Millainen olisi kommunistinen yhteiskunta?

Tepi Nelonen.

Kukaan ei tee töitä, koska sosiaaliturvat ovat 1000€:ron luokkaa. Ihmiset tekevät vain pakolliset työt, kuten hankkivat ruokaa. Ihmiset asuvat asunnoitta, yhdessä rakennuksessa, jota tasaiseen tahtiin lämmitetään. Rahaa ei ole ja jokainen osallistuu talkoo voimin työntekoon. Jokaisella ihmisellä on lakisääteinen velvollisuus tehdä 10 tuntia viikossa töitä.

Sitten iltanuotiolla heimonjohtaja laulaa kapitalismin vastaisia sanoja ja uhoaa vielä tulee päivä jolloin vapaus voittaa. Tuommoinen kuva minulle on jäänyt Suomalaisten kommunistien toiminnasta.

8

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Punatyöläinen

      keskittyy tulevaisuudessa yhä enemmän työpaikoille, siellähän luokkatiastelua toteutetaan! Kun sosialistinen rakennustyö on päätöksessään ja pääoma on kansan hallussa, alkaa PARATIISI!

      Jokainen nauttii 1000 euron perustuloa, ja muita hyödykkeitä yhteensä 6000 kuukaudessa.

      kauppojen hinnat ovat alentuneet nykyisestä 95 %.

      Ihmiset elävät tehdaskombinaateissa ja kommuuneissa verotonta elämää. Näissä yhteisasunnoissa kustannukset ovat yhteisiä.

      Yhteiskunta on voimakkaasti teollistunut, ja elämä onkin keskittynyt tehtaiden ympärille.

      On luotu voimakas Rauhan ja Kansanarmeija puolustamaan työväeluokan etuja.

      • Tepi Nelonen.

        "Kun sosialistinen rakennustyö on päätöksessään ja pääoma on kansan hallussa, alkaa PARATIISI! Jokainen nauttii 1000 euron perustuloa, ja muita hyödykkeitä yhteensä 6000 kuukaudessa."
        Miten se onnistuu, jos kukaan ei tee töitä?

        "Ihmiset elävät tehdaskombinaateissa ja kommuuneissa verotonta elämää."
        Kuka johtaa yrityksiä? politikot? Politiikkojen johtamistaito on lähellä 0:llaa.

        "On luotu voimakas Rauhan ja Kansanarmeija puolustamaan työväeluokan etuja."
        Tyhjästäkö sen loisitte? Ilman ruutia ynm.


      • Sininen_variaatio
        Tepi Nelonen. kirjoitti:

        "Kun sosialistinen rakennustyö on päätöksessään ja pääoma on kansan hallussa, alkaa PARATIISI! Jokainen nauttii 1000 euron perustuloa, ja muita hyödykkeitä yhteensä 6000 kuukaudessa."
        Miten se onnistuu, jos kukaan ei tee töitä?

        "Ihmiset elävät tehdaskombinaateissa ja kommuuneissa verotonta elämää."
        Kuka johtaa yrityksiä? politikot? Politiikkojen johtamistaito on lähellä 0:llaa.

        "On luotu voimakas Rauhan ja Kansanarmeija puolustamaan työväeluokan etuja."
        Tyhjästäkö sen loisitte? Ilman ruutia ynm.

        punikit ottavat jatkuvasti valtionlainaa Idästä. Öljyä ne varman ostaisivat venezuelasta ja sudaista.


      • Olette te hauskoja uskossanne - logiikkanne vain pettää pahasti.
        Et taida tietää mitään paratiisistasi.

        "kauppojen hinnat ovat alentuneet nykyisestä 95 %."
        Tuotteet maksavat siis edelleen rahaa.
        Mutta raha on poistettu yhteiskunnasta joten kukaan ei pysty ostamaan mitään kaupasta vaikka hinnat olisivat pudonneet 99%.



        "Ihmiset elävät tehdaskombinaateissa ja kommuuneissa verotonta elämää. Näissä yhteisasunnoissa kustannukset ovat yhteisiä."
        Millähän nämä kustannukset maksetaan rahan puuttuessa yhteiskunnassa?
        Suoritetaanko maksu luonnossa vai?
        Mitä olette asiasta ajatellut?



        "On luotu voimakas Rauhan ja Kansanarmeija puolustamaan työväeluokan etuja."
        Ja kukahan niitä työläisten etuja mahtaa uhata kommunismissa?
        Kommunistit?

        .........................


    • on kommunistisen talousjärjestelmän toinen nimi. Nimi tulee siitä, että järjestelmä tuottaa taloudessa vain suuria suunnitelmia.

      • Varsinkin

        Jos kapitalismia noudatetaan oikein. Kokoomuksen rahanahneet yrittäjät voisivat muuttaa pois.


    • nnnje

      Teillä ole mtään käsitystä kommunistisesta yhteiskunnasta.

    • njet njet

      Suomalaisilla on erittäin selvä käsitys kommunistisesta
      yhteiskunnasta, ovat he asuneet sellaisen naapurissa
      n. 70 vuotta ja iso osa jopa vieraillut siellä.

      Sitä hallintomalliahan ne yrittivät jopa tuoda suomeen
      peräti väkivalloin ja useampaan otteeseen,
      mutta se ei suomalaisille kelvannut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe