Terapeutin palkka

Hobboloi

Paljonko terapeutin palkka on? Onko se normaalitasoa vai ylempänä/alempana?

Onko terapeutin palkalla mahdollista omistaa kaksikerroksinen omakotitalo, jossa on uima-allas?

6

6541

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole

mahdollista omistaa... ikävä kyllä, menit "rahattomalle" alalle...

• sänssit on

Ala hyvä varma maksaja sisä siisti homma !! Voi saada vaikka millasen haluaa kämpän ei se normaalin duunarin palkan jälkeen jää...

• ---heh

Eiköhän palkka keksitasoa ole, 1700-2000 välillä.
      Asunnon ostoa koskee samat säännöt kuin elämistä, että pienillä menoilla voi säästää asunnon. Karsii turhia menoja ja heräte ostoksia pois.Jos poltaa ja juo, lopettaa ne jne....

• me martat <3<3

Asunnon ostoa koskee samat säännöt kuin elämistä elikkäs niin voi kertoa että kyllä meillä on omakotitalo meren rannaallaa ikävä kyllä, menit ''varakkaalla''alalle... raaakaastaaan taloamme eikä ole tarvinnut meidän kuluissa säästellä, kun mies on terapeutin sukua.

VASTAA
      Kerro kaverillekoti

• Terapeutti T

Mistä ihmeestä te revitte näitä summia.. Terapeutin palkka julkisella puolella määräytyy ammattinimikkeen mukaan esim sosiaalityöntekijällä lähtö 3100, psykologilla about sama (pk-seudulla). Osa kunnista maksaa siihen päälle terapeutin erikoistumislisää, joka jopa 500-600/kk. Yksityisellä puolella palkat n.50€/45min terapiatunti. Että näin. Ja tämä siis koskee psykoterapeutteja, sitä en tiedä mikä palkkaus esim fysio- tai puheterapeutilla on.

• J.Potter

Parisuhdeterapeutti saa palkkaa noin 2700-2300 välillä, mutta jos sivussa myyt luudanvarsia Dumbledorelle saat sellaiset 15000-16000 väliltä, Dumbledore on aina maksanut luudanvarsista hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe