Paras silmänympärysvoide (40+)

Jannike

Mikä on mielestänne paras silmänympärys/ryppyvoide? Minulla on tavattoman kuiva iho silmien alla. Hinnasta ei ole väliä

11

7152

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tauluun ja

      on kuin uusi ihminen kuoriutuisi esiin :)

      • Jannike

        ... kuin Tummeli! Muu!


      • ehdottomasti paras
        Jannike kirjoitti:

        ... kuin Tummeli! Muu!

        voide joka paikkaan, et ainakaan alkuun spesifioinut niin tarkkaan, ettei tummeli olisi käynyt.

        Kiittämättömyys on maailman palkka ja helpoiten sen voi todeta nelikymppisistä pikkumammoista. Meinaatko että menekki kasvaa silmien kiiltäessä, vaikka peruutusvalo ja pohjapanssari roikkuu maassa?


      • Jannike
        ehdottomasti paras kirjoitti:

        voide joka paikkaan, et ainakaan alkuun spesifioinut niin tarkkaan, ettei tummeli olisi käynyt.

        Kiittämättömyys on maailman palkka ja helpoiten sen voi todeta nelikymppisistä pikkumammoista. Meinaatko että menekki kasvaa silmien kiiltäessä, vaikka peruutusvalo ja pohjapanssari roikkuu maassa?

        Olen pahoillani jos ei vitsi mennyt perille. Lehmä sanoo MUU, ja eikös Tummeli ole alunperin lehmänhoitajien voide. Voi voi, huumori on vaikea asia.


    • Oriflamen Ecollagen silmänympärysvoide on mielestäni hyvä. Suosittelen

    • by Clinique

      Olen kokeillut neljäänkymppiin mennessä kamalan määrän silmänympärysvoiteita, mutta All About Eyes Rich (muista tuo Rich, joka on se kosteuttavampi versio) on se, josta en luovu. Aiiiivan ihana tuote. :)

      • Anonyymi

        Pistäpä kuva tulemaan. Mimmi


    • dddd

      Tätä on kehuttu ja itsekin tykästyin. Voi olla kesällä liian raskas, mutta sen näkee sitten. Poistan sillä silmämeikin ja jätän yöksi naamion tapaan ENKÄ pese aamulla pois. Imeytyy hyvin ja tuntuu ravitsevalta, eikä onneksi minulla tuo turvotustakaan. On puhdas öljy ilman mitään lisäaineita, myytävänä luontaistuoteosastoilla ja -kaupoissa.

    • Nainen 42vee

      Vichyn Liftactive PRO yeux on ollut todella hyvä mulle, jolla on kans aika kuiva nahka. Suap apteekista.

    • stide

      suosittelen La Cure Dead Sea silmänympärysvoidetta! Sopii minunkin tosi herkälle iholle ja 41 v.:lle. Ja oikeasti kosteuttaa ja poistaa turvotusta.Siinä on hyviä luonnon aineita ja uskon Kuolleenmeren mineraalien nuorentavaan vaikutukseen! Ainakin tuntuu tosi hyvältä ja freessiltä!Olen ostanut Kampin Ikivireä- luontaistuotekaupasta, eli saa varmaan muistakin alan kaupoista. maksoi vähän yli 20 € ja tuubissa on tuplamäärä, 40 ml.

      • aikuinen nainen

        Minä liputan ehdottomasti Mary Kay Firming Eye creamin puolesta. On todella laadukas ja riittoisa tuote. Ihanan täyteläinen ja olen saanut sillä hyviä tuloksia. Hinta on muistaakseni 42€, saa Mary Kay konsulteilta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe