Kertokaa kaikki kokeilleet, minkälaisia kokemuksia on seuraavista epilaattoreista:
Braun Silk Epil Xelle ja Philips Ice Satinelle?
http://www.amazon.com/Braun-3370-SoftPerfection-Epilator-Carrying/dp/B0001HYMGA
http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/tree/fi/fi/consumer/personal_care_gr_fi_consumer/pec_womansbeauty_ca_fi_consumer/ce/_productId_HP6502_00_FI_CONSUMER/
Kaikki kommentit kummasta tahansa laitteesta tervetulleita!
Epilaattori: Braun vai Philips??
3
5813
Vastaukset
- minkäänlaista epilaattoria
itelläni on philips satinelle...mutta mutta, koska se repii karvat "kovakouraisesti", jää ihohuokoset sitten tosi ruman näköseksi (ammollaan ja punaset), toisekseen ihmettelin että osa ihohuokosista alko tulehtua..ja näppyjen puristelija kun olen niin tottakai oli pakko alkaa puristelee. Kuinkaollakkaan, sieltä paljastu "rullalle" kiertyneitä karvoja - alkovat karvat kasvaa siis sisäänpäin - jotka piti sitten pinseteillä poistaa ja sit puhistaa antiseptisellä. Nykyään käytän ainoastaan höylää, vaikka tulos onkin lyhytkestonen, höyläyksen tekee kuitenkin tosi nopeetaa, rasvaa vaan pintaan ni ompa silosääret ja kulta tykkää :)
Voihan se olla tietty että noi Ice-versiot ovat hellävarasia, epäilen kuitenkin.- käyttäjä
Minä olen käyttänyt jo kauan Braunin epilaattoria (molemmilla em. merkeillä lienee sama tointatapa) ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Sisäänpäin kasvaneita karvoja ja tulehtuneita karvatuppia tuli aivan alussa hyvin vähän, eikä niistä ollut haittaa. Eniten ihmettelin niitä muutamia karvoja, jotka alkoivat kasvaa kauniisti ihon alle. Neulan kärjellä varovasti ihon pinta auki, karva esille ja pinseteillä pois. Nyt ei ole enää niitäkään ilmennyt. Ehkäpä iho/karvat tottuu jatkuvaan epilointiin ja nuo haittavaikutukset loppuu, ainakin minulla on loppuneet. Samalla karvan kasvukin on heikentynyt, eikä nykyisin tarvitse epiloidan niin usein kuin alussa.
- alkuperäinen kysyjä
käyttäjä kirjoitti:
Minä olen käyttänyt jo kauan Braunin epilaattoria (molemmilla em. merkeillä lienee sama tointatapa) ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Sisäänpäin kasvaneita karvoja ja tulehtuneita karvatuppia tuli aivan alussa hyvin vähän, eikä niistä ollut haittaa. Eniten ihmettelin niitä muutamia karvoja, jotka alkoivat kasvaa kauniisti ihon alle. Neulan kärjellä varovasti ihon pinta auki, karva esille ja pinseteillä pois. Nyt ei ole enää niitäkään ilmennyt. Ehkäpä iho/karvat tottuu jatkuvaan epilointiin ja nuo haittavaikutukset loppuu, ainakin minulla on loppuneet. Samalla karvan kasvukin on heikentynyt, eikä nykyisin tarvitse epiloidan niin usein kuin alussa.
Kiitos molemmille vastauksesta.
Tarkennuksena sanottakoon, että olen siis käyttänyt epilaattoria jo pitkään, mutta omani, halpa malli 30 eurolla Hulluilta Päiviltä ostettu, pamahti rikki...ja mietin sen takia että ostan nyt sitten kunnollisen laitteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850