Miksei morticia.comissa ole varmaan vuoteen ollu paljon mitään tuotteita? Ihanku koko sivusto olis hylätty? Mitä ihmettä? (sori ei liittynyt musiikkiin)
MORTICIAn nettikauppa?
6
2213
Vastaukset
- Vampirial
Niin, samaa olen ihmetellyt mutta olen kuullut sellaista että heillä(henkilökunnalla) on vain liian kiire päivitellä nettikauppaa...:/
- Bloodstained
Kuulema joskus marraskuussa vasta saatais päivitys aikaiseksi :(
- Mortabella
Mortician nettikauppa on tosiaankin melko tyhjä. Kolme myymälää vie varmaankin kaiken ajan. Noh, noita nettikauppoja on muitakin, joten eiköhän me kestetä. Kesällä on avautumassa yksi lisää..
- Vampirial
Yksi mikä lisää?:)
- Mortabella
Vampirial kirjoitti:
Yksi mikä lisää?:)
Yksi goottivaatteita myyvä nettikauppa avautuu kesälllä. Onhan noita sitten muitakin kuin Morticia.
- pööö
Mortabella kirjoitti:
Yksi goottivaatteita myyvä nettikauppa avautuu kesälllä. Onhan noita sitten muitakin kuin Morticia.
Eikö morticialla ole vaan 2 kauppaa? yks kampin keskuksessa ja oliko se toinen eerikinkadulla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741