Heipä hei! Minä olen päässyt amiskoulutuksella unelmatyöhön. Työskentelen isossa elintarvikevarastossa, jossa minut on kytketty kuulokkeilla keskustietokoneeseen. Työ menee niin, että töihin tullessani otan telineestä Talkman-nimisen päätelaitteen, joka muistuttaa vähän jotain vanhan ajan korvalappustereota. Laitan sen roikkumaan vyöhön, ja kiinnitän siihen korvakuulokkeet ja mikrofonin. Talkman on langattomassa yhteydessä keskustietokoneeseen.
Ensin kerron suuni edessä olevan mikrofonin kautta Talkmanille kellokortin numeroni ja muita tietoja, ja sitten se kytkee minut keskustietokoneeseen, josta tuleva äänisyntetisaattorin sanelema robottiääni kertoo minulle, minkä numeroisista varastohyllyistä minun pitää kerätä kuinkakin monta laatikkoa tilauksen tehneelle kauppiaalle. Sitten vain ajelen keräystrukilla oikean numeroisiin hyllyihin ja poimin rullakon kyytiin niin monta laatikkoa kuin kone kulloinkin käskee, kuittaan tavarat kerätyiksi ja siirryn koneen kertomaan seuraavaan hyllyosoitteeseen ja poimin kyytiin ne tavarat, jotka robottiääni käskee. Kun kauppiaan tekemä tilaus on kerätty valmiiksi, vien täydet rullakot lastauslaiturille, josta rekkakuski vie ne kauppiaalle.
Mahtava työ! Mitään ei tarvitse ajatella, kone kertoo joka työvaiheen, mitä pitää tehdä, ja sitten vain kuittaan vaiheen valmiiksi ja saan uuden käskyn! Työkaverien kanssa ei tarvitse jutella yhtään koko työpäivän aikana, kun jokainen keskittyy vain omista kuulokkeistaan tuleviin käskyihin ja omaan työhönsä. Ja automatisaation ansiosta turhat työvaiheet on saatu karsittua pois, joten työ on nopeaa ja palkka on kova, kun jokainen pystyy ylittämään minimitehon eli 100 % kellotetun tehon.
TALKMAN, NUKU !
Talkman
3
1403
Vastaukset
- Jumalolento
Ei tuo kyllä kovin ihanalta kuulosta. Vähän niinkuin jonkun ihmisrobotin hommia, mutta tärkeintä on tietenkin että sinä viihdyt.
- suolevi
kyllä meillä inexiläisillä on hyvät oltavat!!
- Vaan ei kaikki.
Tuolla oli pari erisuuntaista juttua, koskien ensimmäistä viestiä. http://www.varastoduunarit.com/forum/index.php?PHPSESSID=2e5cac43cebdb822f04bbcded48e4ca8&board=7.0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100