Onko kukaan ottanut penikseensä tatuointia ja missä liikkeessä? Mulla on ja olen ajatellut ottaa vielä terskaan. Onko kokemuksia?
Peniksen tatuointi
24
11084
Vastaukset
- l.ksyd
onpa sexyä ;P
Voi olla, että joudut hekeen paikkaa pitkään.
TODELLA harva tekee mitään kuvaa "aroille" alueille.- meetwurst...
Konnulla tekeevät. Ilmeisesti olet linnassa ottanut sen kuvan siihen kullinvarteenkin.
- tynnyrit
PÖNTTÖ!!!
- R.........
Minulla on varressa merihevonen,terskanpäässä kiinalainen merkki mikä tarkoittaa kultaa sekä kolmiot molemmilla sivuilla. Palleissa on numerot 1 ja 2 sekä eräs nimi. Ei otettu liikkeessä.
- ehehehehehehe
hehehee
voin kuvitella...
mutta miksi - R......
ehehehehehehe kirjoitti:
hehehee
voin kuvitella...
mutta miksiAjatelin testata kipukynnystäni ja ilmekkään ei värähtänyt tatuoidessa.
- viiraa
Oletko muuten varma, että se kiinalainen merkki tarkoittaa kultaa? Jäyniä on tehty...
- väliä...
viiraa kirjoitti:
Oletko muuten varma, että se kiinalainen merkki tarkoittaa kultaa? Jäyniä on tehty...
sillä loppujen lopuksi on mitä se merkki tarkoittaa? osaatko itse kiinaa? kuinka moni suomessa ylipäätään osaa? ja kuinka moni niistä osaajista kaverin kullinpään näkee? kuinka moni sen muutenkaan näkee?
- ape55
missä otit mä haluisin ,mutta liikkeet ei tahdo tehdä
- gjhk
repesin, anteeksi
- o=========>
Vain apina ottaa tatuoinnin vehkeeseensä.
- MustaSurma32
se on jo tatuoitu.
- ammatti-tatskari
on beenis väritetty siniseksi,
itse väritin - jannulta,
mikäli se tekee enään kuvia. viimeisimpien tietojeni mukaan tais tehdä braindamage tattoon nimellä?
- onnea matkaan
kerro jos löydät tatuointiliikkeen joka suostuu tekemään
Kivekset aloitettu. väritys kesken. kotona duunataan. Ompa hommaa, ei se kipeetä tee mutta ei se hyvällekkään tunnu.
- jube666
projekti on tekeillä vehkeeseeni, eikä koske
- vanha vitsi
tatuoi samalla 4x4 auton kuvan - kulkee paremmin paskassa
- huhhuh
miks vi*ussa haluisit munaas tatuoinnin? Tsiisus
- Pesishomo
Itse olen tatuoinut kivekseni. TATTOO YOU!!!
- Kuultua
Oon kuullut tarinan kaverista jollla oli tatuoitu terska mansikaksi. Toimii kuulemma joka kerta naisten kanssa... Treiffeille tuleville naisille sanoo vaan että, ota kermavaahto mukaan, mä tuon mansikan.
- Anonyymi
Mäkin aijon tatuida
- Anonyymi
minä otin tekstin Adam
Tom47
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2394399- 174139
Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi383960Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️343915Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.1613824Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k263802Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1243562Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.202974Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!192905Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?2622640