Mikä toimisi parhaiten?

Muhkura :(

Olen vasta 18-vuotias, mitat jotakuinkin 159/49. Selluliittiä minulla on ollut niin pitkään kuin muistan, jopa silloin kun painoin syömishäiriön johdosta 42 kiloa. Sitä on takareisissä ja pakaroissa, ei mitenkään merkittävästi mutta seisoessa näkyy kuitenkin.

Mikä tällaiseen auttaisi parhaiten?

4

1306

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mkay

Moikka! Olen 182cm pitkä ja painan 71kg. En todellakaan ole ylipainoinen, mutta selluliittia on silti, kuten sinullakin.
      Minulla selluliitin kehittyminen vähentyi kuitenkin, kun huomasin runsaan vedenjuonnin edistävän aineenvaihduntaa. Vedenjuonti kaunistaa myös ihoa ja on parempi piristäjä, kuin esimerkiksi kahvi, joten suosittelen sitä muutenkin :)
      Lisäksi pakaroiden ja reisien kuivahieronta siihen tarkoitetulla hansikkaalla tms. edistää ihon pintaverenkiertoa, ja näin selluliittiakin kehittyy entistä vähemmän.
      Täytyy silti muistaa, että olemme naispuolisia henkilöitä ja selluliitti on meille ominaista. Langanlaihaan mallilookiin en edes haluaisi pyrkiä, se ei ole kovin suomalaista ja näyttää turhamaiselta. Koita syödä terveellisesti ja juoda paljon sitä vettä, eiköhän rasvakerroksen pitäisi hieman loitota!
      Toivottavasti tästä oli apua.

• mari86

Mittani ovat 168/65.... ja minulla myös sellua :) ei onneksi kovin näkyvää, mutta itseäni häiritsevää kylläkin. lenkkeily...etenkin pyöräily pitää itselläni sen poissa kuvioista ja kuten edellinen jo mainitsi niin vettä pitää juoda paljon.

Joitain voiteita olen myös käyttänyt.... Avonin instant tone on mahtava suohke selluun, joten suosittelen myös sitä :)

• pallo pylly :)

Kokeile kuppausta! Se on tehokasta, mutta vaatii sen että joka päivä kuppaat 4 viikkoa, eli sitoutumista vaativaa puuhaa, mutta hauskaa :)

• Muhkura :(

Voisin kyl kokeilla mutta on aika hikiset hinnat noilla kupeilla. Eikö niitä saa mistään yksittäisinä kun kaikissa noissa mihin törmäsin pitää ostaa joku sata miljoonaa kuppia kerralla ja maksaa niistä lähemmäs 40e? O.O

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      405
      1726
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      145
      1121
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      67
      1073
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      87
      1065
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      101
      1004
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      142
      822
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      731
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      669
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      644
    Aihe