Hei.
Täällä olis 30-vuotias mies vailla sulkkiskaveria, ihan kuntoilun ja kenties hieman myös painonpudotuksen merkeissä kaipaamassa.
Ei tarvitse olla sentään pelkkää "pallottelua", mutta ainakin aluksi olis kiva saada "vähän armoo":) jos olet huomattavasti kovatasoisempi (ja-kuntoisempi) kaveri.
Ikä mielellään 20-40 .
juha
Tampereelta
pelikaveria hakeva
2
837
Vastaukset
- Töppö2
...kun et hae squashkaveria!
Eipä tällä palstalla se ole edes mahdollista kun ei oo Squash-otsikkoa missään näkynytkään! - supernano
Hei,
Joko on sulkkiskaveri löytynyt? Olen 30-vuotias mies tampereelta jolla on sama ongelma. Haluaisin pelata sulkaa 1-2 krt viikossa. Pelaan kuntoilu mielessä. En siis ole mikään pro... mutta osaan minä jotain. Teen päiväduunia joten illat käy varsin hyvin sulkiksen peluuseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574