Omistaako kukaan teistä Whist:n Solis Beauty Set:iä, tarkotan siis jalkojen- ja käsienhoitolaitetta? Itse ostin (osamaksulla) kyseisen kapineen töissä käyneeltä esittelijältä.. Ois kiva kuulla kokemuksia teiltä, keltä tälläinen laite löytyy.. Hintaahan laitteella oli lähes 400euroa..:/
En ole vielä ihan vakuuttunut laitteen toimivuudesta..
Whist, Solis Beauty Set
14
4791
Vastaukset
- aliska
Mulla on saman merkkinen mutta vanhempi itse olen tykännyt kovasti.Jaksaa pyörittää,kovat rakenne kynnet hioutuu hyvin pois,ainoa ongelma ehkä on se että en tiedä saako vaihtopäitä laitteeseen mistään,käytössä noin 7 vuotta
- Ä
MOI SOLIKSEN OSIA ETSI YRITYS FINATE
- Anonyymi
Sama kokemus, käytetty säännöllisesti ainakin 10v. Vaihtopäitä minäkin kaipailen
- majarmi
tosi tehokas laite tässä kaksi tyyyväistä naista sen kokeneenet. Rahasi ei todellakaan mene hukkaan sillä vuosien myötä sholl tulee kalliimmaksi.joten iekun kauppoja tekemään
- SolisMani-Pedicure
Kyllä on toimiva laite.
Ostaisin toisen, jos tietäisin mistä niitä nykyään saa.
Ihan esim. kumpi vaan alla olevista linkeistä löytyvistä tuotteista kävisi tai joku vastaava tuote.
http://www.solis.com/Beauty_Set.html
http://www.solis.com/Manicure_and_Pedicure_Set.html- nn
Huuto-netissä on myytävänä. 50€ huutona ja 80€ osta heti.
- Anonyymi
Minulla on kyseinen laite ja myyn sen kyllä mielelläni!
- Supo-Jatta
Minulla ollut useamman vuodenSolis Beauty Set tosi kätevä..nyt tarvitsisin varaosia..Tiedätkö esittelijän puh.numeroa ....saanko Kiitos;)
- Anonyymi
Minä ostin yli 20vuotta sitten ja nyt alkaa olla kuluneet jalkojen raspaukseen tarvittavat osat. En ole käynyt kertaakaan jalkahoitajalla. Raija
- Anonyymi
Mistä saisin tähän koneeseen ns.käyttöohjeet?en muista mitkä päät toimi mihinkin.
- Anonyymi
En ole käynyt minäkään ikinä jalkahoitajalla kun ei ole tarvinnut. En ole tarvinnut myöskään raspia enää vuosikymmeniin kun ei tule kovettumiakaan. On riittänyt kun pesun yhteydessä käytän kuorintahanskoja ja kuivauksen jälkeen hoitoöljyä. Kotona en myöskään käytä yleensä sukkia kuivattamassa jalkojani vaan kuljen paljain varpain. Varrettomat sukat on jalassa vain sen aikaa että öljy imeytyy ja sen jälkeen kotikenkänä matalat ilmavat sandaalit. Jalat kiittää.
- Anonyymi
Tykkään kovasti, nyt vaan tärkeimmän osan hukannut🙈
- Anonyymi
Osia saa tilattua, moottorikin vaihdettu😄
- Anonyymi
Mulla ollu parikymmentä vuotta ja olen tyytyväinen. Joitakin teriä olen joutunut uusimaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525350- 854042
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3422383Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2671952Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171818Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain571410Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951300- 701242
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331207Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2971190