Joo ainakin sairaalan sosiaalityöntekijät. on seurattu sivusta moisen ammattiryhmän käyttäytymistä, ja niistä akoista suurin osa piileksii täällä meidänkin sairaalassa suojatyössä. Lusmuilevat milloin missäkin, osastolle niitä ei saada, kävelevät helvetin iso ajanvarauskirja tiukasti edessä pitkin käytäviä kiireisen näköisenä, vaikka menevät c- siiven kahvihuoneeseen juoruamaan vaihdevuosistaan. Tasoittavat huonoa palkkaansa lusmuilemalla milloin missäkin, nynnyt eivät korkeakoulutetut osaa eikä uskalla pyytää isompaa palkkaa, silloinhan joutuisi tulemaan esille. Surkeaa sakkia, poloisia nynnyköitä, joille naureskellaan yleisesti meidän sairaalassa. Niin ja se niiden ns. esimies se vasta suojatyössä onkin. Se on ollu vakanssissaan useita vuosia ja poistunut työhuoneestaan niin harvoin, ettei kukaan tiedä kuka se on ja minkä näkönen.
Suojatyöpaikat - onko niitä
9
3805
Vastaukset
- ainakin
vartijan työt vankilassa on suojatyötä.
- eestaas
Työskentelen myös julkisella terveydenhuoltoalalla, tosin toimistopuolella. Meillä on yleistä taukojen pituus, laskin, että jokainen tekee noin 4 päivää
viikossa töitä, koska taukojen pituus on aamupäivällä 30-45 min,ruokatunti 30-45, iltapäivä 30-60 min. Varmaankin sama työpaikka, mutta nyt kyseessä rak 11a/b - kertomus siitä..
olin tehtaan töissä eräs vanhempi mies kertoi paikan olevan suojatyöpaikka,,ja ymmärrän mitä sillä tarkoitettiin kun minut kiristettiin ulos ja tilalle uusi työntekijä kortistosta palkattiin..Olevinaan tehtaan työt loppu ja sama homma jatkuu vielä tänäkin päivänä...olin varalla vaikka vastasin laitteista..siis helv..mitä valehtelua!!!!!!liitto eikä kukaan tehnyt asialle mitään.......eikä tänäkään päivänä tee.
Minä tein työt kun kolleega keksi juttuja pomon kopissa muista..itse sairasteli ja valitti siis huh sentää sitä touhua..Pomo uskoi..*Sinusta on valitettu niin paljon sanoi hän*kiitos kiitos sanoin minä ja läksin hyvästelemättä viimeisenä pnä.Elämäni p***n työ takana.. - Kyllästynyt arto
Niuvanniemen mielisairaala on suojatyöpaikka
- pakettipää
kiva tavata osastolaisia täällä.
- sumasumrum
Joopa joo. On niitä kaupungin virastoissakin tehopakkauksia, jotka viihtyvät erittäin huonosti työpaikallaan- S-alkuisten ammattiryhmien edustajia s-virastossa. Tuntuu pahalta selitellä jatkuvasti yhteistyökumppaneille ja asiakkaílle kaikenlaisia ympäripyöreitä, kun eivät tavoita arvoisia virkamiehiä ja naisia. Koulutus ja kehittäminen ja innovaatioiden metsästys on paljon hauskempaa kuin rupuisten ja hampaattomien vanhusten kohtaaminen.
- on suojatyössä.
Hän oli työpaikaltamme pois viime kesänä noin 3 kk. Ensin kesälomalla kuukauden, sen jälkeen sairaslomalla noin 8 viikkoa ja kaikki toimi hyvin, ilman häntä. Kukaan ei edes muistanut, että sellainen on meillä töissä. Töissä oli jopa kivaa, kun hän oli pois ja silti kaikki tuli tehtyä, mitä pitikin, ja vähän enemmänkin.
- aika kävi niin
pitkäksi että oli pakko etsiä toinen duuni.
Meinaan olin kunnan virastolla, siirtelin siellä papereita pöydän nurkasta toiseen ja takaisin.
Alkuun oli ihan jees, sain nimittäin oman huoneen, mutta yksinäinen olo hiipi joka aamu vastaan siellä kopperossa. Siellä oli oltava jotta illuusio työstä ei särkyisi.
Kyllä minä ihmettelin, tänä aikana jona pitäisi olla niin tehokas.
- Sinnuli
Tämänhetkisen (irtisanoudun huomenna) mielestä eräs edeltäjäni pääsi suojatyöhön, kun pääsi kuntaan töihin. Minusta hän ansaitsi sen, sillä en jaksanut kyseistä duunia kuin reippa 1,5 vuotta ja siitäkin vuoden hain muita töitä. Tämä ihminen jaksoi kuitenkin n. 8 vuotta siinä haukuttavana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067