Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ulko-olemus kysymys

hampaaton sinkku

Moni on kuvaillut ihanteensa.
Mutta mikä on kamalin ulkonäkö piirre, jota ette naisessa siedä; lihavuus, velttous (kaik roikkuu, ei ryhtii) "ruma" tukka, naama. Pituus,
epäsiisteys, vai mikä?


On mulla hampaat. Mutten ole sinkku.

9

1927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies vastaa  

      noista mainitsemistasi on EPÄSIISTEYS.

      Kaikki muut ovat suhteellisia. Tosin ylipaino voi olla huomattava ja sellaisena ilmeinen este kenenkään muun kuin läskisestä erikoisuudesta nauttia haluavan miehen mieleen. Velttous paranee liikunnalla, rumaa naista ei olekaan, yksi pitää pitkästä tytöstä/tukasta toinen taas pätkästä jne.

      Epäsiististä, ulkonäöstään piittaamattomasta naisesta kukaan järki päässä oleva mies ei pidä.

      • hyvin pitkälle

        Aivan samaa mieltä, se on just toi epäsiisteys mikä kuvottaa. Sekä itse nainen ja hänen ympäristönsä (kämppä yms.) Kaikki muut on tilanteesta riippuen toisarvoisia, tosin noidenkin "puutteiden" kanssa ratkaisevaa on se tapa jolla ne kantaa. Jos on itse sinut vikojensa kanssa niin ei niitä muutkaan näe. Hieman kuitenkin kannattaa katsoa ettei esimerkiksi läskejään levittele liian pienten vaatteiden kanssa, joka tuntuu muuten nykyään olevan aikamoinen ongelma, pienet vaatteet korostaa rumalla tavalla muuten naisellista ruumista.


      • hrag
        hyvin pitkälle kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä, se on just toi epäsiisteys mikä kuvottaa. Sekä itse nainen ja hänen ympäristönsä (kämppä yms.) Kaikki muut on tilanteesta riippuen toisarvoisia, tosin noidenkin "puutteiden" kanssa ratkaisevaa on se tapa jolla ne kantaa. Jos on itse sinut vikojensa kanssa niin ei niitä muutkaan näe. Hieman kuitenkin kannattaa katsoa ettei esimerkiksi läskejään levittele liian pienten vaatteiden kanssa, joka tuntuu muuten nykyään olevan aikamoinen ongelma, pienet vaatteet korostaa rumalla tavalla muuten naisellista ruumista.

        ruumista...eipä paljon ruumiit vois kiinnostaa.
        Sorry pakko oli kirjoittaa, ei millään pahalla :))


      • Anonyymi
        hyvin pitkälle kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä, se on just toi epäsiisteys mikä kuvottaa. Sekä itse nainen ja hänen ympäristönsä (kämppä yms.) Kaikki muut on tilanteesta riippuen toisarvoisia, tosin noidenkin "puutteiden" kanssa ratkaisevaa on se tapa jolla ne kantaa. Jos on itse sinut vikojensa kanssa niin ei niitä muutkaan näe. Hieman kuitenkin kannattaa katsoa ettei esimerkiksi läskejään levittele liian pienten vaatteiden kanssa, joka tuntuu muuten nykyään olevan aikamoinen ongelma, pienet vaatteet korostaa rumalla tavalla muuten naisellista ruumista.

        Haisevat ämmät on usein läskejä. Ei osaa sanoa kumpi on pahempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haisevat ämmät on usein läskejä. Ei osaa sanoa kumpi on pahempi.

        Se vähän riippuu siitä miltä haisee tai tuoksuu, kyllä muutamat hoikemmatkin naiset saattaa haista helvetin pahalta, jos sattuu olemaan alkoholin suurkuluttaja. Yhdessä työpaikassa yks muija, joka omasta mielestään pukeutui tyylikkäästi ja nuorekkaasti ja meikkasikin, unohti sen, ett viinan hajua ei noilla konsteilla peitetä, aivan kamala se löyhkä mikä siitä naisesta lähti, kun sen kanssa joutui töitä tekemään ja ne jutut, joka päivä kertoi ett töiden jälkeen menee kavereilleen saunomaan ja ottamaan muutamat. Kummasti sillä oli mies, joka vaikutti ihan fiksulta, antoi naisen tylyttää itseään, jopa muiden kuullenkin ja antoi muijalle rahaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haisevat ämmät on usein läskejä. Ei osaa sanoa kumpi on pahempi.

        Tää on kyllä ihme uskomus. Tuntemani pullukat kyllä käyvät suihkussa ja pitävät itsensä muutenkin hyväntuoksuisena. On vain ennakkoluuloa pulskia naisia vihaaville miehille


    • Fiksu miäs

      Siisti ja puhdas nainen ei voi olla ruma,olivatpa kasvot ja vartalo sitten millaiset tahansa.

    • Anonyymi

      Pienet tissit yököttää.

    • Anonyymi

      Likaisuus, suttuisuus, huono hygienia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2047
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1374
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1311
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      75
      1282
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe