Maybellinen ruskettava voide?

jenssonska

Hei!
Olen harkinnut tuon maybellinen subtle glow:n (kevyesti ruskettava kosteusvoide) ostoa. Siitä on kaksi sävyä. Kumpaa teillä on ja onko niissä ehkä suurikin ero? Onko se toinen tosi tummalle iholle tarkoitettu vai?
Ja onko muuten ollut millainen? Ja mitä tuo mainoksen lause "herkullisesti kesältä tuoksuva" tarkoittaa? Onko kovasti hajustettu? Ja haiseeko itseruskettavien tapaan?
Natusan on alkanut tympiä ja siitä tulee raitoja jos ei ole tosi huolellinen.

9

1005

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninni**

olen nyt pari kertaa käyttänyt sitä 01 ja se on kyllä aika vaalea, mutta minulle ihan sopiva. se tuoksuukin erilaiselta kuin muut itseruskettavat, siis maybellinessä ei ole sitä ällöttävää itseruskettava hajua ( tai ehkä vähän). mutta paras tuote tähän mennessä minun mielestä!

• pellis

Vaaleampi sävy on mulla käytössä ja muutaman päivän minäkin olen sitä käyttänyt ja mielestäni kivan päivettyneen näköinen iho.

Tykkään tuoksusta paljon, ei ole tavallisen itseruskettavan tapaan haiseva.Tai jos täysin rehellisiä ollaan, niin aavistuksen saattaa samalle tuoksahtaa.

Mietin myös itse tuota tummempaa sävyä, tarkoituksena olikin se ostaa,mutta huomasin kotona,että olin ostanut tuon 01.
      Ja ehkä niin olikin parempi kun on melko vaalea iho, ehkä olisi liian tummaa sitten ollut.

• kaupassa

ja huomsin sen olevan hyvin tummaa ja siinä oli hileitä? miten voi tulla tasainen vaalealle iholle kun se oli niin tummaa.., ja entäs ne hileet ? :D

• tuote kyseessä
        kaupassa kirjoitti:

ja huomsin sen olevan hyvin tummaa ja siinä oli hileitä? miten voi tulla tasainen vaalealle iholle kun se oli niin tummaa.., ja entäs ne hileet ? :D

Tarkoitat eri tuotetta. Maybellinellä on tähän samaan aurinkosarjaan kuuluva ns. aurinkomeikki, joka antaa iholle heti ruskettuneen sävyn. Tuote on siis aika tummanruskeaa. Asteittain itserukettavassa ei ole hileitä ja voide on normaaalin voiteen tapaan valkoista.

Itsellä on käytössä sävy 02 tuosta asteittain itseruskettavasta ja musta se antaa juuri sopovasti väriä. Ei missään nimessä niin paljon kuin perinteiset itserukettavat, mutta enemmän kuin tavalliset asteittain itseruskettavat, joista ei oikeastaan aina huomaa edes eroa. Ehkä oma ihonsävyni on tavallista pikkuisen tummempi.

• tuohon
        tuote kyseessä kirjoitti:

Tarkoitat eri tuotetta. Maybellinellä on tähän samaan aurinkosarjaan kuuluva ns. aurinkomeikki, joka antaa iholle heti ruskettuneen sävyn. Tuote on siis aika tummanruskeaa. Asteittain itserukettavassa ei ole hileitä ja voide on normaaalin voiteen tapaan valkoista.

Itsellä on käytössä sävy 02 tuosta asteittain itseruskettavasta ja musta se antaa juuri sopovasti väriä. Ei missään nimessä niin paljon kuin perinteiset itserukettavat, mutta enemmän kuin tavalliset asteittain itseruskettavat, joista ei oikeastaan aina huomaa edes eroa. Ehkä oma ihonsävyni on tavallista pikkuisen tummempi.

tuotteeseen en ole sitten vielä törmänny millään lailla :< pitää mennä katsomaan tarkemmin. millainen purkki?

• ulkonäöstä
        tuohon kirjoitti:

tuotteeseen en ole sitten vielä törmänny millään lailla :< pitää mennä katsomaan tarkemmin. millainen purkki?

asteittain itseruskettava on rukeassa tuubissa, jossa on pinkki korkki ja tuotetta on muistaakseni 200-250ml. Saman sarjan meikkituote on pienemmässä ruskeassa tuubissa ja siinä on vihreä korkki :o)

• juuhu
        ulkonäöstä kirjoitti:

asteittain itseruskettava on rukeassa tuubissa, jossa on pinkki korkki ja tuotetta on muistaakseni 200-250ml. Saman sarjan meikkituote on pienemmässä ruskeassa tuubissa ja siinä on vihreä korkki :o)

Onko tietoa paljonko kyseinen tuote maksaa? Itse harkitsin ostavani, nykyisin käytän Garnierin bodysummeria, olen kyllä ollut tyytyväinen, mutta hieman ruskeampi saisi sävy olla.

• suntanned

Kokeilin itse juuri tuota sävyä 02, eli tummempaa sävyä. Rusketti kivasti, ei liikaa, tosin minulla on muutenkin astetta hieman tummempi iho. :) Voide oli todella ihanan tuoksuista, eikä haissut perinteiseltä itseruskettavalta levitettäessä. Levitin voidetta tosin illalla, ja aamulla haisi hiukan, mutta ei niin paljoa.

Ehdotonta plussaa tämä voide saa sen koostumuksen keveyden takia; yleensä itseruskettavat ovat todella tuhtia kamaa ja vaikeasti levitettävissä. Tämä levittyi erittäin helposti ja ohuina kerroksina, joten rajoja ei jäänyt.

Voide maksaa siis 10,90 euroa. :)

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      181
      2426
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      183
      2004
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      173
      1851
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      121
      1681
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      31
      1595
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      121
      1476
    7. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      178
      1199
    8. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      171
      1185
    9. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      77
      1133
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      61
      1103
    Aihe