Ollaan perheen kanssa harkitsemassa Sodankylään muuttoa. Riippuu pitkälti miehen työhommista. Minkälaista seutua tuo Kaanaanmaa? Onko talot siellä vieri vieressä? Ollaan ettimässä talolle tonttia, mutta oma yksityisyys olisi . Sellaisen kuvan olen saanut, että tiheään asuttua seutua olis?
Kaanaanmaan asuinalue?
12
3392
Vastaukset
- ex-sodankyläläinen
Kyllähän se Kaanaanmaa on tiheästi asuttua, talot on vieri vieressä ettei siellä oikeen kunnolla omaa rauhaa saa.. Kattelkaa mieluummin pikkusen kirkonkylän ulkopuolelta niin rauhaa saatte. Sattanen, Hirviäkuru, Orajärvi, Aska, Vaalajärvi.. Ei tarvi noinkaan kauas mennä mutta suuntaan...
- sinne rakentamaan
Kannattaa suunnata Sattaseen, tontteja on vaikkei välttämättä kunnan sivuilta löydykään. Sinne on rakentanut ja on rakentamassa nuortakin väkeä koko ajan. Oikea Sodankylän helmi komeine altaineen ja jokineen.
- Muuttolintu...
Nuista jo sai uutta ajateltavaa, mutta kertokaahan lisää vinkkejä, jos on. Työpaikka on kirkonkylällä ja ei kovin kauas kuitenkaan viittis rakentaa.
- tilaa löytyy
Asumme kaanaanmaassa omakotitalossa, kyllä meidän mielestä täällä vielä tilaa on! Ja lisää näköjään rakennetaan. Ahtaampaakin voisi olla. Jokaisella on mahdollisuus olla vaikka alasti omalla pihallaan kenenkään näkemättä...
- ei ole muuten paha
mutta varo sitä ansajokoksen seinähullua, varsinki jos sulla on koiria.
- please
että kuka hullu se on? Muutin kolme kuukautta sitten tänne ja mulla on koira... Mies? Nainen? Asuuko omakotitalossa ja minkä värisessä?
- voisi kai ajatella
talon rakentaa...paikka kylän kyljessä,,ei ole pitkä matka kouluun,tarhaan jne.
Sattaseen en kyllä lähtisi..olkoon vaikka kuinka allasmaisema.Kylälle matkaa 10 km..ja kouluhan sieltä loppuu ehkä jo seuraavalla lakkautuskierroksella.Kyllä kylän pinnasta varmaan irtoaa ihan jokimaisema tonttejakin...kahisevaa pitää vain olla enempi.:-) - palstalainen kaukaa
Tämä sama kaveri on kysellyt kohta puoli suomea tyyliin, olen muuttamassa sinne, millaista siellä on. Joko olet pikkuhiljaa päättänyt mihin aiot muuttaa, vai jatkuuko haku edelleen? Siinä tapauksessa onnea hakuun!
- Muuttolintu...
En ole kysellyt kuin kerran. Ja ylipäätään kysellyt mistä/keneltä? Eli en ole se kaveri joksi minua luulet. Anyway Hyvää tulevaa kesää sinulle!
- löytyy_._,_
Muuttolintu... kirjoitti:
En ole kysellyt kuin kerran. Ja ylipäätään kysellyt mistä/keneltä? Eli en ole se kaveri joksi minua luulet. Anyway Hyvää tulevaa kesää sinulle!
Tuolta löytyy Sattasen tontti tilanne
http://sattanen.myminicity.com/
- rivatontti
jokos muutitta? Minulle voisi olla tontti, lähellä kylää mutta yksityinen.
- AnonyymiUUSI
Muutimme keravalle laajaan yksiöön! Täs on huumehoodit lähellä jaadaan peukkuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354463- 553065
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462958- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82665- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542085- 51981
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703