Tietääkö joku sanat tähän lauluun

h2o

"ei ilman taistelua käydä tietä kaitaa, ei ilman kyyneitä sielu pelastu"
Tämä ei ole mikään uutuus, vanhemmanpuoleinen hengellinen laulu on.

6

3287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja tässä tulee

      1. Ei ilman taistelua käydä tietä kaitaa, ei ilman kyyneitä voittolaulu soi,
      Ken tuskan ahjosssakin hiljaa olla taitaa,
      hän puhtaan kullan tavoin kimallella voi.

      2. Ei ilman taistelua kaadu synnin muuri,
      ei ilman kyyneleitä sielu pelastu.
      On ensin kiskottava irti pahan juuri,
      niin Kristuskuva puhtahana kirkastuu.

      3. Ei ilman taistelua saada nöyrää mieltä,
      ei ilman kyyneleitä mieli lannistu.
      Ei mikäään saasta kulkea voi taivastietä,
      se tie on veriuhrin kautta valkaistu.

      4. Ei ilman taistelua käydä Golgatalle,
      ei ilman kyyneleitä käydä ristin luo.
      On sileu suljettava tälle maailmalle,
      niin synnit kaikki puhtaaks´ pesee veren vuo.

      5. Ei taisteluitta luokse helimiportin tulla, ei omas´ voimas´ opi virttä Karitsan.
      Vain voima ihmeinen on Jeesuksessa mulla,
      vain Jeesusoven kautta käydään kunniaan.

      • h2o

        Kiitos, tuon laulun melodia on jo pari päivää soinut ajatuksissani sanatkin ovat nyt parina...


      • Herran soturi
        h2o kirjoitti:

        Kiitos, tuon laulun melodia on jo pari päivää soinut ajatuksissani sanatkin ovat nyt parina...

        Aivan ihana hengellinen laulu.Kertoo juuri siitä miten meidän uskovaisten tulisi taistella tällä uskon tiellä.Olin omassa elämässäni juuri tällaisessa tilanteessa kun kuulin tämän laulun monien monien vuosien jälkeen tv:7.Kun kuulin sen tiesin.että Jumala puhui minulle tämän laulun kautta ja sain siitä voimaa taisteluuni.Kiitos Herralle antakoon Jumala tulevinakin päivinä ja aina tallaista taistelu voimaa.että saavuttaisimme sitä hedelmää elämässämme jota Jumala meiltä odottaa.

        Siunausta ja voittovoimaa kaikille Herran tiellä kilvoitteleville!


      • Herran soturi
        Herran soturi kirjoitti:

        Aivan ihana hengellinen laulu.Kertoo juuri siitä miten meidän uskovaisten tulisi taistella tällä uskon tiellä.Olin omassa elämässäni juuri tällaisessa tilanteessa kun kuulin tämän laulun monien monien vuosien jälkeen tv:7.Kun kuulin sen tiesin.että Jumala puhui minulle tämän laulun kautta ja sain siitä voimaa taisteluuni.Kiitos Herralle antakoon Jumala tulevinakin päivinä ja aina tallaista taistelu voimaa.että saavuttaisimme sitä hedelmää elämässämme jota Jumala meiltä odottaa.

        Siunausta ja voittovoimaa kaikille Herran tiellä kilvoitteleville!

        Kiitos myös minun puolestani,että sain tään laulun sanat kun niitä etsin.
        Kiitos!


      • Herran soturi
        Herran soturi kirjoitti:

        Kiitos myös minun puolestani,että sain tään laulun sanat kun niitä etsin.
        Kiitos!

        Tämän laulun voi tilata myös Viestiveljien äänitteeltä.Cd:n nimi Lauluni kiitostasoi.Mutta kaikki Viestiveljien CD:eet löytyy heidän sivuiltaan.


      • Anonyymi

        Kiitos näistä laulun sanoista, olivat unohtuneet jo minulta!

        Jumalan siunatkoon sinua. Eino


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe