Liisa Kuoppamäki

on tyylikäs

Katoin just "Kaikki kunnossa"-sarjaa ja ihailin taas Liisa Kuoppamäkeä (entinen Mustonen). Sillä on AINA magee tyyli, oli se sitten lehdissä tai roolissa. Vähän rock, vähän jätkä, mut kuitenkin niin naisellinen. On aika tarkkaan kai mun ikäinen ja myös äiti, ehkä siksikin ihailen. Itse en valitettavasti muistuta ulkonäöltäni Liisaa, vaan pikemminkin sarjan toista päähenkilöä, mut pukeutumisessa pyrin vähän saman tyyppiseen tyyliin. Tuleeks muille mieleen tyylikkäästi pukeutuneita (suomalaisia) naisia. Kenen tyyliä ihailette?

7

1097

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............................

En yhtäkkiä muista tai tiedä kuka Liisa Kuoppamäki on. Mulla ei ole TV:tä.

Ihailen silti useitakin suomalaisia naisia. Työyhteiksissä olen törmännyt mm. Paula Koivuniemeen ja Katri Helenaan. Täytyy sanoa, että ihailen molempia - heidän uriaa, heidän persoonaansa. Tyyliä tehdä juttuja.

Ihailen myös Elisabeth Rehniä - häntäkin sain olla kuuntelemassa. Upea nainen.

Halosta ihailen myös - upeaa, että meillä on Tarja Halonen presidenttinä. Hänetkin olen tavannut, ja siksi ihailen häntä - että hän halusi vastaanottaa ulkomailla vieraillessaaan siinä maassa olevat suomalaiset vaihto-opiskelijat. Ei aina vain poliitikkoja, vaan myös nuoria ihmisiä. Yksi elämäni elämyksistä vaihtaa pari sanaa Suomen presidentin kanssa.

Varmaan jos tuntisin muitakin, niin ihailisin.

Ihailen isoäitejäni. Että he jaksoivat sodan aikana - lapsia ja puolisoita kuoli. Sitkeitä naisia.

• yäks

olla yhtä kiukkunen kuin se siinä sarjassa?

• ap.

En ihaile roolihahmoa eikä hänen tekojaan sarjassa, tykkään vaan kyseisen näyttelijän tyylistä esim. lehdissä ja sarjassa hänellä on myös samantyylisiä vaatteita (saa varmaan itse vaikuttaa, niin "omanoloisia"). En ole yhtä kiukkuinen, tuskin Liisakaan kotioloissa, vaikka mistä mä sen tiedän;)

• MÄ KANSSA
        ap. kirjoitti:

En ihaile roolihahmoa eikä hänen tekojaan sarjassa, tykkään vaan kyseisen näyttelijän tyylistä esim. lehdissä ja sarjassa hänellä on myös samantyylisiä vaatteita (saa varmaan itse vaikuttaa, niin "omanoloisia"). En ole yhtä kiukkuinen, tuskin Liisakaan kotioloissa, vaikka mistä mä sen tiedän;)

IHAILEN LIISA KUOPPAMÄKEÄ JA KATRI YLANDERIA.IHAILEN MYÖS TAISKAA JA SITTEN NAISLAULAJISTA MYÖS PAULA KOIVUNIEMEÄ JA KATRI-HELENAA JA KATRI YLANDERIA.ASHLEE SIMPSONIA JA SITTEN VIELÄ MONIA MUITA NAISIA..

• Retku

mitä mahtaa Liisalla olla ikää mittarissa?Ei meinaan näytä pahemmin rapistuneen veturimiähet heiluttaa filmin ajoista.

• ap.

ja aika varmaan tiedänkin, että on 36-38v. Tällainen
        "hyvin säilynyt", niinku mäkin;)

• oikeushammaslääkäri

Helena Rantaa. Mahdottoman älykäs ja hyväsydäminen, lisäksi ulkonäöllisesti hän on aivan ultra-feminiininen (monet sanovat äitini muistuttavan ulkoisesti H.R.:aa, ehkä mielipiteeni pohjautuu siis äitiin)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      176
      2667
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2489
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2167
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      59
      2042
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1729
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1434
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      203
      1409
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      221
      1144
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1124
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      361
      1050
    Aihe