Kyselisin, mistä kannattais tehdä lyöntiverkko kotipihaan? Millaisesta verkosta, millaisiin tolppiin kiinnitys ym? Mistä verkot ostaa jne.
Kiitti vinkeistä!
Lyöntiverkoista?
7
4519
Vastaukset
- pesis
http://ekoinet.workspace5.smilehouse.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=40-80150 katto tuolta tuo on pesäpalloon tarkoitettu verkko.
- Mo.
Itselleni muistaakseni hankittiin netistä verkko. Jostakin hankittiin metallista tai raudasta tanko ja koukut siihen ja verkko kiinni. Tanko on kahden puun oksissa kiinni. :)
- pesis
vanha tieto asiasta v:lta 1998
Alsuk Oy
32810 Peipohja
puh 0400 721518- zaa
Ei se välttämättä tarvitse verkko olla, pressu riitää ihan hyvin.
- llol
zaa kirjoitti:
Ei se välttämättä tarvitse verkko olla, pressu riitää ihan hyvin.
Ei pressu riitä läpi menee kun tarpeeksi hutkii
- ei
llol kirjoitti:
Ei pressu riitä läpi menee kun tarpeeksi hutkii
mulla meni ekä hutkasu pressusta läpi :/
- vähintään
ei kirjoitti:
mulla meni ekä hutkasu pressusta läpi :/
Pressuja on tietysti monenlaisia, mutta "kevytpeite" ei yksinään kestä mitään, se on puhki alta aikayksikön. Ilmastointiteipillä voi koittaa hätätilassa vetää aika tiukkaan ruudukkoon vahviketta ja tehdä paikkoja, mutta takana pitää silti olla toinen peite estämässä pallon karkaamista.
Kantsii koittaa hommata niin paksua kuin löytyy. Jos saa jostain jotain rekkapressun tyyppisiä "oikeita" paksuja pressuja, niin asia toinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854890- 1902278
- 371908
- 1331879
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231618- 751582
- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136