Tiedättekö missä nettikaupassa olis lahkeelisia kamalia "kalsareita"?
Hameen alle tarttisin ja mielestäni katsoin kaikki ellokset ja anttilat mut ei osunut silmään :(
Hameen alle
17
3681
Vastaukset
- emma64
Kokeile pyöräilyhousuja:)
Ja Slogilla on ainakin enne ollut lahkeellinen puuvillahousu. - Nimetön
klingel nimisellä postimyynti-firmalla ainakin on. http://www.klingel.fi/cgi-bin/klingelfi/356865-0.html
ja varmaan ihan tavallisesta kaupasta löytyy ns. mummo-alushousuja. jos sellaiset käy. itselläni on itsetehdyt pyöräilyshortsi malliset. ihan käytännölliset on. - .....
Sloggilla on tosiaan ihan kivoja lahkeellisia "kalsareita", kannattaa kokeilla. En tiedä, saako netistä, mutta esim. Prismoissa olen nähnyt.
- mä 75
Myynnissä on vaatekaupossa alushameita, jotka ovat nykyään shotsimallisia lahjellisia housuja. Kannatta kysyä, minulla on ainakin sellaiset. Maksoivat jotain 10e.
- suojaa
lahjellinen = lahkeellinen noin niinkuin suomeksi.
- 90G
kokeilla ihan tavan sukkahousuja, joista leikkaa alaosat pois, eli laittaa poikki tuosta polven tietämistä.
Eivät ole käytössä niin kuumat kuin "kalsarit", mutta estävät reisisen hankautumisen. Tietenkään tuo ei ole mikään erityisen kestävä vaihtoehto, mutta esimerkiksi juhliin yms. ihan toimiva.- Tsigi
Yks ideahan vois olla ihan vartalotalkki..mulla ainaki auttoi niin että voi hameita pitää..ei nyt ihan minimallia mutta sellasta kivaa kesämittaa. :o)ja voi pitää iha perus-alkkareita eli peppuki tykkää ku ei monet housut haudo.
- pwoirpirk
Sukkahousut leikkattuna versiona paras kaikista vaihtoehdoista, mitä kokeillut. Eivät todella ole niin kuumat ja ei jää/ näy paksuja lahkeensuita hamosen alta.Eikä maksa "klingeleitä"...
- Onnistuuko
pwoirpirk kirjoitti:
Sukkahousut leikkattuna versiona paras kaikista vaihtoehdoista, mitä kokeillut. Eivät todella ole niin kuumat ja ei jää/ näy paksuja lahkeensuita hamosen alta.Eikä maksa "klingeleitä"...
Mitä laitat niiden leikattujen lahkeiden reunaan etteivät kiperry rullalle? Sillä näinhän siinä käy, kokemus puhuu.
- rakkojalka
En ole vuosiin pitänyt hameita just tuon hankaamisen takia. Jostain sattui silmiin että jotkut käyttää sitä Compeed -rakonestopuikkoa reisien yläosaan niin eipä hankaa. Minä käytän sitä puikkoa paljon kesällä, ettei jalat hankaa rakoille kengässä, ja on ollut hyvä siinä tarkoituksessa. Meinaan siis kokeilla toimisko tässäkin, kun ei ne ylimääräiset housut hameen alla tosiaan houkuta muakaan.. mulla olis tosin yhdet housuliivitkin olemassa missä on pitkä lahje, mutta tukehtuuhan niihin kesällä.
Enkä tykkää hirmu pitkistä hameistakaan vaan pitäs olla polveen saakka niin että ne pitkät kalsaritkin saattais alkaa vilkkumaan... - Kalssari
Kiitos, mukavasti on tullut vastauksia :)
Pyöräilyhousuja muistaakseni viimekesänä käytin, mut niissä se reunan sauma näkyy ikävästi farkkuhameenkin läpi :(
Katselin tuolta Klingeliltä (kiitos sinulle joka laitoit sen linkin) ja näytti hyviltä yhdet kalsarit (jos ne nyt voi hyviltä näyttäää :D) siitä reunasta, siis ei mitään paksua saumaa ole..
Kokeilempa tilata.. - paksureisi
Mulla on megapaksut reidet ja ne hankaa aina yhteen. Hameen kanssa liikkuminen on melko h**vettiä, koska hankaumat tietysti tulevat kipeiksi. Myöskään sukkahousut eivät auta, koska reidet "tursuaa" niistä sukkahousuneuloksen pienistä rei'istä läpi. Ja sitten ne "tursunneet" pienen pienet ihon kohdat hankaavat toisiaan ja taas menee iho rikki. Auts auts. Olen saanut hyvän avun bepanthen-voiteesta. Eli sukkikset päälle ja voidetta reisien väliin. Silloin ei hankaa, koska reidet liukuvat toisiaan vasten. Minulla ainakin auttaa hyvin ja on taatusti viileämpi vaihtoehto, kuin tuo pyöräilyshortsi/kalsari-idea.
- Eemu
Onpa mukava huomata, että maailmassa on muitakin megareitisiä ihmisiä kuin minä!
Viimeiset pari kolme vuotta olen käyttänyt vain hameita, kun ei sopivan mallisia housuja meinaa mistään löytyä. Ja hameet näyttävätkin paremmalta. Omasta kokemuksesta sanoisin, että reidet kyllä tottuvat siihen hankaukseen ajan myötä. ...joo aina keväällä on ongelma, kun on koko talven käyttänyt sukkahousuja ja sitten kun on äkkiä paljain jaloin, on reiden sisäpinnat punaisena... mutta nopeasti se menee ohi. - 145
ostin mummomalliset "silkkiset" kalsarit. ohuet. kauppahalli, helsinki. lahkeensuu ei näy läpi (ainakaan pitkiksien alla). kevyet käyttää ja helpot pesaista (kuivuvat nopeasti) ...
- joka kesäinen
keskustelun aihe täällä =)
Mulla on hyväksi havaittu kikka.
Joku jo mainitsikin tuolla vartalotalkin.
Vauvoille tarkoitettu Natusanin talkkia myydään suht sutjakassa 2dl tai oisko 125mg tms purkissa. Se mahtuu käsilaukkuun ja on huomaamaton. Näppärä ja halpa kikka! Lisäksi talkkia on helppo lisätä wc:ssä käydessä. Ourkki on riittoisa ja viime kesän purkki riittää tänä kesänäkin. Lisäksi ainetta voi lisäillä muuallekkin, minne kesä kuumalla kosteus kertyy. Raikastaa kivasti.
Itse en ole näiden alushousujen ja sukkahousun leikkausten kanssa jaksanut alkaa pelleillä.- 145
mutta alapa lisäillä talkkia esim raflan vessassa ja sulla on mustat pellavapitkikset jalassa ... talkki on ihana ihon viilentäjä, aaah, mutta sotkee : (
- anna_manna
145 kirjoitti:
mutta alapa lisäillä talkkia esim raflan vessassa ja sulla on mustat pellavapitkikset jalassa ... talkki on ihana ihon viilentäjä, aaah, mutta sotkee : (
Olen reheväreitistä vartalotyyppiä ja jo vuosia käyttänyt hiertymien ehkäisyyn nestemäistä vartalotalkkia. Riittää, kun sen lisää aamulla. Se estää hikoilun ja sitä kautta hiertymät koko päiväksi, eikä sotke, jos annat kuivua ensin.
Suurin ongelma on löytää suomalaisista kaupoista nestemäistä talkkia, kyselin taas tänään sitä useammasta paikasta ja sain vain ei oota. Joskus olen käyttänyt "korvikkeena" jaloille tarkoitettuja nestemäisiä talkkeja, ne vain tahtovat olla liian tujakkaa ja tuoksuvaa tavaraa reisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2155931
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263684- 822567
- 372090
- 331882
- 431851
- 1061754
- 211646
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!381431