Whist, Solis Beauty Set

nel-lie

Omistaako kukaan teistä Whist:n Solis Beauty Set:iä, tarkotan siis jalkojen- ja käsienhoitolaitetta? Itse ostin (osamaksulla) kyseisen kapineen töissä käyneeltä esittelijältä.. Ois kiva kuulla kokemuksia teiltä, keltä tälläinen laite löytyy.. Hintaahan laitteella oli lähes 400euroa..:/
En ole vielä ihan vakuuttunut laitteen toimivuudesta..

14

5518

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aliska

Mulla on saman merkkinen mutta vanhempi itse olen tykännyt kovasti.Jaksaa pyörittää,kovat rakenne kynnet hioutuu hyvin pois,ainoa ongelma ehkä on se että en tiedä saako vaihtopäitä laitteeseen mistään,käytössä noin 7 vuotta

• Ä

MOI SOLIKSEN OSIA ETSI YRITYS FINATE

• Anonyymi

Sama kokemus, käytetty säännöllisesti ainakin 10v. Vaihtopäitä minäkin kaipailen

• majarmi

tosi tehokas laite tässä kaksi tyyyväistä naista sen kokeneenet. Rahasi ei todellakaan mene hukkaan sillä vuosien myötä sholl tulee kalliimmaksi.joten iekun kauppoja tekemään

• SolisMani-Pedicure
      • nn

Huuto-netissä on myytävänä. 50€ huutona ja 80€ osta heti.

• Anonyymi

Minulla on kyseinen laite ja myyn sen kyllä mielelläni!

• Supo-Jatta

Minulla ollut useamman vuodenSolis Beauty Set tosi kätevä..nyt tarvitsisin varaosia..Tiedätkö esittelijän puh.numeroa ....saanko Kiitos;)

• Anonyymi

Minä ostin yli 20vuotta sitten ja nyt alkaa olla kuluneet jalkojen raspaukseen tarvittavat osat. En ole käynyt kertaakaan jalkahoitajalla. Raija

• Anonyymi

Mistä saisin tähän koneeseen ns.käyttöohjeet?en muista mitkä päät toimi mihinkin.

• Anonyymi

En ole käynyt minäkään ikinä jalkahoitajalla kun ei ole tarvinnut. En ole tarvinnut myöskään raspia enää vuosikymmeniin kun ei tule kovettumiakaan. On riittänyt kun pesun yhteydessä käytän kuorintahanskoja ja kuivauksen jälkeen hoitoöljyä. Kotona en myöskään käytä yleensä sukkia kuivattamassa jalkojani vaan kuljen paljain varpain. Varrettomat sukat on jalassa vain sen aikaa että öljy imeytyy ja sen jälkeen kotikenkänä matalat ilmavat sandaalit. Jalat kiittää.

• Anonyymi

Tykkään kovasti, nyt vaan tärkeimmän osan hukannut🙈

• Anonyymi

Osia saa tilattua, moottorikin vaihdettu😄

• Anonyymi

Mulla ollu parikymmentä vuotta ja olen tyytyväinen. Joitakin teriä olen joutunut uusimaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      379
      889
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      670
    4. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      180
      660
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      625
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      35
      604
    9. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      59
      590
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    Aihe