Oon parin viikon päästä menos Tampereelle, ja pitäis käydä kiertämäs liikkeitä läpi, tarkoituksena olis korjata kuukausi sit otettua tatuointia.
Mihin mennä? vähän kun meinaa toi luottamus olla kateis ku ed.tatuoija teki niin huonoa työtä.
Halo tattoo kuulemma hyvä, samoin Putka... mutta jos on kokemuksia niin kertokaa, kiitos!
Tampereen paras Tatuointiliike?
11
7685
Vastaukset
- .kk.
Valokuvia artistien töistä katselemalla varmasti selviää, mistä tykkää.Eli kenen jälki tuntuu omasta mielestä parhaalta.Helppoa.
- Sjoen likka
Eli tottakai voin katsella nättejä tatuointeja, ja varmasti ammattitaitoisia useammat ovat (kuten tämä jonka luona kävin,jolla vaan sattui olemaan huono päivä).
Mutta ketkä ovat myös erikoistunu korjaamaan tatuointeja, siitä on kyse.
- *ssan
Moikka!
Käyppä kysymässä Mad Maxista, siellä olen itse käynyt pari kertaa hakattavana ja muutama kaveri myös. Aina on tullut hyvää jälkeä :)
Suosittelen!- mäksiä
Suosittelen, oon itekin korjauttanut siellä muitten tatskaajien tekeleitä. Olen todella tyytyväinen.
- ..ll.
Älä mene ainakaan Igor- nimiseen liikkeeseen. heidän hygienia ei ole kovin hyvä.
- useita
Halo ja Putka on hyviä, samoin Tattoo You Studio.
- jepjepii
Ehdottomasti haloon!Tattoo you:ssa mulle tehty pari kuvaa...ihan hyviä.Halossa mulle tehty kanssa,aivan MAHTAVIA tuli!
- Sjoen likka
mut ne ei ottanu mua vakavasti, eli sellaista ihan sairasta läppää heittivät koko ajan. Ei osannu sanoa mahd tatuoinnin lopputuloksesta mitään, tuli vaan et "Sun täytyy vaan luottaa meihin"!
Eli oli pakko marssia ulos liikkeestä.
Kävin Putkas, ja sain aivan ihanaa palvelua, tyyppi kuunteli mua, otti kuvan mun tatuoinnista ja miettii ja suunnittelee sitä, lähettää sen sit mulle. Ja sen jälkeen toteutetaan se loppu kesästä =) - Putkas korjaamas
Sjoen likka kirjoitti:
mut ne ei ottanu mua vakavasti, eli sellaista ihan sairasta läppää heittivät koko ajan. Ei osannu sanoa mahd tatuoinnin lopputuloksesta mitään, tuli vaan et "Sun täytyy vaan luottaa meihin"!
Eli oli pakko marssia ulos liikkeestä.
Kävin Putkas, ja sain aivan ihanaa palvelua, tyyppi kuunteli mua, otti kuvan mun tatuoinnista ja miettii ja suunnittelee sitä, lähettää sen sit mulle. Ja sen jälkeen toteutetaan se loppu kesästä =)ja lopputulos oli parempi mitä odotin!
Oikean valinnan teit!
- jos nimittäin oot kuvas
ottanu Seinäjoella!!!????? Siellä kun ei tasokasta hyvää tatuoijaa ole!
- SAMA
eli tatskan korjaaminen oli tarkotus kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894