Heipä hei! Minä olen päässyt amiskoulutuksella unelmatyöhön. Työskentelen isossa elintarvikevarastossa, jossa minut on kytketty kuulokkeilla keskustietokoneeseen. Työ menee niin, että töihin tullessani otan telineestä Talkman-nimisen päätelaitteen, joka muistuttaa vähän jotain vanhan ajan korvalappustereota. Laitan sen roikkumaan vyöhön, ja kiinnitän siihen korvakuulokkeet ja mikrofonin. Talkman on langattomassa yhteydessä keskustietokoneeseen.
Ensin kerron suuni edessä olevan mikrofonin kautta Talkmanille kellokortin numeroni ja muita tietoja, ja sitten se kytkee minut keskustietokoneeseen, josta tuleva äänisyntetisaattorin sanelema robottiääni kertoo minulle, minkä numeroisista varastohyllyistä minun pitää kerätä kuinkakin monta laatikkoa tilauksen tehneelle kauppiaalle. Sitten vain ajelen keräystrukilla oikean numeroisiin hyllyihin ja poimin rullakon kyytiin niin monta laatikkoa kuin kone kulloinkin käskee, kuittaan tavarat kerätyiksi ja siirryn koneen kertomaan seuraavaan hyllyosoitteeseen ja poimin kyytiin ne tavarat, jotka robottiääni käskee. Kun kauppiaan tekemä tilaus on kerätty valmiiksi, vien täydet rullakot lastauslaiturille, josta rekkakuski vie ne kauppiaalle.
Mahtava työ! Mitään ei tarvitse ajatella, kone kertoo joka työvaiheen, mitä pitää tehdä, ja sitten vain kuittaan vaiheen valmiiksi ja saan uuden käskyn! Työkaverien kanssa ei tarvitse jutella yhtään koko työpäivän aikana, kun jokainen keskittyy vain omista kuulokkeistaan tuleviin käskyihin ja omaan työhönsä. Ja automatisaation ansiosta turhat työvaiheet on saatu karsittua pois, joten työ on nopeaa ja palkka on kova, kun jokainen pystyy ylittämään minimitehon eli 100 % kellotetun tehon.
TALKMAN, NUKU !
Talkman
3
1417
Vastaukset
- Jumalolento
Ei tuo kyllä kovin ihanalta kuulosta. Vähän niinkuin jonkun ihmisrobotin hommia, mutta tärkeintä on tietenkin että sinä viihdyt.
- suolevi
kyllä meillä inexiläisillä on hyvät oltavat!!
- Vaan ei kaikki.
Tuolla oli pari erisuuntaista juttua, koskien ensimmäistä viestiä. http://www.varastoduunarit.com/forum/index.php?PHPSESSID=2e5cac43cebdb822f04bbcded48e4ca8&board=7.0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3393503Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4733153- 712150
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3401620Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1961505- 1051233
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751222Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1751210Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121127K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81085