Tampereen paras Tatuointiliike?

Sjoen likka

Oon parin viikon päästä menos Tampereelle, ja pitäis käydä kiertämäs liikkeitä läpi, tarkoituksena olis korjata kuukausi sit otettua tatuointia.
Mihin mennä? vähän kun meinaa toi luottamus olla kateis ku ed.tatuoija teki niin huonoa työtä.
Halo tattoo kuulemma hyvä, samoin Putka... mutta jos on kokemuksia niin kertokaa, kiitos!

11

7600

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .kk.

Valokuvia artistien töistä katselemalla varmasti selviää, mistä tykkää.Eli kenen jälki tuntuu omasta mielestä parhaalta.Helppoa.

• Sjoen likka

Eli tottakai voin katsella nättejä tatuointeja, ja varmasti ammattitaitoisia useammat ovat (kuten tämä jonka luona kävin,jolla vaan sattui olemaan huono päivä).
        Mutta ketkä ovat myös erikoistunu korjaamaan tatuointeja, siitä on kyse.

• *ssan

Moikka!

Käyppä kysymässä Mad Maxista, siellä olen itse käynyt pari kertaa hakattavana ja muutama kaveri myös. Aina on tullut hyvää jälkeä :)

Suosittelen!

• mäksiä

Suosittelen, oon itekin korjauttanut siellä muitten tatskaajien tekeleitä. Olen todella tyytyväinen.

• ..ll.

Älä mene ainakaan Igor- nimiseen liikkeeseen. heidän hygienia ei ole kovin hyvä.

• useita

Halo ja Putka on hyviä, samoin Tattoo You Studio.

• jepjepii

Ehdottomasti haloon!Tattoo you:ssa mulle tehty pari kuvaa...ihan hyviä.Halossa mulle tehty kanssa,aivan MAHTAVIA tuli!

• Sjoen likka

mut ne ei ottanu mua vakavasti, eli sellaista ihan sairasta läppää heittivät koko ajan. Ei osannu sanoa mahd tatuoinnin lopputuloksesta mitään, tuli vaan et "Sun täytyy vaan luottaa meihin"!
        Eli oli pakko marssia ulos liikkeestä.
        Kävin Putkas, ja sain aivan ihanaa palvelua, tyyppi kuunteli mua, otti kuvan mun tatuoinnista ja miettii ja suunnittelee sitä, lähettää sen sit mulle. Ja sen jälkeen toteutetaan se loppu kesästä =)

• Putkas korjaamas
        Sjoen likka kirjoitti:

mut ne ei ottanu mua vakavasti, eli sellaista ihan sairasta läppää heittivät koko ajan. Ei osannu sanoa mahd tatuoinnin lopputuloksesta mitään, tuli vaan et "Sun täytyy vaan luottaa meihin"!
        Eli oli pakko marssia ulos liikkeestä.
        Kävin Putkas, ja sain aivan ihanaa palvelua, tyyppi kuunteli mua, otti kuvan mun tatuoinnista ja miettii ja suunnittelee sitä, lähettää sen sit mulle. Ja sen jälkeen toteutetaan se loppu kesästä =)

ja lopputulos oli parempi mitä odotin!
        Oikean valinnan teit!

• jos nimittäin oot kuvas

ottanu Seinäjoella!!!????? Siellä kun ei tasokasta hyvää tatuoijaa ole!

• SAMA

eli tatskan korjaaminen oli tarkotus kirjoittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4736
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3135
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2609
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2410
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2338
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1549
    Aihe