Voiko vaalea mies olla komea?

kymysys

Voiko vaalea mies olla komea?

37

5767

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ****

      ihan yhtä mahdotonta, kun esim. sinusen jalkapallon on mahdotonta olla pyöreä.

      • ****

        sinisen, mutta joka tapauksessa: ointti tuli varmaan selväksi, eli että se on mahdotonta.


      • Alice in Wonderland

        Totta ihmeessä vaalea mies voi olla komea. Ja onkin.

        Latinot saa meikäläisen selkäpiissä aikaan pelkkiä inhon väristyksiä.


      • ****
        **** kirjoitti:

        sinisen, mutta joka tapauksessa: ointti tuli varmaan selväksi, eli että se on mahdotonta.

        tullutkaan, koska minulla tulee niin paljon kirjoitusvirheitä. Eli perutaan sanat: "joo, on se sittenkin kai mahdollista. Ehkä..."


    • tummakutri

      En ole koskaan pitänyt vaaleita miehiä edes puoleensa vetävinä. Vaalealla miehell kun tuppaa olla kaikki tosi vaaleaa tai vaaleanpunaista...yäk!

      Hyvännäköinen tai komea mies on tumma tai kalju. Piste!

    • kovasti

      Tietysti.

      Itse pidän heistä enemmän kuin tummista. Minä olen aika tumma.

    • ..............................

      Olen nähnyt/tavannut pari erittäin vaaleaa miestä, joilla kaikki karvatkin oli ihan vaaleita. Ja niitä oli paljon! Ihan meinaa taju mennä vieläkin, kun ajattelee, miten ihanan seksikkäitä he ovat!

      • olen....

        vaaleiden miesten tiheät karvat ovat ihanan seksikkäitä.

        Mustat karvat jotenkin yököttää.


    • laurattus

      Itse nimenomaan tykkään vaaleista miehistä!

    • lsfs

      Mun mielestä ne kaikista suosituimmat saaliit baareissa yms ovat juuri blondeja. Minulla on sellainen käsitys,että nimenomaan vaaleat miehet ovat niitä komeita?

    • elizabethvw

      Minun maakuni on juuri blondit miehet. Blondi tukka,siniset silmät,ruskettunut iho ja pinkki paita! nam!!

      • kommentoida! ;)

        "ja pinkki paita!"

        siis TÄH?! XD
        ..kysehän oli siis MIEHESTÄ? ..eikö?


    • eivoikeksiä

      Tottakai voi olla!!

    • lapatozzu

      Sekä vaaleat,että tummat ovat komeita. Vaaleat jopa komeampia!

    • lukiossa ihastuin blondiin

      sairaan komeita on esim redhotchilipeppersin blondino.

    • ei,,

      Vaalea mies voi olla komea, mutta tumma on aina komeampi. Enkä tarkoita mitään ruskeatukkaista suomipoikaa vaan OIKEASTI tummaa miestä. Eli mustat hiukset, tummat kulmat, hieman rusehtava iho...aah! Oma unelmani on 190-senttinen harteikas latinomies. Mutta siis kuitenkin suomalainen.

      Tällaiset herkut ovat toki äärettömän harvinaisia näillä leveysasteilla, mutta kyllä niitä muutama on olemassa myöskin täällä kylmässä pohjolassa. Ja sanomattakin selvää, että näillä muutamalla riittää vientiä enemmän kuin laki sallii!

      • tumma/vaalea

        "Oma unelmani on 190-senttinen harteikas latinomies. Mutta siis kuitenkin suomalainen."

        -Eli siis täh?????

        Onnea muuten tuon 190-senttisen harteikkaan latinomiehen etsimiseen, tulet sitä tarvitsemaan. Latinot on aika pätkiä.


      • 3 silmää ja 6 kättä

        Se oli varmaankin Danny, jonka näit hämyisessä baarissa siiderihuuruissasi.


      • Anonyymi

        Höpöhöpö, olet väärässä. Upein koskaan näkemäni mies oli vaalea, ei mitään mahiksia millään latunoilla siinä.


    • batman dädää!!!
    • en ole tainut nähdä yhtään, hyvännäköisiä kylläkin. Jokaisellahan on omat mielikuvat komeasta.

    • mun makuun

      Vaaleat ja urheilulliset miehet ovat mun makuuni kaikkein eniten. Vaalealla en nyt tarkoita vaan hiusten väriä, vaan tätä pohjois-euroopalaista miestyyppiä yleensäkin. Ne ovat myös luonteeltaan paljon mukavampia, kuin etelä-eurooppalaiset.

    • niin se vaan on, että

      Vaaleat hiukset, kiva sänki ja pieni leukaparta, siniset silmät, mukavat muskelit ja älyttömän hyvä ryhti, miehekäs katse silmiin ja kiusaava hymy! Blondit miehet on niin seksyjä!!!! Tummakin voi olla komea, mutta vaalea on aina jostain syystä sittenkin...

      • mimminen

        Näin eilen kuvauksiisi sopivan miehen baarissa! Hassua! Hän oli minusta oikein komea, vaikka tummat miehet ovatkin enemmän mieleeni.


    • voi olla

      Miksi ei voisi?! Vaaleat (ei kuitenkaan mitkään blondatut, vaan luonnonvaaleat!) hiukset, ruskettunut iho ja hyvät lihakset, nam! Vielä kun kasvot on miehekkään rosoiset niin voittanutta ei ole.

    • makuuni

      Vaaleat ei kyllä ole minun makuuni. Saattaa johtua siitä, että itse olen tosi vaalea.

    • naminaminam

      Vaaleat miehet ovat makuuni, vaalea viikinki on ihana=) Etenkin siniset silmät saavat sydämeni sykkimään...

    • Anonyymi

      Voi olla.

    • Anonyymi

      Kyllä voi, vaalea punaisella parralla Wau.

    • Anonyymi

      voi jos kasvattaa kunnon parran

    • Anonyymi

      Todellakin voi!

    • Anonyymi

      En usko, monet on väärässä, jos muuta väittävät.

    • Anonyymi

      Voi olla oon itse vaalea tukkainen treenattu mies koko elämän ajan paras kroppaiset naiset ja käy kauniimmat muijat pokanneet minut itse kas kummaa muutama päivä sitten yritti minut iskeä yli 185 cm pankin johtaja muija

      • Anonyymi

        Että kyllä ne blondi ukotkin saa ämmiä olenhan minä natsi Jurgerin näköinen ja homo ukotkin yrittänyt iskeä minua jos jollekin akalle ei blondi ukko käy mulle se on aivan sama koska Suomi akat ovat läski perseisiä ja rumia mielummin ottaisin jonkun ulko maalaisen akan itelle


    • Anonyymi

      Just joo, huijareita suurin osa.

    • Anonyymi

      Kiinnostuksenkohteeni on 43v. vaaleahiuksinen muusikko ja luokanopettaja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe