Eli, kertokaas onko olemassa sellaisia lyhempiaikaisia tatuointeja? Mistäs näitä kannattaisi hankkia? Muitankin kuin hennatatskoja.Kesän ajaksi olis kiva saada kuva näkyviin mutten uskalla ottaa ihan oikeaa tatuointia.
Lyhempiaikaisia tatuointeja?
2
412
Vastaukset
Osta kaupasta tusseja. Tatuointi on ikuinen, se mikä taas ei ole ikuinen, ei ole tatuointi.
hyvää "väliaikaista" tatuointia olekaan...mitä olen aiheesta esim. täälläkin lukenut. ei monikaan ole ollut tyytyväinen nuihin ns. "viiden vuoden" tatuointeihin. itse olen sitä mieltä, että kyllä kunnollista kuvaa, jonka suunnitteluun käyttää riittävästi aikaa jaksaa kyllä kantaa koko ikänsä, eikä sitä harmittele...päin vastoin tulee hinku saada lisää..
mutta tietenkin jos oikean tatuoinnin ottaa hetken mielijohteesta ja todella lyhyellä suunnittelulla...katuu varmasti kuvaansa ennemmin tai myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760