Onko kenelläkään kokemusta nelivetoisesta Vitosta? Olen kuullut, että etuperässä ongelmia ?
VITO 4 X 4
14
8224
Vastaukset
- ex mese
taas olen kuullut että etu ja takapuskurin välissä on ollut ongelmia useati
- taasen
olen vasta ajanut sisään tämän kamppeen 180 000tkm ja on tainnutr pari kertaa olla peräti tallissakin sisällä ja vikalista on pitkä kuin nälkävuosi minun perheessä,eli semmosta ei ole
- Vito 4x4
Juu, kyllä on ongelmia
- 66666
Kerrony ihmees,oon tyytyväinen kun pääsin omast etuvetosest 110Turpotiisselist eroon,vaik siint henk.koht.konkurssi seurasikin.
- vito 4x4
66666 kirjoitti:
Kerrony ihmees,oon tyytyväinen kun pääsin omast etuvetosest 110Turpotiisselist eroon,vaik siint henk.koht.konkurssi seurasikin.
Useammassa Vito 4x4 voimansiirrossa on todettu ääniongelmia (60-100 km / h ääniongelma korostuu).
Ongelma on paikallistettu etuperään ja niiden vaihto takuutyönä on pahasti vaiheessa. Eli uusia etuperiä ei saada maahan (tuotantovaikeuksia) ja takuuasennus viivästyy varmastikin kaikilta vuoden 2007 loppuun. - TEPPO
vito 4x4 kirjoitti:
Useammassa Vito 4x4 voimansiirrossa on todettu ääniongelmia (60-100 km / h ääniongelma korostuu).
Ongelma on paikallistettu etuperään ja niiden vaihto takuutyönä on pahasti vaiheessa. Eli uusia etuperiä ei saada maahan (tuotantovaikeuksia) ja takuuasennus viivästyy varmastikin kaikilta vuoden 2007 loppuun.Vitoon vaihdettiin etuperä ja jakovaihteisto. Ylimääräiset äänet ja klapit hävisivät. Etujousi/iskunvaimennin paketin vaihto lopetti narinan käännettäessä. Onko muita tyyppivikoja tullut ilmi? En usko, että tarvitaan lisää vastauksia " vikaa löytyy etu- ja takapuskurin välistä"
- 4x4
TEPPO kirjoitti:
Vitoon vaihdettiin etuperä ja jakovaihteisto. Ylimääräiset äänet ja klapit hävisivät. Etujousi/iskunvaimennin paketin vaihto lopetti narinan käännettäessä. Onko muita tyyppivikoja tullut ilmi? En usko, että tarvitaan lisää vastauksia " vikaa löytyy etu- ja takapuskurin välistä"
Etuperän vaihdolla saatiin melkein koko ääniongelma poistumaan. Mutta ei kokonaan. Kannattaa ajaa autolla mäkisiä maastoa noin 60 -80 km/h nopeudella ja tarkkailla ääniä.
- 4x4
4x4 kirjoitti:
Etuperän vaihdolla saatiin melkein koko ääniongelma poistumaan. Mutta ei kokonaan. Kannattaa ajaa autolla mäkisiä maastoa noin 60 -80 km/h nopeudella ja tarkkailla ääniä.
Veholta loppuivat keinot äänen poistammiseksi. Auto menne vaihtoon joko suosiolla Vehon kautta tai kuluttajaviranomaisten avustuksella. Veho yritti poistaa ääntä useampaa kertaa (useita ns. valohoito huoltoja) ja luovuttivat.
Kannattaan olla tarkkaavainen, miten Veho yrittää poistaa ääntä. Pinnoittivat etuperän yli 200 000 km ajetulle tarkoitetulla vaihteisto kunnostusnesteellä. Tietenkään ao. huoltotoimenpidettä ei kannata hyväksyä vaan vaatia vian korjaamista osien vaihtamisella.
Eli ongelmat jatkuvat. - 4x4
4x4 kirjoitti:
Veholta loppuivat keinot äänen poistammiseksi. Auto menne vaihtoon joko suosiolla Vehon kautta tai kuluttajaviranomaisten avustuksella. Veho yritti poistaa ääntä useampaa kertaa (useita ns. valohoito huoltoja) ja luovuttivat.
Kannattaan olla tarkkaavainen, miten Veho yrittää poistaa ääntä. Pinnoittivat etuperän yli 200 000 km ajetulle tarkoitetulla vaihteisto kunnostusnesteellä. Tietenkään ao. huoltotoimenpidettä ei kannata hyväksyä vaan vaatia vian korjaamista osien vaihtamisella.
Eli ongelmat jatkuvat.Nyt on uusittu koko Viton etuvoimansiirto lisätty äänieristystä. Ongelma on nyt suurin piirtein hallinnassa (mutta aivan äänettömäksi eivät saa, mikä kyllä ihmetyttää)
Katsotaan, miten ääni pyysyy aisoissa tulevaisuudessa.
Muuten Vito 4x4 on ihan ok peli, erityisesti ajettavuus ja vetokyky on hyvä (suurten perävaunujen veto on nyt ihan ok puuhaa liukkailla keleillä ja syrjäpoluilla).
- mb vito
etuperästä menny pusla x3 ja jakopää vaihdettu x1 kilometrejä kertyny 80 000. Millane ääniongelma?? manuaali vaihteisto rupee paukkumaan n: 20 000 km välei jolloin tietää että pusla mennyt.
- vito4x4
Etuperä vinkuu noin 60km/h nopeudessa. Hammaspyörien toleranssi ongelma.
- Vitorikki
Minulta hajosi jakovaihteisto omasta nelikosta, onko kenelläkään tietoa mistä saisi uuden?
Uusi vehon kautta maksaa niin jumalattoman paljon ettei sitä sieltä raati ostaa.
Onko mitään tietoa mistä esim. saksasta löytyisi varaosia?? - Vitolla
180tkm ajettu ja automaattilaatikko vaihtoon, kallista on leikki näillä vitoilla......
- 21e12e12e
mersujen ketjuvetoinen neliveto on paska. muutoinkin ruosteisia ruoskia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353504Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433090Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342996Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4462624Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1761945Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441863Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat261466- 361307
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192