Mikä on kahvilatyöntekijän minimituntipalkka kesätöissä?
Kahvilatyöntekijän palkka
5
2569
Vastaukset
- palkkatietoja
onko A-oikeudet?, jos on niin reilu 9 euroa, jos ei reilu 8 euro. Riippuu myös monenvuoden työkokemus sulla on, ja tietty mikäli ylipäätään saat Tessin mukaista palkkaa kyseisessä paikassa.
- mmmmmm
Kahvilalla yleisesti tarkoitetaan paikkaa jossa ei ole anniskeluoikeuksia. TESsin mukainen tuntipalkka on 8,50 € / h. Mara-alallahan työkokemusvuodet lasketaan vain saman työnantajan työstä...
Ja TESsiähän on joka paikassa noudatettava,se kun on tällä alalla yleissitova, parempaa palkkaa saa toki maksaa muttei missään nimessä huonompaa!!!!!!
- maksetaan meillä
tunnilta, mutta ei mitään sunnuntai tms. lisiä. Ay-liittoon kuulumattomat saavat 50-cnt - 1 euroa enemmän.
- Tyttönen89
Saan tunnilta 6,20 € ja sanoivat että tämä on "opiskelijan palkka". Onkohan minua nyt kusetettu pahemman kerran vai? Kahvilassa ei ole a-oikeuksia, ja en opiskele kyseistä alaa..
- että kun on näin....
Tyttönen89 kirjoitti:
Saan tunnilta 6,20 € ja sanoivat että tämä on "opiskelijan palkka". Onkohan minua nyt kusetettu pahemman kerran vai? Kahvilassa ei ole a-oikeuksia, ja en opiskele kyseistä alaa..
Aika Ok:lta kuulostaa. Voipi olla, että tuossakin on jo puolet liikaa ja tietysti naisen euro on vaivaiset 0,80 euroa, kuten porkkana joskus kultarannasta huuteli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236819Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61817Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723