En uskalla jutella miehille tai saati mennä treffeille.. Can U help me?

epätoivo-inen

Ongelmanani on se,että en uskalla mennä juttelemaan miehille..saati lähteä treffeille! Vaikka olisin miljoonan promillen humalassa,niin silti kartan miehiä kuin hiiri kissaa. Olen varma,että olen miesten silmissä lihava ja typerä. Vaikka jokainen mellyttää varmasti jotakin ja ei kukaan nyt ala päätä suoraa aukomaan. Minulla on maailman huonoin itseluottamus ja olen hirvittävän arka. Minua on aina kehuttu nätiksi ja eräällä nettisaitilla,missä on kuviani,olen saanut ihan kivasti kommentteja vastakkaiselta sukupuolelta,että olen nätti. Eniten pelkään,että olen miesten silmissä karmivan lihava. En ole normaalipainoinen,mutta melkein:) Muutama kilo pois niin olisin normaalipainoinen,mutta olen siis hieman tanakka kuitenkin,vaikka en lihava. Häiritseekö tämä miehiä?
Olen hirvittävän epävarma.
Olen 22-vuotias, eli kohderyhmäni miehet (20-27v) ovat kuitenkin jossain määrin vieläpä vähän ylipinnallisia..
Siskoni on järkännyt minulle sokkotreffit erään miehen kanssa,jonka kanssa olen jutellut messengerissä. Hän vaikuttaa mukavalta ja minä kuulemma hänen mielestään. En kuitenkaan uskalla tavata häntä oikeasti missään nimessä. Vaikka saisin 5000e en uskaltaisi tavata. Olen varma,että hän pettyy ja nauraa sitten selän takana minulle. Kun olen varma,että hän pitää minua lihavana ja rumana ja tyhmänä.

7

1711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UkkoMaahinen

Auttaisiko tässä worst case scenario? Pohdit, uskallatko mennä treffeille miehen kanssa?

Ensinnäkin, mikä on treffailun funktio? Sehän on kai se, että kaksi ihmistä tapaa ja katsoo, miellyttävätkö he toisiaan.

Jos he miellyttävät, niin se saattaa johtaa seurusteluun. Jos eivät, niin onko se niin kauheaa? Jollet ole lyönyt hirveää vetoa sen puolesta että saat miehen pokattua, et edes häviä rahaa, mikäli kemianne eivät kolahda :)

Itse mää en osaa ottaa treffailua noin ahdistavana ja itseinhoisena tapauksena. Jos sää sinkkuna menet treffeille, mikä on worst case scenario? Se kai, että tulet treffeiltä pois edelleen sinkkuna. Mikään ei muutu. Onko se nyt niin hirveää?

Varsinkaan kun muistaa, että suotuisten tuulien puhaltaessa onnistuneet treffit voivat muuttaa maailman!

• ljlsd

Näät joka päivä kaupungilla tai missä nyt liikutkin miehiä. Varmasti törmäät vähintään silloin tällöin poika porukkaan,jotka arvostelevat sinua- etkä tule koskaan edes tietämään sitä. Moni mies luo vastaan tulevista naisista jonkinlaista mielikuvaa,etkä koskaan saa tietää sitä. Jos treffit menevät pieleen, et todennäköisesti saa myöskään koskaan tietää miksi näin. Se ei välttämättä johdu ulkonäöstäsi tai luoteestasi. Vaan jostain ihan muusta. On olemassa ihmisiä,joissa ei ole kertakaikkiaan mitään vikaa,mutta kaikilla ei voi synkata kaikkien kanssa.
      Mahdollista on myös se,että mies pelkää treffienne jälkeen ettei kelpaa sinulle. Sinä voit kenties olla hänestä uskomaton seksipommi ja mies voi tuntea alemmuutta.
      Mene vain reippaasti treffeille ja baarissa juttelemaan. Et häviä mitään!! Ja jos joku sanoo jotain ilkeää, voit tuntea itsesi voittajaksi. Joku on vajonnut silloin paljon alemmas,kuin sinä koskaan!

• kerron totuuden.

Kuvat esiin, niin kerron absoluuttisen totuuden.

• Onn

Eipä siinä mitään jos nainen on ujo, väkisinkin jossain vaiheessa ne häntäheikit tulee heittään hetulaa että pääsisivät "läheisemmiksi" ja joskus toivon mukaan jopa pukille asti. Ja siinähän naisella se ujous helittää samalla. On tullut sivusta seurattua tämmöstä meininkiä ihan tarpeeks.

Vaan toista se on olla ujo mies. Kukaan nainen ei tule juttelemaan, vaikka vois kuvitella että naiset on niitä sosiaalisemman sukupuolen edustajia. Kuhan vaan kyyläilevät turvallisen välimatkan päästä, olkoon vaikka joku "tuu jutteleen" signaali tai mikä lie, mutta minkäs teet kun on niin saamarin paska itsetunto ettei kertakaikkiaan USKALLA mennä jutteleen niitä näitä.

• oooooooo

Noin "ruma, lihava ja tyhmä" ei taida olla vielä kypsä seurustelemaan. Jos olet täysin epävarma omasta hyvyydestäsi ja viehätysvoimastasi, on vaarana että lähdet sellaisen miehen matkaan, josta et oikeasti pidä, mutta jonka otat koska hän kelpuuttaa sinut. Samoin voit antaa kohdella itseäsi huonosti. Siitä seuraa vain surua ja vielä huonompi itsetunto. Itse seurustelukin voi olla myös tuskallista ja mennä ihan mönkään, jos ei osaa olla oma itsensä (kokemusta on).

Jos itsetuntosi on aivan nollassa, harkitse psykologin apua. Ihmisen viehättävyys syntyy siitä, että hänellä on itsevarmuutta ja rohkeutta olla oma itsenä, ei litteästä mahasta, vaikka näillä palstoilla välillä muuta annetaankin ymmärtää...

Ensin kannattaa opetella hyväksymään itsensä, vasta sen jälkeen tasa-arvoinen ja onnelinen seurustelu on mahdollista.

• ...

"Eniten pelkään,että olen miesten silmissä karmivan lihava. En ole normaalipainoinen,mutta melkein:) Muutama kilo pois niin olisin normaalipainoinen,mutta olen siis hieman tanakka kuitenkin,vaikka en lihava. Häiritseekö tämä miehiä?
      Olen hirvittävän epävarma.
      Olen 22-vuotias, eli kohderyhmäni miehet (20-27v) ovat kuitenkin jossain määrin vieläpä vähän ylipinnallisia.."

Miehet ovat keskenään erilaisia ja pitävät erilaisista naisista. Ei selviä kuin kokeilemalla, eli mene treffeille ja katsot miten käy ;)

Itse olen 22v mies ja mielestäni kaikkein seksikkäimmät naiset ovat juuri hieman ylipainoisia, ei kuitenkaan lihavia (painoindeksi siinä 25-28). Eli muutama "ylimääräinen" kilo ei häiritse, päin vastoin :) Ja en ole ainoa joka näin ajattelee. Melkein tuntuu että vähemmän on niitä jotka pitävät aivan langanlaihoista.

• PJT

Lähetä sille miehelle kuva itsestäsi.. jos sen mielestä olet liian lihava (hyvin epätodennäköistä, monet miehet pitävät enemmän hieman pyöreistä kuin laihoista naisista) niin selviäähän se kai sitten. Ja laitappa linkki tännekkin niihin kuviisi ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      4
      1644
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      116
      1623
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      243
      1149
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      919
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      856
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      835
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      823
    10. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      163
      819
    Aihe