semmost oo olemaskaa ...aina joutuu jostain tinkimään..
enempi tai vähempi
ihannemiäs
11
3023
Vastaukset
- nyt*
on sanomattakin selvää.
- W__
Lengendantappajan v-mäinen luonne tunnetaan :) RkO!
- ööööööööööööööööö
Kuinka säilytät ihannemiehen ihannemiehenä?
Olet tapaamatta häntä toista kertaa.
;-))
- sanotaan...
Ihannetyöpaikkojakaan ei ole. Joka työssä on muutama v... juttu, ja sitten pitää vain päättää, mitä niistä sietää. = ihannetyöpaikka.
Miesten kanssa on sama juttu. Päätät mitä v... juttuja kestät, ja mitä et kestä.
Mä en esimerkiksi kestä alkoholin suurkäyttöä. - hildurvonhopsis
Huonoo en huoli ja hyvää ei löydy. Siksi varmaan olenkin sinkku. Uskon kuitenkin joskus jostain löytyvän sellainen pitkä, raitis, tupakoimaton, urheilullinen, henkisesti tasapainoinen, älykäs, huumorintajuinen Ihana Mies. Ei tässä mitään hätää ole olla yksinkään.
Usko vain niin tapaat vielä joskus jonkun joka "kolahtaa". Hoida sillä aikaa itseäsi ja vaali kaikkia muita ihmissuhteitasi.- rimanalennus
- hildurvonhopsis
rimanalennus kirjoitti:
Kyllä ihannemieheni saa olla kalju. En vain muistanut sitä tähän laittaa.
Tuolla se kalju ihannemies onkin:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=500000000000009&posting=22000000026375717#22000000026375717
Eivät ne lapsetkaan haittaa, kunhan mies ei tule kokonaan minun siivelleni. Siipiveikot kierrän kaukaa. En itse myöskään siipeile. Kalju saa olla, mutta kelju ei saa olla. Toivottavasti en törmää koskaan HIV mieheen. Ystävyystasolle se kyllä silloin jää.
- Ninja-f
kyllä on vaikeeta sinulla , kun olet ihana itse ja miehestä ei sellaista löydy.
Voi sinua... tsemppihali...*wirn* - kurre72
Ei varmaan ole täydellistä miestä, mutta yhtä varmasti on täydellisiä naisia ;))
- peice
kuulostat jotenkin sellaiselle joka on joutunu pettymään pahasti suhteessa.. kyllä mä ainakin uskon et jokaiselle meistä on tarkoitettu joku jonka kanssa voi elää loppuelämänsä..
...noinhan se on, kuten ihannenaistenkin kohdalla. Ikääkin kaikille vajavaisille ehdokkaille tulee koko ajan lisää. Siksi niitä ehdokkaita ei kannattane ajatella ihannekumppaneina. Ihannetoiveet muuttunevat, kun erittäin hyvä osuu kohdalle. Ehkä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky635152Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2544222Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty583820Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1372206Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.221564Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar621207Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk6929- 93872
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137847Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii31827