"ei ilman taistelua käydä tietä kaitaa, ei ilman kyyneitä sielu pelastu"
Tämä ei ole mikään uutuus, vanhemmanpuoleinen hengellinen laulu on.
Tietääkö joku sanat tähän lauluun
6
3375
Vastaukset
- ja tässä tulee
1. Ei ilman taistelua käydä tietä kaitaa, ei ilman kyyneitä voittolaulu soi,
Ken tuskan ahjosssakin hiljaa olla taitaa,
hän puhtaan kullan tavoin kimallella voi.
2. Ei ilman taistelua kaadu synnin muuri,
ei ilman kyyneleitä sielu pelastu.
On ensin kiskottava irti pahan juuri,
niin Kristuskuva puhtahana kirkastuu.
3. Ei ilman taistelua saada nöyrää mieltä,
ei ilman kyyneleitä mieli lannistu.
Ei mikäään saasta kulkea voi taivastietä,
se tie on veriuhrin kautta valkaistu.
4. Ei ilman taistelua käydä Golgatalle,
ei ilman kyyneleitä käydä ristin luo.
On sileu suljettava tälle maailmalle,
niin synnit kaikki puhtaaks´ pesee veren vuo.
5. Ei taisteluitta luokse helimiportin tulla, ei omas´ voimas´ opi virttä Karitsan.
Vain voima ihmeinen on Jeesuksessa mulla,
vain Jeesusoven kautta käydään kunniaan.- h2o
Kiitos, tuon laulun melodia on jo pari päivää soinut ajatuksissani sanatkin ovat nyt parina...
- Herran soturi
h2o kirjoitti:
Kiitos, tuon laulun melodia on jo pari päivää soinut ajatuksissani sanatkin ovat nyt parina...
Aivan ihana hengellinen laulu.Kertoo juuri siitä miten meidän uskovaisten tulisi taistella tällä uskon tiellä.Olin omassa elämässäni juuri tällaisessa tilanteessa kun kuulin tämän laulun monien monien vuosien jälkeen tv:7.Kun kuulin sen tiesin.että Jumala puhui minulle tämän laulun kautta ja sain siitä voimaa taisteluuni.Kiitos Herralle antakoon Jumala tulevinakin päivinä ja aina tallaista taistelu voimaa.että saavuttaisimme sitä hedelmää elämässämme jota Jumala meiltä odottaa.
Siunausta ja voittovoimaa kaikille Herran tiellä kilvoitteleville! - Herran soturi
Herran soturi kirjoitti:
Aivan ihana hengellinen laulu.Kertoo juuri siitä miten meidän uskovaisten tulisi taistella tällä uskon tiellä.Olin omassa elämässäni juuri tällaisessa tilanteessa kun kuulin tämän laulun monien monien vuosien jälkeen tv:7.Kun kuulin sen tiesin.että Jumala puhui minulle tämän laulun kautta ja sain siitä voimaa taisteluuni.Kiitos Herralle antakoon Jumala tulevinakin päivinä ja aina tallaista taistelu voimaa.että saavuttaisimme sitä hedelmää elämässämme jota Jumala meiltä odottaa.
Siunausta ja voittovoimaa kaikille Herran tiellä kilvoitteleville!Kiitos myös minun puolestani,että sain tään laulun sanat kun niitä etsin.
Kiitos! - Herran soturi
Herran soturi kirjoitti:
Kiitos myös minun puolestani,että sain tään laulun sanat kun niitä etsin.
Kiitos!Tämän laulun voi tilata myös Viestiveljien äänitteeltä.Cd:n nimi Lauluni kiitostasoi.Mutta kaikki Viestiveljien CD:eet löytyy heidän sivuiltaan.
- Anonyymi
Kiitos näistä laulun sanoista, olivat unohtuneet jo minulta!
Jumalan siunatkoon sinua. Eino
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019