1. Täytyykö elämää rakastaa?
2. Onko kuolema hyvä vai paha asia?
3. Onko vihainen tai masentunut ihminen arvottomampi tai huonompi kuin onnellinen ja iloinen ihminen?
4. Miksi niin harvat jos kukaan kommentoivat kirjoituksia tällä foorumilla?
5. Oletko ymmärtänyt jonain päivänä kuolevasi, häviäväsi?
6. Mikä on lempiruokasi?
7. Mikä sarjakuvasankari olisit, jos saisit/sinun olisi pakko olla joku?
PsykoMan
11
513
Vastaukset
- nomen nescio
1. Ei
2. Hyvä
3. Ei
4. Ei ole aikaa tai ei viitsi tai ei kiinnosta.
5. Olen
6. Makaroonimössö. Ketsupilla.
7. Mustanaamio. "Toisinaan Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä." - diana.,.,.
1. ei
2. tavallaan hyvä, ajatelkaas jo eläsi ikuisesti
3. ei
4. kaikilla on vain omaa asiaa
5. kyllä
6. mustamakkara
7. minä voisin sitten olla se mustanaamion nainen- terapeutti X
mustamakkara...mustanaamion vaimo...Onko tässä joku joku...vai olisitko Tampereelta!!?
1. ei täydy
2. paha asia
3. ei ole
4. sitä minäkin usein ihmettelen
5. kyllä
6. burritos
8. Modesty Blaise- kekoon
1. Ei "täydy", mutta olisi tietty ihan erilaista = mukavampi elää, jos sitä rakastaisi.. Lyhyitä, ohikiitäviä hetkiä olen kokenut rakastavani elämää, suurimman osan aikaa pähkäilen, mitä täällä teen - ja miksi.
2. Kuolema = Neutraali, sillä se kohtaa kaikkia, ei erottele hyviä & pahoja ihmisiäkään. Olisikin hyvä osata rakastaa kuolemaa, sillä se on "pakko".
3. Monien mielestä masentunut ja/tai vihainen ON epätoivottava sinänsä - ja varsinkin verrattuna iloiseen. Ei kukaan halua aloittaa seurusteluakaan mas/vihaisen kanssa. Kauheaa tekopyhyyttä, jos joku väittää, että "kaikki ovat yhtä arvokkaita ja hyviä!"
Vaik olen itsekin usein mas/vih, minun on usein vaikea jaksaa muita samanlaisia. Onnellinen, iloinen ihminen ei vie energiaani, vaan hänestä voi olla minulle jopa apua/hyötyä - siinä se!
Ja entäs koirani: se on ns. vihainen - ja moni toivottaa sille kuulaa kalloon! Että näin.
4. Minä kyllä kommentoin aina, kun on jotain sanottavaa. ;-) Muista en tiedä.
5. Järjen tasolla ymmärrän kuoleman; esim. isäni on kuollut. Mutta kun se tulee omalle kohdalle - - - saa nähdä, olenko paniikissa vai seesteinen. En todellakaan osaa sanoa.
6. Peruna: keitetyt potut, muusi.
7. Tarzan: fyysinen: terve & vahva, ymmärtää eläimiä & eläimet häntä, pärjää viidakossa ilman ihmisiä (!) - dr.phillie
Ei. Mikään voima ei pakota sinua rakastamaan elämää eikä sitä vaadita elossa pysymiseen.
Pahinta mitä ihmiselle voi tapahtua. Mielen poispyyhkiytyminen, kaiken loppu. Aina voi uskotella että kuoleman jälkeen on jotain tai että kuolema on jokin "rauha" tai "tyyneys". Kuolema on olemattomuutta sillä ihmiselle olemassaolo on tiedostamista joka päättyy kuollessa. Jos jokainen maailman ihminen tajuaisi tämän, itsemurhia olisi huomattavasti vähemmän.
3. Onko vihainen tai masentunut ihminen arvottomampi tai huonompi kuin onnellinen ja iloinen ihminen?
Millä mittarilla? Vihaisuus voi olla myös hyvä voimavara.
Koska keskustelualueet on jaettu alueisiin ja tämä alue ikäänkuin jää väliinputoajaksi.
Olen. Hyväksyn sen koska en voi muuta, mutta vältän ja taistelen sitä vastaan viimeiseen asti.
6. Mikä on lempiruokasi?
Hankala kysymys. Ehkäpä kanaa ja riisiä hyvällä kastikkeella ja salaateilla.
Onko pakko olla sankari? Mielummin olisin jokin näyttävä pahis, ehkä Batmanin Jokeri. Sankareista kai sitten vaikka Dilbert, tosin hänkin on antisankari ja olisin meilummin Dogbert... - Totuuskomissio.
Ei elämää täydy rakastaa.
Kuoelma ei ole hyvä tai paha asia se on tosiasia.
Ei missään nimessä, vihainen ja/tai masentunut ihminen haluaa muutosta ja muutos on välttämätön aikaajoin jotta voidaan jatkaa eteenpäin.
Silloin kommentoidaan jos on kommentoitavaa. Koska tietoa ja älyllisitä ärsykettä on tarjolla yllin kyllin on hyvä että valikoi huomiotulvasta vain ne jotka todella ovat huomion arvoisia.
Olen, ensin tunsin suoranaista kauha, mutta lopultakin vain seesteistä rauhaa, minun ei tarvitsekaan kantaa kaikkia maailman murheita harteillani. Se vapauttaa.
6. Mikä on lempiruokasi?
Yleensä se mitä kulloinkin syön.
Pitkällisen ja hyvin syvällisenkin pohdiskelun jälkeen päädyin lopulta kuitenkin Paavon ja Elviksen Paavoon eli Lassen ja Leevin Lasseen jos olisi pakko olla joku.
Animaatioperheistä tietysti haluaisn kuulua ehdottomasti Simpsoneihin, aivan sama kuka niistä.
Mutta jos saisin olla joku niin sitä en tiedä vaihtoehtoja on liian paljon, ehkä haluaisin olla joku muuntuva mutta kuitenkin ehdottomasti hyvisten puolella oleva. - xhff
Ei ole sääntöjä että näin täytyy ja näin ei, jokainen ihan miten haluaa.
Ei ole virallista hyvää eikä pahaa koska ne ovat vain ihmisten keksimiä sanoja ja mielipiteitä. Eikä sitä myöskään voi tietää, ensinnäkään mitä tapahtuu kuoleman jälkeen. Esim. joku kuoli, jollekulle seuraa siitä hyvää, jollekulle pahaa (heidän mielestään) mutta ei sitä välttämättä tiedä kuuluuko käydä niin...
Ei. Ei ole olemassa arvojakaan kuin mielipiteinä joten tuo "arvottomampi" on vähän ?? minulle, mutta ei ole. Sanoisin että joskus viisaus (kun on oivaltanut elämän perimmäisen olemuksen, tai edes luulee niin) tekee ihmisen onnettomaksi. Joskus tyhmyys, hyväuskoisuus, ja että ajattelee vähän, pitää ihmisen onnellisempana ja elämäniloisempana. Useimmiten.
Een tiedä, en ole huomannut... Ainakin minun puolestani, koska on niin paljon kirjoituksia, kaikkia ei jaksa lukea, ja.. muistakin syistä.
Toki, paitsi että kuoleminen ei ole välttämättä häviämistä. Ainakin jossain vaiheessa elin vain odotellen kuolemaa koska ei täällä jaksa olla ja sitä paitsi olin kiinnostunut tietämään mitä tapahtuu kun kuolen.
6. Mikä on lempiruokasi?
Eee.. Apua. Riippuu säästä. :D Savustettu juusto ja kuivattuja kalmareja. Jos puhutaan ihan pääruuista... En osaa sanoa, mutta ainakin LIHAAA
Een tiedä, tai en vain tiedä niin paljon sarjakuvia että voisin valita. Olisin mieluiten joku "pahis" sieltä...- Matrix Man
Kiitos vastauksista! Olemme rekisteröineet ne tietokantaan ja tulemme hakemaan sinut/teidät joku kaunis päivä!
- sama.. joku
Matrix Man kirjoitti:
Kiitos vastauksista! Olemme rekisteröineet ne tietokantaan ja tulemme hakemaan sinut/teidät joku kaunis päivä!
Eheehe... Kylläpäs oli karmea vitsi!!
Suorastaan täriqsen 9
kauhusta.
Ei, ihan oikeasti tärisen mutta en tiedä, kauhusta vai mistä! En pysty edes kirjoittamaan.
Älä tee noin hyvä ihminen!!! :D - -''-
Matrix Man kirjoitti:
Mitenkähän niin.. muuten...
?.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1114957Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493282Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853009- 811757
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411520Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku191511450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1141388Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1151073- 161069
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431037