näppylät

kutina

otin pari päivää sitten tatuoinnin ja nyt on ilmestynyt vesikellomaisia näppylöitä jotka erittää.olen rasvannut bepanthenilla onko hyvä.viekö tämä värin mennessään

6

9760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovat normaaleja.

niitä tulee usein rasvaamisen seurauksena. anna niiden vain olla rauhassa ja katso miten värin tarttumisen kanssa käy. jos ei väri tartu, niin uudestaan tautoijalle kuvaa uusimaan. itseni pitää mennä väriä lisäämään samaan kuvaan jo kolmatta kertaa :/ iho kenkkuilee, atooppinen kun on. ei auta kuin "kärsiä" :D

• Velv.

Mullakin on tatuoinnin ympärillä nhyt pieniä punaisia näppylöitä. Ne tulivat noin viikko tatuoimisen jälkeen minulle. Tatuoinnissa niitä ei ole, mutta ympärillä enemmänkin. Näppylät kutisevat ajoittain aivan hirveästi, ja välillä eivät kutise. Minun näppylät eivät eritä. Olen laittanut niihin nyt pahimman kutinan iskiessä Aloe Veraa sisältävää ihonhoitovoidetta. Se tuntuu rauhottavan tota kutinaa. Näppylät on olleet nyt jo kohta viikon verran, eikä tunnu lähtevän pois. Missä vika? Olenkohan allerginen tatuointivärille? tai kenties rasvalle jolla olen tatuointia rasvannut.

• kutina

nyt näppylät ovat kuivumaan päin mutta nyt huolettaa kun nahkaa lähtee.lähteekö nyt viimeistään väri pois

• sanoivat

liikkeessä että näppylöitä saattaa tulla sen takia että jos ja kun pitää kelmua parina ekana paivänä siinä päällä esim.nukkuessa. kelmun käyttö pitää jättää pois. ja muutenkin kuvan pitäisi saada tuulettua mahdollisimman paljon.

• itchyitchy
        sanoivat kirjoitti:

liikkeessä että näppylöitä saattaa tulla sen takia että jos ja kun pitää kelmua parina ekana paivänä siinä päällä esim.nukkuessa. kelmun käyttö pitää jättää pois. ja muutenkin kuvan pitäisi saada tuulettua mahdollisimman paljon.

otin keskiviikkona tatskan ja lauantaina alkoi tulla noita näppylöitä varmaan toista sataa tohon tatskan ympärille. Tatuointiliikkeeseen ei ole saanut yhteyttä nyt viikonloppuna kun olisin kysynyt että mitä muuta rasvaa voisi vaihtoehtoisesti käyttää?
        Alkaa olemaan melko sietämätöntä tämä.
        Ensin käytin valkovaselinia ohjeen mukaan, nyt kokeilin Helosania mutta ei auttanut ollenkaan. Nyt pistin Sibicortia näppylöihin ja jätin tatuoinnin rasvaamatta, Bebanthenia tai jotain kosteusvoidetta voisi kokeilla siihen?

• Anonyymi

Kuulemma liiallinen rasvaaminem voiaiheuttaa koska ihohuokoset menevät tukkoon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3864
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2801
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2468
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1829
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      28
      1519
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe