KIINAMEKKO oulusta?

apua!

Tietääkö kukaan myydäänkö oulussa missään kiinamekkoja? Kesän juhlia varten olen etsinyt, enkä ole mistään löytänyt.. Viikon päästä tulossa käymään oulussa siinä toivossa että jonkinlaisen kiinamekon löytäisin.

Kiinamekko on siis sellainen satiininen mekko, missä on useimmiten kukka/lohikäärme-aiheisia kuvioita. Tyyliin: library.thinkquest.org/05aug/01656/dress.jpg

Olisin TODEllA kiitollinen jos joku auttaisi minua :)

Myös nettikauppavinkit kelpaa.. huutonetti käyty läpi

8

1886

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samuli77

Oli ainakin ennen siinä kaupassa Onnelasta (Anttilasta) hieman heinäpäähän kortteli eteenpäin sellainen liike, jossa myytiin koreita itämaisia vaatteita. Liekö enää olemassa???

• basaari

Se oli Intian basaari tuo mainitsemasi liike. Enään sitä ei ole ainakaan tuolla vanhalla paikalla, mutta kannattaa googlettaa tuolla nimellä.

• helmiina
        basaari kirjoitti:

Se oli Intian basaari tuo mainitsemasi liike. Enään sitä ei ole ainakaan tuolla vanhalla paikalla, mutta kannattaa googlettaa tuolla nimellä.

Jos mekolla ei ole kiire, voisit etsiä eBaystä.

• Aloittaja
        helmiina kirjoitti:

Jos mekolla ei ole kiire, voisit etsiä eBaystä.

Kiitos vastauksista!

Tosiaan, Intian bazaarista olisi saattanut löytyä jotain sen tyylistä, harmi kun sitä ei ole enää :/

Ebay on vähän liian hankala, kun ei ole kokemusta ulkomailta tilaamisesta enkä oikein luota englannin kielen taitoonikaan

• olisko
        Aloittaja kirjoitti:

Kiitos vastauksista!

Tosiaan, Intian bazaarista olisi saattanut löytyä jotain sen tyylistä, harmi kun sitä ei ole enää :/

Ebay on vähän liian hankala, kun ei ole kokemusta ulkomailta tilaamisesta enkä oikein luota englannin kielen taitoonikaan

Huuto.netissä?

Ainakin jokin aika sitten siellä oli henkilö, joka oli käsittääkseni ompelija, ja teki itse näitä mekkoja eri väreissä. Näyttivät hienoilta ja siisteiltä. Hae sanalla kiinamekko tai kiina*.

• "oisko"
        olisko kirjoitti:

Huuto.netissä?

Ainakin jokin aika sitten siellä oli henkilö, joka oli käsittääkseni ompelija, ja teki itse näitä mekkoja eri väreissä. Näyttivät hienoilta ja siisteiltä. Hae sanalla kiinamekko tai kiina*.

entäpä Huuto.net uudelleen? Ainakin itse löysin tuolla kiinamekko-haulla vaikka kuinka monta? Tai sitten käsitin ihan väärin, minkälaista tarkoitit:/

• ehkä*

Oiskohan Follow Wingsissä, Gallerian yläkerrassa

• aloittaja

Huutonetissä on juuri näitä himoitsemiani mekkoja, mutta;

a) En usko että kukaan myyjä suostuu minulle lähettämään ensin sovitettvaksi mekkoa

b) Siellä ei tällä hetkellä ole haluamani väristä ja kokoista(34) mekkoa myynnissä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      46
      3108
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      46
      2901
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      51
      2525
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      51
      2514
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      32
      2106
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1860
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1779
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      43
      1636
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      48
      1572
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26