Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mikä toimisi parhaiten?

Muhkura :(

Olen vasta 18-vuotias, mitat jotakuinkin 159/49. Selluliittiä minulla on ollut niin pitkään kuin muistan, jopa silloin kun painoin syömishäiriön johdosta 42 kiloa. Sitä on takareisissä ja pakaroissa, ei mitenkään merkittävästi mutta seisoessa näkyy kuitenkin.

Mikä tällaiseen auttaisi parhaiten?

4

1160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mkay

      Moikka! Olen 182cm pitkä ja painan 71kg. En todellakaan ole ylipainoinen, mutta selluliittia on silti, kuten sinullakin.
      Minulla selluliitin kehittyminen vähentyi kuitenkin, kun huomasin runsaan vedenjuonnin edistävän aineenvaihduntaa. Vedenjuonti kaunistaa myös ihoa ja on parempi piristäjä, kuin esimerkiksi kahvi, joten suosittelen sitä muutenkin :)
      Lisäksi pakaroiden ja reisien kuivahieronta siihen tarkoitetulla hansikkaalla tms. edistää ihon pintaverenkiertoa, ja näin selluliittiakin kehittyy entistä vähemmän.
      Täytyy silti muistaa, että olemme naispuolisia henkilöitä ja selluliitti on meille ominaista. Langanlaihaan mallilookiin en edes haluaisi pyrkiä, se ei ole kovin suomalaista ja näyttää turhamaiselta. Koita syödä terveellisesti ja juoda paljon sitä vettä, eiköhän rasvakerroksen pitäisi hieman loitota!
      Toivottavasti tästä oli apua.

      • mari86

        Mittani ovat 168/65.... ja minulla myös sellua :) ei onneksi kovin näkyvää, mutta itseäni häiritsevää kylläkin. lenkkeily...etenkin pyöräily pitää itselläni sen poissa kuvioista ja kuten edellinen jo mainitsi niin vettä pitää juoda paljon.

        Joitain voiteita olen myös käyttänyt.... Avonin instant tone on mahtava suohke selluun, joten suosittelen myös sitä :)


    • pallo pylly :)

      Kokeile kuppausta! Se on tehokasta, mutta vaatii sen että joka päivä kuppaat 4 viikkoa, eli sitoutumista vaativaa puuhaa, mutta hauskaa :)

      • Muhkura :(

        Voisin kyl kokeilla mutta on aika hikiset hinnat noilla kupeilla. Eikö niitä saa mistään yksittäisinä kun kaikissa noissa mihin törmäsin pitää ostaa joku sata miljoonaa kuppia kerralla ja maksaa niistä lähemmäs 40e? O.O


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe