Skeitti ohjeita, temppuja.

M4k

http://www.ehow.com/
Sieltä ylhäältä hakuun skeitti tempun nimi,
ja siinä on ohjeita.

Ps. pitää osata englantia, joissakin kuvat myös.

Tuolta opin Olliesta vähän ja Kickflipistä.

34

8746

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jay_man

      Tuolla on kans jotain.

      • aloitelija 1

        kiitti jay_man mäki sain vähä alku makuu skeittauksesta


    • erik 000000

      lol lol oot huono

      • skeittaaja 10.v

        hän antaa hyvän vinkin ja sä vaan oot et paskat! sielt mäki opin hardflipin ja kickflipin 360 ja 180 flipin! käykää ihmees tuolla! :DDD


      • errikeas
        skeittaaja 10.v kirjoitti:

        hän antaa hyvän vinkin ja sä vaan oot et paskat! sielt mäki opin hardflipin ja kickflipin 360 ja 180 flipin! käykää ihmees tuolla! :DDD

        Nonii turpa kii skeittaaja 10v. Tuskin joku 10v tenava osaa hard flipin ja 360 flipin?
        Vähä tyyppi kusettaa


      • Junitec
        errikeas kirjoitti:

        Nonii turpa kii skeittaaja 10v. Tuskin joku 10v tenava osaa hard flipin ja 360 flipin?
        Vähä tyyppi kusettaa

        Ja mistähän neiti sen tietää?


      • jaa.
        Junitec kirjoitti:

        Ja mistähän neiti sen tietää?

        =) liittyykö toi riita skeittailuun???


      • errikeas kirjoitti:

        Nonii turpa kii skeittaaja 10v. Tuskin joku 10v tenava osaa hard flipin ja 360 flipin?
        Vähä tyyppi kusettaa

        360 flip oon easy. :P


      • Da FuQ?
        skeittaaja 10.v kirjoitti:

        hän antaa hyvän vinkin ja sä vaan oot et paskat! sielt mäki opin hardflipin ja kickflipin 360 ja 180 flipin! käykää ihmees tuolla! :DDD

        Kato ku joku uskoo tota paska puhetta vittu jätkä on 10v helari joll on joku vitun marketti et turpa kii kakara


      • skat1
        t.utriainen kirjoitti:

        360 flip oon easy. :P

        ite et varmaa osaa sitäD:


    • looooooooou

      mikä olis hyvä lauta oon skeitannu 10krt mut haluun kunnon laudan heti ja laudan pitää käydä myöhemminkin ettei se oo kertakäyttö skeitti alottelijalle!!!???

      • Skedeejä

        No laminan sivuilta lamina.fi löytyy hyvii lautoi varmaan sullekki sopiva, siel on myös vinkkei skeittilautoihi!


    • Skedeejä

      skate3 on paras peli

    • Tinze93

      Katskoaa Youtubesta. Laitatte vain hakuun esim.how to ollie niin sieltä tulee videoita jos jonkunlaisia.

    • mirooo00

      en osaa popparia kunnol 10v mut osaan kick flipin ja ollien grindii jaetu grindii

    • gf

      jee

    • Ville991
    • ?

      Haittaako muka jos tytötki skeittaa????????

      • Helijuliaa

        mua ei ku oon itsekkin tyttö nii mäki skeittaan


      • Helijuliaa

        meidän luokkalaisii ei ainakaa haittaa ku se kuulemma sopii mulle


    • markku matikka

      silmiäni usko en kun se tyttö teki sen täydellisen frontside ollien !!!!

      • kipe.n

        miks sä laulat tota paskaa biisii kun et ees tie varmaan miten tehään kick flip


      • noob56

        robin-frontside ollie on ***** biisi


    • noob56

      kuka opetaa mulle kickflipin kun osaan ollien ja 90

      • lol xd!!!!

        no vedä se vitun jalka sivuu ku ollies vedetää etee haloohei :))))))


    • skate man

      onko micmacin dekit hyvii oono ostamassa

      • n00b skedettäjä

        kaveril on micmacin dekki ja on ihan helvetin hyvä


    • Take it easy^

      Puolet kommenteista pelkkää tempuilla leijumista, Eihän sillä iällä ole mitään väliä . Ihan hyvin voi 10v osata hardflipin ja olla parempi kuin sinä, jos et usko niin pidä se tieto itselläsi... parhaat neuvot/ vinkit täältä: http://www.youtube.com/user/sprocker7?feature=watch selittää todella tarkasti miten temppua voi harjoitella jne.. :)) P.S Ponkes the shop, overboard ja lamina noista liikkeistä kannattaa lautoja katella

    • skeittaaja123

      ite oon 10 ja osaan variali

    • skate_- boy

      osaattekste näitä temppuja indy nosegrab nollie

      ollie melon

    • ---

      Mun mielestä kans PJ Laddin Flatground Fundamentals (löytyy youtubest) on aika hyvä kokoelma flättitemppuja jossa se selittää miten ne tehään. Varjopuolena tietty jätkähän puhuu koko ajan englantia ja vetää temput suht nopeesti. Mut kannattaa tsekata.

    • 13vflikka:DD

      Njoo ite en hirveesti skeitannu mut osaan pari temppuu.. joo oon avan vitun poikamainen mut skeittaus on kivaa! :) laittakaa kaikkii trikkejä! ;)

    • EräJorma

      Täältä löytyy jonku verran http://www.ettala.com/?page_id=7 HUOM! Eero Ettala on lumilautailia joten suurin osa tempuista on lumilauta temppuja mutta löytyy myös skeitti temppuja.

    • koni12345

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      198
      32877
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      255
      21212
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      431
      10755
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6585
    5. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      72
      5420
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      53
      4755
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      195
      4030
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1597
    9. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      100
      1527
    10. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      52
      1459
    Aihe