Ruotsalaiset haukkuivat viisut

Hoh hoijakkaa

Vai oli meidän järjestämät viisut sontakisat. Näin tämän päivän iltalehdessä. Koville se tappio näytti ottavan niillekkin.

216

74709

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mammutti213

The ark:n ola sanoi tuon jo eilen! Kuten myös sen ettei eurooppa ollut heille valmis, huono maku ja he ovat silti maailman paras bändi ;)

lue aloituksia taaksepäin niin ei tarvitse miljoonaa kertaa tehdä samaa aloitusta!

• Sama kuka nuo voittaa

Suomalaisilla vainoharhaista touhua kaikessa niin jääkiekossa ,viisuissa ym.Ja mitenkähän olis sitten loppujen lopuksi käynyt jos ruotsalaiset olisi antaneet samanverran pisteitä kuin suomi niille.

• pari viikkoa sitten

Ei mikään uusi uutinen.

• dippadaijaa kuka pani F...jaa

Tottahan se on karvas pala kun SUOMELLEKIN hävis... ja mitäs lähtivät kisaan kopio kappaleella. Ja sotkivat vielä Lordin ja Hannan lehdistötilaisuudenkin... V***un amatöörit!!!!!!!!

• hurri hunningolla
        dippadaijaa kuka pani F...jaa kirjoitti:

Tottahan se on karvas pala kun SUOMELLEKIN hävis... ja mitäs lähtivät kisaan kopio kappaleella. Ja sotkivat vielä Lordin ja Hannan lehdistötilaisuudenkin... V***un amatöörit!!!!!!!!

hävisitte jääkiekossa ja euroviisuissa.Mahtaa vit...a?

• Ruotsille Naurava
        hurri hunningolla kirjoitti:

hävisitte jääkiekossa ja euroviisuissa.Mahtaa vit...a?

Pelkkiä säälittäviä luusereitahan ne onkin.
        Odottivat kaiketi sellaista "pohjoismaat yhdessä" juttua, vaan ei tullut.

Muutenkin sellainen plagiaattibiisi, aivan sontaa.

• myspace...

• miessweden

Olettepas hyviä kuin kerran vahingossa voititte euroviisut niin hypitte Ruotsin silmille hävetkää, kukka niin tekee ja aukaska silmänne

• jööran
        miessweden kirjoitti:

Olettepas hyviä kuin kerran vahingossa voititte euroviisut niin hypitte Ruotsin silmille hävetkää, kukka niin tekee ja aukaska silmänne

samanlainen puppelipoika kuin Olakin.Kyllä suomi on aina menestynyt viisuissa kohtalaisesti(usein kärkikymmenikössä).Sitäpaitsi perseen höylääjät tässä haukkumisen aloittivat.

• tsemppiä sinne. =D
        miessweden kirjoitti:

Meidän voitosta on vuosi, kun Ruotsin voittoa ei kukaan edes muista. Niin joo, ja tänä vuonna voitimme ainakin tämän naurettavan Ruotsin.

Suomessa on paljon hyviä ja parempia, sekä menestyneempiä bändejä kuin Ruotsissa. Toisekseen vähän kaksimielistä; ensin ne ovat roskakisat ja sitten itketään sijoitusta.

Se, että Ark yritti itselleen samanlaista ponnahdusta Euroviisuista kuin Lordi otti, on aika säälittävää. Sitten haetaan se huomio erilaisin, kyseenalaisin keinoin.

Mites Moskovan MM-kisat? Oliko nekin täyttä roskaa? =D

• Häjjssan!!
        tsemppiä sinne. =D kirjoitti:

Meidän voitosta on vuosi, kun Ruotsin voittoa ei kukaan edes muista. Niin joo, ja tänä vuonna voitimme ainakin tämän naurettavan Ruotsin.

Suomessa on paljon hyviä ja parempia, sekä menestyneempiä bändejä kuin Ruotsissa. Toisekseen vähän kaksimielistä; ensin ne ovat roskakisat ja sitten itketään sijoitusta.

Se, että Ark yritti itselleen samanlaista ponnahdusta Euroviisuista kuin Lordi otti, on aika säälittävää. Sitten haetaan se huomio erilaisin, kyseenalaisin keinoin.

Mites Moskovan MM-kisat? Oliko nekin täyttä roskaa? =D

..Formulat? Taitaa ruottalaisille olla jo turhan kovaa vauhtia. Paskat tulee housuun. En itse tiedä formuloissa tai vaikka rallissa olevan yhtään ruotsalaista koskaan. Ainakaan huipulla menestymässä. =D

...Mites on vieläkö Jan Buklöv hyppää mäkeä? Milloin nähdään siellä seuraava ruotsalainen? Ihme homma kun paljon suurempi valtio asukasmäärältään ja 60v. takaisesta sodasta toipunut Suomi vie kaikessa voiton. =)

..Niin joo! Onko Olof Palmen murha saatu jo selvitettyä? =)

• EN TOD
        Ruotsille Naurava kirjoitti:

Pelkkiä säälittäviä luusereitahan ne onkin.
        Odottivat kaiketi sellaista "pohjoismaat yhdessä" juttua, vaan ei tullut.

Muutenkin sellainen plagiaattibiisi, aivan sontaa.

aijon seuraavana äänestää jotain muuta maata kuin Ruotsi tai no ruotsia jos ne vaan haukuu tai herjaa niin on se niin lapsellista

• Pikkusisk
        EN TOD kirjoitti:

aijon seuraavana äänestää jotain muuta maata kuin Ruotsi tai no ruotsia jos ne vaan haukuu tai herjaa niin on se niin lapsellista

Aijai. Sinulla niitä kirjoitus virheitä riittää.

• Pikkusisar15
        EN TOD kirjoitti:

Aijai. Sinulla niitä kirjoitus virheitä riittää.

• voi jävla

Sulkkua 12 puang frå SW

• tuo lantakisat

Joku ruotsalaistoimittaja myös kiitti kaikesta mahdollisesta. Samaa mitä on kuultu ympäri Eurooppaa, ainakin mediaväki on saanut kuningaskohtelua niinkuin pitääkin. Hehän sitä Suomi-kuvaa vievät eteenpäin kotimaihinsa. Hienoa tuo EBU:n ohjelmapäällikön lausunto aamu-tv:ssä, mm: "Emme ole koskaan nähneet yhtä upeasti järjestettyä showta:". Saa ruotsalaiset haukkua miten tahansa, näyttävät vain naurettavan kateellisilta ja tietävät sen itsekin. Tosikoita ovat, mitenkähän vihainen Ola Salo tulee seuraavalle keikalle tänne.

• oikea totuus

Onneks toi olento ei pärjänny!
        Oli niin itseensä täynnä ku vaan ruåtsalainen
        homopoppari voi olla!

• höhöhö
        oikea totuus kirjoitti:

Onneks toi olento ei pärjänny!
        Oli niin itseensä täynnä ku vaan ruåtsalainen
        homopoppari voi olla!

Mitenkähän ruottalainen nimi tuo Ola(vi) Salo oikein on... höhöhö... eipäs pidä heitellä niitä kiviä siellä lasitalossa....

• lössy

Kasvakaa aikuiseksi Ruotsi! On Ruotsi todella huono häviäjä. Omasta mielestäni viisut olivat todella hienot vaikka Suomi ei voittanutkaan.

• reko66

vaan yksi pettynyt esiintyjä. Annatte liikaa valtaa hänelle. Ei sen biisi nyt niin hyväkään ollut.

• täällä...
        reko66 kirjoitti:

vaan yksi pettynyt esiintyjä. Annatte liikaa valtaa hänelle. Ei sen biisi nyt niin hyväkään ollut.

Jokainen purkakoon huonoa oloaan kuten lystää. Vanha totuus on, että naapurista löytyvät kaikki viat. Jokainen joka haukkuu naapuria, on yleensä itse täysi surkimus, koska ei pysty näkemään itsessään vikaa eikä käsitelemään pettymyksiään itse ilman että antaa muiden kuulla niistä.'

Sitä paitsi ruotsalaiset antoivat Hannalle 12 pistettä liikaa. Oli huono esitys, hävetti oikein, koska muuten viisut oli viety niin hienosti, maailmanmahtavasti läpi. Ark oli kans aika tavanomainen, eikä mikään loistava esitys, ei lähellekään sitä. Miten suomalaiset antoivat sille 8 pistettä. Se vasta ihmetyttää...

• mutta ei ihan huonokaan
        reko66 kirjoitti:

tyypillinen ylipirteä renkutus niinkuin ruotsilla aina

• sanottu
        täällä... kirjoitti:

Jokainen purkakoon huonoa oloaan kuten lystää. Vanha totuus on, että naapurista löytyvät kaikki viat. Jokainen joka haukkuu naapuria, on yleensä itse täysi surkimus, koska ei pysty näkemään itsessään vikaa eikä käsitelemään pettymyksiään itse ilman että antaa muiden kuulla niistä.'

Sitä paitsi ruotsalaiset antoivat Hannalle 12 pistettä liikaa. Oli huono esitys, hävetti oikein, koska muuten viisut oli viety niin hienosti, maailmanmahtavasti läpi. Ark oli kans aika tavanomainen, eikä mikään loistava esitys, ei lähellekään sitä. Miten suomalaiset antoivat sille 8 pistettä. Se vasta ihmetyttää...

Toi kyllä on aika totta. Rupee näköjään vähän ottamaan pattiin ku suomi ei voittanu?

• ainakaan..
        sanottu kirjoitti:

Toi kyllä on aika totta. Rupee näköjään vähän ottamaan pattiin ku suomi ei voittanu?

Ei minua ainakaan ota päähän että suomi ei voittanu. Vai kuvitteliko joku oikeasti että Hanna Pakarinen ja Suomi voittaa 2 kertaa peräkkäin?

• siiiiiiis
        täällä... kirjoitti:

Nyt sä oot ihan jäljessä. Että me haukutaan ruotsia? No ehkä haukutaan mut kukapahan aloitti. Jos olet yhtään seurannut viime vuosina ruotsalaisia lehtijä, siellä haukutaan ja nauretaan meille. Etsitään joka ikisen saatan vian mitä suomesta löytyy, esim. yleisurheilun mm-kisoista haukkuivat koko kisat ja suomen pelkän rankka sateen takia, mitähän me niille mahdetaan? Haukkuivat heidän viisuedustajansa hotellihuoneen vaatekaapit liian pieniksi, viisujen jälkijuhlat yms. En kyllä ole missään lukenut että ruotsalaiset olisivat meitä kehuneet. Kateellisia jotka puhuvat vain paskaa. Mielestäni suomen kansalla on SYYTÄKIN vähän valittaa takaisin. Ensin Ola Salo kehuu suomalaisia, täällä on ihanaa ja viisut on hieno juttu ja kun häviävät haukkuvat koko paskan. Eivät kestä sitä että hävisivät kerranki, ja suomelle! Mikä häpeä heille, expressenkin eilen kirjoitti mikä fiasko koko viikonloppu "mikä pitää niin nopeasti kun mahdollista unohtaa" eli lakasta maton alle. Ja jos ketään yhtään kiinnostaa lukea niin täältä löytyy aika mielenkiintoista faktaa, lukekaa keskustelu:

http://blogg.aftonbladet.se/7/perma/389713/#comments

Meinasivat vielä että eivät enään osallistuisi euroviisu kisoihin koska eivät usko enään ruotsin voittoon (18 sija..?) saanko vaan kysyä että onko vähän luovuttaja maata. Kuinka monta kertaa suomi on tsempannut itsensä takaisin nolla lukemista ja lopulta voittanut. Olen ylpeä suomalainen, järjestettiin hienoimmat viisut kautta aikojen ja se siitä. Emmekä yhtään valita hannan 17 sijasta toisin kun ruotsalaiset omasta.

Olen henkilökohtaisesti vahvasti pettynyt ja vihainen ruotsalaisten (median) käytöksestä suomalaisia kohtaan, se on aika törkeää. Jos joku muu on mun kans samaa mieltä niin olkaa hyvä vaan ja kertokaa mielipiteeni mullekkin!

• Ruotsin_mollaaja
        siiiiiiis kirjoitti:

Nyt sä oot ihan jäljessä. Että me haukutaan ruotsia? No ehkä haukutaan mut kukapahan aloitti. Jos olet yhtään seurannut viime vuosina ruotsalaisia lehtijä, siellä haukutaan ja nauretaan meille. Etsitään joka ikisen saatan vian mitä suomesta löytyy, esim. yleisurheilun mm-kisoista haukkuivat koko kisat ja suomen pelkän rankka sateen takia, mitähän me niille mahdetaan? Haukkuivat heidän viisuedustajansa hotellihuoneen vaatekaapit liian pieniksi, viisujen jälkijuhlat yms. En kyllä ole missään lukenut että ruotsalaiset olisivat meitä kehuneet. Kateellisia jotka puhuvat vain paskaa. Mielestäni suomen kansalla on SYYTÄKIN vähän valittaa takaisin. Ensin Ola Salo kehuu suomalaisia, täällä on ihanaa ja viisut on hieno juttu ja kun häviävät haukkuvat koko paskan. Eivät kestä sitä että hävisivät kerranki, ja suomelle! Mikä häpeä heille, expressenkin eilen kirjoitti mikä fiasko koko viikonloppu "mikä pitää niin nopeasti kun mahdollista unohtaa" eli lakasta maton alle. Ja jos ketään yhtään kiinnostaa lukea niin täältä löytyy aika mielenkiintoista faktaa, lukekaa keskustelu:

Meinasivat vielä että eivät enään osallistuisi euroviisu kisoihin koska eivät usko enään ruotsin voittoon (18 sija..?) saanko vaan kysyä että onko vähän luovuttaja maata. Kuinka monta kertaa suomi on tsempannut itsensä takaisin nolla lukemista ja lopulta voittanut. Olen ylpeä suomalainen, järjestettiin hienoimmat viisut kautta aikojen ja se siitä. Emmekä yhtään valita hannan 17 sijasta toisin kun ruotsalaiset omasta.

Olen henkilökohtaisesti vahvasti pettynyt ja vihainen ruotsalaisten (median) käytöksestä suomalaisia kohtaan, se on aika törkeää. Jos joku muu on mun kans samaa mieltä niin olkaa hyvä vaan ja kertokaa mielipiteeni mullekkin!

Mä olen täysin samaa mieltä sunkaa ja toi oli TOSI asia huomautus!

• \,,/
        siiiiiiis kirjoitti:

ruotsia vaan ärsyttää suomi, kun me oltiin tänä vuonna parempia kun ne euroviisuissa SEKÄ jääkiekossa. kohta ne varmaan syyttää suomalaisia epäreilusta pelistäkin. mutta syyttäkööt sitä ruotsalaista päätuomaria. =)

• Pohj.
        siiiiiiis kirjoitti:

Ruotsin iltapäivälehdet, varsinkin Aftonbladet, kirjoittivat tosi törkeästi koko viime viikon. Eivät nähneet mitään hyvää, ilmat oli alkuviikolla niin kylmät että Ola menetti äänensä, järjestelyt olivat huonot, tv kuvaukset pielessä jne.
        Aftonbladet menetti varmaan monia suomalaisia "ystäviään" viime viikon aikana.

• Asiaa...
        Pohj. kirjoitti:

Ruotsin iltapäivälehdet, varsinkin Aftonbladet, kirjoittivat tosi törkeästi koko viime viikon. Eivät nähneet mitään hyvää, ilmat oli alkuviikolla niin kylmät että Ola menetti äänensä, järjestelyt olivat huonot, tv kuvaukset pielessä jne.
        Aftonbladet menetti varmaan monia suomalaisia "ystäviään" viime viikon aikana.

Että myös Virossa ja Norjassa. Näyttää se kansallinen kateus nostavan päätään noissa meidän naapurimaissa, kun jäävät Suomelle niin pahasti jälkeen monessa asiassa (vaikka esim. PISA-tutkimus). Noissa kolmessa edellä mainitussa maassa tuntuu olevan suosittua kansanhuvia Suomen ja suomalaisuuden haukkuminen. Itse en voi tuota muuna ymmärtää kuin jonkunlaisena kansallisen alemmuudentunteen ilmentymänä. Vai minkä takia Suomessa ei samassa mittakaavassa harrasteta lähinaapurimaiden haukkumista, vaikka paljon löytyisi asioita joihin tarttua. Hienoa että suomalaiset ja varsinkin suomalainen media on tuollaisen roskakirjoittelun yläpuolella !

• medialla
        Asiaa... kirjoitti:

Että myös Virossa ja Norjassa. Näyttää se kansallinen kateus nostavan päätään noissa meidän naapurimaissa, kun jäävät Suomelle niin pahasti jälkeen monessa asiassa (vaikka esim. PISA-tutkimus). Noissa kolmessa edellä mainitussa maassa tuntuu olevan suosittua kansanhuvia Suomen ja suomalaisuuden haukkuminen. Itse en voi tuota muuna ymmärtää kuin jonkunlaisena kansallisen alemmuudentunteen ilmentymänä. Vai minkä takia Suomessa ei samassa mittakaavassa harrasteta lähinaapurimaiden haukkumista, vaikka paljon löytyisi asioita joihin tarttua. Hienoa että suomalaiset ja varsinkin suomalainen media on tuollaisen roskakirjoittelun yläpuolella !

on niin kiire lynkata oman maan kansalaisiaan, ettei ehdi enään naapurimaiden asioihin puuttua.

• Jetro.
        täällä... kirjoitti:

Ark ja the ark on ihan eri yhtyeitä.
        tsekitaut
        ARK
        http://www.youtube.com/watch?v=4axSr-3ZCFA
        Yks mahtavimmista progemetallibändeistä

• viisufani

Voi voi, ruotsalaiset ei todellakaan osaa hävitä, missähän vika? Lapsekkaita kommentteja tällä viisuviikarilla. Suomen Hannakin oli parempi ja kivempi katsella!

• bellibeib

no niin justiisa, varmaaan ihan heitto vaaan, lehetki tekeee tommosesta muka niin ison jutun:o en kyllä ymmärrä sitä voittajaaa ku oli parempiiki, hannaki oli ihan surkeee, aivan mitäänsanomaton se esitys, ark oli myös paljo parempi mut vielä parempiiki oli esim turkki ja espanja. Miks hanna ees sinne viisuihin laitettiin ku parempiiki ois löytyny eikä lordille kukaaan enäää veä vertoi;) se oli semmonen show se!

• ehehehehehehehehehehehehehe

Huonoja häviäjiä ne on.

• ..........

samaa mieltä täyttä sontaa koko kisat just siks en niitä kattonukkaan mulle riitti ku kerran kuulin pakarisen esityksen niin eipä muuta tarvinnu.the ark olis tosiaankin saanu voittaa paras biisi kaikista...

• blääh..

jos et kerta kattonu nii et voi sanoo noi..siel oli muutamia ihan hyviäkin esiintyjiä..joihin the ark ei kuulunu..mutta makuasoista ei voi kiistellä..

• kurjuus

No joko ne oli? Täällä hämeessä kun toi dikisingaali vähän pätkii ja viipyilee niin kaikista maailman asioista ei oikein tiedä. Tuleehan sieltä TV:stä vielä se lätkän loppuottelu?

• ...
        kurjuus kirjoitti:

No joko ne oli? Täällä hämeessä kun toi dikisingaali vähän pätkii ja viipyilee niin kaikista maailman asioista ei oikein tiedä. Tuleehan sieltä TV:stä vielä se lätkän loppuottelu?

ne oli jo eilen..suomi sai hopeeta..

• Biisi

Biisi oli huono, mitäänsanomaton! En ymmärrä miksi sitä pidettiin ennakkosuosikkina.

• Svenssoni

Olihan se biisi ihan kuunneltava, keskivertokamaa, mutta ei sen enempää. Ei enempien pisteiden arvoinen. Ja sama juttu minusta Suomen kappaleenkin kanssa.

• huono biisi

oli Ruotsilla tällä kertaa. Herätti lähinnä myötähäpeän tunnetta. Siis ottaako ruotsalaiset nää viisut ihan vakavissaan ? Suomalaisethan osaavat jopa nauraa omalle menestymättömyydelleen.

• k.d.s
        huono biisi kirjoitti:

oli Ruotsilla tällä kertaa. Herätti lähinnä myötähäpeän tunnetta. Siis ottaako ruotsalaiset nää viisut ihan vakavissaan ? Suomalaisethan osaavat jopa nauraa omalle menestymättömyydelleen.

siis mitä ne ruotsalaiset kuvitteli saavansa sillä että lähettää sinne tyypin höyhen takissa ja meikeikssä. viisuja katsoo aika paljon aikuiset, eivät välttämättä ymmärrä sellaista neitimäistä pukeutumista. kun miettii georgian edustajalla oli iltapuku päällä =)

• ...

Pitäisikö noiden ruotsalaisten todella voittaa joka helvetin kisa mihin osallistuvat. Sinänsä en ihmettele tuota huonoa sijaa, mutta miten he luulivat pärjäävänsä kappallella joka oli selvä kopio?

On se vaan kumma miten ne ruotsalaiset jaksavat vauhkota siitä Carolan viisustakin joka vuosi, siitähän on saakeli jo kymmeniä vuosia. Eiköhän senkin voisi jo hiljalleen jättää unholaan, ei se enää niin hyvä ole?

• Svenssoni

Jos ei Ruotsilla ole muuta, millä tuoda maataan esille maailmalla? Blondit, euroviisut ja jääkiekko. (Tosin nyt ei se jääkiekkokaan). Ne ainakin minulle tulee Ruotsista ekana mieleen.

• condooomi
        Svenssoni kirjoitti:

Jos ei Ruotsilla ole muuta, millä tuoda maataan esille maailmalla? Blondit, euroviisut ja jääkiekko. (Tosin nyt ei se jääkiekkokaan). Ne ainakin minulle tulee Ruotsista ekana mieleen.

niin ja jalkapallon sekä homot varmaankin unohdit mainita

• Kalle Palle

vittu niin ylimielisiä kun ovat.

Mutta ei siinä mitään, pistelaskusysteemi on syvältä. Naapurit muistavat vain toisiaan.

• Jick

Ruottalaiset haukkuu aina kaikki jos eivät pärjää. Ja vaikka pärjäisivät niin silti haukutaan, varsinkin suomalaiset. Hyvä vaan etteivät pärjää niin luonne kasvaa!

• Maailmalta

Ovat tosiaan ,ottavat kaikki voitot etukäteen sitten koko kansa on maassa kun eivät voittanekaan ,Haukkuvat kaikki lehdissä ja muualla .Kateus on kavalin 36 vuoden kokemus .T.Lahden takaa

• samaa mieltä

ne luulee, että niillä on joku etuoikeus voittaa. kun niiden showta oikein hehkutettiin etukäteen, mä en ollu uskoa silmiäni kun sen sitten näin. eipä mitään hittikamaa mun mielestä.

• odotetaan
      • Svenssoni

Eikös tuo nainen ole jo aika vanha?
        Tsemppiä vaan Ruotsille...

• botoxilla
        Svenssoni kirjoitti:

Eikös tuo nainen ole jo aika vanha?
        Tsemppiä vaan Ruotsille...

näyttää nuorelta.
        Ruotsin paras laulaja kuitenkin ja valtava itseluottamus.

• ARK-FART

Yrittäkää nyt ymmärtää, että Sweduilla oli rankka viikonloppu. Tuli turpaan kiekossa ja viisuissa. Heh heh!

• eräs Ruotsista

lukea enempää näitä, katsokaa nyt peiliin, siellä puhuu ruotsivihaajat kateelliset pikkusuomalaiset , jotka eivät pääse kompleksistaan eroon ,,ei sitten millään,

• dysfunk

Siis vikahan ei ollut Suomen järjestelyissä, mahtavasti menivät. Vika on siinä, että käytetään taustanauhoja ja pisteitä jaetaan vähän hölmösti.

• Pääääh

Eurooppa se on levinnyt niin paljon itään, että ei ihme, että pisteitä jaellaan hölmösti. Sen siitä saa, kun päästetään kaikki halukkaat mukaan. Kohtahan siellä on jo Aasian maitakin varmaan...Eli kyllä siinä suhteessa minusta ollaan menty pahasti vikaan...

• EsaL74
        Pääääh kirjoitti:

Eurooppa se on levinnyt niin paljon itään, että ei ihme, että pisteitä jaellaan hölmösti. Sen siitä saa, kun päästetään kaikki halukkaat mukaan. Kohtahan siellä on jo Aasian maitakin varmaan...Eli kyllä siinä suhteessa minusta ollaan menty pahasti vikaan...

On huhuttu, että lähivuosina (eli ei vielä 08?) EBU ottaa käyttöön useamman semifinaalin käytännön, eli ennen varsinaista viisuiltaa järjestetään eri puolilla Eurooppaa semikierroksia, joilla valitaan näiltä alueilta osallistujat finaaliin.

Kaikki tämä tietenkin maksaa. Ja paljon.

• viisujaeikatsonut

En ole katsonut viisuja, nyt vaan kiinnostaa minkähän sijan Ruotsi oli saanut?

• milka

heu heijaa ! Onhan toki parempialim viisuja ollut,olette liian itään päin vaan ihan kateudesta.

• suski76

, kun jääkiekossa jäi ilman mitalia ja me saatiin hopeeta. euroviisuissa jäi meidän taakse. onkos se joku ihme, että ruottalaisia närästää...hähähäää

• näinköhän

"Ruotsalaislehdet syyttävät heikosta menestyksestä naapuriäänien ohella Yleisradiota. Lehtien mukaan Yleisradion tv-kuvaus oli niin huono, ettei Arkin esitys välittynyt kunnolla kotikatsomoihin. Myöskään lavajärjestelyt eivät toimineet suunnitellusti, väittävät ruotsalaiset." yle uutiset

Heh, jotain rajaa katkerudellakin.

• mieltä..

joo o...ei oo ei.. kun ei pärjää niin sitten pitää ettiä vikaa muista. hoh hoh...

• .,.,.,
        mieltä.. kirjoitti:

joo o...ei oo ei.. kun ei pärjää niin sitten pitää ettiä vikaa muista. hoh hoh...

mitenhän ihmeessä nuo jaksavat tuollaiseenkin asiaan vedota..zZz olisi parempi olla hiljaa vieläpä kun yrittävät plagioidulla biisillä päästä voittoon...naurettavaa

• suomalainen_mies

Suomi järjesti kyllä hienot kisat, mutta musiikin kanssahan tuolla kilpailulla ei ole mitään tekemistä.

• Tuupanen

Lueskelin ruåtsalaisia lehtiä ja niiden lukijoiden kommentteja. Yllättävää kyllä, sielläkin oli aivan terveitä kommentteja siitä, että kappale oli aivan bullshittiä ja Ola ei ollut ilman paitaa kekkuloidessaan miehen näköinen, vaan säälittävä ruipelo. Siltähän se näyttikin. Moni kirjoittaja totesi myös, että pitääkö Ruåtsin aina voittaa, vaikka olisi miten huono biisi tahansa. Tervettä näkemystä.

• tsekkari

toiset ei kestä hävitä.. mut vaiks meidän Hannakaan ei kovin hyvin pärjänny loistavasta showsta huolimatta niin voitettiin kuiten ruåtsi!!!

• emonen

Jos nyt en kovin väärin muista, emme mekään kovin kaunopuheisia ole aina viisujen jälkeen olleet. Tuskin kehuimme Euroviisujen tasoa silloin, kun Laura V vastoin yleisiä odotuksia ei pärjännytkään. - En muuten edes muista ko. Lauran biisiä, mikä kertoo sen kappaleen unohtumattomasta melodiasta ja lyriikasta paljon...

• Freebird(F)

Ruotsalaiset ovat totaalisen yksin mielipiteessään. Viisut olivat huippuhienosti järjestetyt ympäri maailmaa kiitosta keräten.
      Ruotsin biisi oli pliisu ja Salon esiintyminen oli aerobic tunnin esilämmittelyä.
      Kiinnostaisi tietää ketä Ruotsi syyttää mm-kiekko mitaleiden menetyksestä.

• Maucer0

Olen kuullut että he tarkoittivat ennemminkin esiintyjiä ja niin edespäin. Eihän monet maat tuntuneet ottavan tätä tosissaan vaan vitsillä.
      Itse viisut muutenhan menivät täysin ongelmitta.

• fani -67

Kyllä Ruotsilla oli tosi huono biisi. Kummastelin kun ruotsi oli ennakkosuosikki. Niin Abbamaista että ei pure tänä päivänä.

• åho

Pilkka osuu omaan nilkkaan. Biisi oli vanhanaikainen, tuli mieleen seitkytluvun euroviisut.

• äiskä -67

Ruotsilla surkea biisi. Kummastelin kun olivat vielä ennakkosuosikki ! Ei tällainen abbamainen biisi pure tänäpäivänä.

• noname

Niin siitä että kuva oli huono tv:ssä oli kyllä totta, vasta pisteiden laskun yhteydessä tosin, ne olivat niin pienellä että eihän niistä kukaan saanut selvää. Mutta itse esintyymisissä ym. ei pitäisi olla mitää valittamista.
        The Ark oli myös niin valtava ennakkosuosikki, ettei ihme, jos nyt harmittaa. Mutta mitäpähän laittoivat niin huonon biisin, kyllähän niillä nyt herran jestas parempiakin löytyy?!
        Taisi se Suomen pisteytyskin ärsyttää, ruotsalaiset antavat, voisipa jopa sanoa, AINA Suomelle 12 pistettä, ja olettavat että naapurimaa on yhtä "mukava", Suomi ei tietenkään, onneksi, hyppää tuohon mukaan. Outoa myös, että ruotsi aina nuo 12 pistettä suo Suomelle ja sitten aivan kuin selän takana puhuu Suomesta pashaa. Kerrassaan lapsellista käytöstä.

• Ei huono häviäjä

En usko että Ola on huono häviäjä vaan itse äänestysmenetelmässä on jotain mätää jos isot maat pääsee maksamalla kymmenen parhaan joukkoon heti alussa siis finaalipaikalle ei se enää ole rehtiä peliä sama että Saksa antaa Turkille 12 pistettä saksassa asuu suuri määrä Turkkilaisia siirtolaisia.Naapurimaat äänestävät naapureita, lopputuloksessa ei tainnut olla yhtään vanhaa euroopan maata kymmenen parhaan joukussa kisat oli hienosti jäjestetty kiitos Suomi mutta äänestyksessä on jotain pahasti vialla

• häirikko

onhan tuo totta, mutta ruotsalaisethan tekevät aivan samoin! Suomi saa aina ruotsalaisilta sen 12 pistettä, eikä siitä valiteta, mutta jos muualla käy samoin niin nousee hirveä haloo...

• tuo on
        häirikko kirjoitti:

onhan tuo totta, mutta ruotsalaisethan tekevät aivan samoin! Suomi saa aina ruotsalaisilta sen 12 pistettä, eikä siitä valiteta, mutta jos muualla käy samoin niin nousee hirveä haloo...

mustakin tyhmää kun maat jotka on ennen ollut yhessä niin saa toisiltaa 12pistettä, mutta mitä sitten. Saahan suomikin tosiaan ruotsilta ja muilta pohjoismailta suuria pisteitä. Voittaja biisikin oli ihan hyvä, vaikken aluksi tykänny, tai en o.llu oikeestaan ees kuullu kunnolla.

• 12 pujoo liikaa Hannalle

Ruotsilta. Lopussa näköjään kiitos seisoo. Hanna oli kisan surkein esitys, suorastaan kamala. Hävetti Suomen puolesta vaikka itse viisut olivat maailman mahtavimmat.

No ei arkin esityskään ollut alunperinkään nyt tosihyvä. Tavanomainen ränkytys. Jos esitys on todella hieno, se nousisi näissäkin kisoissa esille.

Ei ruotsalaiset viisuja haukkunut erikoisemmin. Täällä kirjoittelevat ovat aika erikoisia ja antavat huonon kuvan suomalaisesta, kun kun purkavat pettymyksensä länsinaapuriin. Ruotsalaisia voi haukkua vain siitä että Hannalle tuli liikaa pisteitä.

• monly

saanko kysyä mitä pettymystä? kyllä sai olla varsin juntti suomalainen joka luuli, että hanna noissa kisoissa pärjäisi, alun perinkin oli selvää, että hanna on aivan liian kokematon ja suoraan sanoen vain HUONO laulaja euroviisuihin. pettymyksestä ei nyt tosiaan ole kyse, eikä tämä ruotsalaisten haukkuminen nyt perustu vain tähän, että ruotsalaiset on haukkuneet nämä viisut, vaan laajemmin siitä miten ruotsalaiset puhuvat suomesta pahaa, nostavat jokaisenkin helvetin pikku asian esille joka suomessa on vialla.
        Näihin viisuihin mentiin sillä asenteella, että kivaa kun kerrankin suomi saa ne järjestää, mahtavaa pitää euroviisut kotimaassa, ja sitten ruotsalaiset huonon menestyksen vuoksi haukkuvat pystyyn koko tapahtuman niin kyllä se ärsyttää.

• tytti

liikaa pisteitä Pakariselle. Hirveetä nähtävää.

• ...

ruotsalaisilla meni herne nenään kun ne ei menestyny...

• Hanekgkf.

Odotin että Ruotsilla olisi joku todella hyvä biisi,ja mitä se nyt oli? P**kaa jos ihan totta puhutaan.Sitä mieltä minä ainakin olen.
      Ennakkosuosikki....
      Oma mielipiteeni vain,huonoja häviäjiä.

• Neiti suomalainen

Joo oh.. Voisivat pitää päänsä ummessa, kun eivät osaa oikeasti myöskään laulaa.. On sitä hullumpia kuultu että Ruotsi olis tällä biisillä voittanut Eurot..

Huh huh --

• ABBA 1974

HIENOT VIISUT OLI..TOIVOTTAVASTI 2007-2028 TULEE OLEMAAN YHTÄ HIENOJA VIISUJA JA LOISTAVIA ESITYKSIÄ..RUOTSIN PITÄISI VAIN PARANTAA VIISUMENESTYSTÄÄN.JÄÄKIEKKOMENESTYSTÄÄN JA KUKA TIES VÄHÄN MUUTAKIN...

• suomi on parempi kuin ruåtti.

katkeria.

• saas

ruotsalaiset haukkuvat suomea ruotsalaiset ovat pellejä

• huokaus!
        saas kirjoitti:

ruotsalaiset haukkuvat suomea ruotsalaiset ovat pellejä

No mitäköhän tällä palstalla sitten tehdään?? Haukutaan ruotsalaisia! Ja miksi? Koska Ruotsin euroviisuedustaja kommentoi viisuja näin yleensä. Ehkä vähän tylysti ilmoitettuna, mutta totta. Ei mitään henkilökohtaista. Ja todellakin annatte liikaa valtaa tälle Olalle, ei voi puhua koko Ruotsin puolesta, tuskin ne kaikki ovat tätä mieltä. Mutta luultavasti meitäkin harmittaisi jos Ruotsi olisi jyrännyt meidät viisuissa ja jääkiekossa. Jääkiekossa ainakin...

• marshell

The Arkilla on paljon (teinityttö-)faneja Suomessa ja todellakin nämä ovat sanoneet bändin rakastavan Suomea. Kuinka sitten kävikään kun eivät pärjänneet. Voi voi. Ainoa kiva että en enää ole The Arkia vastaan niin kuin ennen, yllätyin positiivisesti heidän biisistään.

• Ukraina ja Ranska <3 :D

Ruotsi antoi Suomelle 12 pistettä liikaa? No juu. Oma veikkaukseni on, että suomalaiset nörtit soittivat skypen kautta ja äänestivät Suomea. Menee Ruotsin kautta noi soitot. Mutta saatan puhua sontaakin, EN OLE TARKISTANUT asiaa eikä lähteeni ole niitä luotettavimpia!! Sori jos toistan jotakuta joka on tähän vastannu, en lukenu kaikkia kommentteja..
      Hienot viisut oli ja Suomi-Kanada ottelu mahtava vaikkei kummastakaan voittoa tullutkaan. :)

• Tsöptsöp

No juu, on vähän törkeästi sanottu Ruotsin edustajalta, mutta sehän tuskin on kaikkien ruotsalaisten mielipide.
        Ja saisi moni täällä kirjoittelijakin miettiä sanojaan. Aika törkeää tekstiä on täälläkin ollut...

• suupielet alas päin

voitko kuvitella kuinka on ihanaa asua Torniossa. ruotsalaiset on täysin masentuneena kun jäivät molemmissa tärkeissä kilpailuissa suomen alle=)

• Juho J

...suhtautuko ruottalaisiin noin vakavasti. Muistan kun joku sikäläisistä lehtipelleistä haukkui taannoin The Rasmuksen ihan lyttyyn. Olivat kateellisia sen hetkisestä suomirockin menestyksestä tai eivät ymmärtäneet ehkä enää rehellistä musaa. Suoltakoot lightpoppia maansa täyteen. Sveamammalaiset on tottuneet silotteluun ja silkkiyöpöksyihin. Kiehukoot nyt vaan omassa Vätternissään, ehkä omahyväisyys laimenee ja heitäkin voi taas sietää ensi vuosituhannella.

• Juho J

.. täyttä sontaa, siis The Arkin lallatus. Miehet yrittää olla miehiä, näyttää naisilta ja soittaa humppaa yhtä aikaa. Ei hyvänen aika.

• Emma

Ola Salo on ilmiselvästi katkera. Mutta laulamiseen tarvitaan muutakin kuin suuri suu.

• miau80

se on ainna jos suomi satuu nolemaan parenpi niin pitää haukkua ja sanoa paskaks no nyt niitä otaa viellä enemän päähän kun suomi saa mitalin jääkiekossa kun ei ruotsi saanut muuta ku lämintä kättä.

• kissa1111

Suomalainen HANNA PAKARINEN oli paras laulaja euroviisussa...ratkaisee vaan äänestys...ja ei kukaan oikeasti arvostannut mitään muuta,kun jokainen äänestänyt omaan maan esitykset..haha

• Tsohtsoh

No juu, on vähän törkeästi sanottu Ruotsin edustajalta, mutta sehän tuskin on kaikkien ruotsalaisten mielipide.
      Ja saisi moni täällä kirjoittelijakin miettiä sanojaan. Aika törkeää tekstiä on täälläkin ollut...    

• raivostunut ruotsille

Moi! ne luuli vaan et ne on maaaaaaailman parhaita, mutta toisin kävi. Ne oli ihan surkeita ja raivostui niistä meille.. tai siis suomelle ja koko euroopalle.. *itun RUOTSALAISET!!!

• karamelli

Ruotsi on aina ollut huono häviäjä. jos he ei voita, niin silloin aletaan keksimään kaikenlaista veruketta.

• -.-

Sori nyt mutta musta säälittävää ei ollut euroviisuiisa The Ark:in kannanotto vaan että kaikki uudet idän maat vanhat neuvostoliiton valtiot äänestivät toisiaan siis naapurimaitaan vailla sitä oikeea kappaleen arviointia: Ei ne naapurit voi olla AINA kaikkein parhaimpia ja anteeksi vaan mutta länsi euroopan maat ja ruotsikin kärsivät tuosta ÄänestämmeVainNaapureita ilmiöstä... Koska kiistaton tosi asia oli että jotkut maat jotka olivat aika kärjessä olivat huonompia kuin esim. ruotsin viisu biisi...Ja yllätys yllätys ne maat olivat saaneet pisteensä naapuri mailtaan... Että sillä tasolla p*ska viisut... Järjestelyt ja lava oli kyllä hienot

• toist puolen jokkee
        -.- kirjoitti:

Sori nyt mutta musta säälittävää ei ollut euroviisuiisa The Ark:in kannanotto vaan että kaikki uudet idän maat vanhat neuvostoliiton valtiot äänestivät toisiaan siis naapurimaitaan vailla sitä oikeea kappaleen arviointia: Ei ne naapurit voi olla AINA kaikkein parhaimpia ja anteeksi vaan mutta länsi euroopan maat ja ruotsikin kärsivät tuosta ÄänestämmeVainNaapureita ilmiöstä... Koska kiistaton tosi asia oli että jotkut maat jotka olivat aika kärjessä olivat huonompia kuin esim. ruotsin viisu biisi...Ja yllätys yllätys ne maat olivat saaneet pisteensä naapuri mailtaan... Että sillä tasolla p*ska viisut... Järjestelyt ja lava oli kyllä hienot

Olen ollut täällä puolen jo kohta 40 vuotta.
        aina vaan suututtaa tuo Ruotsalaisten itserakkaus. Puhutaan vielä että kuinka moni oli nukahtanut sohvalle kesken viisujen, voihan .....

Minkäs teet......

• heh heh.
        -.- kirjoitti:

Paras voitti. Kahdeksan kärjessä vain Turkki ja Kreikka liian korkealla.Olivat Arkin kanssa samaa tasoa,eli siis täyttä paskaa. Hannalta hieno esiintyminen. Harmi vain,että viisu ei tehonnut.Olisi kyllä kuulunut kirkkaasti kympin sakkiin.

• >:O
        -.- kirjoitti:

Täysin samaa mieltä "No jaan..."n kanssa tuosta naapurimaitten äänestämisestä. Kaikki äänesti vaan naapureitaan(no ei nyt ihan, mutta paljon rapsahti naapureille pisteitä...)! Suomikin antoi 8 pistettä Ruotsille, mutta se nyt ei ole mikään katastrofi. Toisin kuin se, kun jotkut maat(en muista nimiä) "vaihtoivat 12 pistettä keskenään"! Eli siis "sulle 12 ku oot naapuri, anna säkin mulle!".
        Tällä kirjoituksella liityn siis valittajien rinkiin... -.-

• Älkää suuttuko

Niin se mitä minä kattoin sitä ruottin esitystä niin ei voinu olla "hintimpää" kappaletta ja esiitymistä tu tuolla the ark illä..

se miten minä kattoin tai minkälainen mielikuva mulle tuli tosta kappaleesta, nii siinä joku hintti pehmopoika kulki jossain kukkais kedolla, ja lauloi ampiaisista ja perhosista.. (pyh en edes lukenu mitä se lauloi..) ja ku se kiskaisi sen takin pois nii sitte se vasta hintiltä näyttikin.. hyh..

• asdaf

ehkä se esitys oli hinttimäinen ku itse laulaja on biseksuaali? pitäis maailmassa olla enemmänki Olan kaltaisia kauniita miehiä,toisin ku homokammoisia maalaisjuntteja, joita ei tietenkään kaikki ole joten älkää suuttuko :D. suvaitsevaisuutta kiitos hyvät ihmiset,muutenha tää muuttuu iha rasistiseksi kaikkia ruotsalaisia ja lesbo/homo/biseksuaaleja kohtaan.. ja muita.

• kuin suomalaiset jääkiekkoilijat. Leijonat seisoi pää pystyssä loppuun asti..!?! Ja varsinkin lopun jälkeen..!

"Kanada Kanada, olet minulle guru.
      Pieni peura on maa, taivas ukkosen lintu."
      (Neumann)

• pöyhs

Huonompia häviäjiä saa etsiä. Itse äänestivät Suomea ja antoivat täydet 12 pistettä. Hyvä Suomi! :)

• Ruotsin Börje

Vai että "roskakisat", häh? Kyllä se "uulla" (laa) totesi, että mämä olivat sontakisat, siis PASKAKISAT!

Joo, mutta:
      - ark EI OLE maailman paras rock-bändi
      - arkin biisi oli, kuten moni on todennut hinttimäiseksi jollaisella ei ole genreä hetero-miesvoittoisessa itä-euroopan kulttuurissa ja ruotsi kun ei edusta koko eurooppaa niin...
      - "uula" salo oli ruikuli hipeltäjä jossa ei silmä levännyt kuin ehkä suomen jarse-boylla mutta sekin on ruottalaisvalmisteinen?

• mursuneiti

todellakin tuntuvat ottavan liian raskaasti kaiken johon suomi on osallisena...mikäs tämä eräs jääkiekko ottelu oli jossa ruotsi irvaili suomelle ananasrenkailla tyyliin "näin teette omat kultamitalit". kuitenkin kun häviö osuu omalle kohdalle alkaa ruotsin hååkanit rähistä naama kuolassa. tuo Arkin transupelle ei todellakaan ole ainut joka on jotakin valittamista löytänyt. ainahan ne alkavat ininän kun häviävät suomelle. mielestäni viisut eivät poikenneet millään tavalla aikaisemmista, ainakaan huonolla tavalla. tyjästä on aina niin mukava nyhjästä kitisemisen aihetta. sen ruotsikin tietää....

• ovat pellejä!

Huono häviäjä,luulivat voittavansa ja sensijaan Ruotsi karsii taas ensi vuonna!

• Viisuvihaaja

Siis ihan sama oikeesti, ne on jotkut merkityksettömät euroviisut, joiden järjestämisen lopettaminen ei vois vähempääkään kiinnostaa mua. Ei maailma siihen kaadu jos jotkut aivan turhat viisut lopetettaisi, loppujenlopuksi siellä on kaikki ihan surkeita esiintyjiä, mitäköhän suomikin ajatteli, kun lähetti jonkun surkean Hanna Pakarisen jollain surkealla biisillään sinne?

• blääh

BLAA BLAAA TARVIIKO JAUHAA NOIN PIENESTÄ JUTUSTA. Teette kärpäsestä härkäsen.

• Heterona on hyvä olla

Ola ja kumppanit osoittavat kiukuttelullaan olevansa neitimäisiä hiirulaisia.

• kansa

se on,hyvänen aika vain laulukilpailujen tähden tälläinen härdelli,,,Ruotsalaiset voisivat katsoa melankolian 3 huonetta,tekisi hyvää nirppanokille nähdä mitä on oikeat ongelmat,,mutta silti ihmisset ei valita suotta,,eikö niille mikään riitä,kappale oli huono kun mikä tyypillistä Ruotsin euroviisu tekoa,,,ja yltäkylläisyydestähän tuo tyytymättömyys syntyy.

• mitä väliä

Ruotsilla näytti olevan ongelmia. Se pyörylä pyöri väärään aikaa. Ei seollut viisujen vika ettei Ruotsi pärjännyt.. Mutta kyllähän ruotsilla meni tämä viikolloppu päin puuta. Jääkiekko harmittaa.
      Kyllähän Ruotsi on meidän rakas naapuri maa.
      Jos Ruotsii ei olis meillä 12 pistettä.
      Ruotsille tää oli pahin mahollinen juttu.
      Vaikka me nyt tällä hetkellä ollaan niin, kohta unohdetaan koko juttu!

• joku vaa

niillä ei ois ollu kyllä mitää valittamisen varaa.. oisvat ite järjestäneet paremmi.. parhaitaki puhujia.... arkkia kohdeltii hyvi, että mitä ne nyt on valittamaa...

• Ruotsin viisubiisi oli tällä kertaa niin huono, että olla voi. En edes muista milllainen se oli, kun ei jäänyt mieleen. Tietty plagiaattihuhuillakin on osansa asiassa!

• jari sillanpää

miksi kaikki näyttää unohtaneen sen että ruotsi antoi täydet pisteet (jälleen kerran) suomelle! olette helvetin lapsellisia kaikki, suomalaiset! minusta meidän pitäisi olla ruotsin kanssa yhtä koska olemme aina pitäneetkin yhtä tavalla jos toisella. meillä näyttää nyt olevan vaan sellanen tilanne että suomalaisilla alkaa nousta kusi päähän (ainakin näiden kirjoituksien perusteella täällä) kun ollaan voitettu ruotsi nyt sekä jääkiekossa että euroviisuissa (josta en kyllä menisi mitenkään kehuskelemaan..) tuoko se nyt jotain niin hehkeetä iloa meille? kuulkaa, kyllä saatte luvan olla hiljaa jos vähän muistelette kuinka monta kertaa ollaan hävitty ruotsille ja vaikka missä! olkaa hiljaa ja kasvakaa aikuisiksi, sekä suomalaiset että ruotsalaiset. minulla ei ole mitään ruottalaisia vastaan, ja olen just so you know ihan 100% suomalainen.

• dfghjklyuio

muistaa mistä tää keskustelu alkoi!!!

• mitä?

Eihän aina vo voittaa kyl se niidenkin pitäis tietää luulee vaa et me ollaa voitajii ja et me olaan parhaita ja sit se nähää niin samantien haukumaan euroviisut

• juputi juu

hannalle vähemmä vaatteita päälle, ni oltais pärjätty paremmi... se mekko paljasti liian vähä...

• Cady19

Totesinkin miesystävälleni et "aijaa, roskaviisut? Äitin pikku pojille sanottiin et äitin pikku pojat pärjää, ku ei pärjätä, ruvetaan 2-vuotiaan tavoin rähjäämään ja hakkaamaan lattiaa ja mennään äitille kiukuttelee ja imee peukaloa".
      Se viisu ei vain erottunut, musiikissa häviäminen on artisteille elämää. Tuskinpahan Leijonat haukkuvat Moskovaa "paskakaupungiksi" vaikka voitimme "vain" hopeaa.

• Hanna

Voisivat kyllä ruotsalaiset miettiä millä syyllä haukkuvat kun kaikki muut maat kehuivat. Voi harmi kun eivät kolmelta yöllä päässeet enää pilettämään yökerhoon, mitäs toimivat myöhässä :D

• voi jestas

ei niille kelpaa mikään tais ottaa pikkusen luonnon päälle olla viimeisten joukossa ``ennakko suosikkina``ja kisat oli hyvät ei valittamista hyvin järjestetyt aina näin töllöttimen kautta mutta siltiki mun mielestä väärä biisi voitti mutta minkäs teet(x

• tosimies

joo joo pulputi pulputi kyllä jaksetaan siitä marmattaa miten ruotsalaiset on homoja, kun sellaista kommenttia kuulee niin semmoiset voi suodattaa toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, tätä kuulee onneksi enää näiltä "kovis-93:lta" jotka luulee olevansa jotain muuta kun ovat. Naurattaa oikein. Sitä paitsi Suomi on enemmän homoistunut maa kuin Ruotsi, että revippä siitä, se on kuule ihan laskettu juttu.

Viisut oli hyvät, ei mitään valittamista, Ruotsi tosiaan otti VÄHÄN nokissaan huonosta menestyksestä, mutta ei voi sanoa ettei niin olisi käynyt muillekin joskus.

• Obs!
        tosimies kirjoitti:

joo joo pulputi pulputi kyllä jaksetaan siitä marmattaa miten ruotsalaiset on homoja, kun sellaista kommenttia kuulee niin semmoiset voi suodattaa toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, tätä kuulee onneksi enää näiltä "kovis-93:lta" jotka luulee olevansa jotain muuta kun ovat. Naurattaa oikein. Sitä paitsi Suomi on enemmän homoistunut maa kuin Ruotsi, että revippä siitä, se on kuule ihan laskettu juttu.

Viisut oli hyvät, ei mitään valittamista, Ruotsi tosiaan otti VÄHÄN nokissaan huonosta menestyksestä, mutta ei voi sanoa ettei niin olisi käynyt muillekin joskus.

On homo/bs. Että sillee.

• Niin oliki

Oli meidän järjestämät kisat sontakisat,joo,niin oliki Hei daa.

• dilva

Ruotsalaiset ovat yksinkertaisesti vain niin huonoja häviäjiä. Ei koskaan kannattaisi odottaa liikoja, niinkuin tässä tapauksessa varmasti kävi!

• kultaa kalliimpi

Kun haukutaan tulee mieleen, että ollaan mekin hyvin lapsellisia. Jostain tollasista tehään tollanen numero.
      Ruotsi teki tosi tyhmästi, mut on meiskin vikaa.
      Ihan kun ei joskus oltais mekin jotain Ruotsissa haukuttu.
      Vielä se ettei OLA OLE RUOTSI. Ruotsi antoi 12.
      Meitä harmittaa itteekin ja meidänkin on tietyllä annettava asian olla.

On niin helppo tuomita

• turpasaunalla

Siinä yks hinttari itkee nyt kun ei pärjänny. Kyllä oli Koivusen Ari oikeassa, homopoppia on ja vielä kun plagioidaan, niin voi että se on niin ihanaa.

Turpaan tuommosille änisijöille pitäs antaa.

• päällä

tai käydä vähän puntilla =DD

• gggggggggggggg

Ola Salon ja koko The Arkin linjana on kautta bändin aikojen ollut kohauttaa mauttomuuden rajalla olevilla kommenteillaan. Se vaan on heidän tyylinsä. Ja mitä mä ymmärsin, Olahan ei varmastikaan tarkoittanut "dungtävling"-ilmaisullaan sitä, että järjestelyt olisivat olleet huonot, vaan lähinnä että euroviisut ovat instituutiona vähän kulahtaneet. Olen samaa mieltä. Eurooppaäänestää ihmeellistä moskaa kärkeen. Kyseinen Ruotsin edustusbiisi ei ole missään tapauksessa lähelläkään The Arkin parhaimmistoa. Kyseessä on hieno bändi ja arvostan Olaa esiintyjänä, näkisittepä hänet keikalla! Mikä karsima ja huumori.
        Ja kyllä, ovat tulossa Suomeen keikalle muistaakseni Ruisrockiin ja Ankkaan. The Ark on Suomen ystävä. Ei kantsi täällä polttaa siltoja koska Suomesta löytyy paljon faneja.

• aflhjl idbvfsa
        gggggggggggggg kirjoitti:

Ola Salon ja koko The Arkin linjana on kautta bändin aikojen ollut kohauttaa mauttomuuden rajalla olevilla kommenteillaan. Se vaan on heidän tyylinsä. Ja mitä mä ymmärsin, Olahan ei varmastikaan tarkoittanut "dungtävling"-ilmaisullaan sitä, että järjestelyt olisivat olleet huonot, vaan lähinnä että euroviisut ovat instituutiona vähän kulahtaneet. Olen samaa mieltä. Eurooppaäänestää ihmeellistä moskaa kärkeen. Kyseinen Ruotsin edustusbiisi ei ole missään tapauksessa lähelläkään The Arkin parhaimmistoa. Kyseessä on hieno bändi ja arvostan Olaa esiintyjänä, näkisittepä hänet keikalla! Mikä karsima ja huumori.
        Ja kyllä, ovat tulossa Suomeen keikalle muistaakseni Ruisrockiin ja Ankkaan. The Ark on Suomen ystävä. Ei kantsi täällä polttaa siltoja koska Suomesta löytyy paljon faneja.

"Ola Salon ja koko The Arkin linjana on kautta bändin aikojen ollut kohauttaa mauttomuuden rajalla olevilla kommenteillaan. Se vaan on heidän tyylinsä. Ja mitä mä ymmärsin, Olahan ei varmastikaan tarkoittanut "dungtävling"-ilmaisullaan sitä, että järjestelyt olisivat olleet huonot, vaan lähinnä että euroviisut ovat instituutiona vähän kulahtaneet. Olen samaa mieltä. Eurooppaäänestää ihmeellistä moskaa kärkeen. Kyseinen Ruotsin edustusbiisi ei ole missään tapauksessa lähelläkään The Arkin parhaimmistoa. Kyseessä on hieno bändi ja arvostan Olaa esiintyjänä, näkisittepä hänet keikalla! Mikä karsima ja huumori.
        Ja kyllä, ovat tulossa Suomeen keikalle muistaakseni Ruisrockiin ja Ankkaan. The Ark on Suomen ystävä. Ei kantsi täällä polttaa siltoja koska Suomesta löytyy paljon faneja."

Eipä kannattais niin Olan polttaa siltoja Suomeen. Kukaan järkevä ihminen ei tahallaan ota sellasta asennetta ja tyyliä, että laukoo typeriä mielipiteitä, joista ihmiset voivat ottaa nokkiinsa. Fakta on, että Olalla on pissaa pahasti päässä ja sitä vaan vitutti koko kisa kun Suomi oli parempi.

• jjkjlk

Onhan niilläkin oikeus sanoa mielipiteensä. Musta Ruotsin esitys oli hyvä ja Ola laulaa mauhtavasti :)

• En voi tajuta

miksi ruotsalaisten pitäisi aina saada kaikki itselleen, ja sitten kun eivät saa, kiukuttelevat kuin pienet lapset, jotka ovat aina saaneet kaiken helpolla...

• disfunk

Ei se Ola tainnut haukkua Suomea, vaan oli ilmeisesti pettynyt siihen,että naapurimaat äänestivät taas vain toisiaan, eli siinä mielessä kisat olivat kai Olan mielestä vanhanaikaiset.

Ja olen kyllä Olan kanssa tasan samaa mieltä siitä, että aika monella, jotka äänestivät viisubiisejä on surkeaakin surkeampi maku!!! Vai miten voi muuten selittää Ukrainan ja Venäjän menestyksen kisoissa?

Ja enpä usko, että viisujen voittajakappale tai niitä foliopellejä muistetaan vuoden tai viikon kuluttua, kun taas The Ark kiertää ympäri maailmaa ja myy sikana levyjä!! Heja Ola!!

• worrying kind

osittain.

Ei Ola Suomea haukkunut ja totta on, että useimmat maat antoivat pisteensä naapurimailleen. Ja eiköhän Olan kommentin voi myös osittain huumorilla ottaa.

Venäjän menestystä en älyä, mutta Ukrainalla oli tarttuva kappale, hauska esitys ja mieleenpainuva esittäjä. Ei siis ihme, että se keräsi pisteitä.

• silti loistavia

Hei, Ola oli niin pettynyt ja vihainen, että kuulemma itki Euroviisujen lopputulosta. Tässä mielentilassa hän on antanut kitkeriä lausuntoja. Ja hän ei tosiaankaan kertaakaan moittinut Suomen viisuja, vaan Itämafian äänestyspoltiikkaa!!! Ja antoi vähän palautetta kuvausryhmälle, ehkä aiheesta?

Ola on makee tyyppi ja oikee tähti! Kyllä me fanit annetaan anteeksi, jokaiselta voi päästä sammakko suusta. Ola kehuu muuten AINA Suomea ja suomalaisia, älkääpäs unohtako!

• röefivjlfnjavns

Kuule, Ukraina ja Venäjä sentään oli aivan loistavia! Ruotsin kekkulipändi Ark sen sijaan... ja voin kyllä kertoa, että olen alan ihmisiä, että näkemystä ja kokemusta riittää.

• Tuli muistikatko, katoin kyllä melkein kaikki viisujen finaalin esitykset,mutten muista nähneeni Arkin esitystä... Mikä numero se oli? saattoi olla se, jonka missasin tylsänä? eli numero 9-11?

• joojojo

koko ohjelman on täyttä paskaa... musiikki todella huonoa ja naurettavaa... mokomatki kissan ristiäiset..

• en tajua

miksi viisuissa on aina niin paskaa musaa

• joku vaa
        en tajua kirjoitti:

miksi viisuissa on aina niin paskaa musaa

Tottakai niissä on paskaa musaa, onha ne euroviisut...

• sanoa

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.

• sanoo myös

kateus se vie kalatkin ojasta ;)

• mörö69

Huonoja häviäjiä..

• omiaan

Ola Salo sanoi tuon jo aikoja sitten Ruotsin euroviisujen aikaan. Joten turha vääristellä.

• onko ruotsalaiset

huonoja häviäjiä, mutta The Arkin heput näyttää ainakin olevan...

• youngforever

Saahan niitä Euroviisuja haukkuakkin jos vain olisi ollut jotain haukkumista, mutta kun ei ollut. Ruotsi on yllättävän huono häviäjä eli jättäkäämme heidän kommenttinsa omaan arvoonsa. Suomen Euroviisut kuuluvat ehdottomasti kaikkien aikojen Euroviisut top-10. En tiedä miksei Hannan esitys uponnut, mutta hyväkin esitys voi olla huono jos se esitetään väärässä välissä tai sitten kappale ei vain ollut yleisön makuun juuri tänä vuonna. Balladi voitti tänä vuonna ja sillä hyvä. Ukraina tuli toiseksi jopa koko Euroviisu historian kauheimmalla kappaleella (aika hyvä suoritus). Ja joku maa antoi Iso-Britannialle 12 pistettä. :0 Toivottavasti Suomi voittaa Euroviisut useammin, kuin kerran 50 vuodessa ja varmasti voittaakin, mahdollisesti jo ensi vuonna. Jään innolla odottamaan millaiset Euroviisut Serbia saa järjestää. :)

• meminirkki

Kyllä nuo minusta näytti parhaimmilta euroviisuilta mitä ikinä oli järjestetty Itsekin aluksi ajattelin Arkin voittavan, ja sitten kun näin Ukrainan esityksen ajattelin sen voittavan mutta kisat voittikin nainen joka näyttää mieheltä.

• ölfjgihgblz

The Ark ei haukkunut edelleenkään Suomen järjestelyjä, vaan euroviisuja yleensä. En ymmärrä kyllä totta puhuen mitä tuo maailman yksi loistavimmista bändeistä teki edes sontaviisuissa!

• kyllä minuakin
        ölfjgihgblz kirjoitti:

The Ark ei haukkunut edelleenkään Suomen järjestelyjä, vaan euroviisuja yleensä. En ymmärrä kyllä totta puhuen mitä tuo maailman yksi loistavimmista bändeistä teki edes sontaviisuissa!

ihmetyttää, miksi ainakin omasta mielestään maailmanluokan tähti alentuu tuollaiseen kisaan, jos sitä kerran niin surkeana pitää ;) Menisi vaan niille isoille lavoille, jos ressukka pääsee eikä lähtisi tälläisiin kissanristiäisiin!

• vee.aaa

Kysyin monta kertaa kaverilta kumpi tää laulaja on siis mies vai nainen.Tarkoitan tätä voittajaa mistä maasta nyt sitten olikaan,ei sillä niin ole väliä,

• merikkillini

Olipa se vaikea kohta ruotsinedustajalle ettei päässyt kuin hännille euroviisuissa
      joskus pitää oppia että kaikki ei tule vain siksiettä joskus on ollut hyvä esitys.
      The Ark oli turhaan mainostettu aika huono esitys kun vertaa kaikkiin toisiin
      vanhanaikainen ja huono esitys olisivat vaikka Carolan laittaneet ois ollut parempi vaikka ois mitä laulellut siellä
      pettymystä ei osaa kaikki ottaa mitenkään vastaan se on niin vaikea kolhu että pitää sitten haukkua muita ja siirtää sitä pahaa oloa johonkin eikä osaa ottaa siitä vähän oppia näköjään
      The ark pitäs vähän kuunnella ja yrittää löytää positiivista ja huomata että joku toinen on kuitenkin aina joskus parempi kuin itse ja nyt oli vain hyvin moni parempi ,kasvunpaikka heille siis

• mood1

THE ARK TACKAR FINLAND FÖR EN FANTASTISK EUROVISIONSVECKA!!!

The Ark berättade vid sin hemkomst igår att trots förhoppningar om en mer framskjuten placering i tävlingen så har de haft en fantastisk vecka i Helsingfors.

“Vi har verkligen haft jättekul och vill återigen tacka alla för värdefull support både i Sverige och i Finland, sade bandet vid ankomsten till Malmö igår.”

Ola Salo fortsätter; “Vi blev mycket väl omhändertagna av alla som arbetat på plats med själva arrangemanget och om någon uppfattat att The Ark tyckt något annat så ber vi om ursäkt för det. Vi hade det toppen hela veckan!”

The Arks trumslagare Syvester Schlegel avslutar med hälsningen; “Nu ser vi fram emot sommarens spelningar och att få träffa alla i Finland igen.”

• heja sverige-heh-heh

Jopa Sillanpään leikki euroviisu laulu oli parempi kuin ruotsalaisten viisuihin laittama ujellus.

• faktoina

Älkää viitsikö yleistää. Se sontakisat-lausunto oli vain yhden kiuketelevan riikinkukon antama, eikä yleinen mielipide.

• musikkimaailmalle

Olihan se todelliselle musikkimaailmalle
      sontaa, Lordi oli ainnut joka edusti musikki,
      Ola vaan sanoi totuuden

• possunen

Näyttää siltä että ruotsalaiset alkavat jankuttamaan että meidän euroviisut oli muka sontakisoiksi. Taitaa olla vähän ruuvi löysällä

• possunen 2

taitavat olla vaan niin hiiiitsin viiitsin katteellisia kun eivät itte pärjänneet ja suomikin meni niitten ohi pisteissä....;) ;) ;) on tosiaan ruuvit löysälläääää.....

• possunen
        possunen 2 kirjoitti:

taitavat olla vaan niin hiiiitsin viiitsin katteellisia kun eivät itte pärjänneet ja suomikin meni niitten ohi pisteissä....;) ;) ;) on tosiaan ruuvit löysälläääää.....

Joo the ark ei pärjänny siinä euroviisuissa kateellisia koko porukka suomellla oli hyvät mahdolli suudet voitoon mutta ei tullu kun seittemästoista sia

• possunen
        possunen 2 kirjoitti:

ruuvit löysällä on kyllä tosiaan ruotsilla ensin ruotti antaa suomelle kaksitoista pistettä ja sitten haukkuu suomen viisuja sonnaksi

• possunen 2
        possunen kirjoitti:

Joo the ark ei pärjänny siinä euroviisuissa kateellisia koko porukka suomellla oli hyvät mahdolli suudet voitoon mutta ei tullu kun seittemästoista sia

näin on asian laita.....;) suomella taisi olla liian tavallinen kappale kun muut hyppi teflonpuvut päällä ja esitti teletappeja....juu hyvä jutskaloinen....:) ois meidänki pitänyt hanna pukea norsuksi niin oiskohan voitto tullunna ? :)

• possunen
        possunen 2 kirjoitti:

näin on asian laita.....;) suomella taisi olla liian tavallinen kappale kun muut hyppi teflonpuvut päällä ja esitti teletappeja....juu hyvä jutskaloinen....:) ois meidänki pitänyt hanna pukea norsuksi niin oiskohan voitto tullunna ? :)

sama homma miten ruotsi julkeaa ilkkua suomea suomella oli hyvät viisut miten käy jos ruotsi voittaaa viisut sinne pistetään ja suomi alkaa ilkkua

• vähentää paskaa

Silloin kun Suomi esitti kappaleet suomeksi ja Iso-Britannia, Irlanti ja Malta saivat joka vuosi kielensä ansiosta suhteettoman suuria pistemääriä, suomalaisten mielestä viisut olivat paskaa, mutta ruotsalaisten mielestä ihan ok.

Silloin kun Ruotsilla meni ihan hyvin, ruotsalaisia ei harmittanut kovin paljon, että jakautunut Jugoslavia vaikutti viisujen tulokseen keskinäisellä yhteistyöllä ja avunannolla. Silloin Suomi sai laulaa englanniksi ja enää se ei ollutkaan niin paskaa. Se oli ihan ok.

Nyt kun Ruotsilla menee aiempaan tasoon nähden huonosti, kaikki on niin paskaa. Suomalaisten mielestä kaikki on ihan ok.

Objektiivisesti tarkasteltuna ruotsalaiset ovat oikeassa siinä, että viisuissa on paljon paskaa ja osa siitä paskasta on ruotsalaisten itsensä tuottamaa sontaa. Pohjoismaiden keskinäinen naapuriapu vetää lähes vertoja entisen Jugoslavian maiden yhteistyölle. Ruotsin kappale oli tänä vuonna todella huono, aivan kuten Suomenkin, mutta finaalista tippui Itä-Euroopan YYA:n vuoksi hyviä kappaleita. Se on paskaa, ei Ruotsin huono sijoitus.

Miksi joka vuosi joku valittaa samasta asiasta eikä asialle silti tehdä mitään? Eurooppa suorastaan kerjää lohkojakoa äänestykseen, nyt myös Ruotsi tahtoo sitä kurkku karheana huutaen. Kansa pyytää, kansa saa.

PS. Kypros antoi Kreikalle 12 pistettä, kuten oli odotettavissa. :)

• qåp¨kasåpdk

Kuka tommosta rällätystä edes kuuntelee? Hirveetä skeidaa!

• viisut

eihän nää mitkään euroviisut ollut vaan vanhan kunnon interviisut tai sopotin laulupippalot...punalippu liehumaan

• tatuo

sanoi kettu pihlajanmarjoista! Luin noita ruotsalaisia iltapäivälehtiä eilen netistä. Ei voi kun todeta, että harvinaisen huonoja häviäjiä ovat. Valittavat, että YLE kuvauksellaan pilasi heiltä viisut. Eikös nyt kuitenkin ole niin, että siellä kisaa musiikki???

• ihan kamalaa

Ruotsin esitys oli jotakin aivan järkyttävää!!!! Meinas oksu tulla, kun näin ruotsin esiintymisen. Niin homoa, että ei oo mitään järkee!!! Kammottavaa katseltavaa. Hävetti oikeen ruotsin puolesta. Ja tuoko muka ennakkosuosikki, ei elämä!!! AAAAAARRRRGGGGGGGHHHH ihan puistattaa. Hyi hitto.

• anneji

Todellakin aika karmea! Vaikka oli siellä muitakin ei niin hyviä.. omasta mielestä ruotsi oli huonoimpia, oli siellä jotain esityksiä(ja kappaleita) joiden aikana päätä särki. Ehkä joku tykkäs?

• lydel90

Varmasti vituttaa kun jäi meijän taakse. Jos ne olis saanu meiltä 12 pistettä, olis kyl toisin. Mut onnex ei. Hanna oli kuiteskin aika huono. :/ Eikä niitä pisteitä näkyny edes nenä kiinni ruudussa.

• kansaa

Ainahan ruottalaiset on ollut huvittavia, maa missä on miehellä mitali sodasta, niin miestä sanotaan varkaaksi, ja tästä Salosta tuli mieleen puudelihomo, rohkea mies oli kun uskalsi ottaa paidan pois päältä, ei pelänny että olisi lokki napannut.

Virolaiset ovat paljon fiksumpia.

• ovat olleet

rutisevia niiskuneitejä.Enpä tiedä Hannan valittaneen,vaikka päätyi sijalle 17.Meitin euroviisut olivat kyllä hieno tapahtuma,jossa oli hienosti otettu suomalaisuuden syvin olemus teemaan.Ruotsalaiset ovat vain huonoja häviäjiä.Ei tarvi ensi vuonna osallistua euroviisuihin Serbiassa,itkuiikat,jos tapahtuma ei kelpaa!

• Framus

Eihän sitä mitenkään voi menestyä äänestyksessä, kun ylen paskaväki ei saanut esiintymislavaa pyörimään oikein ja kuvakulmat olivat väärältä puolelta.

• mustaenkeli91

että ne ruotsalaiset on huonoja häviäjiä!!! ihan p***a oli niiden esitys omasta mielestäni et etteivät työntäis niitä meloneja neniinsä...

• hej!
    • TimoSusi

Kannattaa ensin Arkin "poikien" katsoa peiliin, ennenkuin huonoina häviäjinä alkavat mollaamaan Euroviisujen järjestelyjä!

Ihan oikeasti: tylsä purkka-pop-biisi 1970-luvun henkeen ja laulaja Salo näytti lähinnä kulahtaneelta riikinkukolta "lava-asussaan". Syy menestymättömyyteen on itseasiassa bändin tosi huonossa biisissä ja esiintymis-tyylissä. Joten: pelin eteen "pojat" ja mussutus pois!

Koettakaa edes nauraa itsellenne, jos ette muuhun pysty.

• huhhuhhuh

Itse bändi, The Ark ei todellakaan ole mollannut Euroviisujen järjestelyjä, ainoastaan sitä että naapurimaat äänestävät toisiaan. Ja sitä juuri tarkoitti Olan roskakisa -ilmaus.

• kyllä olivat

ruotsalaiset hymy korvissa kun voittivat suomen finaalissa olympialaisissa. sitten ku karvas tappio koittaa niin johan hymy hyytyy ja kaikki on paskaa! ruotsi ei kestä tappiota eikä herjaa! ruotsi on paska vittuun koko kieli ja eristetään maa! paskaa kaikki! joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön !

• lapsellisia...

Kyllähän ne Ruotsalaiset tuntee kaikki yhtä lapsellisia mikään asia ei ole hyvä muutakun oman maan asiat, kaikki muu lyödään lyttyyn.
      Ja jos heidän järjestelmiään arvostellaan huonoiksi niin siitähän ruotsalaiset ottavat nokkiinsa. ei niiden puheita vakavasti tarvi ottaa, ovat niin säälittäviä muutenkin.

• SatuSisko

Huhhuh teidän kanssa. Kyllä huomaa kun on juntit asialla - heti kun haukutaan Ruotsia kaikessa mahdollisessa mitä keksitään, on viesteissä kirjoitusvirheitä, jotka olis pitänyt oppia jo ala-asteella. Hehe... Puhumattakaan mistään stereotypioista joita viljellään vaahto suupielistä valuen.

Hankkikaa elämä, ette vermaan ole koskaan edes nähneet ruotsalaista. Eikä se ole niiden vika, jos ette osaa kieltä.

• ejnkakn

Ruotsalaiset ovat naurettavia! ei yksinkertaisesti voi hyväksyä tappioonsa. Varmaan kohta väittävät että luistimet olivat huonot eikä luistaneet tai jää oli perseestä nii ei voinut pelata kunnolla. Paska ja muilta kopioitu biisi.. HEI KEKSIKÄÄ RUOTSALAISET JOTAIN OMAA JOSKUS ! ! ! !

• .....

arkilla oli vain kovat odotukset viisujen suhteen ja olivat varmoja voitosta...nähtävästi huonoja häviäjiä:///

• vakavaa...

Kyllä on taas tehty kärpäsestä härkänen. Ruotsissa monta vuotta asuneena ällöttää tämä Ruotsi viha. Ruotsalaiset ovat ihan kivoja.Sille ne eivät mahda mitään jos niillä on parempi itsetunto kun meillä. Lapsellisia ovat kyllä ja kai ihan terveesti.Tuttua on myös että eivät osaa hävitä. Mutta ei se nyt maailmaa kaada. Kuinka paljon täällä etukäteen haukuttiin kisoja ihan itse, puhumattakaan jälkeenpäin.Tunnen kyllä samanheimoisuutta enemmän Ruotsalaisten kanssa kun yhdenkään itänaapurin.Arvostella saa mutta noi törkykirjoitukset on liikaa. Kertovat vaan kirjoittajan sivistymättömyydestä.

• TTKK

Ei voida sanoa että ruotsalaiset ovat huonoja häviämään vaan diivamaiset popstarat...

• Ringmar

Jääkendo ja euroviisut ovat pelkkää roskaviihdettä. Hauskaa ja samalla vähän surullista lukea teidän viestejä. Lukekaa kirjallisuutta ja juokaa teetä viinan sijaan.

• hyvä te...

Olisitte vielä oikeasti viitsineet lukea ja tajuta mitä The Arkin laulaja tarkoitti, ennen kuin aloitte haukkua.

Siinähän ei siis haukuttu Suomea tai viisujen järjestelyjä millään tavalla. Kritiikki kohdistui entisiin itäblokin maihin, jotka äänestivät Venäjää ja naapurimaitaan. Sitten kun näitä maita on noin 30, niin läntisillä Euroopan mailla ei ollut mitään mahdollisuuksia pärjätä.

Kannattaa uskoa Iltalehteä ja Iltasanomia, varsinkin kun oikeat sanomalehdet tulkitsivat tämän The Arkin lausunnon tuolla edellä mainitulla tavalla.

• hehehe RESSUKAT

Ei swedupuppeleilla pokka pidä kun voitettiin ne lätkässä ja lauluissa...voi voi voi. OLIS PELLET HILJAA EIKÄ VALITTAIS.

• juza55

minkä takia jokapaikanluuru Krisse piti tuoda Euroviisuihin ????

• juza55

niinpä niin se on tämmöistä svedujen kaa

• ei ahdista yhtään

pitäähään ruotsalaisten joku selitys keksiä huonolle menestykselle. tekstiteeveessä (mtv3) oli että ylellä oli huonot kuvakulmat ja että äänestyssysteemi on epäreilu

• Rutsalaiset

puhuivat asiaa,ja joukkue lajeissa pärjäävät AINA Suomea paremmin.Sorry vaikka oonki SUOMALAINEN;-)

• Kansalainen-M

Jälleen kerran se nähtiin millasia uikuttavia luusereita nuo ruåtsalaiset on.
      Aina kun häviävät jossain niin alkaa valtaisa valitus ja protestien esitys (yleensä urheilussa).

Siis ei vois olla jälkeen jääneempää kansaa kun on tuo naurettava kansa naapurissamme. Tyypit on kuin pilalle hemmoteltuja pikkupentuja jotka kitisee joka asiasta heti jos asiat ei mene kuten itse halutaan.
      Hävettää tuon turhan maan puolesta...

• Muistaja

En tiedä kuinka moni on jo tästäkin maininnut, mutta 2003 jääkiekon MM-kisojen lopputulos aiheutti saman: ruotsalaiset haukkuivat Suomen kisajärjestelyjä ja jopa YLEä syytettiin vääränlaisten kuvakulmien näyttämisestä televisiossa. Ruotsihan hävisi Kanadalle finaalissa tuolloin. Syyllinen oli siis silloinkin Suomi.

• Pohjan-Akka

Ruotsalaiset ovat sellaisia hemmoteltuja, ei heiidän jutuistaan kannata mitään välittää.

Kun suomalaiset leipoo hiekkakakkuja niin nämä baakaa sockerkakaa. Ruotsalaiset ovat aina pumpulissa kasvaneet. Jos ei koko Eurooppa ole uus-abba -linjoilla, niin koko muu Europpa on ihan "itää". Ruotsi ajattelee olevansa öänsi, vaikka elää menneessä ylpeydessään.

No, siitäs saivat nokilleen: Euroviisut näytti tolloimmillekin svenssoneille, että asuu täällä muitakin kuin "juoppo-pekkoja". Olkoot paskat kateellisia!

TOINEN NÄKÖKULMA ASIAAN:

Minusta tuossa aftonbladetin jutussa ei TOSIAANKAAN haukuta itse viisuja, vaan varsinainen Arkin lausuman sisältö on se, että kisat olivat paskakisat, koska hänen edustamansa musiikkilaji ei menestynyt. Niinkinhän VOI ajatella. Poikanikin sanoi, että itäeurooppalaiset ovat niin juntteja, ettei homopoppi mene läpi. Sekin on yksi näkökulma asiaan. Ark oli liian ruotsalainen : )

• Hjyvä kysymys

Miksi osallistuivat viisuihin, jos kerran on niin huonot kisat??????

• kelluja

Tosiaankin naiivia lässytystä ruåttalaisilta muka-rokkareilta. Kauhee itku heti jos ei oo 5 parhaan joukossa. Katsojat päätti ja tulos oli tämä. Ihan oikein niille pelleille :)

• että kun ei menesty

odotusten mukaan, niin se johtuu aina kaikesta muusta kuin itsestä. Sitähän tuokin ruotsalaisten haukkuminen vain on.

• Ei kestä pettymyksiä

Arkin biisi oli vanhanaikainen euroviisuhumppa. Show oli lattea ja mauton. Samaa sarjaa brittien vedon kanssa.

Suurin ihme on se miten se nousi niin korkealle vedonlyöntitilastoissa.

• minä ite

ihan hyvät ne oli... Ruotsalaiset vaan ei ymmärrä mistää hyvästä mitään :D

• ...

Ruotsin lehdissä kirjoitellaankin kaikenlaista huonoista viisuista, mutta älkää nyt jumalauta Olaa syyttäkö!

• Kertovat suomesta
    • Kelton

Ruotsi on aina ollut huono häviäjä. Viisut oli hyvät ja erittäin hyvin järjestetyt. Oikea maa voitti. Nii, että ruotsalaiset vaa ei kestä hävitä.

• rouva tuura

koliluukku on herkkä tappiolle

• Hienoa olla finne

Ruottalaiset ovat ikävä kyllä näyttäneet huonon esimerkin siitä, kun ei osata hävitä kisoissa ja varmaan ottaa koville myös se, että jääkiekossa jäätiin mitallitta.
      Ja viisut oli hieno (valo)show, jota lähes kaikki maat osasivat arvostaa.

• sddsggg

homoilupaskaa!!!

vidunsvedutndfgdfg

• -hakan_

Mikä se toinen biisi oli jota The Ark mukamas kopioitti...se biisi kyl kuulosti niin tutulta...

• Eipä niide piisi ollu mikää hyvä!

Ainut hyvä asia ruottissa on Hyvä metalli musiikki!

Olisivat vaa laittaneet vaikka Hammerfallin euroviisuihi ni olisivat kenties voittaneet Temppeli Ritarin otteella... kaiketi ^^

• osb!

Ei näitten homojen itkuja kannata ottaa vakavasti.

• Joo järjestelyt oli kyl ihan hupulta, mutta biisit paskoja, jopa Ola Salo oli shittiä, ruotsi ei saanut mitään sinä viikonloppuna joten varmaan vitutti. Ei paremmax pystyis kuitenkAAAN PETTERIT.

• Iskä vm 58

No mutta ovatko Ruotsalaiset kääntymässä kun moittivat euroviisuja,sehän on samalla homojen suurinmpia kohtaamisia ja luulisi olevan kuin tehty heille!No eipä kyllä yllätä,mutta ollaan ylpeitä Suomalaiset,taas kerran näytimme maailmalle ja kateellisille Ruotsalaisille mitä meillä osataan!

• PASKAA..

Vain suomalaiset ovat niin tyhmiä, että kuuntelevat paskaa.

• ruotsalaisilta

Lordi otti nappas viisut Suomeen ja Ark ei pärjännyt vaan kappas vaan viisut käänty päälaelleen, itäblokki ja nappas voiton Ruotsin nenän edestä. Ikävä muistaa mutta Ruotsi syytti Suomea aikoinaan Estonian uppoamisesta. Suomen syytä oli kaikki. Eihän pullamössö kansa erehdy missään. Estoniakin sattu uppoamaan Suomen vastuualueeseen kuuluvilla vesillä. Ja euroviisut???? Nekin olivat Suomen vastuualueella, onneksi ei kuitenkaan jääkiekko. Suomi voitti hopeaa!

• one points

Ruotsalaiset ovat semmoisia vanhoissa kuvioissaan pyöriskeleviä nynnyjä.
      Ruotsalaiset jämähtäneet jonnekin 80-luvulle.
      Se heidän Ark-bändinsä ja laulunsa oli kerrassan itse perseestä. Aivan kuin joku aloitteleva pikkubändi räpiköi jotain. Hohoijaa sentään.
      Tosin se serbian voittokappale oli samanlainen paskalaulu, esittäjäkin kuin 15-vuotinen pojanpätkä (kaiketi oli kuitenkin tyttö), mitä ne ihmiset oikein kuulivat siitä, sanat perseestä...ei tule mieleen säveltäkään...
      Olikohan kyseessä taas joku poliittinen kikka joillakin tahoilla... mene tiedä.

• ...kyllä hävettää...

...olla suomalainen kun lukee tätä tekstiä tällä sivulla!!! Tiesinhän että suomalaiset aina olleet kateellisia Ruotsille jostain syystä mutta näin HELVETIN KATKERIA!!! Olen asunut Ruotsissa jo yli 30 vuotta enkä kyllä vielä tähän päivään mennessä kuullut ruotsalaisen suusta mitään vastaavaa suomalaisia kohtaan! Päin vastoin, ruotsalaiset kunnioittavat suomalaisia Suomen maata monella tavalla. Olavi Salo (kuinkas ruottalaiselta tuo nimi kuulostaa!!!!) on vaan niitä ihmisiä jotka purkavat itseään sillä hetkellä kun tarvetta tuntuu, ajattelematta niin tarkkaan että julkisuuden henkilönä pitäisi varoa jokaista henkäystä. Ja sitten kun katkerat ja kateelliset suomalaiset vääristelevät sanat oman itsetuntonsa kohottamiseksi syntyy tälläistä löllöä. Mutta että näin hemmetin pitkään olette jaksaneet purkaa katkeruuttanne.... ette ilmeisesti älyä edes hävetä... joten minä teen sen puolestanne!

• sanaton...
        ...kyllä hävettää... kirjoitti:

...olla suomalainen kun lukee tätä tekstiä tällä sivulla!!! Tiesinhän että suomalaiset aina olleet kateellisia Ruotsille jostain syystä mutta näin HELVETIN KATKERIA!!! Olen asunut Ruotsissa jo yli 30 vuotta enkä kyllä vielä tähän päivään mennessä kuullut ruotsalaisen suusta mitään vastaavaa suomalaisia kohtaan! Päin vastoin, ruotsalaiset kunnioittavat suomalaisia Suomen maata monella tavalla. Olavi Salo (kuinkas ruottalaiselta tuo nimi kuulostaa!!!!) on vaan niitä ihmisiä jotka purkavat itseään sillä hetkellä kun tarvetta tuntuu, ajattelematta niin tarkkaan että julkisuuden henkilönä pitäisi varoa jokaista henkäystä. Ja sitten kun katkerat ja kateelliset suomalaiset vääristelevät sanat oman itsetuntonsa kohottamiseksi syntyy tälläistä löllöä. Mutta että näin hemmetin pitkään olette jaksaneet purkaa katkeruuttanne.... ette ilmeisesti älyä edes hävetä... joten minä teen sen puolestanne!

Minä häpeän myös näitä kommentteja kaikkien suomalaisten puolesta

Ketjusta on poistettu 98 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7873
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4843
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3617
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2859
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2615
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2478
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe