Serkkuni

Outoa..

Minulla on yksi poika serkku, joka on nyt 12v, meillä on kuuden vuoden ikä ero ja itse olen tyttö. Olen sellainen persoona, että jo pienestä asti elämässäni olleet asiat ovat jääneet minulle tärkeiksi, niin kuin tämä serkkunikin. Jo silloin kun olin 8 vuotias ja olin hänen luonaan käymässä, hän oli aina minun kanssa ja oli vähän niinkuin kaveri.
Kun hän oli jo vähän vanhempi, rakenneltiin majoja ja käytiin kalassa.
Viimeksi kävin siellä kun hän oli 8, eli 4 vuotta sitten. Nyt neljän vuoden jälkeen jotenki asiat ovat muuttuneet :S

Hän oli kovin hiljainen, eikä mitään jutellut ellen kysynyt. Hänellä on häntä 3 vuotta nuorempi pikkuveli jota näin jo silloin muutama vuosi sitten, joten hän oli enempi minun kanssa ja tämä nyt 12 vuotias serkkuni oli jonkun kaverinsa kanssa. Hän ei muuten alkanut tosiaan mitään jutella, jos en sitten kysynyt jotain. Esim. hän on nyt innostunut soittamaan rumpuja ja kysyin kauanko hän on niitä soittanut, vastasi vain lyhyesti. Silloin ennen hän oli puhelias ja nyt muuttunut hiljaiseksi. Toisena päivänä kun tulin käymään siellä heidän luonaan, hän hymyili kyllä vähän minut huomatessaan, mutta hävisi sitten tekemään jotai kaverinsa kanssa.

Siellä päin on kyllä tapahtunut jotain asioita, mikä on saattanut häneen sattua ja tuntuu pahalta, niin hän ei jotenki sitä kautta nyt jutellut niin kuin ennen tms. En oikein tiedä, koko asia on jotenki niin sekava :(
Mutta kai se sitten on pojilla tuo ikä etteivät niin tytöille juttele 12 vuoden iässä, serkuillekaan

Koska hänestä tuli jotenki tärkeä silloin kun oltiin nuorempia, olen ehkä jotenkin sukurakas, niin se nyt harmittaa kun näin on käynyt. En tiedä sitten miten asia muuttuisi jos nyt kävisi siellä useammin. Tiedä sitten miten olisi muutaman vuoden päästä, olihan hän saattanut vähän vieraantuakin tässä ajassa.

5

2671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-33v..

      Itsekkin olin kakarana paljon puheliaampi, mutta kun murkkuikä alkoi lähestyä, minusta tuli hiljaisempi. Elämän tilanteet muuttuu, koulussa kaverit voi vaihtua ym. ym. Tuossa iässä muutenkin koko keho ja mieli ovat muutostilassa. Ihan normaalia.

      • Outoa..

        Kysysin viel et voiko se siit muuttuaki entisellee sit ehkä parin vuoden pääst tai joskus sillon..
        Tuntuu oudolta ku nii muuttunu et ihan ku eri ihminen ois :/


      • mies-33v..
        Outoa.. kirjoitti:

        Kysysin viel et voiko se siit muuttuaki entisellee sit ehkä parin vuoden pääst tai joskus sillon..
        Tuntuu oudolta ku nii muuttunu et ihan ku eri ihminen ois :/

        Sitä kun aikuistuu ja kypsyy, niin eiköhän sitä sitten ole se lopullinen versio lopun ikään. Tietty sitten wanhana gyybenä voi puhesuoni taas puhjeta ja papajaa mitä sattuu?

        Ainahan ne pennut on avoimia ja kyselee ym. ym nauravat ja ovat iloisia, kaikki on hauskaa. Mutta sitten vanhempana intressit muuttuu. Mullakin oli pentuna monia serkkuja ja kavereita, jotka sitten vaan unehtui jossakin välin, tuli uusia kavereita, joilla samat intressit. Ihan normaalia.


    • tupusuu

      minul monen monta serkkuu.. Ne kaikki on ku sisaruksia minulle. Yks rakkain serkuistani otti hengen iteltään ja nuori 4 lapsen isä oli ku pikkuveikka miulle.

    • serkkusi

      Vaikka serkkusi puhuisikin, se ei toisi niitä iloisia aikoja takaisin.

      Ja jos ei ole mitään sanottavaa niin parempi pysyä hiljaa.

      En usko, että vaikka serkkusi alkaisi puhumaan, se olisi mitenkään mielekästä Sinulle tai kummallekaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10596
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1878
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1636
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1438
    Aihe