Hei ajattelimme muuttaa Tornioon, mutta mistä vois kirvesmies kysellä töitä kertokaa.
Kirvesmies
5
1267
Vastaukset
- tämä..,
on provo tai olet vähän yksinkertainen - hyvät kirvesmiehet ovat täällä kiven alla - töitä löytyy ja voit valita parhaat hommat päältä.
- ei ole brovo
mutta kun en olekaan paikkakuntalainen niin enpä tiedä mistä kysellä, olen vain kuullut että siellä on kova rakennusbuumi, eli mistä kannattee alkaa kyselemään.
- 11111111
ei ole brovo kirjoitti:
mutta kun en olekaan paikkakuntalainen niin enpä tiedä mistä kysellä, olen vain kuullut että siellä on kova rakennusbuumi, eli mistä kannattee alkaa kyselemään.
kokeile nuita työvuikrausfirmoja niin pääset ainaki alkuun
- töitä
11111111 kirjoitti:
kokeile nuita työvuikrausfirmoja niin pääset ainaki alkuun
annatko linkkejä ja vinkkejä mistä kysyä
- Ei kysyvä tieltä eksy
töitä kirjoitti:
annatko linkkejä ja vinkkejä mistä kysyä
Otapas yhteyttä allaolevaan osoitteeseen, eiköhän ala töitä löytyä:
http://www.opteam.fi/tyopaikat/tornio.php
Työntäyteistä tulevaisuutta toivottaen ja tervetuloa Tornioon :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283376- 973166
- 763004
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702928"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532881Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862648- 352460
- 572331
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432185- 321953