VITO 4 X 4

teppo

Onko kenelläkään kokemusta nelivetoisesta Vitosta? Olen kuullut, että etuperässä ongelmia ?

14

7700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex mese

      taas olen kuullut että etu ja takapuskurin välissä on ollut ongelmia useati

      • taasen

        olen vasta ajanut sisään tämän kamppeen 180 000tkm ja on tainnutr pari kertaa olla peräti tallissakin sisällä ja vikalista on pitkä kuin nälkävuosi minun perheessä,eli semmosta ei ole


    • Vito 4x4

      Juu, kyllä on ongelmia

      • 66666

        Kerrony ihmees,oon tyytyväinen kun pääsin omast etuvetosest 110Turpotiisselist eroon,vaik siint henk.koht.konkurssi seurasikin.


      • vito 4x4
        66666 kirjoitti:

        Kerrony ihmees,oon tyytyväinen kun pääsin omast etuvetosest 110Turpotiisselist eroon,vaik siint henk.koht.konkurssi seurasikin.

        Useammassa Vito 4x4 voimansiirrossa on todettu ääniongelmia (60-100 km / h ääniongelma korostuu).

        Ongelma on paikallistettu etuperään ja niiden vaihto takuutyönä on pahasti vaiheessa. Eli uusia etuperiä ei saada maahan (tuotantovaikeuksia) ja takuuasennus viivästyy varmastikin kaikilta vuoden 2007 loppuun.


      • TEPPO
        vito 4x4 kirjoitti:

        Useammassa Vito 4x4 voimansiirrossa on todettu ääniongelmia (60-100 km / h ääniongelma korostuu).

        Ongelma on paikallistettu etuperään ja niiden vaihto takuutyönä on pahasti vaiheessa. Eli uusia etuperiä ei saada maahan (tuotantovaikeuksia) ja takuuasennus viivästyy varmastikin kaikilta vuoden 2007 loppuun.

        Vitoon vaihdettiin etuperä ja jakovaihteisto. Ylimääräiset äänet ja klapit hävisivät. Etujousi/iskunvaimennin paketin vaihto lopetti narinan käännettäessä. Onko muita tyyppivikoja tullut ilmi? En usko, että tarvitaan lisää vastauksia " vikaa löytyy etu- ja takapuskurin välistä"


      • 4x4
        TEPPO kirjoitti:

        Vitoon vaihdettiin etuperä ja jakovaihteisto. Ylimääräiset äänet ja klapit hävisivät. Etujousi/iskunvaimennin paketin vaihto lopetti narinan käännettäessä. Onko muita tyyppivikoja tullut ilmi? En usko, että tarvitaan lisää vastauksia " vikaa löytyy etu- ja takapuskurin välistä"

        Etuperän vaihdolla saatiin melkein koko ääniongelma poistumaan. Mutta ei kokonaan. Kannattaa ajaa autolla mäkisiä maastoa noin 60 -80 km/h nopeudella ja tarkkailla ääniä.


      • 4x4
        4x4 kirjoitti:

        Etuperän vaihdolla saatiin melkein koko ääniongelma poistumaan. Mutta ei kokonaan. Kannattaa ajaa autolla mäkisiä maastoa noin 60 -80 km/h nopeudella ja tarkkailla ääniä.

        Veholta loppuivat keinot äänen poistammiseksi. Auto menne vaihtoon joko suosiolla Vehon kautta tai kuluttajaviranomaisten avustuksella. Veho yritti poistaa ääntä useampaa kertaa (useita ns. valohoito huoltoja) ja luovuttivat.

        Kannattaan olla tarkkaavainen, miten Veho yrittää poistaa ääntä. Pinnoittivat etuperän yli 200 000 km ajetulle tarkoitetulla vaihteisto kunnostusnesteellä. Tietenkään ao. huoltotoimenpidettä ei kannata hyväksyä vaan vaatia vian korjaamista osien vaihtamisella.

        Eli ongelmat jatkuvat.


      • 4x4
        4x4 kirjoitti:

        Veholta loppuivat keinot äänen poistammiseksi. Auto menne vaihtoon joko suosiolla Vehon kautta tai kuluttajaviranomaisten avustuksella. Veho yritti poistaa ääntä useampaa kertaa (useita ns. valohoito huoltoja) ja luovuttivat.

        Kannattaan olla tarkkaavainen, miten Veho yrittää poistaa ääntä. Pinnoittivat etuperän yli 200 000 km ajetulle tarkoitetulla vaihteisto kunnostusnesteellä. Tietenkään ao. huoltotoimenpidettä ei kannata hyväksyä vaan vaatia vian korjaamista osien vaihtamisella.

        Eli ongelmat jatkuvat.

        Nyt on uusittu koko Viton etuvoimansiirto lisätty äänieristystä. Ongelma on nyt suurin piirtein hallinnassa (mutta aivan äänettömäksi eivät saa, mikä kyllä ihmetyttää)

        Katsotaan, miten ääni pyysyy aisoissa tulevaisuudessa.

        Muuten Vito 4x4 on ihan ok peli, erityisesti ajettavuus ja vetokyky on hyvä (suurten perävaunujen veto on nyt ihan ok puuhaa liukkailla keleillä ja syrjäpoluilla).


    • mb vito

      etuperästä menny pusla x3 ja jakopää vaihdettu x1 kilometrejä kertyny 80 000. Millane ääniongelma?? manuaali vaihteisto rupee paukkumaan n: 20 000 km välei jolloin tietää että pusla mennyt.

      • vito4x4

        Etuperä vinkuu noin 60km/h nopeudessa. Hammaspyörien toleranssi ongelma.


    • Vitorikki

      Minulta hajosi jakovaihteisto omasta nelikosta, onko kenelläkään tietoa mistä saisi uuden?
      Uusi vehon kautta maksaa niin jumalattoman paljon ettei sitä sieltä raati ostaa.
      Onko mitään tietoa mistä esim. saksasta löytyisi varaosia??

    • Vitolla

      180tkm ajettu ja automaattilaatikko vaihtoon, kallista on leikki näillä vitoilla......

    • 21e12e12e

      mersujen ketjuvetoinen neliveto on paska. muutoinkin ruosteisia ruoskia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe