> rasva ei pääse kuivan ihon läpi --->tukkeutuneet huokoset ---> finnejä = noidankehä.

      Ja mitä Clearisiliin tulee, se on jotakuinkin kuivattavin tuotesarja markkinoilla, jolloin sitä käyttämällä voidaan olettaa ongelmasi vain pahentuvan.

      Mikä tuo Eucerin kosteusvoiteesi on? Onko se rasvaisen tai epäpuhtaan ihon? Jos on, äkkiä vaihtoon, esim apteekin Humektan tilalle. Jos Eucerin on muun, kuin rasvaisen tai epäpuhtaan ihon, ok. Puhdistajaksi kokeile myös Humektania, käytä ihan niin kuin normaaliakin puhsitusainetta, tämä vain ei vaahtoa.

    • ...

      Joku kehotti sua kokeilemaan apteekista saatavata seba medin pesupalaa. Ei ehkä kannata. Kuivattaa aika lailla,näin mulle apteekissa on sanottu. Sulla kerta on valmiiksi suht kuiva iho.

    • tuotteet

      todella hyviä. Saa tietyiltä kosmetologeilta. 10 vuoden ajan jatkuvasti näppyjä naamassa, exuviance tuotteet aloitettuani hävisivät kuukaudessa kaikki näpyt. Olisinpa vain aiemmin hoksannut niin olisi monta murhetta säästynyt.

    • joo-o

      Joo itsekkin käytin Clerasiliä vaikka finnejä onkin vähän,mutta kuivatti ihon hirveään kuntoon ja pahensi finnejä mukavasti. Eli ihan sama kohtalo kun noilla aikaisemmillakin vastaajilla. Mulla on erittäin kuiva iho eikä ole toiminut Clerasil eikä kyllä seba medikään. Ellei sulla ole aknea kasvojen pesu aamulla sekä illalla,sekä finnien turhan puristelun välttäminen riittää oikein mainiosti näin hoitanut kasvohykieniani 3-vuotta ja toimii edelleen olen 17-vuotias poika.

    • pdfmuodossa

      Kyl ne clerasili tutteet o ihan hyviä esim jos ostat semmosii clerasili lappui ni lait semmonen esim yöks nenälle jos sul on siin finni ni seuraa van aamuna on finni lähes poissa

    • Mulla kans on ihan ongelma mun ihon kanssa ja olen siis koittanut Neutrogenat, Garnierit, Clearalisit yms... selannut läpi, eikä ne auttanut. Jotakin kautta törmäsin Dermosiliin, ja ainakin mulla se on auttanu :) Mä suosittelen koittamaan, eihän sitä tiedä jos ei kokeile. Ja mulla on siis akne.

    • Himalaya

      Itsellä oli niin paha akne, ettei mikään tuntunut tehoavan. Päätin kokeilla Sokoksella esillä olleita Himalaya Herbals-tuotteita ja jo seuraavana päivänä alkoi akne rauhoittua ja ihon rasvaisuus väheni aivan huomattavasti. Nyt kahden viikon jälkeen olen voinut olla ihmisten ilmoilla ilman vaivaantunutta oloa jopa ilman meikkivoidetta ekaa kertaa kymmeneen vuoteen!!! Puoli-ilmaisia tuotteita, mutta ainakin omalle iholleni aivan huipputehokkaita, jotka oikein imevät finnit ja inhottavan rasvaisuuden pois. Kaikki muut aikaisemmin kokeilemani akneen ja finneihin tarkoitetut apteekkituoteet eivät joko auttaneet tai jopa rasvoittivat ihoa vain lisää. Mutanaamio on aivan taivaallinen keksintö. Se tekee iholleni suorastaan ihmeitä.

    • Perusvoidettaiholle

      Moi! Mulla alkoi syksyn tullen tulemaan ihonalaisia finnejä. Aloin sitten hoitamaan ihoa ihan kunnolla (puhdistin aamuin illoin vielä kasvovedelläkin) mutta mutta...näppylät sen kun lisäänty sekä ihon rasvasuus ja ihon värin epätasasuus. Ihohuokosetkin laajeni, luulin ruusufinnin jo iskeneen. Aattelin sitten hakea jotain perusvoidetta apteekista, josko rauhottais naamaa. Oli yllätys että jo viikossa iho rauhottui, väri palautui normaaliksi ja finnitkin katosivat. Aamulla laitan abobase lotionia ja yöksi samaisen sarjan paksumpaa cremeä. Eikä iho ole mennyt tukkoon vaikka käytetty jo kuukauden verran. Kannattaa kokeilla. Uskon että usein iho-ongelmat johtuu liiasta hoitamisesta.

    • 0311

      Kokeilkaapa ihmiset luontaistuotekosmetiikkaa ja kosteuttakaa ihonne hyvin ja unohtakaa kaikenmaailman clearasilit. Tässä ihonhoito-ohjelma joka auttoi minua ja olen taistellut aknen kanssa 20vuotta, antibioottikuurilla 5 kertaa puolen vuoden jaksoja, aknexit ja bentsyyliperoksidit ihan turhan vuoksi ja rahaa paloi. Mutta siirtyessäni luontaituotekosmetiikkaan ja ihon kosteuttamiseen ongelmani on kadonnut. Eli Madaran kasvosaippua, valkosavi-karhunvatukka tai koivu-merilevä. Kasvovetenä ruusuvettä(sen pitää olla luomua eikä sitä apteekin kemikaalipaskaa) ja viimeisenä mutta ei vähäisempänä ARGANÖLJY! Ihmettelette varmaan, että öljyä rasvaiselle iholle, mutta nimenomaan tämä kyseinen öljy toimii. Ihonne yleiskunto on saattanut päästä romahtamaan kuivattavista aineista johtuen(kuten Clearasil)ja sen pintakerros saattaa olla kuivunut eikä tästä syystä tali pääse huokosista läpi vaan jää ihon alle muodostamaan epäpuhtauksia. Tilanne saattaa mennä niin pahaksi, ettei iho kuivuudestaan johtuen enää edes kykene vastaanottamaan kosteusvoiteita, vaan rasva jää ihon pinnalle eikä kykene imeytymään ihoon eikä silloin autakaan mitään. Ja monet voiteet ovat liian rasvaisia ja tässä kohtaa Arganöljy tulee kuvioihin. Arganöljy hierotaan perusteellisesti iholle, kuivemmat kohdat käydään useasti läpi. Iho pehmenee, se tuntuu kosteutetulta ja ravitulta. Ja mikä parasta, arganöljy tasapainottaa talirauhasten toimintaa ja tällä tavoin parantaa ihon kuntoa. Käytän arganöljyä yövoiteena, iho tuntuu hyvältä aamulla ja päivävoiteena menee aloevera. Sitten vain kuorinta (lukekaa konjack spogne-sienistä) ja naamio(Frantsilan elvyttävä yrttisavinaamio on hyvä) pari kertaa viikossa. Varmasti saatte tuloksia aikaiseksi, ei heti, mutta ajan kanssa. Ihonhoidossa säännöllisyys on tärkeää, koskaan ei pidä olla niin väsynyt, että menee meikit päällä nukkumaan. Myös runsas sinkin syönti on auttanut monia aknesta ja rasvoittuvasta ihosta kärsiviä. Vitamiinit ovat myös tärkeitä, esim.D-vitamiiniä ihminen saa mm.auringonvalosta, mutta koska meillä tämä ilmasto on tämmöinen kuin on,niin D-vitamiinilisä on ihan tervetullut ravintoaine ruokavalioomme. C-vitamiini vaikuttaa vähän kaikkeen ja A-vitamiini on jo pitkään tunnettu ihoa hoitavana ravintolisänä. Mutta kaikki vitamiinit ovat tärkeitä, kuten myös hivenaineet ja mineraalit. Tuota sinkkiä voi syödä kuuriluontoisesti suuriakin määriä, esim. viikon ajan, ja laskea se sitten normaalille tasolle. Koska en ole lääkäri, en ala antamaan tässä nyt mitään millimääriä miten sitä pitäisi syödä, mutta itse vedin viikon 60-90 päivässä, nyt 10-30. Monivitamiineissä on yleensä hieman sinkkiä ja sinkkitableteissa on yleensä 15, se Vahva Sinkki taitaa sisältää 30...Ravitsemus on erittäin tärkeää ihonhoidon lisäksi. Kummankin pitää olla kunnossa, muuten ei tuloksia synny. Minä tein näin ja se auttoi minua, ehkä se auttaa myös sinua, kannattaa kokeilla!

    • Anonyymi

      Humioikaa että Kaikilla on AINUTLAATUINEN iho ja tarkoittaa että joillain tehoaa hyvin ja joillain huonosti.

      Itsellä on ainakin toiminut on estänyt finnien lisääntymisen ja niiden suurentumisen.
      Raikas tuoksu on plussaa.
      Viikon käytön jälkeen jo tuloksia.

      Suosittelen lämpimästi ainakin kokeilemaan

    • Anonyymi

      °°°°°Hei tyypit städää, Clerasil kuivattaa ihoa mutta siinä se POINTTI juuri onkin, se kuivattaa finnit pois, käytön jälkeen vähän niveaa nassuun niin huomaatte tuloksia. °°°

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe