Petriltä uusi levy?

Karppa_

Pitääkö paikkansa että Nygårdilta tulisi kesäksi uutta matskua?

29

1987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KopKopKopKop

      Tuskinpa. Ellei sitten Nueran DREAMILLA ja SKEMILLÄ oo rahat loppunu ja ne päättää taas tehdä suomiräpistä amisvitsin että sais vähän rahaa.

      • Karppa_

        Onko se fakta että Dream ja Skem kehittelivät Nygårdin? Tuntuu niin pirun uskomattomalta. Toisaalta mitä sitä enään jauhaa. Eihän kuitenkaan äänen perusteella voi päätellä et on kyseessä Dream tai Skem. Kuitenkin melkeen jokasessa Petrin kuvassa oli omasta mielestäni yksi ja sama henkilö.


      • hei haloo!
        Karppa_ kirjoitti:

        Onko se fakta että Dream ja Skem kehittelivät Nygårdin? Tuntuu niin pirun uskomattomalta. Toisaalta mitä sitä enään jauhaa. Eihän kuitenkaan äänen perusteella voi päätellä et on kyseessä Dream tai Skem. Kuitenkin melkeen jokasessa Petrin kuvassa oli omasta mielestäni yksi ja sama henkilö.

        http://www.youtube.com/watch?v=IrCu23wBp3I

        Näkyy kuka on Petri Nygård. Kun se heiluu siä lavalla niin yhessä kohtaa valo valasee suoraan naamaan nii siin näkyy silmät. Kummallisen näköinen kaveri sanon minä.


      • luutu
        Karppa_ kirjoitti:

        Onko se fakta että Dream ja Skem kehittelivät Nygårdin? Tuntuu niin pirun uskomattomalta. Toisaalta mitä sitä enään jauhaa. Eihän kuitenkaan äänen perusteella voi päätellä et on kyseessä Dream tai Skem. Kuitenkin melkeen jokasessa Petrin kuvassa oli omasta mielestäni yksi ja sama henkilö.

        et niit ois useampia, Petrejä siis.
        mut vähän epäselväks on jääny sit


      • Jurtsi
        luutu kirjoitti:

        et niit ois useampia, Petrejä siis.
        mut vähän epäselväks on jääny sit

        Oli Travis Bicle ja Skem.


      • luutu
        Jurtsi kirjoitti:

        Oli Travis Bicle ja Skem.

        niin no selevä homma :D


      • Jurtsi
        luutu kirjoitti:

        niin no selevä homma :D

        Travis Biclellä ja Skemillä ei ollut yhtään rahaa niin ne keksi tälläisen kaupallisen juonen. Tosin tästä asiasta on kyllä pirun monta versiota. Petri Nygårdin oikea henkilöllisyys saattaa jäädä ikuiseksi arvoitukseksi.


      • luutu
        Jurtsi kirjoitti:

        Travis Biclellä ja Skemillä ei ollut yhtään rahaa niin ne keksi tälläisen kaupallisen juonen. Tosin tästä asiasta on kyllä pirun monta versiota. Petri Nygårdin oikea henkilöllisyys saattaa jäädä ikuiseksi arvoitukseksi.

        ihan hauska juttuhan siitä sit tuli loppujen lopuks, mitä nyt vähän hävytöntä ;P


      • Jurtsi
        luutu kirjoitti:

        ihan hauska juttuhan siitä sit tuli loppujen lopuks, mitä nyt vähän hävytöntä ;P

        Jaa että vähän :D on sitä vielä hauska kuunnella. Ei oo raskinu antaa levyjä pois... Kun on kaikki tullu kerättyä...


      • luutu
        Jurtsi kirjoitti:

        Jaa että vähän :D on sitä vielä hauska kuunnella. Ei oo raskinu antaa levyjä pois... Kun on kaikki tullu kerättyä...

        monta sulla sit on niitä?
        mulla on muutama ja haluttas lisää ;P


      • Jurtsi
        luutu kirjoitti:

        monta sulla sit on niitä?
        mulla on muutama ja haluttas lisää ;P

        Taitaa kaikki olla. Paitsi hulluna tisseihin.

        Pillumagneetti EP
        Mun Levy!
        Petri Presidentixi
        Hovinarrin Paluu!

        Kaikki sinkut

        Mutta en mää taida niitä myydä :D


      • luutu
        Jurtsi kirjoitti:

        Taitaa kaikki olla. Paitsi hulluna tisseihin.

        Pillumagneetti EP
        Mun Levy!
        Petri Presidentixi
        Hovinarrin Paluu!

        Kaikki sinkut

        Mutta en mää taida niitä myydä :D

        raski ;P
        en minäkään raski ainakaan vielä noita levyjä hävittää vaikka netistä nykyään saaki kaikkea mahdollista musaa.
        sillon niistä on saanu maksaa ittensä kipeäksi mut nyt ku myis vaikka divariin niin sais vaan murto-osan mitä on ite pulittanu ;P


      • Jurtsi
        luutu kirjoitti:

        raski ;P
        en minäkään raski ainakaan vielä noita levyjä hävittää vaikka netistä nykyään saaki kaikkea mahdollista musaa.
        sillon niistä on saanu maksaa ittensä kipeäksi mut nyt ku myis vaikka divariin niin sais vaan murto-osan mitä on ite pulittanu ;P

        Näinhän se on :D. Tekis nyt vaan se "Petri" sitä uutta musaa. Ohan tässä joutunut jo venaan monta vuotta.. heh.. Saa nyt nähä ees et tekeeks se mitää. Mitäs Petrin levyi sulla on?


      • luutu
        Jurtsi kirjoitti:

        Näinhän se on :D. Tekis nyt vaan se "Petri" sitä uutta musaa. Ohan tässä joutunut jo venaan monta vuotta.. heh.. Saa nyt nähä ees et tekeeks se mitää. Mitäs Petrin levyi sulla on?

        Mulla ei oo ku mun levy ja hovinarrin paluu mut on ainaki ollu poltettuna jotain sen muita biisejä ;P oishan tuo kiva kuulla pitkästä aikaa lisää materiaalia :D


      • Jurtsi
        luutu kirjoitti:

        Mulla ei oo ku mun levy ja hovinarrin paluu mut on ainaki ollu poltettuna jotain sen muita biisejä ;P oishan tuo kiva kuulla pitkästä aikaa lisää materiaalia :D

        Todellakin. Nykyään esim. Mun Levyn biisejä ei kauheesti enään tee mieli kuunnella kun se on jo tavallaan vanhaa matskua. Aina kun tulee jotain uutta niin se muu vanha jää taakse. Kuunteletkos sä muuta kun Petriä? Ite en paljoo kyllä ainakaan mitään räppii. Mitä nyt toi herra P. kyllä menee :)


      • luutu
        Jurtsi kirjoitti:

        Todellakin. Nykyään esim. Mun Levyn biisejä ei kauheesti enään tee mieli kuunnella kun se on jo tavallaan vanhaa matskua. Aina kun tulee jotain uutta niin se muu vanha jää taakse. Kuunteletkos sä muuta kun Petriä? Ite en paljoo kyllä ainakaan mitään räppii. Mitä nyt toi herra P. kyllä menee :)

        räppiä tulee kuunneltua, sitäki sais olla enemmän kuunneltavaa, kun suurin osa on aika surkeaa. mutta miksei ole jotain muutaki musiikkia mitä kuuntelee ihan mielellään, mutta se on kokonaan vähä ku eri asia :)
        mitä itse kuuntelet lisäks?


      • Jurtsi
        luutu kirjoitti:

        räppiä tulee kuunneltua, sitäki sais olla enemmän kuunneltavaa, kun suurin osa on aika surkeaa. mutta miksei ole jotain muutaki musiikkia mitä kuuntelee ihan mielellään, mutta se on kokonaan vähä ku eri asia :)
        mitä itse kuuntelet lisäks?

        Jotain rokkia tulee kanssa kuunneltua. Vähän niinkuin sekalaista :D


      • luutu
        Jurtsi kirjoitti:

        Jotain rokkia tulee kanssa kuunneltua. Vähän niinkuin sekalaista :D

        hyvä et kaikki kelpaa niin voi ottaa ilon irti kaikenlaisen musiikin kirjosta ;P


      • Jurtsi
        luutu kirjoitti:

        hyvä et kaikki kelpaa niin voi ottaa ilon irti kaikenlaisen musiikin kirjosta ;P

        Kyllä se näin on. Tää palstahan on jo venähtänyt aika pitkäks :D


      • luutu
        Jurtsi kirjoitti:

        Jotain rokkia tulee kanssa kuunneltua. Vähän niinkuin sekalaista :D

        ettei enää voinu vastata tohon sun viimeiseen viestiin :)


      • Jurtsi
        luutu kirjoitti:

        ettei enää voinu vastata tohon sun viimeiseen viestiin :)

        Nää tavallaan oo sitä varten et saa kirjotella.
        Toisaalta suurin osa kaikkien palstojen kirjoituksista on aika turhia. :)


      • luutu
        Jurtsi kirjoitti:

        Jotain rokkia tulee kanssa kuunneltua. Vähän niinkuin sekalaista :D

        ei paljo tuu itellä kyl luettua muiden tekstejä..
        jotku varmaan lukee näitäki ;P
        mahtaa olla jännää :D


      • Jurtsi
        luutu kirjoitti:

        ei paljo tuu itellä kyl luettua muiden tekstejä..
        jotku varmaan lukee näitäki ;P
        mahtaa olla jännää :D

        Kyllä jännää juu. :)


      • luutu
        Jurtsi kirjoitti:

        Näinhän se on :D. Tekis nyt vaan se "Petri" sitä uutta musaa. Ohan tässä joutunut jo venaan monta vuotta.. heh.. Saa nyt nähä ees et tekeeks se mitää. Mitäs Petrin levyi sulla on?

        mut sitä suuremmalla syyllä vois ehkäpä vaihtaa puheenaihetta ;P tai sit ei


      • Jurtsi
        luutu kirjoitti:

        mut sitä suuremmalla syyllä vois ehkäpä vaihtaa puheenaihetta ;P tai sit ei

        Toki pitää välillä vaihtaa.


      • Jurtsi
        Jurtsi kirjoitti:

        Toki pitää välillä vaihtaa.

        On kyllä ihan kivaa hommaa. Tavallaan voi keskustella monen tai jonkun kanssa :).


      • Jurtsi
        Jurtsi kirjoitti:

        On kyllä ihan kivaa hommaa. Tavallaan voi keskustella monen tai jonkun kanssa :).

        On näköjään täälläkin. :)


      • Repe_
        Jurtsi kirjoitti:

        On näköjään täälläkin. :)

        Oikeasti Petri Nygård?


    • vbn65

      Jännä aihe...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe