Mistä tämä goottius on tullu muotiin

Ulalla juu u.

Jopa Suomeen? Vielä noin pari vuotta ei näkynyt kovin paljon, vaikka silloinkin oli hiukan, mutta tänä päivänä joka puolella näkee.

7

997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomalainen gootti?

      Helvetissä pyörit tällä palstalla kysymässä, että oletko vai ei?

      PS.

      Hankkikaa se elämä!

      • Übertrue

        Lukutaito olisi varmasti sinullekin eduksi...


      • adb

        Ei paha :'D


      • ...>>>
        adb kirjoitti:

        Ei paha :'D

        tätä olen itsekin miettinyt. ok, joku idiootti keksi sanan pissis, mitä kukaan ei halunnut olla. pissis on siis niin ku tämmönen häpeällinen nimitys teineille, jotka pukeutuvat muodin mukaan ja juovat pussikaljaa vai? ihan sama. no, silloin kakaroille tuli halu olla "erilaisia nuoria" koska pissis ei kukaan halunnut olla. henkka maukka juoksi apuun tuoden KAIKKI underground liikkeet pinnalle, aina punkista glamrockiin ja goottiin. hätään riensivät myös bändit, joille musiikki ei merkitse mitään, ainoastaan se, että rokki sun muu myy nyt. ja niin pyhät asiat on tuhottu.
        kun olen ryppyinen ja vanha, toivon, että minä ja oikeat kanssatoverini saamme elää rauhassa.


      • En tiedä
        ...>>> kirjoitti:

        tätä olen itsekin miettinyt. ok, joku idiootti keksi sanan pissis, mitä kukaan ei halunnut olla. pissis on siis niin ku tämmönen häpeällinen nimitys teineille, jotka pukeutuvat muodin mukaan ja juovat pussikaljaa vai? ihan sama. no, silloin kakaroille tuli halu olla "erilaisia nuoria" koska pissis ei kukaan halunnut olla. henkka maukka juoksi apuun tuoden KAIKKI underground liikkeet pinnalle, aina punkista glamrockiin ja goottiin. hätään riensivät myös bändit, joille musiikki ei merkitse mitään, ainoastaan se, että rokki sun muu myy nyt. ja niin pyhät asiat on tuhottu.
        kun olen ryppyinen ja vanha, toivon, että minä ja oikeat kanssatoverini saamme elää rauhassa.

        ...>>> veit sanat suustani. Nimenomaan tuota olen miettinyt, pissiksiä ei mielestäni kukaan oikeasti halua olla. Ja nämä ns. erilaiset nuoret (olivatpa sitten mukamas gootteja, glamrokkareita tai vaikka punkkareita) haukkuvat pissiksiä itseään esiintuoviksi, ovat itse muka niin erilaisia ja sivistyneitä. Silti monet käyttäytyvät ihan samalla tavalla. Pissismi on nykyään vihattu käsite.

        Ja ei, en nyt tarkoittanut että jokainen gootti, rokkari tai vastaava olisi samanlainen 'teini'. Tästä ei välttämättä saanut omaa näkökantaani esille, mutta tarkoitan lähinnä että muodissa se goottius on enemmän kuin pissismi. VAIKKA kuka tahansa sanoisi että goottius tai rokkarius on elämäntapa, ei muoti-ilmiö.


      • KATSA89

        mikäs sä luulet olevas kun voit muille vittuilla?


    • Damned_

      Gootti on ollut muodissa jo 90-luvulta saakka suomessakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe