"ei ilman taistelua käydä tietä kaitaa, ei ilman kyyneitä sielu pelastu"
Tämä ei ole mikään uutuus, vanhemmanpuoleinen hengellinen laulu on.
Tietääkö joku sanat tähän lauluun
6
3569
Vastaukset
- ja tässä tulee
1. Ei ilman taistelua käydä tietä kaitaa, ei ilman kyyneitä voittolaulu soi,
Ken tuskan ahjosssakin hiljaa olla taitaa,
hän puhtaan kullan tavoin kimallella voi.
2. Ei ilman taistelua kaadu synnin muuri,
ei ilman kyyneleitä sielu pelastu.
On ensin kiskottava irti pahan juuri,
niin Kristuskuva puhtahana kirkastuu.
3. Ei ilman taistelua saada nöyrää mieltä,
ei ilman kyyneleitä mieli lannistu.
Ei mikäään saasta kulkea voi taivastietä,
se tie on veriuhrin kautta valkaistu.
4. Ei ilman taistelua käydä Golgatalle,
ei ilman kyyneleitä käydä ristin luo.
On sileu suljettava tälle maailmalle,
niin synnit kaikki puhtaaks´ pesee veren vuo.
5. Ei taisteluitta luokse helimiportin tulla, ei omas´ voimas´ opi virttä Karitsan.
Vain voima ihmeinen on Jeesuksessa mulla,
vain Jeesusoven kautta käydään kunniaan.- h2o
Kiitos, tuon laulun melodia on jo pari päivää soinut ajatuksissani sanatkin ovat nyt parina...
- Herran soturi
h2o kirjoitti:
Kiitos, tuon laulun melodia on jo pari päivää soinut ajatuksissani sanatkin ovat nyt parina...
Aivan ihana hengellinen laulu.Kertoo juuri siitä miten meidän uskovaisten tulisi taistella tällä uskon tiellä.Olin omassa elämässäni juuri tällaisessa tilanteessa kun kuulin tämän laulun monien monien vuosien jälkeen tv:7.Kun kuulin sen tiesin.että Jumala puhui minulle tämän laulun kautta ja sain siitä voimaa taisteluuni.Kiitos Herralle antakoon Jumala tulevinakin päivinä ja aina tallaista taistelu voimaa.että saavuttaisimme sitä hedelmää elämässämme jota Jumala meiltä odottaa.
Siunausta ja voittovoimaa kaikille Herran tiellä kilvoitteleville! - Herran soturi
Herran soturi kirjoitti:
Aivan ihana hengellinen laulu.Kertoo juuri siitä miten meidän uskovaisten tulisi taistella tällä uskon tiellä.Olin omassa elämässäni juuri tällaisessa tilanteessa kun kuulin tämän laulun monien monien vuosien jälkeen tv:7.Kun kuulin sen tiesin.että Jumala puhui minulle tämän laulun kautta ja sain siitä voimaa taisteluuni.Kiitos Herralle antakoon Jumala tulevinakin päivinä ja aina tallaista taistelu voimaa.että saavuttaisimme sitä hedelmää elämässämme jota Jumala meiltä odottaa.
Siunausta ja voittovoimaa kaikille Herran tiellä kilvoitteleville!Kiitos myös minun puolestani,että sain tään laulun sanat kun niitä etsin.
Kiitos! - Herran soturi
Herran soturi kirjoitti:
Kiitos myös minun puolestani,että sain tään laulun sanat kun niitä etsin.
Kiitos!Tämän laulun voi tilata myös Viestiveljien äänitteeltä.Cd:n nimi Lauluni kiitostasoi.Mutta kaikki Viestiveljien CD:eet löytyy heidän sivuiltaan.
- Anonyymi
Kiitos näistä laulun sanoista, olivat unohtuneet jo minulta!
Jumalan siunatkoon sinua. Eino
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1526309
- 491753
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381414- 461033
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se47928Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384876Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845