Kiitos kuppaajat!

strawberries

Hei kaikki kuppaajat jotka olette kirjoitelleet täällä! Haluan kiittää teitä jokaikistä jo valmiiksi - kuppasin hetki sitten ihka ensimmäistä kertaa teidän viestienne inspiroimana. Suu loksahti auki kun näin ja tunsin kupin vaikutuksen! Olin vähän epäilevällä mielin ensin, koska kuivaharjaukset, liikunta ja selluvoiteet eivät ole tehneet minkäänlaista vaikutusta reisiini.

Jos ja kun tämä auttaa vihdoinkin selluliittireisiini, olen teille ikuisesti kiitollinen. Olen hoikka (168/57), liikun säännöllisesti ja katson mitä suuhuni laitan. Sellari iskeytyi vaivakseni jo teininä ja on iän myötä vain pahentunut.

En ole 15 vuoteen käyttänyt shortseja, saati sitten lyhyitä hameita selluliitin vuoksi. Pelkissä bikineissä, ilman niihin kuuluvaa hametta en voisi kuvitellakaan nousevani seisomaan rannalla, saati sitten kylpylässä. Uimahallia vältän kuin ruttoa.. Joten ymmärrätte varmaan kuinka paljon selluliitti on elämääni häirinnyt..

Innolla kuppailen heti huomenna uudelleen!! :) Vielä kiitos teille viesteistä, hyvistä vinkeistä ja hierontaohjeista!

Lisään omat kokemukseni myös jollekin uudelle kuppaajalle;
- alkuun tosi hankala muistaa VETÄÄ kuppia ylöspäin, ei painaa
- Aqualan on ehdottomasti liian rasvainen koostumukseltaan, kysyin vartavasten apteekista mikä voisi olla sopiva voide ja sitä suositeltiin. Erisania näytti tuolla joku käyttävän.. sitä seuraavaksi.
- intoa piukassa en huomannut ottaa mittoja vielä tänään, mutta huomenna mitat ennen kuppailuja..

12

2165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pallo pylly :)

      Moi!! Ihanaa että on löytynyt taas uusi kuppaaja :) Mä oon käyttänyt tota s-marketeista saatavaa extra voidetta! se on tosi tosi riittoisaa ja hyvää tossa kuppauksessa! Nyt onkin mukavaa kun on taas uusi kokelas niin voidaan yhdessä jakaa kokemuksia ja tuloksia. Mä aloitin siis viime kesänä mut laiskuus iski ja nyt aloitin uudelleen. Tulin vaan heti kipeäksi eli joutuu siirtään taas sitä kunnon aloitusta varmaan ensi viikon alkuun. Mä keskityn nyt vain noihin mun kuhmuraisiin reisiin ja pyllyyn. Lantion mitta on tällä hetkellä, kun pylly otetaan mukaan 102 cm. pyrin pääsemään siihen 98 cm mikä mulla on joskus muinoin ollut! Olen 166 cm ja painan 60 kg. Muuten tyytyväinen itseeni mut noi pallot tossa yläreisillä ja sellari on ne mitkä haluan kehostani pois! Mut nyt kohti sellutonta kesää ja kuppailemisiin!

      • strawberries

        heips,

        Kiva kun löytyy vertaistukea! :) Muistelenkin, että tuo nimimerkki näkyi aiemmissa keskusteluissa. Muistin nyt tänä aamuna ottaa mitat, laitan ne tänne ylös niin saa halukkaat seurata tuloksia..

        reidet
        ylä 53,5, keski 47, ala 40,5
        takapuoli 92,5
        lantio 81,5
        vyötärö 72
        käsivarsi ala 25,5, ylä 27,5

        Otin nuo käsivarretkin kun niissä on kauhukseni näkynyt tänä talvena väsynyttä ihoa ja sellua! Yök! Rakastan avoimia toppeja ja hihattomia ja ällöttää kun näkyy muhkuraa.. Tosi varovasti olen pienimmällä kupilla mennyt käsivarret läpi, en oikein tiedä niistä verisuonista ja kun kainaloistahan ei saisi kuppailla..

        Sisäreisiä on pakko kyllä käydä kans läpi, siellä on senpäiväistä perunapeltoa. Täytyy vaan käyttää pientä kuppia ja imua ja varoa nivusaluetta.

        Vaihdellaan kuulumisia! Kuppausintoa! :)


      • aloittelija myös

        Moi! Mitä tarkoitat, että tulit kipeäksi ja pitää siirtää aloitusta ensi viikkoon? Eikö tuota kuppausta saa tehdä flunssassa? Itse olin viikko sitten kuumeessa ja edelleen hieman heikossa kunnossa, mutta aloitin kuppaamisen eilen.


      • pallo pylly :)
        aloittelija myös kirjoitti:

        Moi! Mitä tarkoitat, että tulit kipeäksi ja pitää siirtää aloitusta ensi viikkoon? Eikö tuota kuppausta saa tehdä flunssassa? Itse olin viikko sitten kuumeessa ja edelleen hieman heikossa kunnossa, mutta aloitin kuppaamisen eilen.

        Joo en mä kipeenä viitsi.. Menin niin huonoon kuntoon että ei olisi edes ollut voimaa tehdä tuota eikä sitä mun mielestä suositeltu sillon ohjeissakaan... Eli kipeenä ei kannata. En tiedä onko haittaa jos kuppaa kuumeessa, mutta itsellä ei tulis mieleen, koska kun olen kipeä, olen kunnolla kipee... :( Eli huomenna yritän taas jos olo olis jo parempi :)


      • pallo pylly :)
        strawberries kirjoitti:

        heips,

        Kiva kun löytyy vertaistukea! :) Muistelenkin, että tuo nimimerkki näkyi aiemmissa keskusteluissa. Muistin nyt tänä aamuna ottaa mitat, laitan ne tänne ylös niin saa halukkaat seurata tuloksia..

        reidet
        ylä 53,5, keski 47, ala 40,5
        takapuoli 92,5
        lantio 81,5
        vyötärö 72
        käsivarsi ala 25,5, ylä 27,5

        Otin nuo käsivarretkin kun niissä on kauhukseni näkynyt tänä talvena väsynyttä ihoa ja sellua! Yök! Rakastan avoimia toppeja ja hihattomia ja ällöttää kun näkyy muhkuraa.. Tosi varovasti olen pienimmällä kupilla mennyt käsivarret läpi, en oikein tiedä niistä verisuonista ja kun kainaloistahan ei saisi kuppailla..

        Sisäreisiä on pakko kyllä käydä kans läpi, siellä on senpäiväistä perunapeltoa. Täytyy vaan käyttää pientä kuppia ja imua ja varoa nivusaluetta.

        Vaihdellaan kuulumisia! Kuppausintoa! :)

        On kyllä mukavaa kun on taas ihmiset innostunu kuppaamaan. Itsekkin jaksaa sit paremmin kun on muitakin kuppaajia :) Kuppailemisiin ja ilmoittelen tuloksia kunhan vaan pääsen taas aloittamaan tuon kuppailun uudestaan :)


      • strawberries
        pallo pylly :) kirjoitti:

        Joo en mä kipeenä viitsi.. Menin niin huonoon kuntoon että ei olisi edes ollut voimaa tehdä tuota eikä sitä mun mielestä suositeltu sillon ohjeissakaan... Eli kipeenä ei kannata. En tiedä onko haittaa jos kuppaa kuumeessa, mutta itsellä ei tulis mieleen, koska kun olen kipeä, olen kunnolla kipee... :( Eli huomenna yritän taas jos olo olis jo parempi :)

        missä piileksit? joko olet parantunut?

        mulle iski tänään ihan hirveä uskon puute koko hommaan, mutta sitkeästi meinaan kyllä jatkaa vielä 2-3viikkoa. vessassa juokseminen on vähän vähentynyt, mutta herraisä sentään että jumpalla lentää hiki.. mahtaako johtua kuppauksesta? mä olen kyllä aina ollut kuin suihkusta tullut combatin jälkeen, etenkin kun olen käynyt tiiviimpään tahtiin jumpalla ja kuntotaso nousee. mutta en kyllä koskaan ole NÄIN paljon hikoillut.

        senttejä mittailin viime perjantaina viikon jälkeen, mutta mitään ei kyllä sillä suunnalla ollut tapahtunut. epäilen takapuolen 1,5 senttiä pienempää tulosta mittavirheeksi.. toisaalta olen koko talven ollut laiska jumppaamaan, ja nyt taas pumpin satojen kyykkyjen jälkeen en jaksa panikoida senteistä - niitä kun yleensä siinä hommassa saattaa tulla lisää. silmämääräisesti katsottuna jotain on kyllä tapahtunut, mutta kyllä sieltä sitä möhnää löytyy edelleen liikaa!

        ei muuta kuin jatketaan.. :D Aurinkoista viikonloppua!

        -kolme viikkoa kuppausta edessä ja kolme viikkoa lomaan - :D


      • pallo pylly :)
        strawberries kirjoitti:

        missä piileksit? joko olet parantunut?

        mulle iski tänään ihan hirveä uskon puute koko hommaan, mutta sitkeästi meinaan kyllä jatkaa vielä 2-3viikkoa. vessassa juokseminen on vähän vähentynyt, mutta herraisä sentään että jumpalla lentää hiki.. mahtaako johtua kuppauksesta? mä olen kyllä aina ollut kuin suihkusta tullut combatin jälkeen, etenkin kun olen käynyt tiiviimpään tahtiin jumpalla ja kuntotaso nousee. mutta en kyllä koskaan ole NÄIN paljon hikoillut.

        senttejä mittailin viime perjantaina viikon jälkeen, mutta mitään ei kyllä sillä suunnalla ollut tapahtunut. epäilen takapuolen 1,5 senttiä pienempää tulosta mittavirheeksi.. toisaalta olen koko talven ollut laiska jumppaamaan, ja nyt taas pumpin satojen kyykkyjen jälkeen en jaksa panikoida senteistä - niitä kun yleensä siinä hommassa saattaa tulla lisää. silmämääräisesti katsottuna jotain on kyllä tapahtunut, mutta kyllä sieltä sitä möhnää löytyy edelleen liikaa!

        ei muuta kuin jatketaan.. :D Aurinkoista viikonloppua!

        -kolme viikkoa kuppausta edessä ja kolme viikkoa lomaan - :D

        Kyllähän mä oon parantunu. Tää viikko on ensimmäinen terve viikko :) Oli ajatuksena että tänään aloitan kuppauksen! Nyt on vaan saatava se taas käyntiin. Sit kun sen saa alotettua niin kyllä sitä sitten taas kuppailee innolla :) Uskon puute on ihan normaalia kun kuitenkin sitä odottaa että tuloksia tulee todella nopeesti ja sit jos ei niin nopeesti tulekkaan niin tulee masennus että eihän tästä mitään tuu. Kyllä me vielä päästään samoihin kuin ap joka kyllä osaa motivoida noilla tuloksillaan :) Mut joo siis täällä ollaan hengessä mukana! Olipa mukavaa kun joku vielä muistaa minutkin :)

        Palaillaan ja mukavaa loman odotusta!


    • mie-77

      Mulla sama ongelma. Olen myös hoikka 165/54kg mutta selluliittiä löytyy. Vaikka olen varmaan nyt paksuimmillani niin jo nuorena (nyt 30v) mulla oli isohko paakku vasemman pakaran alapuolella. En kuvittele vaan kyllä se sielä on ja NÄKYY :(. Jalat myös muhkuraiset. oitan jumpata ja syödä terveellisesti. Myös selluliittiaineet kokeilu ja sitä hoikistavaa saunavyötä harkittu (tv-shop) kun en pitäis kiihdyttää verenkiertoa.

      Ei apau kyllä mistään. Voiteet ehkä vähän siloittaa mutta tuohon pakaran alla olevan paakkuun ei kyllä tehoo mikään.

      Rantsulla käytän lyhyttä hametta joka peittää suurimman osan muhkuroistani ja toivon, ettei kukaan tuijottaisi reisiäni.

      Mikäs tämä sinun käyttämäsi kuppaus homma on? Tiedän kyllä mitä kuppaaminen on mutta sain käsityksen, että teet sen kotona??? Ehkä ymmärsin väärin...

      Voisiko kuppaus tosiaan olla ratkasu. Toivo heräsi :)

      Kiitos sinule kun kerroit asiasta ja loit toivoa epätoivoon :)
      Mukavaa kevättä sinulle!

      • strawberries

        ..ketjua pidemmälle, sieltä löytyy kuppausketju yms muilla nimillä asiaa paljonkin kuppauksesta. Voit myös googlettaa "kuivakupit" tai "kuivakuppaus", niin löydät myös paikan mistä tilata kupit. Omani tulivat 3päivässä ja kustannus postikuluineen oli vähän alta 50e. Yhteen selluliittirasvaan saa kuitenkin pahimmillaan upotettua tuon rahasumman.. Ennemmin luottaisin ikivanhaan menetelmään kuin tv-shopin ihmetuotteisiin :) Vahvistusta löytyy kun luet ketjusta tuloksia..

        Olen myös ajatellut vähän tutkailla kirjallisuutta noiden akupunktiopisteiden suhteen - kupeilla kun voi niidenkin kautta saada apua moneen vaivaan.

        Olen nyt kupannut kaksi kertaa ja sujuu jo! Huonoa oloa ei ole tullut, janottaa kyllä ja vessassa saa juosta. Myös mustelmat ja huippaus ovat pysytelleet poissa. Tänään jumpalla tuntui kuin olisi tullut vuoden hiki pihalle..


    • muttu

      Minäkin olen uusi kuppailija, kiva kuulla että meitä on enemmänkin. Mä olen myös tosi hoikka, mutta reidet ja pakarat on aivan muhkuraiset, sellari alkoi ilmestyä 17v pillereiden myötä ja jatkuu vaan...

      Nyt takana puoltoista viikkoa, ja kuten tuossa aikasemmin kerroinkin, olen tehnyt testiksi vain toista pakaraa jotta näkisin mahdollisen eron. Ja sitä eroa kyllä on jo. Mutta sellaisen kumman jutun kyllä olen huommanut, että kuppailtu pakara näyttää sileältä aina heti kuppauksen jälkeen, mutta esim. seuraavana päivänä eroa ei huomaa enää niin selvästi...

      No, jatkan samalla linjalla, ja jos toinen pakara silenee kokonaan, on tämä oikeasti toimiva ja ihmeellinen keksintö.

      • :-D

        iho näyttää heti kuppauksen jälkeen sileämmältä, koska iho hieman turpoaa käsittelyn takia.
        Jossain vaiheessa muhkurat saattavat näkyä jopa ENEMMÄN, koska pienemmät alkavat sulaa ja ne pahimmat kovat pahkurat sitten näkyvät.
        Ei huolta, kyllä ne katoavat.

        Eikö sinua muttu hirvitä että toinen pakara on sitten kiinteä ja toinen muhkurainen? Siinä menee kuitenkin toiset 4vk että saat sen muhkurakannikan silenemään :-D . Meinaan vaan kun kesäkin tässä lähestyy uhkaavasti

        ap

        ps. minä aloitin kuppailemaan vuosi sitten.
        Ne sentit mitkä katosivat kuppauksella ovat pysyneet poissa :-) .
        Nykyisin olen ylläpidolla, eli kerran viikkoon kuppaan. Välissä oli muutaman viikon kausi etten tehnyt mitään ja huomasin että ei kannata! alkoi nimittäin jalat muhkuroitumaan :-/ .


      • munkkipossutuck
        :-D kirjoitti:

        iho näyttää heti kuppauksen jälkeen sileämmältä, koska iho hieman turpoaa käsittelyn takia.
        Jossain vaiheessa muhkurat saattavat näkyä jopa ENEMMÄN, koska pienemmät alkavat sulaa ja ne pahimmat kovat pahkurat sitten näkyvät.
        Ei huolta, kyllä ne katoavat.

        Eikö sinua muttu hirvitä että toinen pakara on sitten kiinteä ja toinen muhkurainen? Siinä menee kuitenkin toiset 4vk että saat sen muhkurakannikan silenemään :-D . Meinaan vaan kun kesäkin tässä lähestyy uhkaavasti

        ap

        ps. minä aloitin kuppailemaan vuosi sitten.
        Ne sentit mitkä katosivat kuppauksella ovat pysyneet poissa :-) .
        Nykyisin olen ylläpidolla, eli kerran viikkoon kuppaan. Välissä oli muutaman viikon kausi etten tehnyt mitään ja huomasin että ei kannata! alkoi nimittäin jalat muhkuroitumaan :-/ .

        äläsinäperrrrrrrrrrrrkele ala mulle mistään kuppauksista selittelee. Tanan taikauskoset kuppaeinot uskoo johonkin ikivanhoihin taikauskoisiin mukahoitoihin. Muhkuroitumaan ja muhkuroitumaan. Lopeta se pullan ja munkin mussutus niin ei muhkuroidu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      261
      2661
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1745
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      82
      1592
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1363
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1269
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      96
      1211
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1116
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      88
      1053
    9. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      114
      1037
    10. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      962
    Aihe